شیوه سخنرانی موثر و فن بیان (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
15:02
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات26
حجم فایل387 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اعتراف هزاران نفر درباره سخنرانی چنین بوده است : موقعی كه از من خواسته می شود سخنرانی كنم


چنان دست و پایم را گم می كنم و دچار ترس می شوم كه قادر نیستم درست فكر كنم، درست حواسم را


جمع كنم و درست به یاد بیاورم كه میخواستم چه بگویم. من می خواهم اعتماد به نفس داشته باشم و


بتوانم در حالی كه جلوی جمع ایستاده ام، فكر كنم. می خواهم افكارم نظم منطقی داشته باشد و می خواهم


حرف هایم را خیلی روشن و به طریقی كه افراد را كاملاً متقاعد كند، در جلو جمع بیان كنم.

 

منظور از تأیید گرفتن این است كه گوینده بداند كه به هدف خود رسیده است و مطالب توسط شنونده


درك و پذیرفته شده است یا خیر. تأیید گرفتن اگرچه به عنوان سومین مرحله از سخنرانی مؤثر ذكر شده


است اما در بسیاری از موارد با مرحله دوم یعنی ارائه همراه است و در پایان هر جمله یا قسمت ممكن است


لازم باشد از شنوندگان تأیید گرفته شود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود گزارش کارآموزی شرکت مخابرات (گزارش کارآموزی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
15:01
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات30
حجم فایل119 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود گزارش کارآموزی شرکت مخابرات

کارآموزی شرکت مخابرات

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

اجزاء اصلی

سیستم‌های مخابراتی شامل سه جزء اصلی است :

فرستنده : اطلاعات را گرفته و آن را به سیگنال تبدیل می‌کند.

کانال مخابراتی : سیگنال را حمل می‌کند و شامل محیط انتقال نیز می گردد .هوا و فضا ، کابل مسی و فیبر نوری

گیرنده : سیگنال را دریافت نموده و آن را به اطلاعات قابل استفاده تبدیل می‌کند.

به طور مثال : دکل‌رادیویی در ارسال های رادیویی ، شامل یک رادیوی فرستنده، فضای آزاد به عنوان کانال مخابراتی و رادیوی گیرندهاست.

معمولاً سیستم‌های مخابراتی دو طرفه هستند، و یک دستگاه واحد، نقش فرستنده و گیرنده را ایفا می‌کند(ترانسیور).

مثلا، تلفن همراه یک دستگاه ترانسیور است. مخابره پیام از طریق خطوط تلفن را ارتباط نقطه به نقطه می‌گویند، زیرا بین یک فرستنده و یک گیرندهاست.

مخابرات از طریق ارسال رادیویی را ارتباط پخشی می‌نامند زیرا بین یک فرستنده قوی و گیرنده‌های بسیاراست.

آنالوگ و دیجیتال

سیگنال‌ها به صورت آنالوگ و یا دیجیتال هستند. در سیگنال آنالوگ، سیگنال در حوزه زمان به طور پیوسته وجود دارد. اطلاعات در سیگنال دیجیتال به صورت دسته‌ای از ارزش های گسسته (مثلاً یک و صفر) کدگذاری می‌شود. هر سیگنال چه آنالوگ و چه دیجیتال حاوی اطلاعات خاص است.

اطلاعات موجود در سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال هنگام انتقال با نویز مخلوط می‌شوند و باعث از بین رفتن اطلاعات موجود در سیگنال می‌شوند.

شبکه‌ها

مجموعه‌ای از فرستنده‌ها، گیرنده‌ها یا ترانسیورها که با هم ارتباط دارند را شبکه می‌نامند. شبکه‌های دیجیتالی حاوی یک یا دو مسیریاب هستند که اطلاعات را به کاربر هدایت می‌کنند.

یک شبکه آنالوگ ممکن است شامل یک یا دو سوئیچ باشد که ارتباط بین یک یا دو کاربر را برقرار می‌کنند. در هر دو نوع شبکه، ممکن است تکرار کننده‌ها لازم باشند تا سیگنال را در زمانی که در فواصل دور منتقل می‌شود، تقویت کنند. این برای مقابله با تضعیفی است که مانع از تشخیص سیگنال از نویز می‌شوند.

فهرست مطالب

محتویات

۱ مفهوم کلیدی

۱.۱ اجزاء اصلی

۱.۱.۱ آنالوگ و دیجیتال

۱.۱.۲ شبکه‌ها

۱.۱.۳ کانال ها

۱.۱.۴ مدولاسیون

۲ جامعه و مخابرات

۳ تاریخچه

۳.۱ مخابرات اولیه

۳.۲ تلگراف و تلفن

۳.۳ رادیو و تلویزیون

۳.۴ شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت

۴ کاربرد مدرن

۴.۱ تلفن

۴.۲ رادیو و تلویزیون

۴.۳ اینترنت

۵ پانویس

۶ جستارهای وابسته

۷ منابع

۸ پیوند به بیرون

 

مفهوم کلیدی

فن آوری اطلاعات و ارتباطات چیست ؟
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود گزارش کارآموزی اداره برق استان البرز (گزارش کارآموزی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
15:01
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل319 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود گزارش کارآموزی اداره برق استان البرز

کارآموزی اداره برق استان البرز

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

کارآموزی اداره برق,گزارش کارآموزی اداره برق,کارورزی اداره برق,دانلود کارآموزی اداره برق,دانلود گزارش کارآموزی اداره برق ,دانلود گزارش کار اداره برق,گزارش کارآموزی در اداره برق,گزارش کارورزی برق اداره برق,دانلود پروژه کارآموزی اداره برق,پروژه کارورزی برق,خرید پروژه گزارش کارآموزی در اداره برق,خرید گزارش کارآموزی در اداره برق,دانلود پروژه گزارش کارآموزی در اداره برق,دانلود رایگان گزارش کارآموزی اداره برق,دانلود گزارش کارآموزی در اداره برق,دانلود گزارش کاراموزی در شرکت برق,گزارش کارآموزی در اداره شرکت برق,خرید گزارش کارآموزی اداره برق,دانلود کارآموزی در شرکت برق,دانلود کارآموزی کامپیوتر در اداره برق,دانلود کارورزی اداره برق,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر اداره برق,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت برق,گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره برق,گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره برق,گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت برق,دانلود کارآموزی رشته برق,دانلود کارآموزی طراحی پست برق,دانلود گزارش کارورزی برق,کارورزی برق الکترونیک,کارورزی برق ساختمان,کارورزی برق صنعتی,کارورزی در اداره برق,کارورزی رشته برق,گزارش کارآموزی اداره برق رایگان,گزارش کارآموزی حسابداری اداره برق,گزارش کارآموزی طراحی پست اداره برق,گزارش کارورزی اداره برق,گزارش کارورزی برق ساختمان,گزارش کارورزی در اداره برق,خرید کاراموزی برق,دانلود کاراموزی برق,دانلود گزارش کارآموزی توزیع برق,دانلود گزارش کارآموزی شرکت توزیع برق,کارآموزی شبکه توزیع برق,کاراموزی رشته برق,کاراموزی شرکت برق,کارورزی اداره برق واحد توزیع,گزارش کار کارآموزی شرکت توزیع برق,گزارش کار کارورزی برق,گزارش کار کارورزی رشته برق,گزارش کارآموزی برق الکترونیک,گزارش کارآموزی برق ساختمان,گزارش کارآموزی برق صنعتی,گزارش کارآموزی برق قدرت,گزارش کارآموزی برق قدرت توزیع,گزارش کارآموزی برق کشی ساختمان,گزارش کارآموزی برق کنترل,گزارش کارآموزی پست برق فوق توزیع,گزارش کارآموزی در شرکت توزیع برق,گزارش کارآموزی در شرکت توزیع نیروی برق,گزارش کارآموزی رشته برق – تابلوهای برق,گزارش کارآموزی رشته برق اداره برق,گزارش کارآموزی رشته برق الکترونیک,گزارش کارآموزی رشته برق در اداره برق,گزارش کارآموزی رشته برق در شرکت نفت,گزارش کارآموزی رشته برق سیم پیچی,گزارش کارآموزی رشته برق صنعتی,گزارش کارآموزی رشته برق قدرت,گزارش کارآموزی رشته برق کنترل,گزارش کارآموزی رشته برق مخابرات,گزارش کارآموزی شبکه توزیع برق,گزارش کارآموزی شبکه های توزیع برق,گزارش کارآموزی شرکت توزیع برق(اداره برق),گزارش کارآموزی شرکت توزیع نیروی برق,گزارش کاراموزی اداره توزیع برق,گزارش کارورزی برق صنعتی,گزارش کارورزی رشته برق,گزارش کارورزی رشته برق صنعتی,نمونه گزارش کارورزی رشته برق,اداره برق کوار,گزارش کار کارآموزی اداره برق,گزارش کارآموزی اداره برق منطقه ای کوار,گزارش کارآموزی برق شرکت توزیع,گزارش کارآموزی حسابداری شرکت برق,گزارش کارآموزی شرکت برق,گزارش کارورزی اداره برق منطقه ای کوار,خرید کاراموزی در اداره برق,دانلود رایگان گزارش کارورزی برق,دانلود کاراموزی ادره برق,دانلود کارورزی در شرکت برق,دانلود گزارش کارورزی اداره برق,کاراموزی مهندسی برق,گزارش کارآموزی در شرکت برق,گزارش کاراموزی اداره برق رشته حسابداری,گزارش کارورزی کاردانی برق,خرید پروژه کارشناسی برق,خرید گزارش کارورزی اداره برق,دانلود گزارش کار کاراموزی اداره برق,خرید گزارش کارآموزی ادلره برق,دانلود کارآموزی ادلره برق شهرستان مبارکه,کارورزی ادلره برق شهرستان مبارکه,گزارش کارآموزی ادلره برق شهرستان مبارکه,اداره برق شهرستان ابهر,امور مشتركین برق,امور مشترکین برق,امور مشترکین برق اهواز,امور مشترکین برق گیلان,امور مشترکین برق مشهد,خدمات مشترکین برق,خدمات مشترکین برق اصفهان,خدمات مشترکین برق تبریز,خدمات مشترکین برق گیلان,خدمات مشترکین برق مشهد,دانلود گزارش کارآموزی برق,دانلود گزارش کارآموزی برق قدرت,گزارش کار کارآموزی برق,گزارش کارآموزی حسابداری در اداره برق,گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت برق,گزارش کارآموزی رشته حسابداری اداره برق,آزمون اداره برق زنجان,آزمون استخدامی اداره برق زنجان,اداره برق شهرستان زنجان,استخدام اداره برق زنجان,استخدام در اداره برق زنجان,اداره برق دهاقان,دانلود گزارش کارآموزی در شرکت برق,دانلود گزارش کارآموزی شرکت برق,شرکت برق دهاقان


 

گروه کامپیوتر

گزارش كارآموزی

محل کارآموزی:اداره توزیع برق استان البرز

 

معرفی مکان کارآموزی و زمان شروع و پایان کارآموزی :

جایی که من برای کار آموزی انتخاب کردم اداره برق بود من در تاریخ 20/4/1393 کار آموزی خود را شروع کردم و در تاریخ 6/6/1393 کار آموزی خود را تمام کردم. و از گذراندن کارآموزی در این شرکت راضی بودم .وظیفه من در دوران کار آموزی خیلی خطیر ومهم بود .اینجانب ضمن انجام دادن کارهای متفرقه مثل بایگانی انواع اسناد و مرتب کردن پرونده های پستی بر اساس شیت که نهایت همکاری با پرسنل این اداره بود ،با نرم افزار اتوکد آشنا شدم که که از کاربردهای آن در این اداره کشیدن طرح ها و کروکی محل هایی که در آنجا قراربود  پروژه انجام شود .که این کار در قسمت طرح و برنامه انجام می شد.مسئول نقشه کشی و آمار آموزش های لازم را در این زمینه به بنده دادند و حتی برای کامل طرح ها کمکم کردم .در هفته اول در قسمت بهره برداری کار می کردم.در آنجا با نرم افزار Enox آشنا شدم که اطلاعات بارگیری را  در این نرم افزار وارد می کردم(اطلاعات پست ها و فیدرها).در ادامه کارآموزی با نرم افزار مدیریت پروژه آشنا شدم .وبا این نرم افزار اطلاعات پروژه و زیر پروژه را در داخل آن وارد  می کردم.و در هفته های پایانی با مسئول ITC اداره با سیستم شبکه اداره آشنا شدم و در بازدید از قسمت های مختلف شبکه آشنا  وکار کردم.

 

فهرست مطالب:                                                                                             صفحه

تاریخچه احداث شرکت اداره برق ....................................................................................................5

اهداف بنیادین بخش توزیع در صنعت برق.......................................................................................5

معرفی مکان کارآموزی و زمان شروع و پایان کارآموزی...................................................................6

آشنایی با کاربردها و زمینه های نرم افزار اتوکد................................................................................6

آشنایی با محیط اتوکد......................................................................................................................7

ناحیه ترسیم(Drafting area)......................................................................................................7

ایجاد ترسیم جدید بر اساس الگو.....................................................................................................7

انتخاب واحد اندازه گیری................................................................................................................7

تنظیم واحد های ترسیم...................................................................................................................8

ایجاد بلوک عنوان..............................................................................................................................8

ایجاد هاشورها....................................................................................................................................8

دیجیتالی کردن ترسیمات با فرمان Tablet........................................................................................8

ایجاد متن............................................................................................................................................9

ایجاد جدول.....................................................................................................................................9

کار با لایه ها...................................................................................................................................9

کاربردهای لایه ها در اتوکد............................................................................................................9

ایجاد لایه جدید..............................................................................................................................9

اطلاعات ترسیم.............................................................................................................................9

کنترل زمان کار روی پروژه.............................................................................................................10

ماشین حساب مهندسی اتوکد.........................................................................................................10

آشنایی با شبکه..............................................................................................................................11

انواع سرویس های شبکه..............................................................................................................11

روشهای دسترسی به خط انتقال در شبکه های کامپیوتری ..........................................................12

نام و نوع کابل های بکار رفته در شرکت.....................................................................................12

کامپیوترها و نحوه ارتباط سیستمها با یکدیگر............................................................................13

علل استفاده از توپولوژی star در این شرکت..........................................................................13

امنیت شبکه....................................................................................................................................13

نصب fire wall  برای جلوگیری از ورود غیر مجاز به سیستم های کاربران.............................14

استفاده از ویژگی Map network drive................................................................................14

آشنایی با مفهومDomain  در شبکه و کاربرد آن.........................................................................15

نتیجه گیری نهایی..........................................................................................................................16

خلاصه مطالب.................................................................................................................................16

فواید کارآموزی.................................................................................................................................17

مشکلات و موارد قایل دیده شده.....................................................................................................17

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود گزارش کارآموزی ایران خودرو (گزارش کارآموزی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
15:01
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات20
حجم فایل1.321 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود گزارش کارآموزی ایران خودرو

کارآموزی ایران خودرو

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

گزارش کارآموزی در کارخانه ایران خودرو,مکانیک خودرو,دانلود کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو,كارورزی نمایندگی مجاز ایران خودرو,کارآموزی ایران خودرو,کارآموزی ایران خودرو دیزل,کارآموزی در ایران خودرو,کارآموزی نمایندگی خودرو,کارآموزی نمایندگی مجاز ایران خودرو,گزارش کارآموزی ایران خودرو,گزارش کارآموزی ایران خودرو رشته کامپیوتر,گزارش کارآموزی در ایران خودرو,گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو,گزارش کارآموزی شرکت ایران خودرو,گزارش کارآموزی مرکز تحقیقات ایران خودرو,گزارش کارآموزی مکانیک ایران خودرو,گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو,دانلود کارآموزی ایران خودرو,کارآموزی ایران خودرور مکانیک,گزارش کار مکانیک ایران خودرو,دانلود پروژه کارآموزی

 

تاریخچه تاسیس ایران خودرو

شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تاسیس کارخانجات اتوبوس سازی و ساخت قطعات و لوازم مختلف اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در تاریخ 27 مرداد ماه 1341، با سرمایه اولیه یک صد میلیون ریال و تعداد یک هزار سهم یک هزار ریالی به ثبت رسید و از مهر ماه 1342 عملا فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد.

بر اساس اساسنامه شرکت که در تاریخ 18 آبان ماه 1354 در مجمع عمومی فوق العاده به تصویب رسید ، سرمایه شرکت مبلغ دو هزار میلیون ریال برآورد شد که این مبلغ تا سال 1357 به بیش از سیزده میلیارد ریال افزایش یافت. به استناد صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30/3/1357 سرمایه شرکت ایران خودرو از مبلغ سیزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال به مبلغ پانزده میلیون ریال منقسم به پانزده میلیون و ششصد و هشتاد هزار ریال سهم یک هزار ریالی افزایش یافت.

ایران خودرو از اولین شرکت هایی بود که قانون گسترش مالکیت واحدهای تولیدی را به نحو کامل اجرا کرد و 49 درصد سهام آن به مردم واگذار گردید. این شرکت به موجب بند الف قانون حفاظت و توسعه صتایع ایران مصوب سهام 16/4/1358 شورای انقلاب اسلامی به اعتبار نوع صنعت ، ملی اعلام شد و به موجب مصوبه 28/2/1365 هیئت وزیران ، سهام شرکت از طرف دولت با نام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صادر شد و تحت پوشش این سازمان با مدیریت منتخب دولت به کار خود ادامه داد. شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال با مجوز صادره از سوی هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی ایران در تاریخ 27/2/1362 ، به نام شرکت ایران خودرو « سهامی عام » تغییر یافت.

در تاریخ  20/11/1370 طی مصوبه ای از سوی هیئت دولت اسامی و شرایط فروش سهام شرکت هایی را که می توانستند به بورس بروند تعیین شد و ایران خودرو اولین شرکت خودرو سازی بود که توانست خود را با بازار بورس تطبیق دهد. بر اساس اعلام سازمان مالی در مرداد ماه سال 1372 سرمایه شرکت بالغ بر پنجاه و هفت میلیارد ریال و تعداد سهام پنجاه و هفت میلیون سهم نیز بوده است و کل سهام متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صتایع ایران است.

ساخت سواری

بر اساس پروانه مورخ 25 اسفند ماه 1344 وزارت اقتصاد ( صنایع و معادن ) به کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال ( ایران خودرو فعلی ) اجازه داده شد در مورد ساخت اتومبیل پیکان اقدام کند. اجازه تاسیس کارخانه ساخت انواع اتومبیل سواری از نوع چهار سیلندر در تاریخ 20/6/1365 به این شرکت داده شد.

شرکت فوق سپس بر اساس قراردادی با کارخانه « روتس » انگلستان وابسته به گروه کرایسلر موفق به دریافت مجوز مونتاژ نوعی اتومبیل « هیلمن هانتر » و ساخت آن در ایران به نام پیکان شد. در سال 1346 تاسیسات اتومبیل سازی پیکان با ظرفیت اولیه سالانه تولید شش هزار دستگاه در سالن تولید پیکان استقرار یافت و پس از افتتاح این سالن در تاریخ 23/2/1346 ، اولین اتومبیل های سواری با امتیاز ساخت گروه سواری روتس سابق (کرایسلر بریتانیای فعلی ) به تولید رسید. اولین اتومبیلی که در سال 1346 ساخته شد « پیکان » بود که در دو مدل دولوکس و کارلوکس به بازار عرضه شد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                             صفحه

پیشگفتار                                                                                                                           1

1-تاریخچه تاسیس ایران خودرو                                                                                      2

ساخت سواری                                                                                                                             3

کنترل کیفی                                                                                                                                 4

سیستم واکنش سریع                                                                                                                     5

دستورالعمل های اجرایی ارزشابی بدنه

1-هدف                                                                                                                           6

2-محدوده اعتبار                                                                                                              7

3-تعاریف و مفاهیم                                                                                                                     7

4-فضای اتاق شاپ دمریت                                                                                                          10

5-نمونه برداری                                                                                                               10

6-نحوه انجام آدیت                                                                                                                     11

7-ثبت اطلاعات                                                                                                              12

8-برگزاری جلسات                                                                                                                     12

 

دستورالعمل اجرایی ارزشیابی محصول در بدنه سازی

1-هدف                                                                                                                           14

2-محدوده اعتبار                                                                                                              14

3-تعاریف و مفاهیم                                                                                                                     14

4-مراحل انجام کار و مسئولیتها                                                                                        15

5-تغییرات                                                                                                                                    19

6-مستندات                                                                                                                                  19

الف)نحوه درست کردن شابلونهای دهانه شیشه خور جلو و عقب                                     26

ب)نحوه ست کردن شابلون چراغهای عقب بر روی بدنه                                                  26

ج)نحوه ست کردن شابلون سپر عقب روی بدنه                                                                27

د)نحوه ست کردن شابلون سپر جلو                                                                                              27

ه)نحوه ست کردن شابلون چراغهای جلو                                                                          28

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود گزارش کارآموزی در آموزش وپرورش (گزارش کارآموزی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
15:00
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات50
حجم فایل69 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود گزارش کارآموزی در آموزش وپرورش

کارآموزی آموزش وپرورش

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

کارآموزی,آموزش,پرورش,آموزش و پرورش + گزارش کارآموزی,دانلود کارآموزی آموزش و پرورش,کارآموزی ورد,گزارش کارآموزی نرم افزارهای اداری,گزارش کارآموزی ورد,گزارش کار آموزی در اداره آموزش و پرورش , کارورزی در اداره آموزش و پرورش ,کارآموزی در,کاراموزی در اموزش و پرورش,گزارش کارآموزی آموزش و پرورش در دبستان

تاریخچه آموزش وپرورش در ایران

سوابق تعلیم وتربیت آدمی نشان میدهد که به علت ناچیز بودن مجموعه‌ی میراث اجتماعی و ساده بودن ارتباطات انسانی آموزش وپرورش به وسیله خانواده‌ها و بیشتر به صورت غیرعمدی انجام گردیده است. با گسترده شدن دامنه دانش‌ها و مهارت‌های بشری و توسعه فرهنگ و تمدن‌های مختلف افزایش جمعیت تراکم نفوس در شهرها و روستاها رفته رفته نوعی دخالت آگاهانه در جریان انتقال فرهنگ وتمدن به کودک و نوجوانان ضروری شمرده شده و ضمن توجه به تربیت غیرعمدی پدید آمد و سالمندان با توجه به مقاصد معین به پرورش خردسالان پرداختند و برای انجام دادن وظایف تعلیم و تربیت به صورت رسمی و عمدی طبق ضوابطی به تدریج سازمان‌های متعددی را ایجاد کردند. بهترین سازمان‌ها از صدر اسلام تا کنون عبارتند از خانواده. مسجد. مکتب و مدرسه.

سیر تحول تشکیلات آموزش وپرورش

1. در سال 1232 هجری شمسی و به دنبال تاسیس دارلفنون اولین بار وزارتخانهای به نام وزارت علوم تأسیس گردید.

2. در سال 1288 هجری شمسی نام وزارت علوم به وزارت معارف اوقاف و صنایع مستظرفه تغییر یافت.

3. در سال 1317 هجری شمسی وزارت مذکور به نام وزارت فرهنگ خوانده شد.

4. در سال 1343 هجری شمسی بر اساس قانون صرفاً امور آموزش و پرورش پیش‌دانشگاهی و دانشگاهی به وزارت آموزش و پرورش محول گردید.

برخی از وظایف وزارت آموزش و پرورش

1. تشکیل شورای عالی آموزش وپرورش

2. تشکیل شورای منطقه‌ای که حدود و وظایف و اختیارات آن به تصویب مجلس خواهد رسید.

3. تهیه و پیشنهاد برنامه‌های میان مدت و بلند مدت در جهت تأمین اهداف آموزش و پرورش

4. هماهنگی با وزارتین فرهنگ و آموزش عالی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی در امر آموزش دخالت دارند در جهت هماهنگ ساختن آموزش‌ها در چهار چوب نظام آموزش کشور

تعریف کارآموزی:

منظور از کارآموزی ، دوره ای است که طی آن دانشجویان رشته هایی که شرایط ورودی به این دوره را دارند واحدهای مشخصی را در مراکز صنعتی، خدماتی و سایر مراکز بگذرانند تا به منظور استفاده از آموخته های علمی و فنی ، بالابردن توان علمی و اجرایی خود در رشته مربوطه و امکان تاثیر متقابل تئوری و عمل و یا علم وتکنیک با نحوه رفع نیازهای اساسی و ضروری جامعه آشنا گردند.

فرآیند جایابی کارآموز که یکی از وظایف دفتر مرکزی ارتباط با صنعت است شامل دریافت نیازهای کارآموزی، دریافت ظرفیت های اعلام شده از صنایع، بررسی و تطبیق ظرفیت ها، انجام فرآیند تخصیص و اعلام نتیجه به دفاتر ارتباطی دانشگاهها و صنایع می باشد که هر ساله در یک بازه زمانی 9 ماهه انجام می گرفت.

ضرورت کارآموزی

آموزش عالی هر کشور، هر اندازه از نظر آموزش های تئوریک (هم کلاسیک و هم مدرن) قوی باشد، باز هم در تهیه زمینه رشد اقتصادی و صنعتی نمیتواند به تنهایی موفق باشد. همین امر، گسترش دامنه آموزش و کسب تجربه از محیط واقعی کار را توجیه مینماید.

 در حال حاضر که دوره مدرک گرایی سپری شده است و جامعه، صنعت و دانشگاه باید زمینه های لازم برای کسب تجربه مفید را برای دانشجویان فراهم سازد. پذیرش کارآمـوزان از دانشگاهها، به عنوان کوششـی جهت التـیام شکاف بین نظام آموزش رسـمی با آنچه در صنعت

 می گذرد "عرصه عمل" صورت گرفته است تا بخشی از خلا آموزشی، آشنایی با حرف و مشاغل در صنعت را ترمیم نموده، به توسعه نگرش دانشجویان نسبت به نظام صنعتی بیانجامد.

وقوف بیشتر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به آنچه که در صنعت میگذرد، آن ها را قادر خواهد نمود، تا دامنه گسترش اطلاعات و مهارت ها و شناسایی حرف را توسعه میدهد. علاوه بر این، تماس از نزدیک کارآموزان با صنعت، فرصتهای مناسب را برای بهره گیری از یافته ها و دانسته های آکادمیک در موقعیتهای عملی، فراهم مینماید و فرصتهای مناسبی را جهت استعداد سنجی و به محک نهادن علاقه کارآموزان، از پی خواهد داشت.

 کارآموزی دانشجویان، با توجه به متداول ترین اسلوب کارآموزی یعنی آموزش در محیط حرفه و آموزش در محیط مادی صورت گرفته تا با انتقال آموزش به محیط حرفه و بهره گیری از دانش ناشی از محیط کار، بتوان حلقه های مفقوده را در نظام آموزش دانشگاهی تکمیل نمود.

فهرست مطالب

 تاریخچه آموزش وپرورش در ایران

سیر تحول تشکیلات آموزش وپرورش

برخی از وظایف وزارت آموزش و پرورش

تعریف کارآموزی:

ضرورت کارآموزی

تأثیر موقعیت مکانی و ویژگیهای فیزیکی مدرسه بر یادگیری دانش‌آموزان

چرا موقعیت مکانی مدرسه مهم است؟

مدارس باعث اتحاد افراد یک محله می‌شوند

تأثیر فضای فیزیکی مدرسه بر یادگیری

اهداف كلی آموزش و پروش

الف: اهداف اعتقادی

ب ـ اهداف اخلاقی

پ ـ اهداف علمی آموزشی

ت: اهداف فرهنگی هنری

ث: اهداف اجتماعی

ج: اهداف زیستی

چ: اهداف سیاسی

ح: اهداف اقتصادی

شرح وظایف کارکنان مدارس

وظایف آموزشی و پرورشی:

مسؤولیت‌هاى معلم

مسؤولیت‌هاى مدیر مدرسه

مسؤولیت‌هاى روان‌شناس مدرسه

اهـداف شـورا

مقررات مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان

ثبت‌نام دانش‌آموزان با توجه به موارد زیر انجام مى‌شود:

مقررات مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان

ثبت‌نام دانش‌آموزان با توجه به موارد زیر انجام مى‌شود:

شرایط سنى ثبت‌نام شوندگان آموزش همگانى به‌شرح زیر است:

1 ) تشکیل ستاد و توجیه اعضا :

2 ) سامان دهی مدارس :

3 ) ثبت نام الکترونیکی :

4) مهلت ثبت نام  :

5 ) عدم اعمال شروط غیرقانونی :    

6 ) مدارس غیردولتی و خاص :                               

7) ثبت نام فرزند کارکنان دولت :

8 ) ثبت نام تبعه خارجی :

9 ) عدم دریافت شهریه در مدارس دولتی :     

  10) تکریم مراجعین :    

   11) بازدید و نظارت :

12) برگزاری جلسات :

13) تعیین محدوده ثبت نام :

14) حفظ ظرفیت دانش آموزان شهریور ماه :

15) فرزندان فرهنگی و ایثارگر  :

16) حضور مدیران در مدارس :

17) ممانعت از فعالیت مدارس هیئت امنایی دو شیفته : 

18 ) توزیع متوازن دانش آموزان :

19 ) نصب مقررات انضباطی:

20) ایجاد خلاقیت :

21) عدم پذیرش معرفی نامه های غیرقانونی :

سخن پایانی

شرایط قبولی در دوره متوسطه 

نتیجه گیری

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی امنیت در فضای رایانش ابری (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 17 بهمن 1396
15:00
مارال
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات75
حجم فایل1.149 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 بررسی امنیت در فضای رایانش ابری

بررسی و تحلیل امنیت در فضای رایانش ابری و ارائه راهکار

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

 

چکیده:

محاسبات ابری به برنامه و سرویسهای اشاره دارد که در یک شبکه توزیع شده اجرا می شود و از منابع مجازی استفاده میکند، همچنین از طریق پروتکلهای رایج اینترنت و استانداردهای شبکه قابل دستیابی میباشند. برای درك محاسبات ابری از تمامی جنبه ها لازم است انواع مختلف ابرراطبقه بندی کنیم. مدل اول ابر بر این مبناست که ابر کجا مستقر شده است )مدل استقرار( و مدل دوم بر این مبناست که چه نوع سرویسی را عرضه میکند )مدل سرویس.( محاسبات ابری مزایای بسیاری دارد و در صنعت و در بین عموم محبوبیت بالایی کسب کرده است و معایبی دارد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

«پردازش ابری» یا «پردازش انبوه» یک فناوری جدید است که به‌تازگی از طرف شرکت‌های مختلف از جمله: مایکروسافت، گوگل، آمازون و آی بی ام عرضه شده است. در این سیستم به جای نصب چندین نرم‌افزار بر روی چند رایانه، تنها یک نرم‌افزار، یک بار اجرا و بارگذاری می‌شود و تمامی افراد از طریق یک خدمات بر خط (online services) به آن دسترسی پیدا می‌کنند. به این پروسه «پردازش ابری» یا در اصطلاح Cloud Computing می‌گویند.

کلید واژه : پردازش ابری ،  پردازش شبکه ای ، مجازی سازی ، امنیت پردازش ابری

مقدمه:

پردازش ابری به نرم افزار های اینترنتی به صورت سرویس و سخت افزارهای و سرور هایی كه در مراكز داده (دیتا سنتر) آن نرم افزار ها را اجرا می نمایند، اشاره دارد. سخت افزار دیتا سنتر و نرم افزار را ابر می نامیم. پردازش ابری یك مفهوم نسبتا جدیدی در عرصه ی فناوری اطلاعات است و در حال گسترش می باشد. ابر در حال نفوذ به تكنولوژی شبیه سازی است. اصل پردازش ابری بر مبنای جدا سازی منظقی بین گره ها است كه هر گره به صورت یك ماشین فیزیكی خواهد بود بر خلاف پردازش شبكه ای (Grid Computing) كه چند كامپیوتر را به هم متصل می كند تا بتواند یك كامپیوتر بزرگ را برای استفاده در پردازش های حجیم داده ها شبیه سازی كند، در پردازش ابری تكنولوژی شبیه سازی این امكان را می دهد كه هر گره به صورت یك ماشین فیزیكی مستقل به كاربر اجازه بدهد تا نرم افزار و سیستم عامل مورد نظر خودش را در آن اجرا كند و برای هر گره سرویس های دلخواه اش را تنظیم نماید.

ایده ی پردازش ابری همان تكامل یافته ی پردازش موازی، پردازش توزیع شده و پردازش شبكه ای است. شباهت مختصری بین این ها وجود دارد. پردازش ابری یک پدیده ی نوظهور در علم کامپیوتر است و دلیل این نامگذاری آن است که داده ها و برنامه ها در میان ابری از سرور های وب قرار گرفته اند. ساده تر بگوییم، پردازش ابری یعنی استفاده ی اشتراکی از از برنامه ها و منابع یک محیط شبکه برای انجام یک کار بدون این که مالکیت و مدیریت منابع شبکه و برنامه ها برای ما مهم باشد. در پردازش ابری منابع کامپیوترها برای انجام یک کار استفاده می شوند و داده های مربوط به پردازش در هیچ کدام از کامپیوتر های شخصی ذخیره نمی شوند، بلکه در جای دیگری ذخیره می شوند تا در زمان و مکان دیگری قابل دسترسی باشند.

شرح مسأله

محاسبات ابری یا Cloud مدتهاست که در محدوده فن آوری اطلاعات خود نمایی میکند اما اکنون قصد دارد جای پای خود را در حیطه تجاری محکم نماید.

مسلما در دنیای امروز برای استفاده از وسایل الکترونیکی در هر خانه ای یک کارخانه یا ژنراتور برق وجود ندارد! و تنها یک اداره برق یا کارخانه تولیدکننده وجود دارد و فرد در مقابل پرداخت هزینه از مزایای برق تولید شده بهرمند می گردد.

می توان در محاسبات ابری نمونه مشابهی را مشاهده کرد بدین معنا که افراد و شرکتها در ازای نرم افزار، سخت افزار یا شبکه، پولی را نمی پردازند و در قبال محاسبه و سرویس های نرم افزاری، موارد مورد استفاده خود را خریداری و استفاده می کنند. این امر موجب صرفه جویی و استفاده بهتر از IT  می گردد.

در این پروژه سعی داریم مفاهیم ، معایب ، مزایا و امنیت پردازش ابری را بررسی نماییم.

آیا پردازش ابری می تواند در آینده تمام انتظارات را بر آورده نماید ؟

تا چه اندازه  می توان به این فناوری اطمینان کرد؟

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                        صفحه

 


برچسب‌ها: <-TagName->

رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
15:00
مارال

فصل اول.................................................................................................................

1

  1. مقدمه................................................................................................................................................

 

1-2- شرح مسئله.......................................................................................................................................

 

  1. انگیزه های پژوهش......................................................................................................................

 

فصل دوم: پردازش ابری..........................................................................................

 

2-1- مقدمه................................................................................................................................................

 

2-2- پردازش ابری چیست.......................................................................................................................

 

2-4- آشنایی بیشتر با پردازش ابری.......................................................................................................

 

2-5- مقیاس و کشش...............................................................................................................................

 

2-6- پایش و اندازه گیری.........................................................................................................................

 

2-7-مزایای پردازش ابری در شرکتها.................................................................................................

 

2-8-کاهش هزینه های سخت افزاری....................................................................................................

 

2-8-1- کاربرد در رسانه های اجتماعی.............................................................................................

 

2-8-2-مطابق با تمایلات مصرف کننده...........................................................................................

 

2-8-3-نقص و خرابی کمتر...................................................................................................................

 

2-8-4-سازگاری با هر نوع برنامه ای....................................................................................................

 

2-9- نتیجه گیری فصل....................................................................................................................

 

 

3-1- مقدمه..............................................................................................................................................

 

3-2-معماری پردازش ابری :تعاریف......................................................................................................

 

3-3-زیر ساخت پردازش ابری.................................................................................................................

 

3-3-1- مجازی سازی..........................................................................................................................

 

3-3-2-پردازش شبکه ای....................................................................................................

 

3-3-3-تفاوت های عمده پردازش ابری و پردارش شبکه ای.......................................................

 

3-3-4-وب   2 .................................................................... ............................................................

 

3-4-لایه های معماری پردازش ابری ....................................................................................................

 

3-4-1-لایه اول:کاربر.........................................................................................................................

 

3-4-2-لایه دوم: نرم افزار به عنوان سرویس.........................................................................

 

3-4-3-لایه سوم: بستر به عنوان سرویس...................................................................................

 

3-4-4-لایه چهارم: زیرساخت به عنوان سرویس...........................................................................

 

3-4-5-لایه پنجم:سرور......................................................................................................................

 

  3-5-نتیجه گیری فصل....................................................................................................................

 

فصل چهارم : انواع ابر....................................................................................

 

4-1- مقدمه........................................................................................................................................

 

 4-2-انواع ابر ها در پردازش ابری..................................................................................................

 

4-2-1-   ابر عمومی.............................................................................................................................

 

 4-2-2-ابر گروهی.....................................................................................................................................

 

4-2-3-ابر خصوصی.............................................................................................................................

 

4-2-4- هیبریدی.........................................................................................................................................

 

4-3-سیستم عاملهای پردازش ابری.......................................................................................................

 

4-4-دلایل ایجاد سیستم عامل...............................................................................................................

 

4-5-وظایف سیستم عامل..........................................................................................................................

 

 4-6-سیستم عاملهای فعلی......................................................................................................................

 

   4-7-تاریخچه سیستم عامل...........................................................................................................

 

4-9-سیستم عامل تک پردازنده...............................................................................................................

 

 4-11- سیستم عامل توزیع شده............................................................................................................

 

4-12-سیستم عامل بی درنگ......................................................................................................

 

4-13-مزایا و نقاط قوت رایانش ابری.................................................................................................

 

4-14- نقاط ضعف پردازش ابری........................................................................................................

 

4-15-چه کسانی باید از پردازش ابری استفاده کنند.....................................................

 

4-16-چه کسانی نباید از پردازش ابری استفاده کنند.....................................................

 

4-16-نتیجه گیری فصل...............................................................................................

 

فصل پنجم : امنیت در پردازش ابری...................................………………

 

5-1- مقدمه................................................................................................................................................

 

5-2- تعریف امنیت....................................................................................................................................

 

5-3-ضرورت امنیت....................................................................................................................................

 

5-3-1-ارزش سرمایه گذاری روی تجهیزات سخت افزاری وبرنامه های نرم افزاری................

 

5-5- امنیت اطلاعات............................................................................................................................

 

5-5-1- مفاهیم پایه.................................................................................................................................

 

5-5-2- یکپارچه بودن............................................................................................................................

 

5-5-3-قابل دسترس بودن....................................................................................................................

 

5-5-4-قابلیت عدم انکار انجام عمل.....................................................................................................

 

5-5-6-اصل بودن.......................................................................................................................................

 

5-5-7- کنترل دسترسی........................................................................................................................

 

5-5-8- احراز هویت.................................................................................................................................

 

5-5-9- تصدیق هویت...........................................................................................................................

 

5-6-کنترل امنیت اطلاعات......................................................................................................................

 

5-6-1- رمزنگاری....................................................................................................................................

 

5-7- تهدیدات امنیتی خدمات پردازش ابر............................................................................................

 

5-8- نگرانی های امنیتی در پردازش ابری........................................................................................

 

5-8-2-بقاء ارائه دهنده ابر......................................................................................................................

 

5-8-4-حوادث امنیتی..........................................................................................................................

 

5-8-5-شفاف سازی..................................................................................................................................

 

5-8-6-از دست دادن کنترل فیزیکی...................................................................................................

 

5-8-7- خطرات جدید، آسیب پذیری های جدید............................................................................

 

5-9-استانداردهای امنیت و سیاست در پردازش ابری...................................................................

 

5-10- سیاست امنیتی در پردازش ابری......................................................................................

 

5-11-استانداردهای امنیتی برای یک ابر……………………………………….

 

5-12-مقایسه و ارزیابی تاثیر چالشهای امنیتی بر مزایای رایانش ابری.......................................

 

5-14-مسائل مرتبط با امنیت ابر.............................................................................................................

 

5-14-2-حمله از طریق كدهای مخرب................................................................................................

 

5-14-4-سرقت اطلاعات........................................................................................................................

 

راه حل حمله از طریق كدهای مخرب..................................................................................................

 

راه حل حملات سیل آسا.........................................................................................................................

 

راه حل سرقت اطلاعات.....................................................................................................................

 

5-14-6-معرفی یک ساختار امنیتی....................................................................................................

 

5-14-7-نتیجه گیری فصل....................................................................................................................

 

فصل ششم : الگوی امنیت در پردازش ابری......................................................

 

6-1- مقدمه.............................................................................................................................................

 

6-2-الگوهای امنیت در پردازش ابری...............................................................................................

 

6-2-1- دفاع در عمق.............................................................................................................................

 

6-2-2-استراتژی های دفاع در عمق..................................................................................................

 

6-2-2-1- فناوری.....................................................................................................................................

 

6-2- 2-2- عملیات....................................................................................................................................

 

6-2-3-1-محدوده حفاظتی....................................................................................................................

 

6-2-3-1-ابزارها و مکانیزم ها................................................................................................................

 

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات90
حجم فایل251 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل شهر انجام شده است که پژوهشی از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماری شامل کلیه بین اساتید متأهل و حجم نمونه 120 نفر از این جامعه می باشد. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین بلوغ عاطفی و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل شهر رابطه معنادار وجود دارد. با توجه به تحلیل یافته ها بوسیله همبستگی ،بین مولفه های بلوغ عاطفی (ثبات عاطفی ،بازگشت عاطفی وسازگاری اجتماعی) و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه مثبت معنادار وجود دارد.همچنین بین فروپاشی شخصیت و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل رابطه معكوس (منفی) معنادار وجود دارد. یعنی هر اندازه فروپاشی شخصیت بالا باشد احتمال رضایتمندی زناشویی كمتر است و بالعكس همچنین نتایج نشان دادکه بین فقدان استقلال و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه معنادار وجود ندارد. با توجه به ارتباط بالای بلوغ عاطفی با رضایتمندی زناشویی پیشنهاد می‌گردد سازمان‌های متولی امور آموزش در کشور، بیشتر به مقوله آموزش مهارتهای لازم جهت افزایش بلوغ عاطفی بپردازند تا باعث بهبود روابط زناشویی و محکمتر شدن بنیان خانواده گردد.

کلید واژه: بلوغ عاطفی، رضایتمندی زناشویی، بین اساتید متأهل

بیان مسئله

 با شروع زندگی مشترک و ایجاد رابطه زناشویی، رضایت زناشویی به متغیری مهم در رابطه با کیفیت زندگی بدل میشود. رضایت زناشویی یک متغیر نگرشی است و بنابراین یک خاصیت فردی زن و شوهر محسوب می شود. رضایت زناشویی فرآیندی است كه در طول زندگی زوجین به وجود می‌آید و لازمه‌ی آن انطباق سلیقه‌ها، شناخت ویژگی‌های شخصیتی،ایجاد قواعد رفتاری و شكل‌گیری الگو‌های مراوده‌ای است.( خدابخش احمدی و همكاران،1384).

بدین ترتیب می‌توان گفت: زوجینِ دارای رضا‌مندی، در حیطه‌های گوناگون زندگی با همدیگر توافق دارند.‌این چنین زن و شوهر‌هایی از نوع و سطح روابط عاطفی‌شان راضی‌ هستند،پای‌بندی‌های مذهبی مشتركی دارند، وقت و مسائل مالی خودشان را به خوبی برنامه‌ریزی ومدیریت می‌كنند، در مسائلی كه اختلاف نظر دارند، مصلحت زندگی و خانواده را بر مصلحت خود ترجیح داده، از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند، از نوع و كیفیت گذران اوقات فراغت و رفت‌وآمد با اقوام و دوستان رضایت دارند و در نهایت، در تعداد و نوع تربیت فرزندان با هم اشتراك نظر دارند. اهمیت كیفیت زندگی‌زناشویی یا همان رضا‌مندی و نارضا‌مندی زناشویی، در تأثیر آن بر سلامت روانی و جسمانی پدیدار می‌شود. مطالعات نشان داده است كه رضا‌مندی و یا نارضا‌مندی زناشویی، بر بسیاری از ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تأثیر می‌گذارد، برای مثال، نتایج مطالعات در محدوده تأثیر جسمانی نشان داد، افراد متأهل كه زندگی‌شان پایدار بوده و استحكام بیشتری داشته، عموماً عمر طولانی‌ دارند، از نظر جسمانی سالم‌ترند، شاد هستند و بیشتر احتمال دارد كه از سرطان نجات یابند. ( خدابخش احمدی و همكاران،1384).افراد متأهل ی كه زندگی‌شان پایدار بوده و استحكام بیشتری داشته و از رضا‌مندی زناشویی بالایی برخوردارند. بیشتر عاطفی‌اند و در مقایسه با افراد ناسازگار، كمتر دچار مشكلات روان‌شناختی می‌شوند.

بلوغ عاطفی را می توان به توانایی کنترل خود در مقابل ناکامی ها، احساس مسئولیت در قبال تصمیمات و اعمال شخصی و سطح مطلوبی از آگاهی نسبت به عواطف خود توصیف نمود. مواری (1997) بلوغ عاطفی را به توانایی عشق دادن و عشق گرفتن، توانایی رو به رو شدن با واقعیات زندگی و تجزیه و تحلیل جزئیات آن وقایع، توانایی تعبیر مثبت داشتن از رویدادها و تجربیات ناگوار زندگی، توانایی یادگیری از شکست ها و تجارب تلخ زندگی، توانایی پذیرش شکست ها و ناکامی ها، توانایی کنترل خشم و رهایی از رفتار های تکانشی توصیف کرده است.عوامل گوناگونی بر رضایت زناشویی تاثیر گذارند که هر کدام از این عوامل نیز در جایگاه خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم از بلوغ عاطفی تاثیر می گیرد و ...

فرضیات تحقیق

1-      بین میزان رابطه بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه معنا داری وجود دارد.

2- بین رضایت زناشویی مردان و زنان تفاوت معناداری وجود دارد.

3- مولفه ها و شاخص های بلوغ عاطفی می توانند رضایت زناشویی بین بین اساتید متأهل مرد و زن را پیش بینی کنند.

فهرست مطالب

عنوان                                                        صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق…………………….. 1

1-1-    مقدمه............ 2

1-2-    بیان مسئله. 2

1-3-    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-    اهداف تحقیق.. 5

1-5-    سوالات تحقیق.. 5

1-6-    فرضیات تحقیق.. 5

1-7-    نعاریف واژه ها 5

فصل 2-   ادبیات و مستندات تحقیق... 7

2-1-    تعریف بلوغ.................. 8

2-2-    تعریف عاطفه. 8

2-3-  مفهوم بلوغ عاطفی.. 9

2-4-    بلوغ عاطفی از دیدگاه روان شناسان.. 10

2-5-  عوامل مؤثر بر بلوغ عاطفی.. 12

2-6-    ویژگی های افرادی که به بلوغ عاطفی نرسیده اند. 14

2-7-    نیازهای عاطفی فرد و اهمیت آن ها 15

2-8-    تعادل عاطفی و روانی زوجین.. 16

2-9-  رضایت‌مندی زناشویی.. 18

2-10- تاریخچه‌ی رضایت‌مندی زناشویی.. 19

2-11-  رضایت‌مندی زناشویی از دیدگاه اسلام. 21

2-12-  عوامل تعیین کننده موفقیّت ازدواج و رضایت زناشویی.. 23

2-13- نقش هوش عاطفی در روابط زوج‌های جوان.. 30

2-14-  نظریه‏های مرتبط با آسیب شناسی رضامندی زناشویی.. 32

2-15- عوامل نارضایتی زوجین در زندگی مشترک... 36

2-16- ادراک عاطفی و روابط زوجین.. 40

2-17- تأثیر عواطف و هیجانات در رضایتمندی زناشویی.. 42

2-18- اهمیت بلوغ عاطفی در تحکیم پیوندهای زناشویی.. 45

2-19- مدیریت عواطف و تأثیر آن بر رضایتمندی زناشویی.. 47

2-20-    عوامل جدائی عاطفی و نارضایتی های زناشویی زوجین.. 49

2-21-  روش هایی برای بهبود بلوغ عاطفی و رضایتمندی زناشویی.. 51

2-22- تحقیقات انجام شده 52

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 55

3-1-       روش تحقیق.. 56

3-2-       جامعه آماری.. 56

3-3-       نمونه و روش نمونه گیری.. 56

3-4-       روش گردآوری اطلاعات... 57

3-5-       ابزار گرد آوری اطلاعات... 57

3-6-       روش های تجزیه و تحلیل داده ها 59

فصل 4-   تجزیه و تحلیل اطلاعات... 60

4-1-   یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق...................... 61

4-2-    یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق........................ 65

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 74

5-1-    نتیجه گیری.. 75

5-2-    پیشنهادات... 78

فهرست منابع.. 79

فهرست جداول

3-1-    نحوه ی امتیازدهی به پرسشنامه مقیاس بلوغ عاطفی (EMS) 58

4-1-    توزیع سنی بین اساتید 62

3-2-    میزان تحصیلات بین اساتید 62

4-3-    مقایسه انحراف معیارو میانگین نمرات بلوغ عاطفی و ابعاد آن در بین اساتید متأهل بر حسب جنسیت... 65

4-4-    میانگین و انحراف معیار شاخص های بلوغ عاطفی در بین اساتید متأهل 65

4-5-    مقایسه میانگین نمره رضایتمندی زناشویی و ابعاد آن در نمونه های مورد مطالعه بر حسب جنس... 66

4-6-    شاخص های توصیفی رضایت زناشویی و بلوغ عاطفی و مؤلفه های آن در آزمودنیهای پژوهش... 67

4-7-    ارتباط نمره بلوغ عاطفی و مؤلفه های رضایتمندی زناشویی.. 68

4-8-    مقایسه میانگین رتبه نمره ابعاد هوش هیجانی در نمونه های مورد مطالعه بر حسب جنس... 69

4-9-    جدول ضرایب همبستگی بلوغ عاطفی و مؤلفه های آن با رضایت زناشویی در زنان پژوهش و همسرانشان. 69

4-10-  جدول خلاصه نتایج همبستگی چندگانه مؤلفه های بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در زنان پژوهش.... 69

4-11-  خلاصه نتایج همبستگی چندگانه مؤلفه های بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در همسران  70

4-12-  خلاصه نتایج همبستگی چندگانه بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در زنان پژوهش و همسرانشان.. 71

4-13-  میزان همبستگی بین موفقیت شغلی با بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی.. 71

فهرست شکل­ها

4-1-       توزیع سنی بین اساتید زن.. 63

4-2-       توزیع سنی بین اساتید مرد. 63

4-3-       میزان تحصیلات بین اساتید زن.. 64

4-4-       میزان تحصیلات بین اساتید مرد. 64

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال رابطه بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
14:59
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات25
حجم فایل73 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان

رابطه بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان 

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بیان مسئله

 

امروزه چالش اصلی سازمان ها درک مدیریت دانش و چگونگی پیاده سازی آن است. بزرگترین هدف سازمان ها تعریف یک سیستم مدیریت دانش مناسب و اداره آن به یک روش موفق در جهت اهداف استراتژیک سازمان است. استقرار مدیریت دانش فرصت مناسبی را برای بهسازی در عملکرد کارکنان و مزیت رقابتی در اختیار سازمان ها قرار می دهد. سازمان های امروزی پایه های مزیت رقابتی پایدار خود را بر دارایی های ناملموس و سرمایه های فکری و دانشی خود بنا نهاده اند. بنابراین یکی از مهم ترین و حیاتی ترین منابعی است که سازمان می تواند در مدیریت راهبردی خود از مزیت های آن بهره مند شوند و در حال حاضر این سرمایه سازمانی بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت شناخته شده است.

بخش بهداشت و درمان به عنوان سازمانی كه نیازمند كاركنان ماهر و با دانش است، به علت ارتباط با سلامت جامعه، نیازمند استفاده از روشهایی كارآ در ارائه خدمات جهت بهبود كیفیت، كاهش هزینه‌های بهداشتی و رفع به موقع نیازهای مراجعین است كه تنها در سایه استفاده از روشهای نوین مدیریت اطلاعات و تخصیص زمان مناسب به امر مدیریت دانش امكانپذیر است(میرغفوری،2010). عدم رضایت از خدمات بهداشتی درمانی عواقب نامطلوبی را بدنبال دارد. ناخرسندی مردم منجر به قطع ارتباط آنان با نظام بهداشتی و یا حداقل عدم مشاركت آنان در ارائه خدمات می شود. به علاوه ناخوشایندی مردم منجر به احساس عدم كفایت و ناخوشنودی پرسنل و به تبع آن كاهش كارآیی نظام بهداشتی می گردد. و بالاخره آنكه رضایت، یكی از وجوه سلامتی فرد است و درصورت عدم توجه به رضایت مردم، نظام بهداشتـی بر خلاف رسالت خود كه پاسخ به نیاز مردم برای سلامتی است، عمل كرده است(ابوالحسنی،1375).

در سازمان های بهداشتی و درمانی مشابه سازمانهای دیگر، دانش زیادی در ورای فرایندها تولید می‌شود. تفاوت هایی نیز بین سازمان های بهداشتی و درمانی با سایر سازمان ها وجود دارد. یكی از این وجوه اختلاف، داشتن اهدافی علاوه بر سازمان های دیگر یعنی ارتقای محافظت از بیمار و كاهش خطاهای پزشكی است. تفاوت دیگر، استفاده فزاینده از فناوری های پیشرفته در خدمات بهداشتی است كه به كارگیری كاركنان آموزش دیده و متخصص را ضروری می‌سازد. از طرف دیگر لزوم انجام كارها به صورت گروهی و حول محور بیمار، به اشتراك هر چه بیشتر دانش و سازمان دهی و مدیریت آن در این سازمانها اهمیت به‌سزایی می بخشد( پیری،آصف زاده،2006). كدگذاری بالینی نیز یكی دیگر از كاربرد های مهم مدیریت دانش درسازمان های بهداشتی است.(کرامتی،پیری،2007).

هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان می باشد.یكی از ابزارهایی كه می تواند سازمان را در تامین این اهداف یاری رساند، مدیریت دانش است. مدیریت دانش خلق دانش،كسب دانش،ذخیره سازی دانش،انتشار دانش،به اشتراك گذاری دانش و بالاخره به كارگیری دانش است .

فرضیات تحقیق

فرضیه اصلی:

بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

1. بین وضعیت نظام فناوری اطلاعات با استقرار مدیریت دانش و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

2. بین وضعیت ساختار سازمانی با استقرار مدیریت دانش و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

3. بین وضعیت فرهنگ سازمانی با استقرار مدیریت دانش و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

4. بین وضعیت منابع انسانی با استقرار مدیریت دانش و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی رابطه جهت گیری های مذهبی و تفکرانتقادی در دانشجویان (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
14:59
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات108
حجم فایل135 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی رابطه جهت گیری های مذهبی و تفکرانتقادی در دانشجویان

بررسی رابطه جهت گیری های مذهبی و تفکرانتقادی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

همراه  پرسشنامه 84 سوالی جهت گیری مذهبی و پرسشنامه تفکر انتقادی دانشجویان

چکیده

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر رابطه جهت گیری های مذهبی و  تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ... است.همان طوری که ملاحظه می کنید جامعۀ آماری کلیۀ دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ... است و نمونۀ آماری 100 نفر است که از میان این جامعۀ آماری به صورت تصادفی ساده انتخاب شده است . روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه جهت گیری های مذهبی و تفکر انتقادی خودساخته است که در اختیار گروه نمونه قرار گرفته و بعد از پاسخ جمع آوری شده و اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت . در تجزیه و تحلیل اطلاعات از دو روش توصیفی و استنباطی  استفاده شد و جداول و نمودارهای آماری ارائه شد.

نتایج این پژوهش به شرح ذیل است :

  1. بین جهت گیری های مذهبی و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد.

  2. بین جهت گیری های مذهبی مثبت و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد.

  3. بین جهت گیری های مذهبی منفی و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد.

بیان مسأله :

    با توجه به این که میان دانشجویان نگرش های متفاوتی ( مثبت و منفی ) نسبت به دین وجود دارد و هم چنین دارای درجات متفاوتی از تفکر انتقادی هستند ، بنابراین در رابطه با این که آیا با  مثبت و منفی ) بودن نگرش دانشجویان تفکر انتقادی آنها مثبت و منفی می شود ؟ می خواهم در این رابطه اطلاعاتی به دست آورم و بررسی کنم .

اهداف پژوهش :

    هدف از پژوهش حاضر این است که رابطۀ جهت گیری های مذهبی و تفکر انتقادی دانشجویان را مورد  بررسی قرار داده و تعیین شود که چه نوع رابطه ای بین این دو متغیر وجود دارد ، که جهت گیری های مذهبی  را به دو قسمت مثبت و منفی تقسیم کرده و تأثیرات آن ها بر روی تفکر انتقادی مورد بررسی قرار می گیرد .

هدف کلی :

          1)  تعیین رابطۀ بین جهت گیری های مذهبی ( مثبت و منفی ) و تفکر انتقادی دانشجویان

هدف جزئی

2)تعیین رابطۀ بین جهت گیری های مذهبی مثبت و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد .

3)تعیین رابطۀ بین جهت گیری های مذهبی منفی و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد .

 فرضیات تحقیق :

  به طور کلی با توجه به سوابق و پیشینه‌ی که در دست است می توان فرضیاتی به این صورت ارائه داد .

1)بین جهت گیری های مذهبی و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد .

2)بین جهت گیری های مذهبی مثبت وتفکر انتقادی رابطه وجود دارد .

3)بین جهت گیری های مذهبی منفی و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد . 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت انضباط، اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان ( فصل دوازدهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت) (

سه شنبه 17 بهمن 1396
14:59
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل166 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت انضباط، اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان ( فصل دوازدهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت)

رشته: مدیریت (مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

کتاب مدیریت منابع انسانی اسفندیار سعادت از جمله مهمترین منابع درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب با عنوان (انضباط، اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان) می باشد که می تواند به عنوان کار کلاسی ( سمینار و ارائه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

تعریف انضباط

تغییر رفتار

تقویت مثبت

تقویت منفی

خاموشی

تنبیه

فرایند انضباط

انواع تخلفات

مهمترین دلایل غیبت کارکنان

بررسی و ارزیابی تخلفات

نکاتی که باید در رسیدگی به تخلفات اداری رعایت نمود:

اثربخشی مجازات

کوتاهی در مجازات

ویژگیهای سیستم انضباطی مؤثر

انضباط مثبت(انضباط بی مجازات)

مراحل انضباط مثبت

انواع اقدامات انضباطی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir