نقش فرهنگ سازمانی در اجرای موثر سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS) (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:28
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات12
حجم فایل85 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نقش فرهنگ سازمانی در اجرای موثر سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS)

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

چکیده

این مقاله به فرهنگ سازمانی به عنوان یک عامل مهم در موفقیت یا عدم موفقیت پذیرش سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS) اشاره می‌کند. مدارکی وجود دارد که از چند دهه گذشته روند رو به رشدی در تعداد مطالعاتی که به مسائل فرهنگی در ادبیات سیستم های اطلاعاتی مدیریت می پردازند، شروع شده است. صرف نظر از سهم بسیاری از مطالعات تحقیقاتی تا به امروز، هنوز تعدادی چالش مختلف نیازمند پاسخ وجود دارد: اولین چالش؛ وجود مطالعاتی است برای مشاهده فرهنگ سازمانی تا به خوبی با یکدیگر سازگار و به طور مساوی در میان اعضای سازمان به اشتراک گذاشته شود. چالش دوم، تمایل به مطالعات انجام شده برای بی اهمیت جلوه دادن پویایی فرهنگ  سازمانی وجود دارد و اینکه چگونه بر پذیرش سیستم های اطلاعاتی مدیریت در طول زمان تاثیر می گذارد و چالش سوم، افزایش نیاز به تجزیه و تحلیل فرهنگ با استفاده از روش های تفسیری و گسترده از لحاظ جغرافیایی وجود دارد. در این مقاله پیشنهاد شده است که می توان درک ما از فرهنگ سیستم های اطلاعاتی را با ترکیب رویکردهای نظری که در آن ها ضعف یکی از این رویکردها می تواند به قدرت دیگری منجر شود، افزایش داد. در این مقاله به طور خاص بر این امر تاکید شده است که، با ترکیب سه دیدگاه مارتین (2002) از فرهنگ – ادغام، تفکیک و تکه تکه شدن و شبکه و نظریه گروه فرهنگی می توان به نفوذ بیشتری در چگونگی تاثیر فرهنگ سازمانی بر پذیرش سیستم های اطلاعاتی دست یافت. همچنین در این مطالعه به بررسی ظرفیت جذب و نقش آن در پیاده سازی موفق سیستم های اطلاعاتی مدیریت پرداخته شده است. ظرفیت جذب، توانایی سازمان برای به رسمیت شناختن ارزش سیستم های اطلاعاتی مدیریت جدید، جذب آن، و درخواست آن برای اهداف تجاری است.

کلمات کلیدی: فرهنگ سازمانی، سیستم‌های اطلاعاتی، سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی.

روش پژوهش

از آنجا كه هدف پژوهش بررسی نقش فرهنگ سازمانی در اجرای موثر سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS) است بنابراین پژوهش حاضر از حیث هدف كاربردی و از حیث شیوه جمع‌آوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی و مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. برای گردآوری اطلاعات در زمینه مبانی نظری و ادبیات موضوع از منابع كتابخانه ای، مقالات، كتاب های مورد نیاز و نیز از پایگاه های اطلاعات علمی و مجله‌های الكترونیكی استفاده شده است.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

فرهنگ سازمانی

سیستم های اطلاعات مدیریت

سیستم های اطلاعات مدیریت MIS

نقش عناصر فرهنگ سازمانی موثر بر اجرای سیستم های اطلاعات مدیریت MIS

روش پژوهش

نتیجه‌گیری

منابع

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت تكنولوژی و طرح ریزی شغل(فصل چهاردهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:28
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات16
حجم فایل387 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت تكنولوژی و طرح ریزی شغل(فصل چهاردهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهاردهم این کتاب با عنوان« تكنولوژی و طرح ریزی شغل » می باشد که در 16 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تكنولوژی در سازمان

مدیریت كیفیت كامل

بازسازی فرآیند كار

سیستم تولید انعطاف پذیر

منسوخ شدن مهارتها

مقایسه مدیریت كیفیت كامل و بازسازی فرایند:

طرح ریزی شغل

تئوری اسنادی كار

الگوی ویژگیهای شغل

الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

نقش مدیریت کیفیت فراگیر در بحران های سازمان (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:28
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات14
حجم فایل76 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نقش مدیریت  کیفیت فراگیر در بحران های سازمان

مقدمه

بدون شک در حرکت به سمت جهانی شدن،کیفیت یک عامل‏ تاثیرگذار است.در روند توسعه صنعت و بازرگانی،یکپارچگی‏ اقتصاد جهانی و رشد و اشباع بازار،کیفیت نقش اصلی را ایفا کرده و یکی از مهمترین عامل‏های رقابت سازمان و موفقیت در بازارهای ملی،منطقه‏ای و جهانی به شمار می‏آید. فرایند جهانی شدن،بازارها و لزوم داشتن توان رقابت باعث‏ ایجاد الگوهای جدید مدیریت کیفیت شده است.مدیریت کیفیت‏ فراگیر یک فلسفه،نظریه و روش‏شناسی نو در مدیریت کیفیت‏ و نظامهای نشأت گرفته از آن است. در حقیقیت،تحقق و به کارگیری TQM یکی از ثمرات و دستاوردهای ناشی از گسترش و بین‏المللی‏سازی مدیریت‏ کیفیت طی سالهای گذشته به حساب می‏آید مدیریت کیفیت فراگیر روشی برای اداره یک سازمان است‏ که اساس آن بر کیفیت و مشارکت همه اعضای سازمان استوار است و هدف آن نیل به موفقیت دراز مدت از طریق جلب رضایت‏ مشتری و تامین منافع همه افراد ذی‏نفع است. اكنون با مقدمه فوق لازم است تعاریفی برای برخی مفاهیم بنیادین در این حوزه ارائه شود:

كیفیت (Quality) معمولا ماهیتی بیش از حد انتظار و عالی در تولید كالا یا ارائه خدمت را در ذهن متبادر می‌نماید، كه ابعاد مختلفی چون تطابق، قابلیت اطمینان، پایداری، ذوق و زیبایی را در بر می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت تا اندازه‌ای خارج از تصور است.

كنترل كیفیت (Quality Control:QC) نیز به عنوان استفاده از فنون و دستور‌العمل‌هایی برای دستیابی به بهبود كیفی در زمینه تولید كالاها یا ارائه خدمات شناخته می‌شود، كه در راستای این هدف به صورت ساده تشخیص و شناسایی، آنالیز و بررسی، و در گام بعدی اقدام به حل نقص و كاستی محصولات و خدمات اهمیت اساسی خواهد داشت.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر

اهداف مدیریت کیفیت فراگیر

مؤلفه های موثر در بحرانهای سازمانی

نقش مدیریت کیفیت جامع

نقش مدیریت کیفیت فراگیر در بحران های سازمان

عوامل ناکامی مدیریت کیفیت جامع در بحران های سازمان

نتیجه‌گیری

منابع

منابع

1 - مهشید، یزدان پناه، برنامه ریزی و مدیریت بحران، مجله تدبیر، شماره 127، آبان 81 ، ص 51 
2 - مهرگان تحویلداری و مهین اكبری، مدیریت بحران و چگونگی مقابله با آن، مجله مدیریت، شماره 53 و 54، مهر و آبان 1380 ، ص 45
3 - فاتحی، روشهای موفقیت در مدیریت بحران، مجله تدبیر، شماره 123، تیرماه 1381، ص 88
4 - ایرج، سلطانی، دستاوردهای فرهنگی مدیریت كیفیت فراگیر، مجله تدبیر، شماره 112، خرداد 1380، ص 50 
5 - علی، محمد مصدق راد، مدیریت كیفیت فراگیر، مدل چنگالی، مجله تدبیر، شماره 130، بهمن 1381، ص 77 
6 - ایرج، سلطانی، دستاوردهای فرهنگی مدیریت كیفیت فراگیر، مجله تدبیر، شماره 112، خرداد 1380، ص 53 
7 - داود، حسین زاده و صدیقه صائمیان، مفاهیم و فلسفه مدیریت كیفیت جامع، مجله تدبیر، شماره 129، دی ماه 81 ، ص 62 
8 - غلامرضا، توكلی، مدیریت كیفیت، یك گام به سوی توسعه اقتصادی، مجله تدبیر، شماره 130، بهمن 81، ص 123 

 

 Burnes, Bernard: Managing Change, Prentice Hall, London, England, 2004

Farkas Ferenc: Változás-menedzsment, KJK-Kerszöv Jogi és Üzleti Kiadó Kft, Budapest, 2004

Dr. Poór József, Dr. Farkas Ferenc: Nemzetközi Menedzsment, KJKKerszöv, Budapest, 2001

Berces, Roland and Hegyi, Zoltán: TQM and Organisation Development, Periodica Polytechnica ser Soc. Man. Sci. Vol. 9. No. 2, pp. 117-126, 2001

Clinton, Williamson, Bethke: Implementing Total Quality Management, The Role of Human Resource Management, SAM Advanced management Journal, pp. 10-17, 2001

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری (گردشگری و توریسم)

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:28
مارال
دسته بندیگردشگری و توریسم
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات27
حجم فایل156 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری

بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 روابط عمومی, روابط عمومی ,اخبار روابط عمومی ,شرکت معماران تبلیغات نوین ,روابط عمومی و تبلیغات, مدیریت تبلیغات

 

بیان مسئله

ایران دهمین كشور از نظر جاذبه‌های تاریخی،مذهبی وطبیعی برای جذب گردشگری شناخته شده است.در صورتی كه توریسم ایران در جهان جایگاه پایینی دارد به گونه ای كه در سال های پایانی قرن بیستم كمتر از نیم درصد از سهم بازار گردشگری را به خود اختصاص داده یعنی از هر 1000 گردشگر فقط 2 نفر ایران را انتخاب می كنند. و این نشان می دهد كه ایران هنوز در مرحله‌ی اكتشاف[1] قرار دارد و برای بسیاری از گردشگران ناشناس است. تعداد گردشگران خارجی در ایران محدودند ، غالباً انفرادی و مراوده‌ی مردم محلی با گردشگران در سطح مطلوبی است. این مطلب به وضوح روشن می كند كه جهانیان هنوز ایران را نمی شناسند. در سال‌های اخیر شركت در نمایشگاه های بین المللی و شبكه‌ تلویزیونی كه جذابیت های گردشگری را برای خارجیان نمایش می دهد توانسته در شناساندن جاذبه های كشورمان تا حدی موثر باشد؛ اما متأسفانه در امر بازاریابی نه تنها سرمایه گذاری كافی انجام نگرفته بلكه سیاست های روشنی نیز تدوین نگردیده است؛ همچنین فعالیت های انجام شده غیر علمی و پراكنده بوده اند. در این صنعت كالاها و خدمات متفاوتی از طریق عرضه كننده گان مختلف هر روز وارد بازار می‌شوند و همه در پی رقابت با یكدیگر هستند. در این میان جلب نظر گردشگر به خرید یكی از این خدمات و مهمتر از آن ایجاد رضایت مندی در  او بسیار دشوار است. تقاضا یك گردشگر علاوه بر سلایق شخصی به مد ، پیشنهاد اطرافیان همچنین فصل سفر ، بستگی دارد. مقصود از بازاریابی ، فعالیت های است كه برای گرد هم آوردن خریدار و فروشنده انجام می شود.«باتلر» فرضیه ی چرخه ی عمر مقصد گردشگری را مطرح كرد.(1980 )او گفت كه خدمات گردشگری هم مانند  سایر خدمات وكالاها چرخه ی عمر دارد وبازاریاب باید آن مرحله ومرحله‌ی بعد را شناسایی وبرنامه ریزی های لازم را انجام دهد.چرخه ی عمر گردشگری به این تریب است :

1- اكتشاف exploration) :(تعداد گردشگران محدود ،به صورت انفرادی گردشگر سفر می كند، گردشگر زبان مردم مقصد را نمی داند ، مردم محلی از گردشگر استقبال می كنند، مراوده ، با گردشگران مردم محلی را خوشحال می‌كند.

2- مرحله مشاركت :(involvement) تعداد گردشگران اضافه می شوند، مردم از آثار مثبت ورود گردشگران سود می برند، مرد برای گردشگران تسهیلات رفاهی فراهم می‌كنند(اجاره منازل خود به آنها ) ، رابطه میزبان و مهمان هماهنگ و خوب است.

3- مرحله توسعه (development): رفتار مردم بومی تغییر می كند، سرمایه گذاری خارجی آغاز     می شود، شكل و فضای منطقه تغییر می كند، بازار تخصصی می شود.

4- مرحله تثبیت (consolidation): به صورت انبوه جذب گردشگر داریم، شركت های مهم حاكمیت یافته و در آمده سرانه همچنین نرخ افزایش تعداد گردشگر ورودی كاهش می یابد.

5- ركود (Institutionalism): مقصد گردشگری شهرت می یابد، از مد می افتد ، مشكلات اجتماعی ، فرهنگی، زیست محیطی بروز می كند، سرمایه گذاران خارجی باز می گردند، شاید هتل‌ها و تسهیلات دیگری اجباراً پدید آیند.

6- افول و تجدید حیات (decline- rejuvenation) : اگر تجدید حیات صورت نگیرد و كالا و خدمات جدید ایجاد نشود ، امكانات گردشگری نو نگردد ، كم كم فقط خاطره‌ای از دوران شكوفایی در اذهان می ماند.

هدف اصلی:

بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری

اهداف فرعی:

بررسی اهمیت بازاریابی در امر توسعه صنعت گردشگری كشورمان

بررسی چالش‌ها و مشكلات فراروی توسعه صنعت گردشگری در كشورمان

ارائه راهكارهایی جهت بهبود و توسعه صنعت گردشگری كشورمان، بررسی اهمیت و نقش تبلیغات در گسترش بازاریابی توریسم در ایران .

 نقش تبلیغات در توسعه گردشگری

فهرست مطالب

عنوان تحقیق

- بیان مسأله اساسی تحقیق

- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

مرور ادبیات و سوابق مربوطه

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

- اهداف مشخص تحقیق

سؤالات تحقیق:

فرضیه‏ های تحقیق:

تعریف واژه ‏ها و اصطلاحات فنی

روش شناسی تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه آماری، روش نمونه‏ گیری و حجم نمونه

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ ها


1- Exploration

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتها (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:27
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات24
حجم فایل108 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتها

بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتهای متقاضی خدمات بانکی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

بیان مسئله

یکی از عوامل محیطی اثر گذار بر سازمانها مشتریان آن هستند، صاحبنظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را از مهمترین وظایف و اولویتهای مدیریت سازمانها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب نظر مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند.

در حقیقت، یکی از پیش شرطهای موفقیت سازمانها و شرکتها، قرار دادن مشتری و تلاش برای جلب رضایت وی در سرلوحه سازمان می باشد.

  شناخت کامل مشتری، مقدم شمردن وی و ارائه خدمات کیفی از جمله عوامل موفقیت در بازار کسب و کار امروز است.

تعبیری که امروزه از مشتری می شود با آنچه در گذشته رواج داشته، کاملا متفاوت است. بدین معنی که مشتری دیگر خریدار صرف کالا یا خدمات نیست، بلکه یک عضو فعال و تاثیر گذار در کلیه فعالیتهای تجاری به شمار می رود. بنابراین داشتن استراتژی نوین، توجه به نکات مهم در برقراری، حفظ و گسترش روابط با مشتری و تلاش برای جلب رضایت وی در تمام مراحل، کارایی و اثر بخش یک سازمان را در تحقق اهداف مشتری محور افزایش می دهد و در بلند مدت پایگاهی از مشتریان وفادار به ارمغان خواهد آورد.

  واژه های مشتری و رضایت مشتری در سازمانهای خدماتی، خصوصا بانکها به دلیل وابستگی کامل به مشتریان برای بقا، اهمیتی دو چندان می یابد. ارائه خدمات مختلف بانکی به منظور حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و در نهایت کسب سهم بیشتری از بازار رقابت بانکی، بیانگر این اهمیت است.

دربازار پر رقابت خدمات مالی از دست دادن تنها یک مشتری هزینه های سنگینی را برای بانکها و موسسات مالی در پی دارد، آنچه بیش از هر چیز دارای اهمیت است، سرمایه گذاری های عظیمی که سازمانها در جهت تنوع در تولیدات و خدمات و بهبود کیفیت و اراده خدمات مطلوب انجام می دهند، همگی با هدف جلب رضایت مشتریان فعلی و جلوگیری از زوال مشتریان جدید می باشد.(داریوش رشیدی، 1381)

با تمرکز بر رفتار شرکتها به عنوان مصرف کنندگان خدمات مالی در می یابیم، اکثر شرکتها معمولا با چند بانک، رابطه مالی دارند ولی تنها یکی از آنها را به عنوان موسسه مالی اصلی برای دریافت وام انتخاب می کنند.(Perrien and Ricard,1995)

در بخش خدمات مالی برای بنگاهها و شرکتهای اقتصادی که درخواست وام از بانکها را دارند، چالشهای متفاوتی نسبت به مشتریان معمول بانکها وجود دارد، در حال حاضر، یکی از چالشهای موجود، تیرگی روابط بین مشتریان وام گیرنده و بانکهای عامل وام دهنده می باشد.

 این چالش در سمت وام دهنده (بانک) به صورت حداقل کردن ریسک، برای بازگشت وام داده شده خود را نشان می دهد. نتیجه این چالش، اعمال فشار بر مشتری، ایجاد رویه ها و سیاستهایی-که بعضا از دید مشتریان دست و پا گیر هستند- برای اطمینان از بازگشت وام ، کاهش احتمال ریسک و آموزش پرسنل برای برقراری ارتباط صحیح با شرکتهای وام گیرنده می باشد. در سوی دیگر رابطه ، چالش برای شرکت وام گیرنده، دستیابی آسانتر به منابع مالی، دریافت بیشترین کیفیت خدمات، کاهش استرس و فشار عصبی و افزایش میزان خدمات بانکی دریافتی است.

 در نتیجه این انتظارات، مشتریان رفتار متمایز و سر به زیرتری نسبت به آنچه هستند ابراز می کنند. بانکها نیز با توجه به چالش های خود، با وضع دستور العملها و سیاستها و آموزش مدیران و پرسنل، عملکردی مخصوص به خود برای برقراری ارتباط با مشتری در پیش می گیرند که تبعات آن ممکن است بر رضایت مشتری تاثیر گذار باشد.(Judith J.Madill,Lisa Feeney, Alan Riding-International Jornal Of bank Marketing,2002)

 بنابراین، آنچه در این پژوهش اهمیت دارد، پاسخ به این سئوال است که،"  رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتهای متقاضی خدمات بانکی ، چیست؟".

اهداف مشخص تحقیق

هدف اصلی:

بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتهای متقاضی خدمات بانکی

اهداف فرعی:

بررسی تاثیر عملکرد مدیران مالی( رئیس شعبه) بانک بر رضایت شرکت وام گیرنده از بانک.

بررسی تاثیر عملکرد کارمندان صفی بانک بر شرکت وام گیرنده از بانک.

ارزیابی تاثیر سیاستها و دستورالعملهای بانک بر شرکت وام گیرنده از بانک.

مدل و چارچوب تحقیق

رابطه, بازاریابی, شرکتها, بازاریابی رابطه مند, بازاریابی رابطه ای, مند

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی تاثیر طلاق بر افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:26
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات18
حجم فایل221 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی تاثیر طلاق بر افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی

بررسی تاثیر طلاق بر افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

 

بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان,افت درسی,دلایل افت تحصیلی دانش آموزان,بررسی علل افت تحصیلی در مدارس,دلایل وعلت افت تحصیلی,راهکارهایی برای کاهش افت تحصیلی,پایان نامه افت تحصیلی,طلاق و بررسی آن در ایران,نگاهی به آمار طلاق در ایران,پنج علت اصلی طلاق در ایران,در هر ساعت ۱۶ طلاق در ایران ثبت,آمار ازدواج و طلاق در ایران,بررسی علل طلاق,پایان نامه طلاق در ایران,بررسی علل طلاغ,جدایی والدین و تأثیر آن بر وضعیت تحصیلی

بیان مسئله

مشکلی که دنیای امروز با آن مواجه است همین است که سلامت جامعه در بنیادی ترین جزء آن یعنی خانواده به خطر افتد و اگر این خطر از همین جا بر طرف نشود.قطعا جامعه مورد نظر دیر یا زود متلاشی خواهد شد،بدیهی است که شالوده ونظام خانواده از چنان دوام واستحکامی برخودار باشدکه در مواجه با تندرهای سهم ناک و گوناگون سربلندوفایق بیرون آید و چگونگی برخورد پدر و مادرها با طلاق بر چگونگی عملکرد فرزندانشان چه در زمان حال و چه در آینده تاثیر زیادی دارد ( فرود،1386).

خانواده نخستین محیط اجتماعی است که کودک را تحت سرپرستی و مراقبت قرار می دهد از این رو بیش از تمام های محیط های اجتماعی در رشد و تکامل فرد تاثیر دارد و خانواده اولین محیطی است   که الگوی جسمی روانی فرد در آن شکل می گیرد ریشه بروز بسیاری از فضایل ورذایل انسانی در خانواده است .خانواده مانند عمارتی است که زن وشوهر ستون های آن را تشکیل می دهند و فرو ریختن هر ستون استحکام و استواری عمارت را دچار تزلزل و گسستگی می کند در حقیقت طلاق و از هم پاشیدگی خانواده یک فاجعه به شمار می رود،شکی نیست از طریق طلاق پیوند زندگی مشترک گسسته می شود و کودک پس از طلاق دچار مشکلاتی چون اضطراب عاطفی و افت تحصیلی و غیره می شود (فرجاد ،1372).

طلاق اثرات و عوارض بسیاری بر خانواده بر جای می گذارد که بیشترین این اثرات و عوارض متوجه کودکان این خانواده ها می باشد از میان عوارض موثر بر کودکان میتوان از عوارض عاطفی ، اجتماعی سخن به میان آورد که دامنۀ این عوارض بسیار است و این آسیب ها و عوارض بصورت ترس ، اضطراب ، انتقام جویی ،افسردگی ، انزوا و نیاز افراطی به محبت ، اختلال در رفتار آمادگی برای جرم و بزهکاری و حتی تن دادن به جرم و ارتکاب آن اختلال در امر تحصیل و در روابط معاشرتی و رفتارهای ضد اجتماعی را نشان داد .

از آن طرف هر گاه از تعلیم و تربیت سخن می گوییم همه بر این باور هستیم که فرایند تعلیم و تربیت به مثابه مثلثی مقدس است که یکسوی آن خانه است و سوی دیگرش مدرسه و پایه اش دانش آموز . شرایط خاص مدرسه و چگونگی روابط عاطفی حاکم بر خانواده نقش بسزایی در رفتار تحصیلی و انگیزه پیشرفت نوجوانان دارد . و کارنامه تحصیلی دانش آموزان حاصل تلاش مشترک اولیاء و مربیان است .

بررسی ویژگیهای شخصی و شخصیتی آن دسته از دانش آموزانی که در مقایسه با همسالان مشابه خود پیشرفت تحصیلی چشمگیری داشته اند . حاکی از آن است که آنها از محیط خانواده بسیار گرم و صمیمی برخوردار بوده و رد سایۀ مهر و محبت تشویق پدر و مادر از یک نگرش مثبت و انگیزۀ غنی و قوی نسبت به مدرسه و درس خواندن بهره مند شده اند . در مقابل با نگاهی کوتاه با شرایط روانی اجتماعی و درس خواندن بهره مند شده اند . در مقابل  با نگاهی کوتاه با شرایط روانی اجتماعی دانش آموزانی که علی رغم بهره مندی از بهرۀ هوشی بالاتر از متوسط و امکانات مناسب زندگی آنگونه که بایسته و شایسته است تلاش قابل توجهی از خود نشان نداده و پیشرفت تحصیلی مطلوبی را نداشته اند در می یابیم که این قبیل دانش آموزان غالباً متعلق به خانواده هایی هستند که روابط عاطفی متقابل و پایداری بین اعضار آن وجود ندارد و بسیار سست و شکننده است . اکثر این دانش آموزان تجارت خوشایند و فرساینده ای از تهدید ، تحقیر ، تنبیه و بی مهری از خانواده داشته اند و بر همین اساس با اینکه از نظر هوشی با همسالان موفق خود تفاوتی ندارند اما نسبت به مدرسه و درس خواندن چندان شوق و اشتیاقی نداشته و عمدتاً دچار نوعی بی اشتهایی تحصیلی بوده اند ؛ بنابراین پیشرفت تحصیلی فرزندان تحت تاثیر مستقیم والدین در زمینه های مختلف عاطفی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی می باشد. این والدین هستند که با رفتارهای مناسب یا نامناسب شخصیت علمی ، اخلاقی فرزندان را . شکل می دهند و عدم توجه آنها مشکلات به بار خواهد آورد .

یکی از مسائل و مشکلات اساسی نظام آموزشی هر کشوری،مسئله افت تحصیلی است این موضوع هر ساله هزینه های بسیار بالایی را در بر داشته و دور نمای پیشرفت و توسعه اقتصادی – اجتماعی وفرهنگی کشور ها را مبهم می کند .مطابق مطالعات انجام شده این مشکل هر ساله افزایش می یابد و بسیاریاز دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی نمی توانند از پس مواد ومحتوای آموزشی طراحی و تدوین شده برآیند یا آن ها را در موعد مقرر انجام دهند.زمانی این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم بسیاری از این افراد توانایی های لازم را برای کسب موفقیت دارند ولی موفق نمی شوندباید به مقوله افت تحصیلی توجه بیشتری کردتا بتوان با شناخت آن توانایی ها و شایستگی های کودکان ونوجوانان را باور کرد مهم ترین عاملی که در شکل گیری نگرش دانش آموزان ابتدایی نسبت به تحصیل است : این که والدین دانش آموز با درس و تحصیل او چگونه بر خورد می کنند و در الگوهای تربیتی خود برای چه نوع رفتار هایی ارزش قائل می شوند .به همین منظور هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر طلاق بر افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی می باشد.

هدف اصلی:

بررسی تاثیر طلاق بر افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی

اهداف فرعی:

بررسی میزان تاثیر طلاق یا گسستن رابطه زناشویی والدین در میزان یادگیری

بررسی میزان تاثیر پذیری افت تحصیلی دانش آموزان از فاکتور خانواده

بررسی رابطه طلاق والدین  با ترک تحصیل دانش آموزان

ارائه روشهایی به منظور کاهش اثرات سوء طلاق

فهرست مطالب

عنوان تحقیق

- بیان مسأله اساسی تحقیق

- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

مرور ادبیات و سوابق مربوطه

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

- اهداف مشخص تحقیق

سؤالات تحقیق:

فرضیه‏ های تحقیق:

تعریف واژه ‏ها و اصطلاحات فنی

روش شناسی تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه آماری، روش نمونه‏ گیری و حجم نمونه

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت ساختار سازمانی(فصل سیزدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارس

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:26
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات16
حجم فایل385 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت ساختار سازمانی(فصل سیزدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم این کتاب با عنوان« ساختار سازمانی » می باشد که در 16 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

ساختار سازمانی چیست ؟

تقسیم كار

گروهبندی

 زنجیره فرماندهی

حوره كنترل

تمركز

رسمیت

انواع ساختارهای سازمانی

بروكراسی

ساختار ماتریسی

ساختار تیمی

سازمانهای مجازی

سازمانهای بدون مرز

عوامل تعیین كننده ساختار سازمانی

استراتژی سازمان

تكنولوژی

عدم اطمینام محیطی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت تعارض و مذاکره (فصل دوازدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پا

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:26
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات19
حجم فایل389 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت  تعارض و مذاکره  (فصل دوازدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب با عنوان« تعارض و مذاکره » می باشد که در 19 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف تعارض

سیر تكاملی اندیشه تعارض

دیدگاه سنتی،

 دیدگاه روابط انسانی

دیدگاه تعاملی.

تعارض سازنده و مخرب

فرایند تعارض

مخالفتهای بالقوه

بروز تعارض

مذاكره یا چانه زدن

مذاكره مبتنی بر برد و باخت

استراتژی بدون باخت

مسایل مطرح در مذاكرات

یك سونگریها در تصمیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت عوامل ایجاد کننده اختلالات وضعیتی و نحوه اصلاح اختلالات وضعیتی (تربیت بدنی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:26
مارال
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات32
حجم فایل704 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عوامل ایجاد کننده اختلالات وضعیتی و نحوه اصلاح اختلالات وضعیتی

 

با انقباض عضلات خم کننده ران (سوئز خاصره ای  ،راست رانی و شانه ای ) زاویه انحراف لگن افزایش می یابد
ستون مهره ها توسط عضلات راست شکمی و وسوئز خاصره ای خم و توسط عضلات راست کننده باز می شود .
عضلات شکمی به صورت عضلات همکار با عضلات سرینی عمل می کنند و منجر به کاهش گودی کمر می شود .
عضلات تنفسی (دیافراگم ، عضلات بین دنده ای )تاثیر ثانویه ای روی وضعیت بدن دارد وبه طوری که همراه با تنفس ، حرکت باز شدن مهره های پشتی صورت می گیرد .

 

عناوین اسلایدها

عوامل ایجاد کننده اختلال

 مسیرخط ثقل

تاثیر ساختارهای استخوانی وعضلانی

اشکال در راستای بدن و تحریک بدنی می تواند منجر به دو نوع اختلال شود
درد در ارتباط با وضعیت بدنی
تعلیم وضعیت

جنبه های روانشناسی

مسائل عمده برای جنبه های روانشناسی
اصلاح اختلالات وضعیتی

تمرینات غیر فعال برای وضعیت متوسط

کشش عناصر قدامی گردن و عضلات سینه ای

 ورزش زانو به سینه

کشش عضلات پشت

تمرین لمس پنجه و پا

کشش عضله نعلی ودوقلو :( کشش تاندون آشیل)
 تمرین دراز نشست

تمرین دوچرخه سواری

تمرینات برای چرخش لگن
تمرین برای عضله سرینی بزرگ
تمرین برای عضلات نزدیک کننده کتف
اتخاذ تدابیرکلی برای جلوگیری از بازگشت مشکلات

برای اینکه تمرینات وضعیتی تثبیت شوند ،باید تدابیری اتخاذ کرد ؛ از جمله :

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت حركات اصلاحی نشستن (تربیت بدنی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
19:25
مارال
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات30
حجم فایل849 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

حركات اصلاحی نشستن

 

«ارگونومی» علمی است كه طراحی ابزار و وسایل مورد نیاز برای كار و زندگی انسان را مطالعه می كند. «مهندسی انسانی» در واقع به مناسب سازی ابزار و محیط كار و زندگی با تواناییها و نیازهای انسان میپردازد. طراحی میز و صندلیها و ارائه استانداردهایی برای ارتفاع و شكل ظاهری آنها همواره مورد بحث این رشته بوده است. هدف اصلی در طراحی ارگونومیك صندلی، حفظ انحنای مناسب ستون فقرات با حداقل كشش و انقباضهای عضلانی است.

عناوین اسلایدها

نشستن

شكل 1-5 فشار بر روی دیسكهای ناحیه كمری در وضعیتهای مختلف نشستن و ایستادن بر روی صندلی

نشستن و برخاستن را میتوان برای سهولت مطالعه به سه مرحله تقسیم كرد:

شكل 2-5 الف) حمایت كامل ستون فقرات، ب) وضعیت نامطلوب

شكل 3-5 الف، ب، ج، د) استفاده مطلوب از ساعدها، هـ) فشار دستها به صورت نامطلوب

شكل 4-5 الگوی حركتی به هنگام برخاستن از صندلی و نشستن

شكل 5-5 الف) نشستن با گودی زیاد كمر، ب) نشستن با خم كردن بالا تنه

استانداردهای میز و صندلی

نكات ذیل به برخی از نتایج تحقیقاتی ارگونومی اشاره دارد كه در نشستن باید مورد توجه قرار گیرد:

شكل 6-5 وضعیت مطلوب سر و زاویه دید

شكل 7-5 الف) وضعیت نامطلوب نگهداری سر به هنگام مطالعه، ب) وضعیت مطلوب اندام فوقانی و سر

نشستن بر روی زمین

شكل 8-5 وضعیتهای متفاوت نشستن بر روی زمین

صرف نظر از نوع نشستن رعایت موارد ذیل ضروری است:

شكل 9-5- سه وضعیت نشستن بر روی صندلی بدون پشتی: الف) ستون فقرات نامطلوب خمیده به جلو، ب) ستون فقرات در وضعیت نامطلوب میانی، ج) ستون فقرات در وضعیت نامطلوب خمیده به عقب.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir