تحقیق مدیریت منابع انسانی 10 ص (مدیریت)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:02
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات9
حجم فایل8 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

به نام خداوند بخشنده مهربان

این مقاله راجع به مدیریت منابع انسانی در 49 صفحه فیش برداری گردیده شامل 12 فصل می باشد .

فهرست مطا لب

فصل یکم : مفهوم مدیریت منابع انسانی

فصل دوم : سیر تحول دانش مدیریت منابع انسانی

فصل سوم : عوامل موثر در شکل گیری مدیریت منابع انسانی

فصل چهارم : سیستم مدیریت منابع انسانی

فصل پنجم : وظایف مدیریت منابع انسانی

فصل ششم : اهداف مدیریت منابع انسانی

فصل هفتم : نقش مدیریت منابع انسانی

فصل هشتم : برنامه ریزی مدیریت منابع انسانی

فصل نهم : دوره کار آفرینی و دلایل چالشی شدن

فصل دهم : چالشهای مدیریت منابع انسانی

فصل یازدهم : مفاهیم و نکات اساسی در ضرورت و بکار گیری استانداردهای منابع انسانی

فصل دوازدهم: چشم انداز مدیریت منابع انسانی و نتیجه گیری کلی از مباحث مدیریت منابع انسانی

منابع و ماخذ

 

مفهوم مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی یعنی مهندسی نیروی انسانی 

بکار گماشتن افراد ذیصلاح ، متخصص و واجد شرایط در پست های سازمانی ، توسط کادر و مدیریت .

مدیریت منابع انسانی قسمت عمده ای از قلم و علم و هنر مدیریت را تشکیل می دهد. که با نگرش استراتژیک می توان تعریف زیر را تعریف کرد :

دور اندیشی فراگیر ، نو آور و تحول گری سازمان یافته در :

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مدیریت منابع انسانی 8ص (مدیریت)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:01
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مدیریت منابع انسانی Human Resource Managment (H.R.M)

2

مقدمه

    ﭙیدایش این علم در حقیقت به توسعۀ علم مدیریت باز میگردد.مدیریت به معنای حرفه ای از لحاظ زمانی نهایتا[SP]ًبه یک قرن ونیم قبل بازمیگردد٬امّا معنای عام مدیریت به ابتدای تشکیل جوامع مربوط میشود.

3

مراحل توسعۀ مدیریت :

                           ١- مکتب کلاسیک ها (١۹۲٠-١۸۸٠) : تٲکید بر ساختار ومنابع زیرزمینی وفنّی .                             ۲- مکتب نئوکلاسیک ها(١۹۴٠-١۹۲٠) : تٲکید بر عامل انسانی در کنار عامل فنّی.

                           ۳- مکتب سیستمی (١۹۶٠-١۹۴٠) : نگاه کل گرایانه.

             ۴- مکتب اقتضائی (١۹۶٠تا کنون) : هیچ روشی فی نفسه قابل رد یا تردید

4

تعاریف واهداف مدیریت منابع انسانی

◄ مدیریت منابع انسانی : عبارت است ازجذب واستخدام ٬ آموزش وبهسازی ٬ به کارگیری وانتصاب ونگهداشت منابع انسانی درجهت تحقق اهداف سازمان .

این چهارفرآیند ٬ فرآیندهای اساسی مدیریت منابع انسانی می باشند .

5

وظایف مدیریت منابع انسانی

   این وظایف در قالب چرخه ای بنام چرخۀ مدیریت منابع انسانی معّرفی می گردند.( هرمدلی که در قالب چرخه داده شود٬ به این معناست که عناصر مدل نسبت به هم رجحان ندارند واگر هریک از اجزا نباشد چرخه ازهم گسسته میشود ومدیریت منابع انسانی نیز صورت نمی گیرد ٬ امّا در سلسله مراتب عناصر نسبت به هم رجحان والویّت دارند .)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق درباره مدیریت مشارکتی (علوم انسانی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:01
مارال
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات38
حجم فایل130 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه : 

اگر مدیریت مشارکتی را به سان رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است می‌توان گفت که: مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است.

 
اگر مدیریت مشارکتی را به سان رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است می توان گفت که: مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است. بر پایه این تعریف، مشارکت کارکنان در کارهایی که به خود آن ها مربوط می شود؛ مشارکتی داوطلبانه، ارادی و آگاهانه خواهد بود که این درگیری شخص را تشویق می کند که به تحقق هدف های گروه کمک کند و در مسؤلیت ها و پیامدهای آنها سهیم شود.

 

اهداف مدیریت مشارکتی

مدیریت مشارکتی دو هدف عمده را دنبال می کند: نخست، ارج نهادن به ارزش های انسانی و به یاری طلبیدن افرادی که به نوعی با سازمان در ارتباط اند. دوم، رسیدن به هدف های از پیش تعیین شده به کمک همین افراد. این هدف ها بر چند اصل اساسی استوار است:
۱.هر فرد عضو سازمان جزئی از یک ماشین بزرگ به حساب نمی آید، بلکه انسانی برخوردار از قدرت تفکر، هوش و استعداد و تجربه های گرانقدر است که هر گاه زمینه ها و شرایط مساعد فراهم شود، می تواند همه چیز را به نفع خود و سازمان خود تغییر دهد.
۲.هر کار لزوماً به بهترین و مفیدترین حالت ممکن انجام نمی شود و بی تردید می توان هر کار معین را به گونه ای بهتر انجام داد و بهبود مستمر در انجام کار (Continuous Improvement) به کمک اعضای مجموعه به صورت گروهی انجام می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق مدیریت مشارکتی 3ص (علوم انسانی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:01
مارال
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات24
حجم فایل47 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مدیریت مشارکتی

اگر مدیریت مشارکتی را به سان رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است می‌توان گفت که: مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است.

اگر مدیریت مشارکتی را به سان رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است می توان گفت که: مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است. بر پایه این تعریف، مشارکت کارکنان در کارهایی که به خود آن ها مربوط می شود؛ مشارکتی داوطلبانه، ارادی و آگاهانه خواهد بود که این درگیری شخص را تشویق می کند که به تحقق هدف های گروه کمک کند و در مسؤلیت ها و پیامدهای آنها سهیم شود. مدیریت مشارکتی دو هدف عمده را دنبال می کند: نخست، ارج نهادن به ارزش های انسانی و به یاری طلبیدن افرادی که به نوعی با سازمان در ارتباط اند. دوم، رسیدن به هدف های از پیش تعیین شده به کمک همین افراد. این هدف ها بر چند اصل اساسی استوار است:
۱.هر فرد عضو سازمان جزئی از یک ماشین بزرگ به حساب نمی آید، بلکه انسانی برخوردار از قدرت تفکر، هوش و استعداد و تجربه های گرانقدر است که هر گاه زمینه ها و شرایط مساعد فراهم شود، می تواند همه چیز را به نفع خود و سازمان خود تغییر دهد.
۲.هر کار لزوماً به بهترین و مفیدترین حالت ممکن انجام نمی شود و بی تردید می توان هر کار معین را به گونه ای بهتر انجام داد و بهبود مستمر در انجام کار (Continuous Improvement) به کمک اعضای مجموعه به صورت گروهی انجام می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق مدیریت مجموعه در محیط الکترونیکی (علوم انسانی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:01
مارال
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مدیریت مجموعه در محیط الکترونیکی*

 چكیده:

در این مقاله به طور خلاصه تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و همچنین روی نقش کتابداران شرح داده می شود. عوامل موثر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و تاکید بر این نکته که ما نیاز به تغییر سیاست مدیریت مجموعه داریم بحث خواهد شد. در این مقاله سعی شده پیرامون  فراهم کردن اطلاعات و دسترس پذیری قالبهای الکترونیکی مختلف مثل منابع پیوسته ، دیسک فشرده ، منابع اینترنتی و وب سایتها همراه با معیارهای ارزیابی آنها و همینطور در مورد سودمندی دروازه های موضوعی و مقایسه ساختار هزینه منابع الکترونیکی متفاوت بحث شود.
 
مقدمه:
تغییرات ،  قانون طبیعت است، همانگونه که هم اکنون در کتابخانه ها شاهد آن هستیم کتابخانه ها نیز  معاف از تغییرات نیستند. این نوشته محاسبه ای است از سرعت گسترش فناوریهای اطلاعات که تقریبا روی تمام فعالیتهای کتابخانه ها موثر هستند . چند دهه قبل ، موقعی که لنکاستر در مورد "جامعه بدون استفاده از کاغذ"[1]  صحبت کرد این عقیده مسخره به نظر می رسید. ما یک قدم به طرف جامعه بدون کاغذ می رویم جامعه ای که بیشتر کتابخانه های بزرگ خصوصاً کتابخانه های تخصصی بودجه جداگانه ای جهت گسترش مجموعه الکترونیکی اختصاص می دهند. این مسیر پیموده شده آغاز جایابی یک مجموعه بزرگ با پستهای گسترده ، دارای اهمیت بزرگی برای کتابخانه هااست. در این زمان چنین کتابخانه هایی می توانند نیازهای کاربران را با مجموعه خود برآورده کنند. اما امروزه در یک محیط الکترونیکی جایگاه فیزیکی اطلاعات نسبت به دسترسی به اطلاعات دارای اهمیت کمتر است  (1994 , Harloe and Budd) 

گسترش مدیریت حافظه مجازی:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق مدیریت مالی (مدیریت)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:01
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه :

یكی از مباحث مهم در مدیریت مالی اندازه گیری و كاربرد هزینه سرمایه شركت می باشد كه معمولاً در اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری و هم چنین راههای مختلف تامین مالی به عنوان اصل مهم تلقی می شود.

برای محاسبه سرمایه شركت ابتدا بایستی راههای مختلف كسب مانع مالی را بشناسیم .

تامین مالی به اشكال مختلف صورت می پذیرد :

1-   استقراض

2-   صدور سهام

3-   انباشت كردن سود شركت

اما به طور كلی 2 نوع است :

1-   كوتاه مدت

2-   بلند مدت

-         استقراض از بانك در قالب وام های بانكی

-         انتشار اوراض قرضه

-         انتشار سهام ممتاز

-         انتشار سهام عادی جدید

-         سود انباشته

تامین مالی كوتاه مدت

نام روش

مزایا

معایب

اعتبار تجاری (نسیه)

1) سهولت دسترسی

2) نداشتن هزینه

3) عدم سخت گیری طلبكاران 

- از دست رفتن تخفیف نقدی

- كاهش درجه اعتباری واحد اقتصادی

وام بانكی

- استفاده از خدمات بانكها

- امكان باز پرداخت قبل از قرضه جدید

- لزوم داشتن سرمایه كافی و نقدینگی

اوراق تجاری كوتاه مدت

- نداشتن وثیقه

- تامین مالی از طریق اوراق قرضه جدید

- صرفاً توسط واحدهای اقتصادی معتبر قابل اجرا است

تامین مالی از طریق وثیقه گذاری

- دسترسی به وجه نقد

- وثیقه گذاری مستلزم تحمل هزینه های اضافی است

وام های موسسات مالی

-  در صورت عدم امكان استفاده وام بانكها

- سود تضمین شده بیشتر از وام

 

تامین مالی بلند مدت :

1)    اوراق قرضه : با در آمد ثابت است . خریدار قرضه به عنوان طلبكاران شركت محسوب می شوند . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق درباره مدیریت مشارکتی (مدیریت)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:01
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات34
حجم فایل48 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب :

 

عنوان :                                                                          صفحه :

 

مقدمه  .............................      1

اهداف مدیریت مشارکتی ............... 2

سیر تکوین مدیریت مشارکتی ........... 5

فلسفه و مبانی نظری مدیریت مشارکتی .. 7

توسعه نیروی انسانی در فرآیند مشارکت 9

امر به معروف و نهی از منکر ......... 11

مدیریت مشارکتی و فرهنگ سازمانی ..... 12

مدیریت مشارکتی ..................... 13

فرهنگ سازمانی ، عوامل تعیین کننده .. 16

مدیریت مشارکتی برای حل معضلات شهری .. 26

نظام مدیریت مشارکتی ................ 27

نتیجه گیری ......................... 32

منابع .............................. 33


مقدمه :

     اگر مدیریت مشارکتی را به سان رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است می‌توان گفت که: مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پی دی اف مدیریت کیفیت جامع TQM 20 ص (مدیریت)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:00
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات22
حجم فایل271 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پی دی اف مدیریت کیفیت جامع TQM  20 ص

 

مدیریت كیفیت جامع
سازمانی
محمد شبانی
عضو هیا ت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
١- چكیده :
قابل » و « استحكام » درنگرش سنتی، كیفیت محصولات در پرتو ویژگیها و صفات فیزیكی آن از قبیل
را مورد بررسی مجدد « كیفیت » ارزیابی می شود، ولی امروزه بسیاری از شركتها مفهوم « اعتماد بودن
،« نیازها » قرار داده اند . این شركتها متوجه شده اند كه مطلوبترین و موفقترین محصول در جهان اگر
محسوب نم ی شود. مفهوم جدید كیفیت « ایده آل » را برآورد نكند « انتظارات مشتریان » و « خواسته ها »
است. امروزه توجه به كیفیت دیگر « كنترل » و « اجرا » ، « سازماندهی » مستلزم استراتژیهای جدید د ر
منحصرأ بر عهده گروه كوچكی از افراد كه عملكرد را تحت نظر می گیرند و محصولات معیوب را از
خط مونتاژ جدا می كنند نیست. امروزه تمام كاركنان سازمان عناصر مؤثر در كیفیت محسوب میشوند.
برای «TQM ، مدیریت كیفیت جامع » در چند دهه گذشته بسیاری از سازمانها به اهمیت استراتژیك
می تو انند در ( TQM) سلامت سازمانی خود پی برده اند، آنها دریافته اند كه با مدیریت جامع
بازارهای داخلی و بین المللی رقابت كرده و باقی بمانند . مدیریت كیفیت جامع نه تنها بسوی بهره وری
و ارزش افزوده بیشتر ( نتیجه گرائی )، استانداردهای بالاتر، سیستم ها و رویه های بهبود یافته، انگیزش
بهتر كاركنان سازمان و رضایت بیشتری مشتری رهنمون میشود، بلكه سبب هزینه های كمتر و صرفه
جویی نیز میگردد . یعنی كیفیت با مؤثرترین هزینه ها بدست میآید . در نتیجه فرآی ند مستمر و فراگیری
برای بهبود كیفیت آغاز میشود. برای بهبود كیفیت كافیست مشكلات كیفی و خطاها مورد توجه قرار
گیرند و هدایت شوند تا مكانیزمی بوجود آید كه تهدیدات به فرصتهایی برای بهبود و جذب مشتریان
تبدیل شود . هر گاه یك مشتری ناراضی شود . موجب میگردد كه حسن شه رت سازمان از بین برود و
همچنین سبب میشود كه تلاش بیشتری توسط افراد سازمان انجام گیرد تا ابتدا مشخص شود كه چه
چیزی موجب ایراد و نارضایتی مشتریان شده است و سپس برای تصحیح آنچه كه باعث ایراد شده
است اقدام شود . این تجربیات غیر راضی كننده، هزینه های مازاد را برای سازمان ایجاد خواهد كرد كه
مستقیمًا بر عملكرد سطوح پایین تر تأثیر می گذارد و سطح توانایی حضور در بازار را كاهش میدهد.
كه « مدیران » است؟ این پرسش به تدریج و به ویژه برای « عادلانه » و « مناسب » ،« صحیح » چه چیزی
اخلاق در » . تأثیر گذار خواه د بود از اهمیت بیشتری برخوردار میشود « مردم و جامعه » تصمیماتشان بر
بر این اساس كه روابط ما با اعضای جامعه ای كه در آن فعالیت و حضور داریم « سازمان و مدیریت
چگونه است و چگونه باید متمركز گردد، استواراست . بدون تردید مهم ترین و حساس ترین مساله در
است. اگر ما كارمند خود « عملكرد اجتماعی » و « عملكرد اقتصادی » بین « ایجاد تعادل و توازن » مدیریت
را كه ٢٨ سال خدمت كرده اما اكنون مورد نیاز نمی باشد اخراج كنیم هزینه ها كاهش می یابد ولی
ممكن است زندگی او را متلاشی كنیم .

مدیریت كیفیت جامعسازمانیمحمد شبانیعضو هیا ت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج١- چكیده :قابل » و « استحكام » درنگرش سنتی، كیفیت محصولات در پرتو ویژگیها و صفات فیزیكی آن از قبیلرا مورد بررسی مجدد « كیفیت » ارزیابی می شود، ولی امروزه بسیاری از شركتها مفهوم « اعتماد بودن،« نیازها » قرار داده اند . این شركتها متوجه شده اند كه مطلوبترین و موفقترین محصول در جهان اگرمحسوب نم ی شود. مفهوم جدید كیفیت « ایده آل » را برآورد نكند « انتظارات مشتریان » و « خواسته ها »است. امروزه توجه به كیفیت دیگر « كنترل » و « اجرا » ، « سازماندهی » مستلزم استراتژیهای جدید د رمنحصرأ بر عهده گروه كوچكی از افراد كه عملكرد را تحت نظر می گیرند و محصولات معیوب را ازخط مونتاژ جدا می كنند نیست. امروزه تمام كاركنان سازمان عناصر مؤثر در كیفیت محسوب میشوند.برای «TQM ، مدیریت كیفیت جامع » در چند دهه گذشته بسیاری از سازمانها به اهمیت استراتژیكمی تو انند در ( TQM) سلامت سازمانی خود پی برده اند، آنها دریافته اند كه با مدیریت جامعبازارهای داخلی و بین المللی رقابت كرده و باقی بمانند . مدیریت كیفیت جامع نه تنها بسوی بهره وریو ارزش افزوده بیشتر ( نتیجه گرائی )، استانداردهای بالاتر، سیستم ها و رویه های بهبود یافته، انگیزشبهتر كاركنان سازمان و رضایت بیشتری مشتری رهنمون میشود، بلكه سبب هزینه های كمتر و صرفهجویی نیز میگردد . یعنی كیفیت با مؤثرترین هزینه ها بدست میآید . در نتیجه فرآی ند مستمر و فراگیریبرای بهبود كیفیت آغاز میشود. برای بهبود كیفیت كافیست مشكلات كیفی و خطاها مورد توجه قرارگیرند و هدایت شوند تا مكانیزمی بوجود آید كه تهدیدات به فرصتهایی برای بهبود و جذب مشتریانتبدیل شود . هر گاه یك مشتری ناراضی شود . موجب میگردد كه حسن شه رت سازمان از بین برود وهمچنین سبب میشود كه تلاش بیشتری توسط افراد سازمان انجام گیرد تا ابتدا مشخص شود كه چهچیزی موجب ایراد و نارضایتی مشتریان شده است و سپس برای تصحیح آنچه كه باعث ایراد شدهاست اقدام شود . این تجربیات غیر راضی كننده، هزینه های مازاد را برای سازمان ایجاد خواهد كرد كهمستقیمًا بر عملكرد سطوح پایین تر تأثیر می گذارد و سطح توانایی حضور در بازار را كاهش میدهد.كه « مدیران » است؟ این پرسش به تدریج و به ویژه برای « عادلانه » و « مناسب » ،« صحیح » چه چیزیاخلاق در » . تأثیر گذار خواه د بود از اهمیت بیشتری برخوردار میشود « مردم و جامعه » تصمیماتشان بربر این اساس كه روابط ما با اعضای جامعه ای كه در آن فعالیت و حضور داریم « سازمان و مدیریتچگونه است و چگونه باید متمركز گردد، استواراست . بدون تردید مهم ترین و حساس ترین مساله دراست. اگر ما كارمند خود « عملكرد اجتماعی » و « عملكرد اقتصادی » بین « ایجاد تعادل و توازن » مدیریترا كه ٢٨ سال خدمت كرده اما اكنون مورد نیاز نمی باشد اخراج كنیم هزینه ها كاهش می یابد ولیممكن است زندگی او را متلاشی كنیم .

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق مدیریت کار و زمان (جزوه)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:00
مارال
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات6
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مدیریت کار و زمان

مقدمه

زمان همیشه به عنوان یک منبع مهم قلمداد شده است. اما ما عادت کرده‌ایم که اتلاف وقت را بیشتر به گردم دیگران بیندازیم و خودمان را در آن مقصر ندانیم. ما از کمبود وقت بیشتر به عنوان پوششی استفاده می‌کنیم که فقدان برنامه‌ریزی یا دوراندیشی، تأخیرها و فقدان ضرب‌العجل‌های تعیین شده قبلی در کارمان را از نظر دور دارد. اما واقعیت این است که ما در یک دنیای آرمانی زندگی نمی‌کنیم و بدین ترتیب مجبوریم با زمان و دیگر منابعی که در اختیار داریم به بهترین نتایج دست یابیم.

مدیریت صحیح زمان، عاملی اساسی در موفقیت هر سازمان محسوب می شود چیزی که تاکنون توجه چندانی به آن مبذول نشده است. مدیریت زمان و مدیریت کار، اساساً معطوف به انضباط فردی است. نظامی که انتخاب می‌کنیم تا ما را در استفاده بهتر از وقتمان یاری رساند، به نوعی ارتباط با این هدف است. عملکرد صحیح هر نظام با عملکرد صحیح کاربران آن سنجیده می‌شود. هیچ چوب جادویی باعث نمی‌شود که ما به طور اتفاقی از زمانی که در اختیار داریم به طور صحیح استفاده کنیم. صرفاً کافی است تصمیم بگیریم که اولویت‌های ما کدامند و سپس به آنها بپردازیم.

برنامه‌ریزی و الویت‌بندی اهداف

زمان همانند پول است که ما مقدار مشخصی از آن را در اختیار داریم و برای استفاده بهتر از آن باید برنامه مشخصی، چه در چگونگی مصرف کردن آن و چه درباره تنظیم هزینه‌ها، داشته باشیم.

در محیط کار، شما باید انتظاراتی را برآورده کنید و براساس نتایجی که ارایه می‌دهید، مورد قضاوت قرار می‌گیرید. موارد مشخصی وجود دارند که جزء وظایف شغلی شما محسوب می‌شوند، اما کار شما لزوماً با آنها قیاس نمی‌شود. مثلاً ممکن است شما در جلسه‌ای حضور پیدا کنید. اما حضور در جلسات، در ارزیابی پایان سال شما ملاحظه نخواهد شد. جملاتی مثل «آفرین کارولین! بودجه را تنظیم کردی، اما امسال در 405 جلسه شرکت نموده‌ای!» چیزی نیست که دوست داشته باشید از مدیرتان بشنوید.

در هر کاری که به ما محول می‌شود، وظایف متعدد و متنوعی گنجانده شده است، بعضی از آنها مهم‌اند و عدم انجامشان موجب از دست دادن شغل می‌گردد. بعضی از آنها هم چندان مهم نیستند، اما باید انجام شوند، چرا که بخشی از رویه‌های داخلی کار محسوب می‌شوند. بعضی از آنها نسبتاً بی‌اهمیت‌اند و باید توسط دیگران انجام شوند. و در نهایت، بعضی از کارها اصلاً اهمیت ندارند و لزومی به انجام آنها نیست، ما این وظایف را انجام می‌دهیم، چون نوشته‌ای که روی میزمان قرار دارد انجام آنها را گوشزد می‌کند و احساس می‌کنیم که چاره‌ای جز انجام آنها نداریم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مدیریت کار 9ص (علوم انسانی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
10:00
مارال
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات9
حجم فایل857 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

مدیریت کار 9ص
دانلود پی دی اف مدیریت کار 9ص

دانلود پی دی اف مدیریت کار

 

واژه های كلیدی:

مدیریت پیمانها،مدیریت پروژه ها،مدیریت مستندات پروژه، مدیریت كار ،IT

چكیده:

در جهان حاضر آنچه موجب برتری دیگران می شود و بر تصمیم گیری تاثیر می گذارد، میزان دسترسی به اطلاعات ، بكارگیری

اطلاعات ، سهم هر سازمان در تولید و استفاده از آن است .بی تردید دسترسی بموقع به اطلاعات مرتبط وموثر برای تصمیم گیری

 

مدیران جهت دستیابی به اهداف سازمانی بسیار حساس، مهم وحیاتی است.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir