دانلود پاورپوینت کراتین (تربیت بدنی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:44
مارال
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات17
حجم فایل371 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت کراتین

این محصول ویژه تمامی ورزشکاران که در سطح حرفه ای کار می کنند بسیار مفید و عالی می باشد و اطلاعات ارزشمندی را به مخاطب ارائه می نماید

 

فرمت فایل : پاورپوینت

تعداد اسلاید : 17

 

عناوین مطالب اسلاید

 

کراتین چیست؟

ترکیبات کراتین

نقش کراتین در تولید انرژی

نقش کراتین در ورزش

انوع مکمل های کراتینی

کراتین مونوهیدرات

سوپر کراتین

کراتین اتیل استرCEE

نحوه مصرف کراتین

نحوه مصرف کراتین

مرحله بارگیری

مرحله نگه دارنده

عوارض جانبی

مصرف بیش از اندازه چه تاثیری دارد؟

چه کسانی نباید از کراتین استفاده کنند؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت ویتامین و ورزش (تربیت بدنی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:44
مارال
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات50
حجم فایل261 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت ویتامین و " ورزش"

ویژه اساتید دانشگاه ، دانشجویان ارشد و دکتری ، کاربردی جهت مربیان سطح عالی ورزش

ویژه جهت ارایه در سر کلاس هاس درسی و همایش ها

 

هر یک از ویتامین ها در چهار سطح ( تعریف ، نقش های ویتامین، عوارض کمبود و نقش در ورزش) ارائه گردیده است.

 

فرمت فایل : پاورپوینت

تعداد اسلاید : 50

 

عناوین اسلاید ها

ویتامین

انواع ویتامین ها

ویتامین  K

ویتامین C

ویتامین E (توکوفرول)

ویتامینA ( رتینول)

بتا کاروتن

ویتامین D (کلسی تریول)

ویتامینB1 (تیامین)

ویتامینB2 (ریبوفلاوین)

ویتامینB3(نیاسین)

ویتامینB5 (اسید پنتوتنیک)

ویتامینB6(پیریدوکسین)

ویتامینB12(کوبالامین)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گزارش کارورزی بسکتبال (تربیت بدنی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:43
مارال
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات110
حجم فایل1.05 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مبانی کارورزی  آموزش بسکتبال  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای 95  صفحه است . به همراه طرح درس سالانه و هفتگی 15 صفحه

( قابل ویرایش به دلخواه خود)

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات : 110

 

یکی ازابتدایی ترین وظایف مربیان، آموزش نحوه حرکت و کنترل بدن، به بازیکنان است. حرکتهای پایه گاهی زیربنای بسکتبال نامیده می شوند. این حرکتهای اصول اساسی هستند که هر بازیکنی باید فرا بگیرد.

لازم است هر بازیکن بیاموزد چگونه مؤثّر (زیرا هدف نهایی انجام صحیح کار است) و همچنین مفید (حرکت در بهترین طریق) حرکت کند. به آنها یاد داده برای کاستن از حرکتهای اضافی زمان و مکان را در نظر داشته باشند تا در چابکی و تعادل، کسب مهارت کنند. به بیان دیگر، بازیکنان باید بدون هدف حرکت نکنند.

بسکتبال بازی چابکی (دست و پا) و سرعت (حرکت کل بدن) در زمان مناسب است. آموزش باید همواره به این اصل تکیه داشته باشد: انجام کار صحیح – همراه با چابکی – و بعد، انجام حرکت صحیح و سریع در زمان مناسب.

پنج حالت و حرکت اصلی که باید آموزش داده شوند عبارتند از: طرز ایستادن، شروع حرکت، گام برداشتن، توقف و پرش.

 

یکی از مهمترین، دشوارترین و متداول‌ترین وظایف که بازیکنان بسکتبال در دفاع با آن رو به رو خواهند شد، دفاع کردن بازیکنی است که هنوز اجازه دریبل کردن را دارد. بازهم مدافعان باید در حالت ایستادن مناسب خود قرار گیرند و آماده باشند و طوری پاها را قرار دهند که پای جلوتر آنها مقابل دست قوی بازیکن مهاجم باشد. اگر بازیکن مزبور راست دست است، مدافع باید پا ودست چپ خود را جلو ببرد تا مهاجم را مجبور کند پاس یا دریبل خود را با دست ضعیف انجام دهد. بازیکنان بسکتبال را وادارید در حال دفاع، کف دست جلو خود را رو به بالا نگاه دارند (شکل1-13) که به آنها اجازه خواهد داد براحتی حرکت کنند، به توپ ضربه بزنند و توپ را بربایند. این کار فشار بیشتری را به مالک توپ وارد می‌کند و امکان ارتکاب اشتباه‌های منجر به ازدست دادن توپ را افزایش می‌دهد.

 

دیگر عناوین ذکر شده در جزوه کارورزی بسکتبال

دست‌ها و پاها

شروع‌ها، گام برداشت‌ها و توقّف‌ها

شروع‌ها

ابتدا پای جلو

اشاره- فشار- كشش

گام برداشتن (چرخش)

توقّف

توقّف سریع

توقّف آهسته

پرش

پرش با دو پا

پرش روی یك پا

پرش سریع

تمرین‌های اساسی حركت

استقرار مقابل آینه

شروع، گام برداشتن و توقّف با آرایش صفی

حالت‌ها

هنگام اجرای تمرین به یاد داشته باشید:

پرش‌های سریع صفی

ضربه زدن در بین طرفین (جامپ بال)

پاس دادن و دریافت آن

 اصول اولیه پاس

انتخاب پاس صحیح

پاس دادن در موقعیتهای خاص

 

حرکت‌های تعیین شده

حرکت‌های بدون توپ

اصول بنیادی حرکت‌های بدون توپ

حرکت‌های بنیادی (بدون توپ)

برش‌های V

برش‌های جلویی و پشتی

حرکت‌های هنگام انجام شوت

حرکت‌ها برای اجرای اسکرین‌ها یا اسکرین

انواع اسکرین‌ها

اجرای اسکرین یا اسکرین

استفاده از اسکرین

حرکت‌های نادرست

نکته‌های مورد توجّه مربیان درباره حرکت بدون توپ

تمرینات برای حرکت بدون توپ

حرکت‌های بدون توپ در چند صف

حالت‌ها

برش‌ V

حالت‌ها

تسلط بر توپ

اصول اولیه دریافت توپ

نکته‌های مورد توجّه مربیان در باره پاس دادن و دریافت آن

پاس سینه

پاس زمینی

اصول اولیه دریافت توپ

نکته‌های مورد توجّه مربیان در باره پاس دادن و دریافت آن

پاس در شرایط سخت

پاس بالای سر

پاس بیس بالی

پاس بیس بالی

پاس در شرایط سخت

 

حرکت‌های تعیین شده

حرکت‌های بدون توپ

اصول بنیادی حرکت‌های بدون توپ

حرکت‌های بنیادی (بدون توپ)

برش‌های V

برش‌های جلویی و پشتی

حرکت‌های هنگام انجام شوت

حرکت‌ها برای اجرای اسکرین‌ها یا اسکرین

انواع اسکرین‌ها

اجرای اسکرین یا اسکرین

استفاده از اسکرین

حرکت‌های نادرست

نکته‌های مورد توجّه مربیان درباره حرکت بدون توپ

تمرینات برای حرکت بدون توپ

حرکت‌های بدون توپ در چند صف

حالت‌ها

برش‌ V

حالت‌ها

تسلط بر توپ

پاس دادن و دریافت آن

 اصول اولیه پاس

انتخاب پاس صحیح

پاس دادن در موقعیتهای خاص

پاس سینه

پاس زمینی

پاس بالای سر

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آشکار سازهای نوترونی (فیزیک)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:42
مارال
دسته بندیفیزیک
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات39
حجم فایل4.298 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروژه درس فیزیک هسته ای بصورت فایل pdf و وورد قابل ویرایش

موضوع : آشکارسازهای نوترونی

 

فهرست :

فصل 1 :    معرفی چشمه های هسته ای

  1. مقدمه............................................................................................................................................................................................................2
  2. دسته بندی انواع نوترون ها...................................................................................................................................................................3
  3. چشمه های تولید نوترون.........................................................................................................................................................................4
    1. چشمه رادیو ایزوتوپی...........................................................................................................................................................5
    2. چشمه فوتو نوترون................................................................................................................................................................7
    3. شکافت خود به خودی..........................................................................................................................................................8
    4. برهمکنش با ذرات باردار......................................................................................................................................................9
    5. شکافت هسته ای و راکتور...............................................................................................................................................11

فصل 2 :    مکانیزم آشکار سازی نوترونی

  1. مقدمه..................................................................................................................................................................................................13
  2. برهمکنش های نوترونی................................................................................................................................................................13
    1. برهمکنش نوترون های کند...........................................................................................................................................13
    2. برهمکنش نوترون های تند...........................................................................................................................................14
    3.  سطح مقطع.........................................................................................................................................................................14
  3. مکانیزم آشکار سازی نوترون.................................................................................................................................................15
    1.      آشکار ساز نیمه رسانا.................................................................................................................................................16
    2.      آشکار ساز سوسوزن..................................................................................................................................................17
    3. آشکار ساز گازی..........................................................................................................................................................18

فصل 3 :    آشکار سازهای نوترونی

  1. مقدمه..................................................................................................................................................................................................21
  2. آشکار ساز نوترونی .............................................................................................................................................................21
  3. آشکار ساز ................................................................................................................................................................................22
  4. آشکار ساز با زمان پرواز ...................................................................................................................................................23
  5. آشکار سازی نوترون با فعال سازی پولک................................................................................................................................23
  6. آشکار ساز شکافت...........................................................................................................................................................................24
  7. آشکار ساز خود _ توان..................................................................................................................................................................25
  8. آشکار ساز نوترونی خود توان ....................................................................................................................................27
  9. آشکار ساز نوتورنی خود توان نوترونی با پاسخ آنی...........................................................................................................27
  10. آشکار ساز ..............................................................................................................................................................................28
  11. شمارنده های با روکش داخلی بورون _ آشکار سازی خطی............................................................................................32

فصل 4 :    اسپکتروسکوپی نوترون

  1. مقدمه..............................................................................................................................................................................................35
  2. کره های  بانر................................................................................................................................................................................35
  3. جمع بندی......................................................................................................................................................................................38
  4. منابع و مراجع..............................................................................................................................................................................39

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود گزارش کارورزی طناب زنی (تربیت بدنی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:41
مارال
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات49
حجم فایل571 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

    مبانی  کارورزی طناب زنی به همراه 15 طرح درس یک جلسه ای


امکانات مورد نیاز


·        طناب ورزشی مناسب (طناب به اندازه توان دانش آموزان بوده و زیاد سنگین یا سبک نباشد)

·        لباس ورزشی مناسب (هر لباس ورزشی راحت، بهداشتی و ترجبحاً لباس ورزش پیراهن و شورت باشد)

·        فضای ورزشی روباز یا سرپوشیده (بدون وجود هرگونه ناهمواری و لوازم خطر آفرین و با پوشش کف مناسب)







نکات مهم قبل از آموزش مهارت های پایه طناب زنی:

1- قبل از آموزش مهارت ها وضعیت سلامت جسمانی دانش آموزان را بررسی کنید

2-از طناب مناسب برای تمرینات استفاده کنید . طناب باید زیاد سنگین و سبک نباشد و طول طناب برای قد دانش آموزان مناسب باشد .

3 – همیشه مهارت های طناب زنی را یا تمرینات را ابتدا معلم ورزش یا یک دانش آموز برتر چندین بار اجرا کند .

4 -مهارت ها را ابتدا با سرعت آرام و چندین بار نمایش دهید سپس مهارت را بخش بخش کرده و آموزش دهید .

5- تفاوت های فردی دانش آموزان را در نظر بگیرید (وزن – هوش یادگیری – علاقه دانش آموزان و آمادگی جسمانی...)

6- از بازخوردهای مناسب و به موقع استفاده کنید .

7- جلسات اولیه تمرینات را جدی بگیرید . هماهنگی عصبی عضلانی در جلسات اولیه آموزش بسیار تعیین کننده است .

8- فضای آموزشی را شاد نگه دارید و در خلال تمرین از تشویق و موسیقی شاد استفاده کنید .

9- فراموش نکنید بازخورد های مثبت تشویق و صبر و حوصله گره گشای مشکلات آموزشی است.

10- در صورت امکان قبل از آموزش مهارتها فیلم آموزشی طناب زنی را برای دانش آموزان نمایش دهید.

طناب زنی یک فعالیت بدنی کامل است که روی تمام فاکتورهای آمادگی جسمانی و حرکتی اثر مثبت میگذارد و بسیار کم هزینه و قابل دسترس برای عموم در هر مکان و زمانی می باشد . این رشته بصورت انفرادی ، دو نفره و گروهی با استفاده از طناب های کوتاه ، بلند ، دو و چند طناب قابل اجراست .


قابلیت و كارایی طناب زدن در هر زمان و مكانی ، آن را برای حفظ گرما و انعطاف پذیری عضلات بین ست های وزنه زدن ، در حین استراحت های تمرینات ورزشی یا هنگام انتظاربیرون زمین در رقابتهای ورزشی موثرترین فعالیت استراحت فعال می سازد .

در طول فصل قبل از مسابقه ، ورزشكاران باید برای اتمام برنامه های طناب زدن مقدماتی ، متوسط وپیشرفته آماده شوند این امر به سه بار پرش در هفته نیاز دارد كه موجب افزایش سطح آمادگی قلبی عروقی در حین فصل خواهد شد . استفاده از برنامه های گرم كردن را روزانه قبل از اجرای ورزش ادامه دهید .


فهرست مطالب مبانی جزوه  طناب زنی

تاریخچه

طناب زنی چیست ؟

فواید طناب زنی

وسایل و امکانات مورد نیاز
اهمیت و كارایی طناب زدن در ورزش

اندازه گیری استاندارد یك طناب
مرحله پیش آمادگی

مرحله متوسط
مرحله آماده سازی
گرم كردن با كمك طناب زدن
استراحت فعال با طناب زدن

سرد كردن بدن با طناب زدن
طناب زدن فصل قبل از مسابقات

طناب زدن در فصل مسابقات
آشنایی با مسابقات طناب زنی
مسابقات انفرادی
 مسابقه ۳ بارعبور طناب از زیر پا در یک جهش

مسابقه سرعت استقامت

مسابقه آزاد
مسابقات تیمی
انواع طناب زدن و اهمیت آن

اندازه گیری استاندارد یك طناب
زندگی با طناب
برای سوزاندن چربی ها طناب بزنید
برنامه تحریکی

راهنمایی های آموزشی

ارتباط و اثرات طناب زنی با ورزش های دیگر



فهرست طرح درس

جلسه : اول                                          نام مهارت: پرش ساده *نحوه ایستادن و پرش کردن              basic jump           

جلسه : دوم      آموزش مهارت مکث روی پا (دو بار پریدن و یک بار رد کردن طناب)                         double  bounce

جلسه : سوم           آموزش مهارت زیگ زاگ (پرش چپ راست)              skier

جلسه : چهارم                    آموزش  مهارت پرش جفت جلو عقب                           bell

جلسه : پنجم                 آموزش مهارت پروانه (پا باز از طرفین)                           side straddle

جلسه : ششم                            آموزش مهارت قیچی پا از جلو                                   forward straddle

جلسه :هفتم                                            آموزش گام جاگینگ (در جا دویدن)   مرور جلسات قبلی                       jogging speed                                                                             

جلسه : هشتم                                                           مهارت: پنجه  پنجه                          toe to toe

جلسه :نهم                                           آموزش  مهارت پاشنه و پنجه                                 to toe  hael

جلسه دهم                                                       آموزش مهارت گهواره            

جلسه : یازدهم            آموزش مهارت  چرخش کمر                               twist

جلسه :  دوازدهم                             آموزش طناب بلند

جلسه : سیزدهم                                          آموزش مهارتهای دو نفره

جلسه :چهاردهم                                آموزش مهارت سه نفره و چهار نفره با طناب بلند                                                                                                                                        

جلسه : پانزدهم                                     آموزش هماهنگی گروهی با ریتم موسیقی




 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود گزارش کارورزی ژیمناستیک (تربیت بدنی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:39
مارال
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات44
حجم فایل218 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مبانی گزارش کارورزی ژیمناستیک  به همراه 15 طرح درس مربوط به ژیمناستیک

 

 

در سال 1881فدراسیون بین المللی ژیمناسیک تأسیس شد که .بعداً به نام هیئت فدراسیون زیمناستیک اروپا تغییر یافت. این سازمان پیشقدم در مسابقا ت بین المللی بود. اتحادیه ورزشکاران غیر حرفه‌ای در سال 1883 در آمریکا تأسیس گردید. این سازمان مسئولیت کنترل و مراقبت از ژیمناستیک کاران را در آمریکا بر عهده داشت. رقابت‌ها و مسابقات گوناگونی توسط کلوپ‌ها و سازمان‌ها برگزار شدند و در دهه 1880 این مسابقات بسیار شدت گرفت. اولین مسابقه بزرگ در المپیک آتن یونان در سال 1896 برگزار شد و که در آن آلمان به عنوان قهرمان برگزیده شد و تقریباً همه مدال‌ها را از آن خود کرد. 5 کشور در این مسابقات شرکت کردند. مسابقات مردان شامل میله افقی. میله پارالل، خرک، حلقه، پرش از خرک. بود اولین مسابقه بین المللی بعد از مسابقات المپیک در سال 1953 در بلژیک برگزار شد که در آن ژیمناستیک کارانی از نقاط مختلفی از قبیل بلژیک، فرانسه، لوکامبورگ، هلند شرکت داشتند. این مسابقات در حال حاضر به عنوان اولین مسابقات جهانی شناخته می‌‌شوند. اولین مسابقه تیمی مردان در سال 1954 در سن لویس برگزار شد. در هنگام نهمین دوره مسابقات جهانی در سال 1930 در لوکامبورگ مسابقات زیمناستیک برگزار شد شامل مسابقات دو میدانی، پرش با نیزه، پرش طول، بال رفتن از طناب، تیراندازی و دو صد متر. بعد از آن مسابقات دو و میدانی از بخش مسابقات ژیمناستیک حذف شدند. در مسابقات جهانی 1954 ورزش دو ومحیدانی به طور کامل از ژیمنا ستیک جدا شد. در سال 1924 در فرانسه المپیک پایه‌های اصلی خود را که مشابه المپیک امروزی می‌‌باشد شکل داد. در این المپیک مردان ابتدا در مسابقه در رشته‌های مختلف زیمناستیک پرداختند. اولین تیم ژیمناستیک زنان در المپیک سال 1928 شامل مسابقات تیمی بود که توسط کشور هلند اجرا شد. اولین تیم ژیمناستیک زنان آمریکایی در المپیک 1936 در آلمان حضور یافت. در سال 1962 ژیمناستیک منظم توسط فدراسیون بین المللی ژیمناستیک به عنوان یک ورز ش شناخته شد. در سال 1963 در بودایست لهستان اولین مسابقات جهانی زیمناستیک موزون انجام گرفت. این مسابقات دارای 28 ورزشکار از 10 کشور مختلف دنیا بود در سال 1973 آمریکا به مسابقات جهانی ژیمناستیک موزون وارد شد. در حین انجام المپیک 1974 در لس آنجلس آمریکا مسابقات ژیمناستیک موزون فردی برای اولین بار اجرا شد. در جشن صد ساله المپیک امسال در آتلانتا، مسابقات گروهی موزون به عنوان ورزش دارای مدل برای اولین بار معرفی خواهند شد. در سال 1975 فدراسیون ژیمناستیمک آمریکا که در حال حاضر نام آن . شناخته می‌‌شود افتتاح شد. به عنوان یک ورزش مستقل در آمد و همچنان نیز این فدراسیون کار خود را امروزه ادامه می‌‌دهد.

 فهرست مبانی ژیمناستیک

تاریخچه ژیمناستیک...........................................................................................2

المپیک ژیمناستیک............................................................................................3

ژیمناستیک آمریکایی.........................................................................................4

اطلاعات عمومی ژیمناستیک........................................................................................................8

تجهیزات مورد نیاز............................................................................................................................9

ژیمناستیک مردان............................................................................................................................10

حلقه ثابت.............................................................................................................................................10

میله های افقی....................................................................................................................................11

معرفی اسباب.....................................................................................................................................12

خرک حلقه..........................................................................................................................................12

دارحلقه...................................................................................................................................................13

بارفیکس............................................................................................................14

  زمینی...................................................................................................................................................14

پرش خرک.........................................................................................................16   

پارالل  ...............................................................................................................17

جرائم ویژه رفتارهای ضعیف و نامناسب ژیمناست یا مربی....................................18

مقررات برای شرکت کنندگان در مسابقات ژیمناستیک........................................20

اهداف و مقاصد مقررات امتیاز گذاری.....................................................................20

منابع..................................................................................................................27

 

 

عناوین طرح درس

     

درس اول: آموزش  مهارتهای (ایستادن، راه رفتن و دویدن صحیح، تقویت عضلات دست)

درس دوم: آموزش مهارتهای (پرش جفت متوالی و پرش های طولی)

درس سوم: آموزش  مهارتهای (انعطاف پذیری، پرش خرگوشی و نشستن زاویه)

درس چهارم: آموزش مهارت های (ایستادن صحیح، گهواره پا جمع و مقدمه شمع)

درس پنجم: آموزش  مهارت های (یکپارچگی بدن و سرسره یا فرگون)

درس ششم: آموزش مهارتهای (شنا، پرتاب پاها به جلو و عقب و پرش ماهی)

درس هفتم: آموزش مهارتهای (فرشته روی زانو، ژست پا باز و شنای دست خم)

درس هشتم: آموزش مهارتهای (پرش نیم دور، پرتاب پا بصورت قیچی، جهش خرگوشی)

 

   درس نهم: آموزش مهارتهای (شمع، گهواره پا باز و تقویت عضلات شکمی و پشتی)

   درس دهم: آموزش مهارتهای (کمر قوس با پاهای باز، مقدمات بالانس و انعطاف کتف)

       درس یازدهم: آموزش مهارت های (گهواره پا راست، کمر قوس به عقب و چمباتمه)

       درس دوازدهم: آموزش مهارت های (چرخش بدن به صورت عقبگرد، پا باز و زاویه نشستن)

 درس سیزدهم: آموزش مهارت های (غلت جلو، پل و بالانس دیواری)

       درس چهاردهم: آموزش مهارت های (مقدمات بالانس، پرتاب پاها و چرخ و فلک)

درس پانزدهم: آموزش مهارت های (بالانس سه پایه و فرشته)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اخلاق مهندسی (فنی و مهندسی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:37
مارال
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات55
حجم فایل244 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در طول تاریخ مهندسان توانسته اند با استفاده از و کشفیات یافته های علمی و با ابتکار و خلاقیت خود مسائل مختلف مربوط به سلامت و بهداشت، درمان، آموزش، کشاورزی، مسکن، حمل و نقل و غیره را حل کنند و در نهایت آسایش و رفاه بیشتری را برای مردم فراهم کنند. همزمان با این فعالیتها، مهندسان نیز توانسته اند جنگ افزارهای فراوانی را خلق کنند تا استفاده کنندگان از آنها بتوانند در زمان کوتاهتری انسانهای بیشتری را از بین ببرند و یا بیمارکنند. همراه با هر دو نوع فعالیت یاد شده فعالیت­های مهندسی همراه با تخریب و آلوده سازی محیط زیست و اتلاف منابع طبیعی بوده است.

فهرست عناوین بزرگترین دستاوردهای مهندسی در قرن بیستم

1- برق رسانی (Electrification)

 2- اتومبیل (Automobile)

 3- هواپیما (Airplane)

 4- منابع آب و توزیع (Water Supply and Distribution)  

5-  الکترونیک Electronics))

6- رادیو و تلویزیون (Radio and Television)

7-  مکانیزاسیون کشاورزی (Agricultural Mechanization)

 8- رایانه (Computer)

9-  تلفن (Telephone)

10-تهویه مطبوع و تبرید (Air Conditioning and Refrigeration)

و ...

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق بابیلون (اینترنت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:27
مارال
دسته بندیاینترنت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات67
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود تحقیق بابیلون

 

بابیلون در واقع یک دیکشنری است اما به نظر من بابیلون همه چیز است. (چرا؟)

به خاطر اینکه به هر زبانی و در هر تخصصی که بخواهید ترجمه می کند.

طرز کار بابیلون به این صورت است که یک فایل exe که خود برنامه می باشد را نصب می کنید سپس فایلهای bgl که شامل خود دیکشنریها هستند را به آن معرفی می کنید.

برای دریافت دیکشنری باید به سایت www.babylon.com مراجعه کنید.

تاکنون بابیلون تا ورژن 5.0.4 ساخته شده است که هر یک از ورژنهای آن دارای چندی ایراد بوده اند.

بابیلون 3 : در این نسخه گرافیک برنامه بسیار پایین بود و ایرادهایی که داشت این بود که شما قادر به نصب بیش از 25 دیکشنری نبودید.

بابیلون 4 : گرافیک آن نسبت به نسخه قبل کمی بهتر شد و در آن می توانستید تا 30 دیکشنری را نصب کنید. اما برای نصب هر دیکشنری یک سریال لازم داشتید.

بابیلون 5 : این نسخه از نظر گرافیکی فوق العاده است ولی با این حال یک مورد مشکل در آن مشاهده شده و آن هم غیر قادر بودن ترجمه از زبانی غیر اروپایی (مانند عربی) به سایر زبانها است.

بابیلون 5.0.4 : در این نسخه که جدیدترین نسخه می باشد تاکنون هیچ مشکلی مشاهده نشده است.

حال برای دانلود بابیلون ورژن 5 اینجا را کلیک کنید(5 مگابایت):

 http://www.babylon.com/redirects/download.cgi?type=400

 

برای دانلود دیکشنریهای که بوسیله بابیلون ساخته شده اند به اینجا بروید:

http://www.babylon.com/display.php?id=141&tree=5&level=2

 

برای دانلود دیکشنریهایی که به وسیله افراد ساخته شده اند به اینجا بروید:

http://www.babylon.com/gloss/glossaries.html

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله آفات (زیست شناسی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:27
مارال
دسته بندیزیست شناسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات62
حجم فایل43 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جمعیت انسان در كره زمین بسیار زیاد است و روند رو به افزایش نیز دارد. بشر برای تامین نیاز های خودخواهانه اش و به خاطر ایجاد مزارع گسترده تر و بهره برداری بیشتر، اكوسیستمهای طبیعی را به سرعت بر هم زده و موجب تخریب جنگل ها،نابودی خاك و گیاهان خودرو و حیات وحش می گردد. روشهای بهره برداری و متكی بر تكنولوژی ماشینی و مواد شیمیایی مصنوعی، ممكن است در كوتاه مدت پر بازده باشند اما مسلماٌ پایدار نبوده و آلاینده محیط خواهند بود. امروزه ثابت شده است كه باید برای جانوران وحشی و گیاهان خودرو نیز حق حیات قایل شد و در فضای موجود سهمی نیز برای آنها منظور نمود. بنابراین تولید بیشتر و در عین حال حفظ محیط زیست دو موضوعی است كه هماهنگی آنها در آغاز قرن بیست و یكم مورد نوجه انسان خواهد بود. كنترل بیولوژیك آفات ، پاسخی است طبیعی به بخشی از این برنامه كه كنترل پایدار به ارمغان آورده و برای محیط زیست نیز ناآلاینده محسوب می گردد.

 

فهرست مطالب

 

مقدمه                                                                                                      

نیازهای انسان و منشاء آفات                                                                               

مشكلات ناشی از آفت كش ها

تعریف كنترل بیولوژیك

تاریخچه كنترل بیولوژیك

مشاهدات اولیه و گسترش مبانی

 

فصل اول  (انواع اهداف ، عوامل و روش های كنترل بیولوژیك )

اهداف مبارزه بیولوژیك

انواع مبارزه بیولوژیك

حشرات یارازیئوئید

بندپایان و سایر مهرگان شكارگر

عوامل بیماری زاد نماتد های بند پایان

گیاهخواران و پاتوژن های علف های هرز

مبارزه ی بیولوژیك بیماری های گیاهی

روش های كنترل بیولوژیك

 

فصل  دوم  ( زیست شناسی و دینامیزم جمعیت عوامل بیماری زا )

فرآیند های اساسی در زیست شناسی پاتوژن

همه گیر شناسی ( Epizootiology    )  بیماری های بند پایان

بیماری های باكتریایی در بندپایان

ویروس های بیماری زا در بندپایان

قارچ های بیماری زا در بند پایان

پروتوزوهای بیماری زا در بند پایان

نماتد های بیماری زا در بند پایان

شواهدی از تاریخ 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی با بهزیستی روانشناختی (روانشناسی و علوم ت

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:27
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات126
حجم فایل317 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی با  بهزیستی روانشناختی

ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی با  بهزیستی روانشناختی در دانشجویان دانشگاه آزاد

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

,پایان نامه ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی,ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی,ارتباط بین سبک های هویتی و بهزیستی روانشناختی,ارتباط بین افسردگی با بهزیستی روانشناختی,پایان نامه سبک های هویتی,دانلود رایگان پایان نامه روانشناسی ,پایان نامه بهزیستی روانشناختی,بهزیستی روانشناختی در دانشجویان دانشگاه آزاد,سبک های هویتی در دانشجویان دانشگاه آزاد افسردگی پس از شکست تحصیلی در دانشجویان,افسردگی در دانشجویان,رابطه سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی,پایان نامه افسردگی,افسردگی پس از شکست تحصیلی,پایان نامه افسردگی دانشجویان,دانلود پایان نامه افسردگی دانشجویان

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی با  بهزیستی روانشناختی در دانشجویان دانشگاه آزاد می باشد. ابزارهای این پژوهش شامل دو نوع پرسشنامه است که شامل: پرسشنامه سلامت روانی و پرسشنامه بهزیستی روانشناختی می باشد و پرسشنامه سلامت روانی 7 ماده آن برای نشانه های جسمانی و 7 ماده دیگر آن علایم اضطراب و 7 ماده دیگر آن اختلال در کنش اجتماعی و 7 ماده دیگر علایم افسردگی را می سنجد. پرسشنامه بهزیستی روانشناختی که 19 ماده آن برای رضایت از زندگی و 13 ماده آن برای معنویت و 19 ماده آن برای شادی و خوش بینی و 8 ماده آن مربوط به رشد و بالندگی و 8 ماده برای ارتباط مثبت با دیگران و 10 ماده آن برای خود مختاری می باشد. بر اساس نتایج تحقیق مشاهده شد که نمره سلامت روانی در دانشجویان دختر بیشتر از دانشجویان پسر است بدین معنی که دانشجویان دختر از سلامت روانی بیشتری برخوردارند و همچنین از لحاظ افسردگی بین دانشجویان پسر و دانشجویان دختر  مشاهده نشد و مشخص شد که نمره بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان پسر بیشتر از دانشجویان دختر می باشد بدین معنی بهزیستی روانشناختی بیشتری دارند.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، دانشجویان

بیان مسئله

تامین بهداشت همه افراد جامعه از مهم ترین مسایل اساسی هر کشور است، این امر در سه جنبه جسمانی، روانی و اجتماعی مورد ملاحظه قرار می گیرد، در صورتی که بعد روانی بهداشت به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرد، فراوانی مشکلات روانی و رفتاری رو به فزونی خواهد گذاشت تا حدی که عوارض ناشی از بی توجهی به آن در ابعاد فردی و اجتماعی، خانوادگی و انسانی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اثرات سوء و غیر قابل جبران رادر پی خواهد گذاشت( نوابی نژاد،1376).

در دهه­های اخیر، روان­شناسی مثبت­نگر به عنوان تلاشی جهت بررسی توانمندی­های انسان است که هم اکنون این علم مطالعات مناسبی برای بهزیستی و شادمانی در حوزه­های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی و دانشگاهی فراهم نموده است Linley, P. A., & Joseph, S. ,2004).). روان­شناسی مثبت­نگر، حركتی شناخته شده در جهت سوق دادن انسان به سمت رشد، شكوفایی و بالندگی است كه نمی­خواهد جایگزین هیچ یك از انواع درمان­های روان­شناختی شودSeligman, M. E. P. ,2006).). جامعه علمی، در طول دهه­های اخیر، شاهد مطالعات و تحقیقاتی در زمینه درك و مفهوم­سازی جنبه­های مختلف روان­شناسی مثبت­نگر به ویژه بهزیستی بوده است. بهزیستی روان­شناختی به طور گسترده­ای مورد بررسی و به روش­های مختلفی مفهوم­سازی شده است.

     یکی از مفاهیم اصلی مدل سلامت بهزیستی است. مدل سلامت سه نوع بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را با هم ترکیب کرده ومفهوم جامع و کامل از بهزیستی را هم که جنبه عاطفی(بهزیستی هیجانی) و هم جنبه کاربردی(بهزیستی روانشناختی و اجتماعی) سلامت روانی را در بر می گیرد به وجود آورده اند. سلامت روانی دارای 13 نشانه است که 2 نشانه مرتبط با بهزیستی هیجانی 5 نشانه مرتبط با بهزیستی اجتماعی و 6 نشانه مرتبط با بهزیستی روانشناختی است. بهزیستی روانشناختی به معنای قابلیت یافتن تمام استعدادهای فرد است. ودارای مولفه های 1- خودمختاری (احساس شایستگی و توانایی در مدیریت محیط پیرامون فرد و ...)2- رشد شخصی(داشتن رشد مداوم و ...)3- روابط مثبت با دیگران(داشتن روابط گرم و ...)4- هدفمندی در زندگی  (داشتن هدف در زندگی )5-پذیرش خود(داشتن نگرش مثبت نسبت به خود و ...) 6- تسلط بر محیط (توانایی انتخاب و ایجاد محیطی مناسب و...) می باشد. در این پژوهش افسردگی نه بعنوان یك بیماری ، بلكه بعنوان واكنشی روانی در مقابل مسائل و مشكلاتی كه دانشجویان با آنها گریبانگیر هستند ، مطرح است .  بعبارت دیگر حالتی است عاطفی به نحوی كه فرد قدرت و توانایی لازم و كافی برای انجام امور و تكالیف عادی روزمره‌ی‌خود را ندارد و كاهش چشمگیر در فعالیتهای وی دیده می شود .

افراد افسرده گرایش دارند به اینكه به تشریح درونی شكستها و تشریح بیرونی موفقیت هایشان بپردادخترد ، بعبارت دیگر به بروز و بیان شكست هایشان و عدم بروز موفقیت هایشان می پردادخترد . وجود یك برنامه ریزی درست برای پاسخگویی به نیازهای جسمانی و روانی و ذهنی می تواند یك راه حل باشد ـ مورد دیگر كه زمینه‌ی‌ مشكلات و نگرانی های دانشجویان را فراهم می كند نیاز مبرم به پیشرفت دردروس است .احساس بی كفایتی، عدم فهم دروس و گرفتن نمرات كم زمینه‌ی‌ یكسری اضطرابها و نگرانی ها را دردانشجویان فراهم می كند . با توجه به اینكه دانشجویان در هر جامعه ای آینده سازان و برنامه ریزان و مدیران آن جامعه خواهند بود سلامت روانی آنان می تواند نقش مؤثری در فرآیند توسعه داشته باشد . در صورتی كه آنان از بهداشت روانی برخوردار نبوده و به خاطر مشكلاتی كه ذكر آن رفت دچار اختلالات روحی و عاطفی از جمله افسردگی شوند ،نه تنها خود دراین جریان ضربه می بینند ، بلكه در نهایت جامعه نیز متضرر می گردد . شناخت عواملی كه مشكلات روانی دانشجویان را فراهم می آورد مستلزم مطالعات علمی است. از طریق شناخت این عوامل است كه می توان به برنامه ریزی در جهت مرتفع ساختن مشكلات عاطفی دانشجویان همت گماشت و بهداشت روانی آنان را تأمین كرد . تا زمانی كه بهداشت روانی درمیان دانشجویان وجود نداشته باشد نه تنها انواع اختلالات روحی از جمله افسردگی ، از خود بیگانگی و … گریبان گیر آنها خواهد شد، بلكه این امر منجر به افت تحصیلی و هدر رفتن سرمایه گذاریهایی خواهد شد كه در این راه به كار گرفته شده است .

افسردگی پس از شکست تحصیلی در دانشجویان,افسردگی در دانشجویان,رابطه سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی,پایان نامه افسردگی,افسردگی پس از شکست تحصیلی,پایان نامه افسردگی دانشجویان,دانلود پایان نامه افسردگی دانشجویان

فهرست مطالب:
چکیده
فصل 1- کلیات تحقیق    
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله    
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق    
1-4- اهداف تحقیق    
1-5- سوالات تحقیق    
1-6- چارچوب نظری تحقیق    
1-7- تعاریف واژه ها    
فصل 2- ادبیات و مستندات تحقیق    
2-1- تعریف هویت    
2-2- مفهوم هویت    
2-3- انواع هویت    
2-3-1- سبک های هویت اطلاعاتی    
2-3-2- سبک هویت هنجاری    
2-3-3- سبک هویت سردرگم    
2-4- هویت و جنسیت    
2-5- سلامت روان    
2-6- سلامت روانی    
2-7- بهزیستی روانشناختی    
2-8- مولفه های تشکیل دهنده سازه بهزیستی روانی    
2-8-1- خودمختاری    
2-8-2- رشد فردی
2-8-3- تسلط بر محیط    
2-8-4- هدفمندی در زندگی    
2-8-5- روابط مثبت با دیگران    
2-8-6- پذیرش خود    
2-9- افسردگی    
2-10- تعریف افسردگی    
2-11- شناخت افسردگی    
2-12- انواع اختلال افسردگی    
2-13- نشانه های افسردگی    
2-14- مطالعات انجام شده    
فصل 3- روش شناسی تحقیق    
3-1- روش تحقیق    
3-2- جامعه آماری    
3-3- نمونه و روش نمونه گیری    
3-4- روش گردآوری اطلاعات    
3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات    
3-6- روش های تجزیه و تحلیل داده ها    
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات    
4-1- بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها    
4-1-1- بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت    
4-1-2- بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت    
4-1-3- بررسی حجم نمونه به تفکیک ترم تحصیلی    
4-1-4- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات    
4-1-5- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد    
4-2- بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق    
فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات    
5-1- خلاصه یافته ها ی پژوهش    
5-2- بحث و نتیجه گیری    
5-3- محدودیتهای تحقیق    
5-4- پیشنهادهای تحقیق    
فهرست جداول
جدول4-1-1 توزیع پاسخگویان به تفکیک جنسیت
جدول4-1-2 توزیع پاسخگویان به تفکیک محل سکونت
جدول4-1-3 توزیع پاسخگویان به تفکیک سن
جدول4-1-4 توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات
جدول4-1-5 توزیع پاسخگویان به تفکیک نوع شغل
جدول4-2-1 میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی
جدول4-2-2 میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان عادی
جدول4-2-3 میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان دانشجویان دختر 
جدول4-2-4 میانگین و انحراف معیاردرمقیاس سبک های هویت  به تفکیک دانشجویان پسر ومرز
جدول4-2- 5 میانگین و انحراف معیاردرمقیاس سلامت روانی به تفکیک دانشجویان پسر  ومرزی
جدول4-3-1 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین سبک های هویت  با بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان پسر  ومرزی
جدول4-3-2 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان پسر  ومرزی
جدول4-3-3 بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان پسر  ومرزی
جدول4-3-4 سبک های هویت  در بین دانشجویان پسر  ومرزی
جدول4-3-5 سلامت روانی در بین دانشجویان پسر  ومرزی
جدول4-3-6 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر سن و بهزیستی روانشناختی
جدول4-3-6-1 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر میزان درآمد و بهزیستی روانشناختی
جدول4-3-6-2 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر میزان تحصیلات و بهزیستی روانشناختی
جدول 4-4 بهزیستی روانشناختی به تفکیک جنس دانشجویان 
جدول 4-5 بهزیستی روانشناختی به تفکیک محل سکونت

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir