پروپوزال عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده (حسابداری)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:01
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات25
حجم فایل112 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده

بررسی عوامل موثر بر عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

پروپوزال عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده,عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده

 

بیان مسئله

قانون مالیات بر ارزش افزوده همه كالاها و خدماتی كه در بازار به فروش می‏رسند را شامل می شود، البته در ماده 12 این قانون 17 قلم كالا از جمله کالاهای اساسی مانند قند، شکر، روغن خوراکی و...از شمول این قانون مستثنی شده اند و درباره 2 كالای خاص سیگار و سوخت هواپیما هم این قانون استثنا دارد كه از سیگار 12 درصد و از سوخت هواپیما 20 درصد مالیات بر ارزش افزوده اخذ خواهد شد. با این حال، براساس توافق اولیه مجلس و دولت مقرر شده است در گام اول، صرفاً واردكنندگان و توزیع‏كنندگانی كه حجم گردش مالی آنها سالانه از سیصد میلیون تومان تجاوز می‏كند، مشمول این مالیات باشند. به این ترتیب بسیاری از اصناف خرده‏پا و ارایه‏كنندگان خدمات از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند .همچنین در قانون مالیات بر ارزش افزوده مقرر شده در هر مرحله تولید یا توزیع كالا به هر میزان كه ارزش محصول تولیدی افزایش می‌یابد، به همان میزان خریدار هزینه ای معادل 3 درصد به عنوان مالیات (1.5درصد به شهرداری و 1.5درصد مالیات) پرداخت کند.

در زمینه افزایش درآمدهای مالیاتی معرفی مالیات­های جدید مانند مالیات بر ارزش افزوده با توجه به مشخصات آن می تواند در افزایش نسبت مالیات­ها به هزینه­های جاری کمک نماید. این نوع مالیات نوعی مالیات بر فروش چند مرحله­ای است که به عنوان درصدی از ارزش افزوده کالاها و خدمات محاسبه و اخذ می شود.  مالیات بر ارزش افزوده مبنای وسیع­تری دارد و امکان وصول بخش اعظم ظرفیت­های بالقوه مالیاتی را در فراهم می سازد، مبنای وسیع این مالیات و خاصیت درآمدزایی بالای و توان کسب درآمد قابل توجه آن باعث شده است که این مالیات را به ماشین پول تعبیر کنند.

اما با توجه به سهم پایین مالیات­ها در تامین مخارج دولت در ایران و ناکارآمدی سیستم موجود در    سال­های اخیر، تلاش­هایی برای تدوین قانون مالیات بر ارزش افزوده انجام گرفته و این قانون به اجرا گذاشته شده است. در استان تهران هم مرحله اول اجرای این نوع مالیات با فراخوانی مشمولان مرحله اول از اول مهرماه سال1387 به اجرا درآمد. در این مرحله تعداد 80 مودی مالیاتی و در مراحل دوم و سوم نیز به ترتیب تعداد 100 و 20 مودی ثبت نام نمودند. طبق قانون مذکور این مودیان مکلف بودند بابت ارائه خدمات و فروش کالاهای خود، نرخ مالیات بر ارزش افزوده را اعمال و آن را از مصرف کننده اخذ کنند و در پایان هر فصل، با ارائه اظهارنامه مبالغ فوق را به حساب­های اعلام شده از طرف معاونت مالیات بر ارزش افزوده استان تهران و به عنوان مالیات و عوارض پرداخت نمایند.

مدل پژوهشی تحقیق

اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده ,قانون مالیات ارزش افزوده,اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده,موانع اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده,مالیات بر ارزش افزوده,

فرضیه‏ های تحقیق:

این تحقیق به دنبال به اثبات رسانیدن سه فرضیه اصلی و 5 فرضیه فرعی است که عبارتند از:

عدم آگاهی مودیان در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

ضعف اطلاع رسانی به مودیان در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

عدم سهولت دسترسی به منابع مرتبط با ارزش افزوده از سوی مودیان در اجرای صحیح این قانون تاثیر منفی و معنی دار دارد.

داشتن ذهنیت منفی نسبت به مالیات بر ارزش افزوده در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

فقدان عوامل زیرساختی مناسب در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

ضعف مسائل حسابداری مرتبط در زمینه مالیات بر ارزش افزوده در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

پایین بودن دسترسی به شبکه اینترنت در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

اشکالات قانونی  در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:01
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات27
حجم فایل161 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی

بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی (مطالعه موردی بانک کشاورزی)

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 منابع ,تجهیز , منابع , تجهیز منابع پولی, شعب بانک ها,دانلود رایگان دانشنامه بانکی,بانک مهر اقتصاد,تجهیز منابع در بانکداری یعنی چه؟,تجهیز منابع در بانکداری چگونه است؟,منابع بانکی,تجهیز منابع

بیان مسئله

تجهیز منابع همواره اصلی‌ترین وظیفه سیستم بانکی بوده است. بانک‌ها وجوه مازاد را جمع‌آوری و با دادن وام به متقاضیان، وظیفه سنتی خود یعنی واسطه‌گری را میان سپرده‌گذاران و وام‌گیرندگان ایفا می نمایند. معمولاً در فعالیت های یک بانک، جذب منابع مالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا موفقیت در این زمینه می تواند عاملی برای موفقیت در سایر زمینه ها باشد، جذب منابع مالی برای هر بانک و سیستم بانکی هم به عوامل برون سازمانی و هم به عوامل درون سازمانی مربوط می شود، لذا شناخت این عوامل و میزان تأثیرگذاری هر کدام از آنها برای موفقیت در این زمینه مهم و اساسی است. در این پژوهش عوامل مؤثر درجذب منابع بانکی که تحت تأثیر عوامل داخلی و قابل کنترل مدیریت می باشد، مورد مطالعه قرار می گیرد.

 

فرضیات تحقیق

فرضیه اصلی:

عوامل تاثیرگذار بر تجهیز منابع مالی برموفقیت بانك‌ها در جذب منابع پولی تاثیر بسیار زیاد دارد .

فرضیات فرعی:

بین اهمیت دادن و استفاده بهینه بانك‌ها از عوامل تاثیرگذار در تجهیز منابع پولی و موفقیت بانك‌ها در جذب منابع مالی، رابطه معناداری وجود دارد.

محیط داخلی شعب و محل استقرار شعب برتجهیز منابع مالی در موفقیت شعب برای جذب منابع مالی و تامین مالی برای بانك نقش بسیار مهم و موثری دارد.

نیروی انسانی، تنوع خدمات، كیفیت خدمات، رضایت مشتریان از كاركنان در موفقیت شعب برای جذب منابع مالی و تامین مالی برای بانك نقش بسیار مهم و موثری دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی (حسابداری)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:00
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات31
حجم فایل165 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی(مطالعه موردی اداره کل امور مالیاتی استان یزد)

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

مالیات,مالیات الکترونیک,مالیات الکترونیکی,خدمات مالیات الکترونیک,

بیان مسئله

 

رشد ­سریع ­فناوری ­اطلاعات ­خصوصاً در ­دو ­دهه ­گذشته،­ به­ عنوان ­مهمترین ­عامل ­تغییر­ در­ سطح­ ­جامعه­ و ­سازمان­­­ها ­­تلقی ­­می­شود.یکی ­از­ مهم­ترین ­انواع­ کاربرد ­دولت ­الکترونیک، ­ارائه ­خدمات ­مالیاتی ­الکترونیکی ­دولت ­به مؤدیان مالیاتی­ است که ­در ­آن­، ­مؤدیان ­با ­پر نمودن ­اظهارنامه­­های ­الکترونیکی ­به­ صورت ­آنلاین­ (­اینترنتی­)­ ضمن صرفه­­جویی ­­قابل ­توجه ­­­در ­­وقت و ­زمان ­­و ­­کاهش­­ هزینه­­ها­ به ­­بهترین ­­صورت ­­ممکن ­­مالیات­های خود­ را پرداخت­­­ می­­نمایند.­ لذا افزایش تمایل به­ دولت الکترونیک ­این ­سوال ­را­ در­ ذهن ­ایجاد ­می­نماید ­که ­آیا­­­ مودیان ­­­مالیاتی­­ تمایل ­­به­­ پرداخت مالیات به­ صورت الکترونیکی را­ دارند؟( رضایی­، 1383).

  نظر به تأثیراتی که مالیات­ها بر متغیرهای اقتصادی به جای می­گذارند­، اتخاذ سیاست­های مالیاتی مناسب در راستای اصلاح و بهبود سیستم از اهمیت فوق­العاده­ای برخوردار است­. ­ استفاده از­ فن­آوری اطلاعات در اجرای ­مالیات­ ستانی ­الکترونیکی­ و مکانیزه ­نمودن ­نظام مالیاتی کشو­ر­ می­تواند بر رضایت مؤدیان و سهل الوصول بودن اخذ مالیات بیفزاید. شناسایی ظرفیت­های مالیاتی، ایجاد شبکه­های اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی (مؤدیان مالیاتی) و نیز ارتقای­ کارایی جمع­آوری مالیات کشور مستلزم بکارگیری فن­آوری­های نوین در زمینه پیاده­سازی سیستم­های الکترونیکی اخذ مالیات و مکانیزاسیون اداری می­باشد.

   یکی ­از­ مهم­ترین عوامل تأثیر­گذار در­تغییر  نظام مالیاتی سنتی به نظام مالیاتی الکترونیکی­، توجه به خواسته­های مالیات دهندگان و  ­همراهی ­و ­همکاری ­آنان است. بررسی ­مطالعات ­محققان ­و ­تجارب­­ مدیران­ در کشورهای ­پیشرفته بیانگر ­آن ­است­ که ­اصلاح­ و تجدید نظر مستمر در ­سیستم­ها­ و­ روش­های ­انجام­ کار­ و بهبود آن با توجه به پیشرفت علوم و فناوری­های روز دنیا امری اجتناب ناپذیر است­، چرا­­ که­ در­ غیر­ این ­صورت ­سیستم ­پاسخگوی ­نیازهای ­رو ­به ­رشد ­جامعه ­نبوده­ و­ محکوم به زوال است. (كریمی، عباسعلی، 1378)

فرضیه ‏های تحقیق

فرضیه اصلی:

بین میزان رضایت مشتریان و پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان  مالیاتی رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان  مالیاتی نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان  مالیاتی نسبت به سان بودن استفاده ازآن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان  مالیاتی نسبت به سودمند بودن استفاده از آن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

مالیات الکترونیکی,عوامل پذیرش مالیات الکترونیک,پذیرش مالیات الکترونیک,

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب آموزش SkyDrive (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:00
مارال
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات14
حجم فایل1.084 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اسکای درایو (SkyDrive) مایکروسافت یک نرم افزار ذخیره داده و بک آپ آنلاین است که از همه فایل های مهم تان در کلاد بک آپ می گیرد. با استفاده از اسکای درایو شما می توانید فایل های خودتان به صورت ایمن ذخیره کرده و هر زمانی که شما بخواهید می توانید به آنها دسترسی داشته باشید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب آموزش HTML 5 (HTML)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:00
مارال
دسته بندیHTML
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات61
حجم فایل1.137 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اچ‌تی‌ام‌ال۵ (HTML5)، به عنوان نسخه جدید زبان نشانه‌گذاری ابرمتن برای ایجاد صفحات وب گسترش داده شده‌است. اولین بار در ژوئن ۲۰۰۴ بحث برای ایجاد نسخه جدیدی از زبان نشانه گذاری اچ‌تی‌ام‌ال آغاز شد و در فوریه ۲۰۱۰ نسخه‌های تقریبا نهایی، از این استانداردها ایجاد شدند. در اچ‌تی‌ام‌ال۵ بحث اصلی ایجاد استانداردهایی برای وب چندرسانه‌ای است. استانداردهایی جدید که شامل قابلیت‌هایی شبیه پخش پرونده‌های ویدیویی و کشیدن و رها کردن که قبل‌ها به افزونه‌هایی مانند ادوبی فلش، مایکروسافت سیلورلایت و گوگل گیرز وابسته بودند.

اچ‌تی‌ام‌ال 5، عنصرها و صفت‌های تازه‌ای معرفی می‌کند که کاربردهای وب‌سایت‌های امروزی را پاسخ می‌دهند. ارایه ی عنصر <nav> به عنوان عنصری برای بخش ناوبری سایت به جای کاربردهای عمومی عنصرهایی چون (<div>) و (<span>) یکی از آن‌ها است. افزوده شدن عنصر <footer> برای ارجاع به پانوشت‌ها یا خطوط پایانی کدهای اچ‌تی‌ام‌ال؛ و عنصر <audio> یا <video> به جای عنصر <object> از دیگر دگردیسی‌های این ویرایش است. همچنین در این ویرایش، برخی از عنصرهای اچ‌تی‌ام‌ال 4/01 مانند عنصرهای <font> و <center>، به کلی منسوخ و کنار گذاشته شده اند که تنها برای تعیین نوع و نحوه ی نمایش محتوای اشان به کار می‌رفتند و وظیفه ی آن‌ها بر دوش شیوه‌نامه‌های آبشاری (CSS) نهاده شده است.لازم به ذکر است که این ورژن همراه با CSS3 میتوانند به راحتی جای jquery را در ساخت گالری و اسلاید شو ها و افکت های دیگر گالری مانند پر کنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملكرد (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
12:00
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل91 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملكرد

مدل های ارزیابی عملكرد

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

مدل, مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی,مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل های ارزیابی عملکرد,دانلود مقاله مفاهیم ارزیابی عملکرد,سیستم ارزیابی عملکرد,مدیریت عملکرد,دانلود مقاله مدیریت,دانلود مقاله کیفیت,ارزیابی عملکرد کارکنان

چکیده

سازمان ها تا زمانی که برای بقاء تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر  را سرلوحه فعالیت خود قرار ‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمان ها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید. ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد.در این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینه ارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، مدل ها و الگوهای رایج ارزیابی، چارچوبها و متدهای نوین در این زمینه را معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را بیان خواهیم کرد. و به بررسی مقایسه ای دو مدل BSC وEFQM که هر دو از مقبولیت گسترده ای در اغلب کسب و کار ها برخوردار هستند، پرداخته می شود. و نقاط ضعف و قوت هر یک، امکان استفاده همزمان از دو مدل بررسی می شود.

کلمات کلیدی: عملکرد ، مدیریت عملکرد ، ارزیابی عملکرد ، شاخص های سنجش

مقدمه

مدیریت عملکرد و سیستم ها و روش های مربوط به آن در سازمان های مختلف از جمله شاخه های مدیریت امروز است که بحث توانمندسازی و قابلیت پاسخگویی در چارچوب اصول و مفاهیم مدیریت را برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و قالب برنامه های اجرایی دنبال می کند. هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است.(عادلی، 1384، ص125).

با افزایش رقابت در عرصه تولید و خدمات ، سازمانها به شاخصها و الگوهایی برای بررسی عملکرد خود نیاز پیدا کردند. بروز چنین نیازی و کارایی نداشتن سیستم های اندازه‌گیری با عملکرد سنتی، باعث خلق مدل های جدید ارزیابی عملکرد در سطح سازمانها شد. مدل های قدیمی اندازه گیری عملکرد که عموماً مبتنی بر شاخصهای مالی‌اند.

مفهوم ارزیابی عملکرد

 از واژه «ارزیابی عملکرد» تعاریف بسیاری ارائه شده است. به منظور درک صحیح هر پدیده یا موضوع لازم است آن پدیده تعریف تا برداشت و فهم مشترکی حاصل شود. موضوع ارزیابی عملکرد نیز از این قاعده مستثنی نیست. لازم به ذکر است با توجه به تشابه نسبی، مفهوم ارزیابی در بعد کارکنان، سپس در بعد استفاده از منابع و امکانات، و نهایتاً در قالب سازمانی تعریف ‌گردد. ارزیابی عملکرد عبارت است از: «فرایند کمی کردن کارایی و اثربخشی عملیات»( Neely, A.D., Gregory, M., Platts, K.W,1995) که با مروری بر ادبیات موضوع می توان دلایل آن را به سه گروه اصلی زیر تقسیم کرد:
1-اهداف استراتژیک : که شامل مدیریت استراتژیک و تجدید نظر در استراتژی هاست؛

2- اهداف ارتباطی : که شامل کنترل موقعیت فعلی ، نشان دادن مسیر آینده ، ارائه بازخور و الگوبرداری از سازمانهای دیگر است؛

3- اهداف انگیزشی : که شامل تدوین سیستم پاداش و همچنین تشویق بهبود و یادگیری است.
مسئله ارزیابی عملکرد (عامل موردبررسی و روش ارزیابی) سالیان زیادی است که محققان و کاربران را به چالش واداشته است. سازمانهای تجاری در گذشته از شاخصهای مالی به عنوان تنها ابزار ارزیابی عملکرد استفاده می کردند تا اینکه جانسون و کاپلن در اوایل دهه 1980 پس از بررسی و ارزیابی سیستم های حسابداری مدیریت بسیاری از ناکاراییهای این اطلاعات را برای ارزیابی عملکرد سازمانها نمایان ساختند که این ناکارایی ناشی از افزایش پیچیدگی سازمانها و رقابت بازار بود (Kaplan, R.S. and Norton, D.P,1992)

ارزیابی عملکرد فرآیندی به منظور سنجش و اندازه گیری عملکرد در دستگاه های دولتی در قالب عباراتی نظیر کارآیی، اثربخشی، توانمندسازی است که این مساله قابلیت پاسخگویی را در چارچوب اصول و مفاهیم مدیریت برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و قالب برنامه های اجرایی برعهده دارد

ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل کارت امتیازی متوازن,لزوم ارزیابی عملکرد,مدل سرآمدی(EFQM),ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد,مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد,کارت امتیازی متوازن,(BSC),

فهرست مطالب:

چکیده
مقدمه

مدیریت عملکرد سازمان

 

ضرورت و اهمیت مدیریت عملکرد

 

تعریف و مفهوم مدیریت عملکرد

 

فرایند مدیریت عملکرد

مفهوم ارزیابی عملکرد
اهداف ارزیابی عملکرد
ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد

تاریخچه ارزیابی عملکرد

مدیریت کیفیت فراگیر

مدیریت برمبنای هدف

مدیریت براساس ارزش ها

جایزه ملی BALDRIGE

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

نظام مدیریت هوشین

ارزش ها و مفاهیم بنیادی

 

 

مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد
معرفی مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل سرآمدی (EFQM)
کارت امتیازی متوازن(BSC)
مدل سرآمدی(EFQM)
از مدل سرآمدی به كارت امتیازی متوازن
از مدل كارت امتیازی متوازن به سمت مدل سرآمدی
نتیجه‌گیری
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها (مدیریت)

سه شنبه 17 بهمن 1396
11:59
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات19
حجم فایل110 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها

دانلود مقاله بررسی مسائل فساد مالی(رشوه) در نظام اداری و بی تفاوتی در كاركنان و اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 نظارت کارآمد در سازمان ها,نظارت در سازمان ها,دانلود مقالات مدیریت,بررسی مسائل فساد مالی در سازمان و نظارت در سازمان ها,مسائل ساختاری در سازمان ها,رفتار سازمانی,مسائل اخلاقی در سازمان ها ,دانلود مقاله رشوه در اداره,دانلود مقاله بی تفاوتی کارکنان,بی تفاوتی کارکنان,مطالعه مسائل سازمانی,دانلود مقاله فاسد مالی در اداره,دانلود مقاله رشوه در اداره,مسائل سازمانی,دانلود تحقیق بی تفاوتی کارکنان,

چکیده

در این مطلب مسائل مطرح شده را در سطوح گروه،سازمان و محیط بیان کرده ام.از آن جا که مسائل مطرح شده از جمله مشکلات اصلی و پراهمیت سازمانها بوده اند لذا به بیان مشکلات این سازمان ها پرداخته ام مشکلاتی از قبیل:

- فساد مالی(رشوه) در نظام اداری

- بی تفاوتی در كاركنان و روش های مقابله

- موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

در این مقاله ابتدا شرح مختصری از موضوع مسئله مربوطه بیان شده و مسئله هر سازمان را مطرح کرده ام و  نهایتا راهکارها و نتایج حاصل از آنها را قید کرده و سخن را به پایان میبرم

تعریف رشوه و جایگاه آن در نظام اداری

 رشوه عبارت است از دادن مالی منقول یا غیر منقول و یا وجه نقد به كسی برای انجام یا تسریع در انجام مقصود خود یا ابتكردن باطل و حق جلوه دادن آن.

بطور كلی رشوه در سازمانها و ادارات دولتی تحت دو عامل شكل می گیرد:

عوامل شخصیتی

عوامل اداری سازمانی

الف)عوامل شخصیتی:در یك سازمان اداری ساختار پرسنلی خوب همراه محیط سالم اداری باعث جلوگیری از تخریب شخصیت افراد خواهد شد ودریافت رشوه نیز از مصادیق بارز تخلفاتی است كه در میان كارمندان و كاركنان یك اداره تحت اختلال شخصیت تحقق پیدا می كند و فرد بر اساس كمبودهای شخصیتی یا مادی خود مرتكب بزه رشوه خواری می گردد.

ب): عوامل اداری سازمانیفرهنگ سازمانی یكی از بهترین راه كارهای شناخت افراد بوده و به دلیل ماهیت موثر و قوی خود كه می تواند بر رفتارهای اعضاء اداره موثر باشد و نقش مهمی را در مهار درونی رفتارهای كاركنان و پیش گیری از فساد اداری(رشوه) توسط آنان ایفا می نماید.فرهنگ سازمانی كه پیوندی نزدیك با فرهنگی عمومی جامعه دارد و عامل مهمی در شكل گیری رفتارهای سازمانی و سلامت شخصیتی افراد كاركن در آن سازمان می باشد و این فرهنگ شامل آداب و رسوم و موازین اخلاقی و پایبندی به اصول و اعتقادات و قوانین حاكم بر آن الویتها می باشد كه در صورت بهینه سازی می تواند باعث ارتقاء سلامت اداری گردد

علل بروز بی تفاوتی در كاركنان و روش های مقابله

 بی تفاوتی کارکنان نسبت به مسائل و مشكلات سازمان، مشكلی است كه در ایران گریبانگیر اكثر سازمانهای دولتی و بعضی سازمانهای غیر دولتی است. مدیران در برخورد با این موضوع عكس العمل های متفاوت از خود نشان می دهند، بعضی فقط حرص می خورند، بعضی چون چاره ای نمی یابند بی تفاوت می گذرند، بعضی چاره كار را آموزش كاركنان می دانند،‌ بعضی (مدیران بی تجربه) اصلاً متوجه آن نمی شوند. آنها در سازمان خود مشكلی نمی بینند. بی تفاوتی نوعی انحراف از وضعیت متعادل در سازمان است. در مدیریت بحران نیز، بحران را انحراف از وضعیت تعادل تعریف كرده اند. پس شاید بتوان بی تفاوتی را نیز نوعی بحران نامید. اگر به بی تفاوتی مانند دیگر عوامل بحران زا از قبیل: كاهش نقدینگی، یا عدم فروش كالای تولید شده و مواردی از این دست، توجه شود، می توان به آن بعنوان یك عامل تخریبی در سازمان نگاه كرد. بی تفاوتی را شاید بتوان یك بحران خاموش، سقوط آرام و تخریب مستمر و بدون صدا نام نهاد. نگرش این چنینی به موضوع بی تفاوتی با توجه به اینكه تأثیر زیادی بر سیستمهای مختلف در سازمان، بخصوص بر تولید دارد، بسیار جای تأمل است.

موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

 نتایج مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان دهنده این واقعیت تلخ است که فساد در شکل های مختلف در دستگاه های اداری وجود دارد و سازمانهای نظارتی به رغم تمامی تلاش های انجام شده، قادر به مقابله و برخورد با آن نبوده اند. هرچند ارزیابی وضعیت نظارت در کشور منوط به اطلاعات و آمار عملکرد سازمانهای نظارتی و تحلیل کیفیت اثربخشی فعالیت ها و اقدامات آنها در سطح کشور می باشد، اما در یک دیدگاه کلی به نظرمی رسد مجموعه اقداماتی که تحت عنوان نظارت در کشور انجام می شودبه لحاظ موانع، محدودیت ها و مشکلات از کفایت و کارایی لازم برخوردار نبوده ونتوانسته در برخورد با پدیده های مختلف فساد نقش سالم سازی را ایفاء نماید و همه زوایا و عرصه ها را تحت پوشش قرار دهد. نظارت و ارزشیابی بعنوان یکی از اصول مدیریت باید از کارآیی و اثربخشی برخوردار باشد و متناسب با شرایط محیطی و هدف در اشکال گوناگون انجام شود. نظارت دقیق و کامل بر دستگاههای مختلف کشور یک ضرورت است. و باید برای این مهم تدابیر ویژه ای اتخاذ گردد.

فهرست مطالب:


چکیده
مسئله اول: مسائل اخلاقی و شرعی د رسازمان ها
بررسی فساد مالی (رشوه) در نظام اداری
تعریف رشوه و جایگاه آن در نظام اداری
دلایل و علل رشوه در سازمان ها
نتیجه گیری و ارائه راهکارهای مقابله با رشوه خواری
راهکارها
مسئله دوم: مسائل رفتاری در سازمان ها
علل بروز بی تفاوتی در کارکنان و روش های مقابله
بعضی از علل بروز بی تفاوتی در کارکنان
عوامل موثر بر کنترل و کاهش بی تفاوتی در کارکنان
نتیجه گیری و ارائه راهکارهای مقابله با بی تفاوتی در سازمان ها
پیشنهادات
مسئله سوم: مسائل ساختاری در سازمان ها
موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد در سازمان ها
عوامل و علل محدودیت ها نظارت های کارآمد در سازمان ها
نتیجه گیری و پیشنهاد
فهرست منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب آشنایی با گوگل گلس (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 17 بهمن 1396
11:59
مارال
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات21
حجم فایل812 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گوگل گلس (Google Glass) یا پروژه عینک یک برنامه‌ی تحقیقاتی است که مربوط به تولید اولیه و ساخت یک نمایشگر سربند  واقعیت افزوده می‌باشد و توسط گوگل پشتیبانی می‌شود. اگر چه چنین نمایشگرهایی برای واقعیت افزوده، ایده جدیدی نیست، اما توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. هرچند این یک طرح اولیه است اما از نمایشگرهای سربند طراحی شده قبلی بسیار کوچکتر و باریکتر می‌باشد. در کتاب حاضر شما بیشتر با این تکنولوژی آشنا خواهید شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب آشنایی با فایروال، سیستم های تشخیص نفوذ و Honey Pot (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 17 بهمن 1396
11:59
مارال
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات35
حجم فایل1.75 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

امروزه فناوری اطلاعات در تمامی سازمان ها و شرکت ها رشد چشمگیری را به خود دیده است. استفاده از این فناوری و استفاده از شبکه های رایانه ای در بخش های مختلف سازمان موجب پیشرفت قابل توجه سازمان در نحوه ارائه خدمات و همچنین افزایش کارایی سازمان گردیده است.

شما در کتاب آشنایی با فایروال، سیستم های تشخیص نفوذ و Honey Pot با سه ابزار امنیتی که استفاده از آنها تا حدودی از آسیب های موجود در فضای شبکه های رایانه ای در امان می سازد آشنا خواهید شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب الگوهای طراحی واسط کاربر ویژه ابزارهای موبایل (فنی و مهندسی)

سه شنبه 17 بهمن 1396
11:59
مارال
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات251
حجم فایل8.185 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

زمانی که تحت فشار زیادی برای طراحی یک واسط کاربری مناسب، با منوهای آسان و کاربرپسند برای یک محصول نرم افزاری تحت موبایل هستید، دیگر وقت این را ندارید که دوباره چرخ را اختراع کتید! این کتاب یک راهنمای کاربردی و عملی است که در آن 70 الگوی طراحی واسط کاربر، برای طراحی انواع اپلیکیشن های موبایل ارائه شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir