تحقیق آشنایی با سیستم ترمز ABS (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:54
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آشنایی با سیستم ترمز ABS

یکی از مهمترین عواملی که باعث از دست دادن کنترل خودرو می گردد ترمز کردن ناگهانی در جاده های لغزنده مانند جاده های مرطوب ،برفی ، یخی و ... است که این عمل بعلت قفل شدن چرخها بر روی سطح جاده می باشد برای جلوگیری از این امر سیستم ترمز ضد قفل (ABS) استفاده میشود . در این سیستم از طریق یک سیستم هدایت الکترونیکی کنترل شده و با دریافت اطلاعات لازم از وضعیت سرعت هر چرخها از طریق سنسورهای سرعت نیروی ترمز بر روی چهار چرخ را کنترل و تنظیم میکند . دراین سیستم مقدار نیروی ترمز بر روی هر یک از چرخها میتواندمتغیر باشد بدین ترتیب چرخی که دارای سرعت کمتری نسبت به چرخ دیگر باشد به همان نسبت فشار روغن ترمز در آن کاهش می یابد ، این کاهش فشار به صورت مقطعی بوده و تا زمانی ادامه می یابد که دور چرخها یکسان شود .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت Machine Learning (پاورپوینت)

شنبه 5 اسفند 1396
0:54
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات34
حجم فایل547 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

What is Machine Learning?

“The goal of machine learning is to build computer systems that can adapt and learn from their experience.”
Tom Dietterich

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ABSترمز (جزوه)

شنبه 5 اسفند 1396
0:53
مارال
دسته بندیجزوه
فرمت فایلppt
تعداد صفحات13
حجم فایل879 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ABSترمز

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

سوخت رسانی انژکتوری (فنی و مهندسی)

شنبه 5 اسفند 1396
0:53
مارال
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات13
حجم فایل157 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چگونه یک سیستم سوخت رسانی انژکتوری کار میکند :


سیستم سوخت رسانی که در ماشینهای مدرن استفاده میشود خیلی سالها پیش تغییر کرده است .
در سال 1990 سوبارو جاستی ( Subaru Jasty ) تنها اتومبیل کاربراتوری بود که در آمریکا فروخته شد . در مدل سال بعد جاستی سیستم سوخت رسانی انژکتوری داشت . اما سیستم سوخت رسانی انژکتوری حدودا از سال 1950 وجود داشته و سیستم سوخت رسانی انژکتوری الکترونیکی در ماشینهای اروپایی از سال 1980 شروع شده است .


امروزه تمامی اتومبیلهای فروخته شده در آمریکا مجهز به سیستم سوخت رسانی انژکتوری هستند .
در این مقاله ما یاد خواهیم گرفت که چگونه سوخت به داخل سیلندرهای موتور میرود و دوره هایی مثل " multi point fuel injection" و " Throttle body fuel injection system " به چه معنی هستند . همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه عمل chip ها میتونه نیروی بیشتری به موتورشما بده .



ساقط شدن کاربراتور :


در اکثر موتورهای احتراق درونی ، کاربراتور دستگاهی بوده است که سوخت موتور را تامین میکند . دربسیاری از ماشینهای دیگه مثل Lawnmowers و Chainsaws هنوز هم کاربراتور وجود دارد . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق درباره تایر (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:53
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

لاستیک های مصنوعی تولید شده در قیاس با نوع طبیعی، نسبت به ساییدگی مقاومت بیشتری از خود نشان دادند. لاستیک های مصنوعی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند شامل پلی اورتن، نئوپرن، پولی بوتاندین و بوتایل می باشند. لاستیک های طبیعی ممکن است هنوز برای بعضی فعالیت های ویژه کاربرد داشته باشند.

 

کار تایر

تایرهای کشاورزی باید قادر به انجام کارهای زیر باشند:

1) تحمل بار وسیله و ضمائم آن در قبال فشار کم وارده از زمین

2) جذب ارتعاشات و فراهم کردن حرکت نرم وسیله نقلیه روی زمین ناهموار

3) فراهم کردن نیروی زمین گیرایی

4) امکان فرمان دادن، هدایت و حفظ تعادل وسیله نقلیه

5) مقاومت در مقابل ساییدگی در اراضی مختلف که انتظار کار در آن می رود.

6) کاهش ضربه ناشی از نیروهای وارده از طرف جاده

7) انتقال نیروی ترمز

 

اساس اندازه تایر روی عرض مقطع و قطر طوقه آن می باشد. بعنوان مثال تایر های محرک 26_18.4 دارای عرض 18.4 اینچ و قطر طوقه 26 اینچ می باشد. در طرح های قبلی برای ساخت تایر اندازه مقطع عرضی و ارتفاع آن ها برابر بود. نسبت رعنایی این تایر ها که با h/b تعریف شده برابر یک می باشد که در آن h ارتفاع مقطع و b عرض مقطع تایر است. طول سطح تماس با این رابطه نشان داده می شود:

l ~ 0.31 d

l طول سطح تماس و d قطر تایر در حالت بدون بار است. سطح تماس را می توان به صورت یک شکل بیضی در نظر گرفت و سطح مقطع تماس را با رابطه زیر نشان داد:

A = pgb

که در آن b عرض مقطع تماس است.

 

امروزه تایرها عرض پهن تری دارند و اغلب با نسبت رعنایی 0.85 و یا حتی 0.75 یافت می شوند.

درجه بندی لایه تایر توانایی حمل بار آن را نشان می دهد. درجه بندی لایه ها قبلاً برای معین کردن تعداد لایه هایی که در ساختمان یک تایر استفاده می شد به کار می رفت. اما اینکار دیگر انجام نمی شود، بلکه امروزه بعنوان شاخص استحکام تایر بکار می رود.

سه نوع ساختار پوشش برای تایرها وجود دارد: تایر های معمولی، رادیال و تسمه ای. در ساختمان تایر های معمولی، رشته هادر یک زاویه تقریباً 40 درجه نسبت به خط مرکزی محیطی قرار گرفته اند. این زاویه را زاوی? تاج نامیده اند. معمولاً دو یا چند تا از این لایه ها یا رشته ها، هر کدام بصورت اریب و مخالف یکدیگر قرار گرفته اند. بیشتر تایرهای کشاورزی دارای دارای چنین ساختاری هستند. مزیت این نوع ساختار برای وسایل نقلیه غیر جاده ای در این است که دیواره های کناری مستحکمی دارند تا بعنوان محافظی بر ضد ضربه های مخرب عمل کند. ساختمان تایرهای رادیال از رشته سیم هایی تشکیل شده اند که از دو طرف کناری لاستیک گذشته و عمود بر خط وسط دور تایر می باشند. بنابراین زاوی? تاج 90 درجه است. همچنین تعدادی تسمه، شامل چندین رشته سیم روی سطح عرضی لاستیک ها قرار دارد. رشته سیم های داخل این تسمه زاویه تاج 20 درجه می سازند. تسمه ها برای مهار کردن آج لاستیک و جلوگیری از خم شدن آن ها در جهت طولی تایرها بکار مب روند. تایرهای رادیال نسبت به تایر های معمولی فشار یکنواخت در سطح تماس ایجاد می کنند. طول محل تماس نسبت به یک تایر معمولی هم اندازه زیادتر است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق تایر در خـــــــودرو (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:52
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل4 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تایر در خـــــــودرو

وظایف تایرحفظ و نگهداری وزن خودرو انتقال نیروی حركتی و ترمزی خودرو به سطح جاده ( زمین ) جذب ناهمواری های سطح جاده جهت راحتی حركت و رانندگی كنترل حركت خودرو در جهات مختلف و چرخش در هنگام رانندگی تامین ایمنی خودرو توسط ارتباط مابین تایر به رینگ و سطح جاده حفظ پایداری خودرو در سرعت های بالا  انواع تایرتایر بایاس : لایه های تایر در این گونه لاستیكها به صورت قطری یا مورب می باشند .تایر رادیال : در تایر رادیال امتداد نخ های لایه با خط مركزی تایر زاویه 90 درجه می سازد و بعــبارت دیگر امتداد نخ ها د رجهت شعاعی قرار گرفته اند . در تایرهای رادیال به منظور ایجاد پایداری حركتی ، از لایه هایی با عرض ناحیه آج و زاویه مورب نسبــــت به خط مركزی تایر ، با نام كمربند یا بلت استفاده می شود . جنس كمربند از نوع نخ یا سیــم فولادی است .    

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت تاثیر ارگونومی در طراحی خودرو (جزوه)

شنبه 5 اسفند 1396
0:52
مارال
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات33
حجم فایل90 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

lاگر به محصولات و کالاهایی که در محیط زندگیتان وجود دارد خوب بنگرید، متوجه خواهید شد که بیشتر این محصولات در واقع برای کمک به انسان و راحت تر و سریع تر انجام دادن وظایف روزانه شان پدید آمده اند. l lاز آن جایی که در بیشتر این موارد، این انسان است که از این وسایل و ابزارها استفاده می کند بنابراین طراحان و مهندسین باید برای اطمینان یافتن از راحتی، ایمنی، کارایی و سلامت استفاده از این کالاها حتماً توانایی ها و محدودیت های فیزیکی و بدنی انسان را در طراحی و ساخت وسایل در نظر بگیرند. 


lطبعاً اتومبیل نیز به عنوان یک وسیله نقلیه از این قاعده مستثنی نیست. اگر به اتومبیل از دیدگاه یک ایستگاه کاری که در آن راننده می بایست برای هدایت و کنترل خودرو، کارها و عملیات مختلفی را همچون خواندن عقربه ها و علائم و درجات هشدار دهنده، فشردن پدال گاز و ترمز و کلاچ، عوض کردن و انتخاب دنده مناسب، پیچاندن فرمان و ... انجام دهد، نگاه کنیم آنگاه به خوبی درک خواهیم کرد که برای ایمنی و راحتی راننده و تامین جانی سرنشینان خودرو و سایر افراد دیگری که به نحوی با اتومبیل در ارتباط هستند – همچون عابران پیاده، دوچرخه سواران، موتور سیکلت رانان و ... – چه بسیار نکات ظریف و دقیق و حساس ارگونومیکی باید در خودرو رعایت شوند.

 

lموضوع اصلی علم ارگونومی یا مهندسی فاکتور های انسانی(Human Factors Engineering  ) به بررسی روابط انسان با محیط کارش با هدف بهینه سازی شرایط زندگی و کاری او بر می گردد. یعنی ویژگی ها و توانایی های ارگانیزم انسانی به منظور تطبیق کار با انسان و بر عکس مورد بررسی و تحقیق قرار می گیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله پمپهای هیدرولیک (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:52
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات16
حجم فایل129 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پمپهای هیدرولیک 

 

سیستم کنترل الکترو هیدرولیک روش مناسبی جهت تنظیم سوخت در موتورهای توربین گاز هوایی می باشد. در این مقاله ابتدا طرحهای مختلفی که بطور مرسوم می توانند برای کنترل دبی سوخت مورد استفاده قرار گیرند ارائه شده است. آنگاه دو طرح جدید یکی بر اساس پمپهای جابجایی متغیر و دیگری بر اساس پمپ جابجایی ثابت و درایو الکتریکی با قابلیت تنظیم دو ارائه شده است. در پایان سیستم الکتروهیدرولیک انتخابی شبیه سازی وعملکرد دینامیکی آن و پاسخ گذاری یک موتور توربوجت ناشی از تنظیم سوخت ارائه شده و نتایج بدست آمده مورد بحث قرار گرفته است.
واژه های کلیدی: موتور توربینی، کنترل سوخت، الکتروهیدرولیک


1) مقدمه
2) واحد کنترل سوخت یکی از مهمترین اجزاء یک موتور توربینی می باشد. این واحد در موتورهای مختلف به اشکال مختلفی وجود دارد لکن وظیفه نهائی تمامی آنها تامین دبی سوخت مصرفی موتور می باشد. بطوریکه نسبت صحیح سوخت و هوا رعایت شود. از دیگر وظایف واحد کنترل سوخت تنظیم سوخت بطور اتوماتیک در ارتفاعات مختلف، جلوگیری از Stall و Surge جلوگیری از ازدیاد دما و جلوگیری از ازدیاد دور موتور می باشد. یکی دیگر از وظایف واحد کنترل سوخت تغییر و تنظیم تراست موتور متناسب با فرمان خلبان است. سیستمهای کنترل مرسوم و قدیمی عمدتا هیدرومکانیکی بودند، لکن در سالهای اخیر از سیستمهای الکتروهیدرولیک، و شیرهای دینامیکی جهت تنظیم دبی سوخت استفاده می شود. در این مقاله دو طرح جدید، یکی بر اساس استفاده از پمپهای جابجایی متغییر و دیگری بر اساس محرک الکتریکی قابل کنترل برای تنظیم دبی سوخت بمنظور کنترل نیروی تراست موتور توربوجت ارائه شده است. همچنین چهار طرح الکتروهیدرولیکی بر اساس پمپ جابجائی ثابت که محرک آن محور موتور توربینی می باشد ارائه شده است. در پایان عملکرد دینامیکی سیستم انتخابی شبیه سازی شده و نتایج آن رائه گردیده است.
3) سیستم کنترل سوخت
دیاگرام واحد کنترل سوخت موتور یک سیستم بدون قابلیت تنظیم می باشد که در شکل 1 نشان داده شده است. همانطوریکه در این شکل دیده می شود جریان سیال از تانک سوخت توسط پمپ مکیده شده و پس از عبور از فیلتر وارد سیستم می شود. در ابتدای کار فشار پمپ به حدی نرسیده است که بتواند سوخت را در مسیر تزریق کند، لذا سوخت از طریق مدار By-Pass بطرف محفظه احتراق می رود. بعد از آنکه دو موتور به تبع آن دور پمپ بالا رفت، فشار سوخت توسط پمپ بالا رفته و باعث بسته شدن مدار By-Pass میگردد. از این مرحله به بعد فشار پمپ عامل تزریق سوخت به درون محفظه احتراق میباشد. میگذرد. در اینجا اریفیس Orl مانند یک مقاومت هیدرولیکی عمل کرده و همچنین نوسانات سیستم را میرا میکند. با افزایش درو دبی سوخت، فشار پمپ و به تبع آن فشار محفظه احتراق افزایش می یابد. این روند تا زمانیکه فشار پمپ و فشار محفظه احتراق تا حد مشخصی برسند ادامه دارد. در این وضعیت چنانچه فشار سوخت بیش از حد بالا رود، شیر کنترل وارد عمل شده و مقداری از سوخت را به پشت پمپ By-Pass میکند. فلسفه وجودی شیر کنترل ایجاد یک اختلاف فشار بین دو طرف آن یعنی فشار خروجی کمپرسور و فشار پمپ می باشد. پس از تنظیم اختلاف فشار، شیر شتاب دهی وارد عمل می شود عاملی که باعث باز شدن و هدایت جریان سوخت به مسیر اصلی می گردد، نیروی ناشی از فشار خروجی کمپرسور و از سوی دیگر نیروی ناشی از فشار ورودی کمپرسور می باشد. اختلاف فشار بین ورودی کمپرسور و خروجی کمپرسور از طریق دیافراگم بر نیروی فنر شیر غلبه کرده و شیر شتاب دهی باز میگردد و جریان سوخت بیشتری وارد مسیر اصلی میگردد. با بالا رفتن دبی سوخت، فشار خروجی کمپرسور نیز افزایش یافته و موتور شتاب میگیرد. سپس مقدار دبی سوخت که در مرحله شتاب رو به افزایش است محدود میشود. این امر توسط محدود کنند دبی (Flow-Bounder) انجام میگیرد. بعد از این مرحله مقدار دبی سوخت ثابت باقی مانده و در نهایت موتور به حالت پایدار خود با یک تراست ثابت می رسد. شیرکنترل و شتاب دهی نیز در آخرین وضعیت خود در حالت پایدار باقی می مانند مگر آنکه در حین پرواز تغییراتی در محیط بوجود آید که تاثیر آن در فشار خروجی کمپرسور نمایان شود، آنگاه شیر کنترل با تطبیق مجدد خود وارد عمل شده تا Thrust موتور ثابت بماند.
برای ایجاد قابلیت فرمانپذیری و تنظیم دبی واحد کنترل سوخت بمنظور تغییر نیروی تراست موتور بر اساس فرامین خلبانف دو دسته روش در این مقاله پیشنهاد شده است. دسته اول روشهائی هستند که از واحد کنترل سوخت فعلی استفاده نموده و تنها با افزودن المانهائی و یا تغییرات جزئی سیستم کنترل را فرمان پذیر می نماید. دسته دوم روشهایی هستند که در آنها واحد کنتر سوخت فعلی حذف شده و واحد کنترل جدیدی طراحی می گردد. روشهای دسته اول در قسمت 3 و روشهای دوم در قسمتهای 4 و 5 توضیح داده شده اند.
3)طرحهای الکتروهیدرولیکی با بکارگیری واحد کنترل سوخت فعلی
واحد کنترل سوخت فعلی دارای یک پمپ دنده ای می باشد که از خانواده پمپهای جابجائی مثبت هستند. این پمپها اصولا در یک دور و فشار ثابت، دبی ثابتی می دهند. لذا برای آنکه دبی سوخت را کنترل نموده و مقدار آنرا تنظیم نمائیم بایستی مقدار دبی اضافه بر مصرف مورد نیاز را بطریقی از مدار خارج نماییم. در این قسمت دو طرح برای تنظیم دبی سوخت ارائه شده است. شیر کنترل موجود در مدار، فشار سیستم را ثابت نگه می دارد. لذا در روش اول با حفظ فشار لازم مقدار سوخت ورودی به محفظه احتراق تغییر یافته و بر اساس تنظیم شیر دینامیک کنترل جریان که د ر شکل 2 نشان داده شده است سوخت تنظیم می گردد. عیب این روش در اینست که بخاطر وجود افت فشار ناشی از شیر کنترل جریان بویزه در شرایطی که نیاز به کاهش دبی سوخت باشد، سوخت در مدار گرم شد و ممکنست موجب پدیده Vapor Lock ناشی از بخار سوخت در نازل سوخت پاش گردد.
روش دیگر آنست که مقدار سوخت اضافه بر مصرف را از خروجی واحد کنترل سوخت، By-pass نمائیم. در این طرح که در شکل 3 نشان داده شده است از یک شیر دینامیکی کنترل جهت برای تنظیم دبی مدار By-pass استفاده شده است. در این روش در مسیر سوختی که به نازل می رود انشعابی قرار داده شده تا توسط آن مقدار اضافی سوخت به تانک و یا پشت پمپ By-pass گردد. این طرح دارای این مزیت است که در مسیر سوخت مقاومت زیاد وجود نداشته و در نتیجه پدیده گرم شدن زیاد سوخت اتفاق نمی افتد. البته در این طرح بایستی عملکرد By-pass شیر کنترل جهت و شیر کنترل با یکدیگر بصورت یک مجموعه مورد ارزیابی قرار گیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق پمپهای هیدرولیكی (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:52
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات18
حجم فایل221 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پمپهای هیدرولیكی

قسمت اول

 با توجه به نفوذ روز افزون سیستم های هیدرولیکی در صنایع مختلف وجود پمپ هایی با توان و فشار های مختلف بیش از پیش مورد نیاز است . پمپ به عنوان قلب سیستم هیدرولیک انرژی مکانیکی را که توسط موتورهای الکتریکی، احتراق داخلی و ... تامین می گردد به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند. در واقع پمپ در یک سیکل هیدرولیکی یا نیوماتیکی انرژی سیال را افزایش می دهد تا در مکان مورد نیاز این انرژی افزوده به کار مطلوب تبدیل گردد.

فشار اتمسفر در اثر خلا نسبی بوجود آمده به خاطر عملکرد اجزای مکانیکی پمپ ،  سیال را مجبور به حرکت به سمت مجرای ورودی آن نموده تا توسط پمپ به سایر قسمت های مدار هیدرولیک رانده شود.

حجم روغن پر فشار تحویل داده شده به مدار هیدرولیکی بستگی به ظرفیت پمپ و در نتیجه به حجم جابه جا شده سیال در هر دور و تعداد دور پمپ دارد. ظرفیت پمپ با واحد گالن در دقیقه یا لیتر بر دقیقه بیان می شود.

نکته قابل توجه در در مکش سیال ارتفاع عمودی مجاز پمپ نسبت به سطح آزاد سیال می باشد ، در مورد روغن این ارتفاع نباید بیش از 10 متر باشد زیرا بر اثر بوجود آمدن خلا نسبی اگر ارتفاع بیش از 10 متر باشد روغن جوش آمده و بجای روغن مایع ، بخار روغن وارد پمپ شده و در کار سیکل اختلال بوجود خواهد آورد . اما در مورد ارتفاع خروجی پمپ هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها توان پمپ است که می تواند آن رامعین کند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله پژو 807 (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
0:51
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل58 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پژو 807

در نمایشگاه بین المللی خودرو امسال شاهد نمایش پژو 807 در غرفه ایران خودرو بودیم كه توجه بسیاری از هموطنان و علاقمندان به صنایع خودروسازی را به خود جلب نموده بود . قبل از پرداختن به این خودرو شاید بهتر باشد مقدمه ای از این كلاس خودرو كه به آن كلاس خودروهای چند منظوره ( MPV ) اطلاق میشود ، داشته باشیم .

در سال 1984 شركت خودروسازی كوچك Matra طرحی را به شركت Talbot ارائه نمود ، كه مدیران این شركت از قبول آن سر باز زدند ، چند وقت بعد شركت رنو همان طرح را با نام رنو اسپیس ( Espace ) به بازار ارائه نمود كه نسل كنونی آن هنوز هم جزء پر فروشترینMPV ها است و شركتTalbot نیز چند وقت بعد ورشكست گردید .MPV ها را باید از لحاظ كاربری ، خودروهای جادار و نسبتا لوكس دانست كه از لحاظ قابلیتهای رانندگی و حركتی قابل مقایسه با بسیاری از خودروهای سواری بوده و بر خلاف ظاهرشان ربطی به خودروهای باری كوچك ندارند .

عمده خریداران این نوع خودروها را خانواده های پر جمعیت با وضع اقتصادی مناسب و آژانسها و هتلها تشكیل میدهند . اولین نسل MPV پژو با نام 806 در اواسط دهه 90 به طور مشترك با لانچیا ، فیات و سیتروئن عرضه گردید . نسل جدید این خودرو با نام 807 امسال به بازار عرضه گشته كه ابعاد آن در طول و ارتفاع به ترتیب mm 273 و mm 38 افزایش یافته است . در این خودرو نیز مثل دیگر انواع MPV ، جای حمل وسائل نسبتا كم است و بنا به سفارش خریدار میتواند 7 یا 8 صندلی مجهز داشته باشند . مدل Pulmann پژو 807 كه بیشتر جنبه تشریفاتی دارد ، مجهز به 6 صندلی بسیار راحت و مجزا میباشد . حساسیت پژو در مورد ایمنی سرنشینان در بین خودروسازان زبانزد است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir