انتقال قدرت در خودروها2 (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:55
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات27
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

انتقال قدرت در خودروها :

 

كار سیستم انتقال قدرت در خودروها :

از طریق این سیتم دور و گشتاور موتور متناسب با شرایط مختلف بار و مسیر به چرخها منتقل میگردد یعنی هرگاه نیاز به دور زیاد باشد گشتاور را كاهش داده برعكس زمانی نیاز به گشتاور و كشش زیاد باشد دور را كاهش می دهد افزون بر این امكان قطع و وصل قدرا بین موتور و اجزای این سیتم و نیز حركت در جهت معكوس و دور متفاوت در چرخها را فراهم میكند.

 

كلاچ ها :

كلاچ اولین عضو به كار رفته در خط انتقال قدرت خودروها و نیز عامل قطع و وصل كننده قدرت است.كار كلاچ در خودروها عبارت است از:قطع قدرت بین موتور و خط انتقال قدرت به منظور:

1-روشن ماندن موتوری كه جعبه دنده آن در حال درگیری است.

2-هم دور شدن چرخ دندانه های جعبه دنده برای تعویض دنده

3-برداشتن بار جعبه از روی موتور برای روشن شدن بهتر موتور

انواع كلاچ :

كلاچ ها به سه گروه مكانیكی،هیدرولیكی،الكتریكی تقسیم بندی میشوند كه هریك خود به انواع مختلف دسته بندی گردیده.

 

مشخصات صفحه كلاچ :

صفحه كلاچ متشكل از بدنه فولادی دایره شكل است كه در قسمت میانی آن توپی با سوراخ هزارخاری برای درگیری با محور كلاچ جعبه دنده وجود دارد.در دو طرف صفحه كلاچ دو لنتتاج دایره ای به صفحه پرچ میشود.محل نصب لنت ها به دو صورت ساخته میشود:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق درباره انتقال قدرت در خودروها (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:55
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

انتقال قدرت در خودروها

كار سیستم انتقال قدرت در خودروها

از طریق این سیتم دور و گشتاور موتور متناسب با شرایط مختلف بار و مسیر به چرخها منتقل میگردد یعنی هرگاه نیاز به دور زیاد باشد گشتاور را كاهش داده برعكس زمانی نیاز به گشتاور و كشش زیاد باشد دور را كاهش می دهد افزون بر این امكان قطع و وصل قدرا بین موتور و اجزای این سیتم و نیز حركت در جهت معكوس و دور متفاوت در چرخها را فراهم میكند.

كلاچ ها

كلاچ اولین عضو به كار رفته در خط انتقال قدرت خودروها و نیز عامل قطع و وصل كننده قدرت است.كار كلاچ در خودروها عبارت است از:قطع قدرت بین موتور و خط انتقال قدرت به منظور:

1-روشن ماندن موتوری كه جعبه دنده آن در حال درگیری است.

2-هم دور شدن چرخ دندانه های جعبه دنده برای تعویض دنده

3-برداشتن بار جعبه از روی موتور برای روشن شدن بهتر موتور

 

 

 

انواع كلاچ

كلاچ ها به سه گروه مكانیكی،هیدرولیكی،الكتریكی تقسیم بندی میشوند كه هریك خود به انواع مختلف دسته بندی گردیده.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آنالیز مودال (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:55
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات11
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بخش اول: مروری بر آنالیز مودال

1-1-1-آنالیز مودال چیست ؟

آنالیز مودال، فرآیند تعیین خواص ذاتی دینامیكی یك سیستم در قالب فركانسهای طبیعی، ضرایب میرایی و شكل مودها و بكارگیری آنها به منظور ایجاد مدلی ریاضی از رفتار دینامیكی سیستم می‌باشد. این مدل ریاضی به مدل مودال سیستم و اطلاعات مربوط به مشخصات آن، داده‌های مودال نامیده می‌شوند.

دینامیك یك سازه از نظر فیزیكی، از دو بخش فركانس و موقعیت تشكیل شده است. این موضوع را به روشنی در حل تحلیلی معادلات دیفرانسیل پاره‌ای سیستم‌های پیوسته، مانند تیرها می‌توان مشاهده نمود. آنالیز مودال بر این اصل استوار است كه پاسخ ارتعاشی یك سیستم دینامیكی خطی و نامتغیر با زمان را می‌توان به صورت تركیب خطی مجموعه‌ای از حركات هماهنگ ساده، كه به شكل مودهای ارتعاشی موسومند، در نظر گرفت. این مفهوم، مشابه استفاده از تركیب فوریه امواج سینوسی و كسینوسی برای نمایش یك شكل موج پیچیده می‌باشد. شكل مودهای ارتعاشی، وابسته به دینامیك سیستم بوده و توسط خواص فیزیكی و نحوه توزیع فضایی آنها، تعیین می‌شوند. هر مود بر حسب پارامترهای مودال همان مود شامل فركانس طبیعی، ضریب میرایی مودال و الگوی جابجایی در آن مود، كه شكل مود نامیده می‌شود، توصیف می‌گردد. شكل مود ممكن است حقیقی یا موهومی باشد. هر مود متناظر با یك فركانس طبیعی است. میزان مشاركت هر مود طبیعی در ارتعاش كلی سیستم، به مشخصات منبع تحریك و همچنین به شكل مود مربوطه بستگی دارد.

آنالیز مودال، هر دو مبحث تئوری و تجربی را در بر می‌گیرد. آنالیز مودال تئوری، بر اساس یك مدل فیزیكی از سیستمی دینامیكی شامل خواص جرمی، سختی و میرایی می‌باشد. این خواص ممكن است به صورت معادلات دیفرانسیل پاره‌ای موجود باشند. به عنوان مثال، معادله موج یك تار یكنواخت مرتعش با توجه به توزیع جرمی و خواص ارتجاعی تار حاصل می‌شود. از حل این معادله، فركانسهای طبیعی و شكل مودهای تار و همچنین پاسخ ارتعاش اجباری آن به دست می‌آید. با این حال، یك مدل فیزیكی واقعی‌تر معمولاً شامل خواص جرم، سختی و میرایی برحسب توزیع فضایی آنها یعنی ماتریسهای جرم، سختی و میرایی خواهد بود. این ماتریسها معادلات دیفرانسیل معمولی حركت را تشكیل می‌دهند. با استفاده از اصل برهم نهی سیستمهای دینامیكی خطی، قادر خواهیم بود این معادلات را به یك مسئله مقدار ویژه تبدیل كنیم. از حل این مسئله، اطلاعات مودال سیستم حاصل خواهد شد. به كمك تحلیل اجزای محدود مدرن می‌توان تقریباً هر سازه دینامیكی خطی را گسسته‌سازی كرد كه در نتیجه به طور قابل ملاحظه‌ای قابلیت و میدان كاری آنالیز مودال تئوریك افزایش یافته است. از سوی دیگر، گسترش سریع توانائیهای داده برداری و پردازش داده‌ها، در دو دهه اخیر باعث پیشرفتهای زیادی در عرصه آنالیز مودال تجربی، كه تست مودال نامیده می‌شود، شده است.

 

1-1-2-تست مودال چیست ؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آموزش سیستمهای مختلف خودر1 (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:54
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات76
حجم فایل199 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آموزش سیستمهای مختلف خودرو

مکانیک - برق و الکترونیک خودرو

موتوربرف پاک کن

موتوربرف پاک کن

اغلب موتور های برف پاک کنی که امروزه به کار میروند الکتروموتورهایی سه زغاله با آهنربای دائمی اند که از طریق یک چرخدنده حلزونی (دنده ماردون) نیرو را انتقال می دهندتاگشتاور افزایش و سرعت کاهش یابد.

بااستفاده ازسه زغال موتور با دو سرعت کار میکند.سرعت عادی به کمک دوزغال که به صورت معمولی درمقابل یکدیگرقرار گرفته اند تامین میشودزغال سوم را نزدیکتربه زغال بدنه نصب کرده اند تا سرعت بالاترراتامین کند. بدین ترتیب تعداد سیم پیچهای آرمیچر کاهش می یابد ومقاومت الکتریکی کمترمی شود،  بنا بر این جریان و،در نتیجه، دور موتور یا سرعت حرکت تیغه افزایش می یابد.

مشخصات فنی موتوربرف پاک کن ازلحاظه دور،درنتیجه،فرکانس پاک کردن شیشه عبارت است

 از45 دور در دقیقه در سرعت معمولی و 65 دور در دقیقه در سرعت بالا. موتور برف پاک کن باید بتواند با دور حد اقل 5دور در دقیقه بر اصطکاک اولیه هر تیغه غلبه کند.

موتور برف پاک کن یا مدارهای مربوط به آن ،غالبا" به نوعی محافظ اتصال کوتاه مجهزند. وظیفه این محافظ حفاظت از موتور در صورت واایستادن تیغه برف پاک کن،مثلا" براثریخ زدن و چسبیدن به شیشه است. در صورتی که مدار برف پاک کن واحد کنترول الکترونیکی داشته باشد، غالبا"از نوعی قطع کن گرمایی یا مدار حسگر جریان استفاده می شود. موتورها را غالبا" بر اساس حداکثر زمانی که می توانند در برابر جریان واایستادن پایداری کنند می شنا سند. این زمان حداکثر معمولا" در حدود 15 دقیقه است.

موتور فن

 موتور پروانه رادیاتور

موتور بیشتری پروانه های رادیاتور آهنربای دائمی دارد. پره های پروانه های مورد استفاده غالبا" به صورت بی تقارن نصب می شوند تا درهنگام کار کمتر سر وصدا کنند . یکی از نکات شایان ذکر این است که درصورت استفاده از دو پروانه می توان آنها را به صورت متوالی یا موازی به کار انداخت.

غالبا" هنگامی از دو پروانه برای خنک شدن رادیاتوراستفاده می کنند که اتومبیل کولر داشته باشد زیرا چنگالنده سیستم تهویه مطبوع را معمولا" در جلو رادیاتور نصب می کنند و ممکن است افزایش سرعت هوای خنک کن رادیاتور ضروری باشد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آشنایی با مهندسی مکانیک در دانشگاهها (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:54
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آشنایی با مهندسی مکانیک در دانشگاهها


الف – گرایش مكانیك در طراحی جامدات

هدف تربیت آزمایشگاهی متخصصانی است كه بتوانند در مراكز تولید و كارخانه‌ها اجزاء و مكانیزم ماشین‌آلات مختلف را طراحی كنند. دروس این دوره شامل دروس نظری، آزمایشگاهی، كارگاه و پروژه و كارآموزی است. فارغ‌التحصیلان می‌توانند در كارخانجات مختلف نظیر خودروسازی ، صنایع نفت، ذوب فلزات و صنایع غذایی و غیره مشغول شوند و برای این دوره امكان ادامه تحصیل تا سطح كارشناسی ارشد و دكتری در داخل یا خارج از كشور وجود دارد. موفقیت داوطلبان به آگاهی آنها در دروس جبر و مثلثات، هندسه ، فیزیك و مكانیك همچنین آشنایی و تسلط آنان به زبان خارجی بستگی فراوان دارد. از جمله دروس این دوره می‌توان دروس مقاومت مصالح، طراحی و دینامیك را نام برد. در این رشته زمینه اشتغال و بازاركار خوب وجود دارد و مطالب ارائه شده در طول تحصیل برای دانشجویان محسوس و قابل لمس است.

ب – گرایش مكانیك در حرارت و سیالات

این رشته در به كاربردن علوم و تكنولوژی مربوط جهت طرح و محاسبه اجزاء سیستمهایی كه اساس كار آنها مبتنی بر تبدیل انرژی ، انتقال حرارت و جرم است به متخصصان كارآیی لازم را می‌دهد و آنها را جهت فعالیت در صنایع مختلف مكانیك در رشته حرارت و سیالات (نظیر مولدهای حرارتی، انتقال سیال نیروگاههای آبی، موتورهای احتراقی و ... ) آماده می‌سازد. فارغ‌التحصیلان این دوره قادر به طراحی و محاسبه اجزا و سیستمها در بخشهای عمده‌ای از صنایع نظیر صنایع خودروسازی ، نیروگاههای حرارتی و آبی، صنایع غذایی، نفت، ذوب فلزات و غیره هستند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آشنایی با سیستم ترمز ABS (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:54
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آشنایی با سیستم ترمز ABS

یکی از مهمترین عواملی که باعث از دست دادن کنترل خودرو می گردد ترمز کردن ناگهانی در جاده های لغزنده مانند جاده های مرطوب ،برفی ، یخی و ... است که این عمل بعلت قفل شدن چرخها بر روی سطح جاده می باشد برای جلوگیری از این امر سیستم ترمز ضد قفل (ABS) استفاده میشود . در این سیستم از طریق یک سیستم هدایت الکترونیکی کنترل شده و با دریافت اطلاعات لازم از وضعیت سرعت هر چرخها از طریق سنسورهای سرعت نیروی ترمز بر روی چهار چرخ را کنترل و تنظیم میکند . دراین سیستم مقدار نیروی ترمز بر روی هر یک از چرخها میتواندمتغیر باشد بدین ترتیب چرخی که دارای سرعت کمتری نسبت به چرخ دیگر باشد به همان نسبت فشار روغن ترمز در آن کاهش می یابد ، این کاهش فشار به صورت مقطعی بوده و تا زمانی ادامه می یابد که دور چرخها یکسان شود .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت Machine Learning (پاورپوینت)

شنبه 5 اسفند 1396
0:54
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات34
حجم فایل547 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

What is Machine Learning?

“The goal of machine learning is to build computer systems that can adapt and learn from their experience.”
Tom Dietterich

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ABSترمز (جزوه)

شنبه 5 اسفند 1396
0:53
مارال
دسته بندیجزوه
فرمت فایلppt
تعداد صفحات13
حجم فایل879 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ABSترمز

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

سوخت رسانی انژکتوری (فنی و مهندسی)

شنبه 5 اسفند 1396
0:53
مارال
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات13
حجم فایل157 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چگونه یک سیستم سوخت رسانی انژکتوری کار میکند :


سیستم سوخت رسانی که در ماشینهای مدرن استفاده میشود خیلی سالها پیش تغییر کرده است .
در سال 1990 سوبارو جاستی ( Subaru Jasty ) تنها اتومبیل کاربراتوری بود که در آمریکا فروخته شد . در مدل سال بعد جاستی سیستم سوخت رسانی انژکتوری داشت . اما سیستم سوخت رسانی انژکتوری حدودا از سال 1950 وجود داشته و سیستم سوخت رسانی انژکتوری الکترونیکی در ماشینهای اروپایی از سال 1980 شروع شده است .


امروزه تمامی اتومبیلهای فروخته شده در آمریکا مجهز به سیستم سوخت رسانی انژکتوری هستند .
در این مقاله ما یاد خواهیم گرفت که چگونه سوخت به داخل سیلندرهای موتور میرود و دوره هایی مثل " multi point fuel injection" و " Throttle body fuel injection system " به چه معنی هستند . همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه عمل chip ها میتونه نیروی بیشتری به موتورشما بده .



ساقط شدن کاربراتور :


در اکثر موتورهای احتراق درونی ، کاربراتور دستگاهی بوده است که سوخت موتور را تامین میکند . دربسیاری از ماشینهای دیگه مثل Lawnmowers و Chainsaws هنوز هم کاربراتور وجود دارد . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق درباره تایر (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:53
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

لاستیک های مصنوعی تولید شده در قیاس با نوع طبیعی، نسبت به ساییدگی مقاومت بیشتری از خود نشان دادند. لاستیک های مصنوعی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند شامل پلی اورتن، نئوپرن، پولی بوتاندین و بوتایل می باشند. لاستیک های طبیعی ممکن است هنوز برای بعضی فعالیت های ویژه کاربرد داشته باشند.

 

کار تایر

تایرهای کشاورزی باید قادر به انجام کارهای زیر باشند:

1) تحمل بار وسیله و ضمائم آن در قبال فشار کم وارده از زمین

2) جذب ارتعاشات و فراهم کردن حرکت نرم وسیله نقلیه روی زمین ناهموار

3) فراهم کردن نیروی زمین گیرایی

4) امکان فرمان دادن، هدایت و حفظ تعادل وسیله نقلیه

5) مقاومت در مقابل ساییدگی در اراضی مختلف که انتظار کار در آن می رود.

6) کاهش ضربه ناشی از نیروهای وارده از طرف جاده

7) انتقال نیروی ترمز

 

اساس اندازه تایر روی عرض مقطع و قطر طوقه آن می باشد. بعنوان مثال تایر های محرک 26_18.4 دارای عرض 18.4 اینچ و قطر طوقه 26 اینچ می باشد. در طرح های قبلی برای ساخت تایر اندازه مقطع عرضی و ارتفاع آن ها برابر بود. نسبت رعنایی این تایر ها که با h/b تعریف شده برابر یک می باشد که در آن h ارتفاع مقطع و b عرض مقطع تایر است. طول سطح تماس با این رابطه نشان داده می شود:

l ~ 0.31 d

l طول سطح تماس و d قطر تایر در حالت بدون بار است. سطح تماس را می توان به صورت یک شکل بیضی در نظر گرفت و سطح مقطع تماس را با رابطه زیر نشان داد:

A = pgb

که در آن b عرض مقطع تماس است.

 

امروزه تایرها عرض پهن تری دارند و اغلب با نسبت رعنایی 0.85 و یا حتی 0.75 یافت می شوند.

درجه بندی لایه تایر توانایی حمل بار آن را نشان می دهد. درجه بندی لایه ها قبلاً برای معین کردن تعداد لایه هایی که در ساختمان یک تایر استفاده می شد به کار می رفت. اما اینکار دیگر انجام نمی شود، بلکه امروزه بعنوان شاخص استحکام تایر بکار می رود.

سه نوع ساختار پوشش برای تایرها وجود دارد: تایر های معمولی، رادیال و تسمه ای. در ساختمان تایر های معمولی، رشته هادر یک زاویه تقریباً 40 درجه نسبت به خط مرکزی محیطی قرار گرفته اند. این زاویه را زاوی? تاج نامیده اند. معمولاً دو یا چند تا از این لایه ها یا رشته ها، هر کدام بصورت اریب و مخالف یکدیگر قرار گرفته اند. بیشتر تایرهای کشاورزی دارای دارای چنین ساختاری هستند. مزیت این نوع ساختار برای وسایل نقلیه غیر جاده ای در این است که دیواره های کناری مستحکمی دارند تا بعنوان محافظی بر ضد ضربه های مخرب عمل کند. ساختمان تایرهای رادیال از رشته سیم هایی تشکیل شده اند که از دو طرف کناری لاستیک گذشته و عمود بر خط وسط دور تایر می باشند. بنابراین زاوی? تاج 90 درجه است. همچنین تعدادی تسمه، شامل چندین رشته سیم روی سطح عرضی لاستیک ها قرار دارد. رشته سیم های داخل این تسمه زاویه تاج 20 درجه می سازند. تسمه ها برای مهار کردن آج لاستیک و جلوگیری از خم شدن آن ها در جهت طولی تایرها بکار مب روند. تایرهای رادیال نسبت به تایر های معمولی فشار یکنواخت در سطح تماس ایجاد می کنند. طول محل تماس نسبت به یک تایر معمولی هم اندازه زیادتر است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir