تحقیق انگیزش (روانشناسی و روانپزشکی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:36
مارال
دسته بندیروانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل230 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

انگیزش

 

خدا هرچه را در زمین آفرید/ هم از بهرتان کرد آن را پدید

پس از آن نظر کرد بر آسمان/ برافراشت هفت آسمان ناگهان

بیاراست هفت آسمان روی هم/ به هرچیز داناست از بیش و کم

● بررسی ها نشان می دهند که انگیزش، یکی ازعوامل اصلی بروز رفتار است و در تمام رفتارها از جمله یادگیری، عملکرد، ادراک، دقت، یادآوری، فراموشی، تفکر، خلاقیت و هیجان، اثر دارد. انگیزش را می توان نیروی محرک فعالیتهای انسان و عامل جهت دهنده او تعریف کرد.

●انگیزش را به دو دسته درونی و بیرونی تقسیم کرده اند. در انگیزش درونی دانش آموزان به خاطر چالش انگیزی، پیچیدگی و ناهمخوانی تکلیف و یا به دلیل اینکه تکلیف، احساس شایستگی، تسلط، کنترل و یا خودمختاری را تقویت کند به کوشش واداشته می شوند.

● در انگیزش بیرونی، دانش آموزان تلاش و کوشش خود را برای به دست آوردن آنچه که مورد علاقه شان است افزایش می دهند. در چنین موردی، تکلیف وسیله ای است برای به دست آوردن شیء مورد علاقه.

● گروهی از نظریه پردازان یادگیری اجتماعی، معتقدند که افراد، موفقیتها و شکستهای خود را به عوامل شخصی و یا محیطی نسبت می دهند. از این رو دو منبع مهم کنترل یعنی درونی و بیرونی را شناسایی کرده اند. این نظریه به نظریه منبع یا مکان کنترل شهرت دارد.

● با توجه به نظریه منبع، اسلاوین معتقد است که افراد، از لحاظ اعتقاد به منابع کنترل به دو دسته تقسیم می شوند:

۱- گروهی که موفقیتها و شکستهای خود را به شخص خود و کوشش و توانایی خود نسبت می دهند. این گروه افراد، دارای منبع کنترل بیرونی نامیده می شوند. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق افسردگی (روانشناسی و روانپزشکی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:36
مارال
دسته بندیروانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات45
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

افسردگی

افسردگی می تواند تنها یک بار در زندگی فرد اتفاق بیفتد . به هر حال اغلب به صورت حملات تکراری در طول زندگی با دوره های بدون افسردگی در بین آنها اتفاق می افتد یا می تواند وضعیتی مزمن باشد که نیازمند یک درمان پیوسته در طی زندگی باشد.

افسردگی اختلالی است که بر تفکر، خلق، احساسات، رفتار و سلامت جسمی شما تأثیر می گذارد.
پیش از این عقیده بر این بود که « تمام آن در سر شماست » و اگر واقعاً تلاش کنید می توانید خود را از آن رها کنید. امروزه پزشکان می دانند که افسردگی نوعی ضعف نیست و شما به تنهایی نمی توانید آن را درمان کنید. افسردگی یک اختلال پزشکی با زمینه شیمیایی یا زیست شناسی است .گاهی اوقات یک زندگی پر استرس محرکی برای افسردگی می شود. در سایر موارد به نظر می رسد که افسردگی بدون یک علت تعیین شده مشخص و بطور خود بخودی روی می دهد.

افسردگی، بدون توجه به علت آن چیزی بیش از یک حالت محزون و یا یک خمودگی درآماتیک است .

افسردگی می تواند تنها یک بار در زندگی فرد اتفاق بیفتد . به هر حال اغلب به صورت حملات تکراری در طول زندگی با دوره های بدون افسردگی در بین آنها اتفاق می افتد یا می تواند وضعیتی مزمن باشد که نیازمند یک درمان پیوسته در طی زندگی باشد.این اختلال بیش از ۱۸ میلیون آمریکایی را در تمام سنین و نژادها مبتلا کرده است.
داروهایی که در دسترس هستند، حتی در مورد افسردگی های بسیار شدید ایمن و مؤثر هستند. با درمان مناسب، بسیاری از افرادی که افسردگی شدید دارند، در عرض چند هفته بهبودی می یابند و می توانند به فعالیتهای طبیعی روزانه خود باز گردند .
●● علایم و نشانه ها

● دو نشانه شاخص افسردگی که نشانه های کلیدی برای تشخیص محسوب می شوند در زیر آورده شده اند .

● از دست دادن علاقه به امور روزمره طبیعی

شما علاقه و خوشحالی خود را در فعالیتهایی که قبلاً از آنها لذت می بردید از دست می دهید. این مورد « بی لذتی » نامیده می شود .

● خلق افسرده

شما احساس غم یا ناامیدی، بی فریادرسی می کنید و امکان دارد نوبت های گریه داشته باشید از دید پزشکان یا سایر مراقبین بهداشتی که افسردگی را تشخیص می دهند، علاوه بر موارد فوق بیشتر علائم و نشانه هایی که در زیر آورده شده اند نیز می تواند در بیشتر روزها و یا تقریباً هر روز، به مدت حداقل دو هفته در فرد وجود داشته باشند .
● ختلالات خواب

خواب زیاد یا مشکلات حین خواب می تواند علامتی باشد مبنی بر اینکه شما افسرده هستید. بیدار شدن در نیمه شب یا صبح زود و ناتوانی در به خواب رفتن دوباره معمول هستند .
● اختلال در فکر کردن یا متمرکز شدن

ممکن است برای تمرکز کردن یا تصمیم گرفتن دچار زحمت شوید و مشکلاتی با حافظه خود داشته باشید .

● کاهش وزن یا وزن گیری قابل توجه

کاهش یا افزایش وزن و وزنگیری یا کاهش وزن بدون توجیه می تواند نشاندهنده افسردگی باشد .
● پرخاشگری یا کاهش حرکات بدن
ممکن است بی قرار، پرخاشگر، تحریک پذیر و زود رنج به نظر برسید. یا ممکن است اینطور به نظر برسد که کارهایتان را با سرعت آهسته انجام می دهید و به سوالات به آهستگی و با صدای یکنواخت پاسخ می دهید .
● خستگی
ممکن است احساس کسالت و فقدان انرژی را تقریباً هر روز داشته باشید . ممکن است صبح هنگام به اندازه زمانی که در شب قبل به رختخواب می رفتید احساس خستگی کنید .
● اعتماد به نفس پایین
ممکن است احساس بی ارزشی کنید و احساس گناه شدید داشته باشید .
● کاهش علاقه به فعالیت جنسی
اگر پیش از ظهور افسردگی از نظر جنسی فعال باشید، ممکن است کاهش قابل توجهی در سطح علاقه خود به داشتن ارتباط جنسی احساس کنید .
● افکار مرگ
ممکن است دیدگاه منفی نسبت به خود، موقعیت خود و آینده خود داشته باشید . ممکن است افکار مرگ، مردن و خودکشی داشته باشید .
افسردگی می تواند شکایات جسمی گسترده ای را نیز مانند خارش عمومی، تاری دید، افزایش تعریق، دهان خشک، مشکلات گوارشی ) سوء هاضمه، یبوست و اسهال ( سردرد و کمر درد ایجاد نماید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اضطراب چیست (روانشناسی و روانپزشکی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:35
مارال
دسته بندیروانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات33
حجم فایل47 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اضطراب چیست ؟

همه انسانها اضطراب را در زندگى خود تجربه می‌کنند و طبیعى است که مردم هنگام مواجهه با موقعیتهاى تهدیدکننده و تنش‌زا مضطرب می‌شوند، اما احساس اضطراب شدید و مزمن در غیاب علت واضح، امرى غیرعادى است.
اضطراب شامل احساس عدم اطمینان، درماندگى و برانگیختگى فیزیولوژیکى است. به‌طور کلى اضطراب یک احساس منتشر، بسیار ناخوشایند و اغلب مبهم دلواپسى است که با یک یا چند حس جسمى مانند احساس خالى شدن سر دل، تنگى قفسه سینه، طپش قلب، تعریق، سردرد و غیره همراه است.
بررسیها نشان می‌دهد که اضطراب در مردها، طبقات اقتصادى مرفه و جوانان کمتر است و در زنان، افراد کم‌درآمد و سالمندان بیشتر شایع می‌باشد.

علائم و نشانه های اضطراب

ـ عصبى بودن، آرام و قرار نداشتن
ـ تنش
ـ احساس خستگى
ـ سرگیجه
ـ تکرر ادرار
ـ طپش قلب
ـ بی‌حالى
ـ تنگى نفس
ـ تعریق
ـ لرزش
ـ نگرانى و دلهره
ـ بی‌خوابى
ـ اشکال در تمرکز حواس
ـ گوش به زنگ بودن

اضطراب در کودکان و نوجوانان

بسیارى از کودکان هنگام قرارگیرى در وضعیت جدید مثل روبرو شدن با افراد جدید، احساس اضطراب کرده و به‌طور خجالت‌آورى به مادر و پدر، افراد فامیل و یا وابستگان به اصطلاح «آویزان» می‌شوند.
معمولاً والدین می‌توانند آنها را تشویق به خروج از «منطقه امن» بکنند. هر چند بعضى از کودکان در مقابل این شرایط مقاومت کرده و آنها را نمی‌پذیرند. به‌منظور کمک به کودکان در این موقعیت باید صبر و حوصله کافى داشت به‌طوریکه آنها احساس اعتماد به نفس کافى جهت مقابله با مسائلى که به نظرشان مشکل مى آید، را کسب کنند.
بسیارى از والدین از این احساس کودکانشان آگاه نیستند تا روزى که آنان به مشکلى برخورد می‌کنند مثل روز رفتن به مدرسه و ... منشاء این اضطراب در کودکان ناشناخته می‌باشد. اغلب ترکیبى از یک ترس ناشناخته و فقدان کنترل همراه با یک طبیعت ناشى از شرم و خجالت زمینة بسیارى از اضطراب کودکان را تشکیل می‌دهد.
بسیارى از شکایتهاى کودکان در دوران ابتدائى مدرسه همچون درد معده یا سوزش سر دل و یا دردهاى پراکنده دیگر، ناشى از وجود یک اضطراب نهفته در کودکان است که وجود اختلاف در خانواده و نگرانى در پدر و مادر می‌تواند از علل آن باشد که این نگرانى مستقیماً به کودک انتقال یافته و با این شکایات بروز مى کند.
شایعترین اختلالات اضطرابى در کودکان و نوجوانان عبارتند از:
ـ اضطراب جدایى (Separation Anxiety)
ـ اضطراب امتحان (Exam Anxiety)
ـ اضطراب اجتماعى (Social Anxiety)
ـ ترس از مدرسه (School Phobia)

«سوزان چرچ» عقیده دارد كه اضطراب كودكان، ارتباط مستقیمی با مشاهده صحنه‌های جرم و جنایتی دارد كه آنها در دوران كودكی از طریق فیلم‌ها و تصاویر شاهد آن هستند. او پیشنهاد می‌كند، پدران و مادران به جای تلاش برای تحصیل رفاه بیشتر برای خانواده، به فكر ایجاد محیطی سالم و باثبات برای كودكان باشند.

نویسنده در این مقاله، به بررسی نقش اضطراب در سلامت جامعه ‌آمریكا پرداخته است. «سوزان چرچ» عقیده دارد كه اضطراب كودكان، ارتباط مستقیمی با مشاهده صحنه‌های جرم و جنایتی دارد كه آنها در دوران كودكی از طریق فیلم‌ها و تصاویر شاهد آن هستند. او پیشنهاد می‌كند، پدران و مادران به جای تلاش برای تحصیل رفاه بیشتر برای خانواده، به فكر ایجاد محیطی سالم و باثبات برای كودكان باشند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق استرس و اضطراب 9ص (روانشناسی و روانپزشکی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:35
مارال
دسته بندیروانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات9
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه

از آنجایی كه عصر حاضر را دوران اضطراب و استرس نامیده اند و پیچیدگی های جاری جامعه بشری سرعت تغییرات و بی توجهی نسبت به زمینه های مذهبی و ایدولوژیك ونظام  اجتماعی و عاطفی خانواده برای افراد و اجتماع بشری تضاد ها و تعارض ها و اضطراب های جدیدی به وجود امده است .استفاده از شیوه های درمانی مؤثر و كار امد ضروری می باشد پیچیده شدن تمدن بشری و ارتباطاعات اجتماعی استرس های تازه ای را نیز پدید آورده است كه مقابله با آنها برای هر فردی لازم و ضروری است از طرفی نیز همه ما استعدادهای عظیم و كشف شده ای برای رشد و تكامل و دگرگونی توانایی یافتن معنایی ژرفتر و دست یافتن به توفیق بیشتر در زندگی بهره مندیم بنابر این استفاده از این توانایی هاو استعدادها برای مقابله با انواع اضطراب ها و استرس هایی كه در زندگی روزمره برای ما پدید می آید امكان پذیر است .

اضطراب :

اضطراب اغلب نشاندهنده وجود انگیزه ای غیر قابل قبول است كه بیمار سعی در رد آن دارد نظیر خشم و ...

ریشه اضطراب اغلب ترس پیش بینی شده فقدان در زمینه های كار پول ، روابط یا حساسیت جسمی است همه انسانها اضطراب را در زندگی خود تجربه كرده اند اضطراب شامل احساس عدم اطمینان ،درماندگی و بر انگیختگی فیزیولوژیكی است به طور كلی اضطراب یك احساس بسیار ناخوشایند و اغلب مبهم دلواپسی است كه بایك یك یا چند حس جسمی مانند خالی شدن سر دل،تنگی قفسه سینه ، طپش قلب و ... همراه است ..

استرس و اضطراب تا حدی طبیعی و ضروری است .

در انجام هر كاری به طور مطلوب اضطراب تا اندازه ای طبیعی و ضروری است با این وجود اضطراب بسیار شدید یا خیلی كم همیشه به روی هر كاری اثر زیان آوری دارد علی رقم این حقیقت كه اضطراب و استرس تا اندازه ای برای انجام دادن هر كاری ضروری و طبیعی است در هنگام مواجه با مشكلات اضطراب و استرس را معمولا با سطوحی از اضطراب و استرس سر و كار داریم كه از نظر بالینی خیلی بالا می باشد صرف نظر از اینكه چه كسی هستیم یا در زندگی احتمالا چه كاری انجام می دهیم همه ما بدنمان ظرفیت مشخصی برای استرس دارند كه بیش از ان انرا نمی تواند تحمل كند .

همان طور كه سطح استرس در دستگاه بدن ما بالا می رود این احتمال افزایش می یابد كه بدن علائم جسمی ذهنی و فشاری یا هر گونه تركیبی از این علائم را در پاسخ به استرس ایجاد خواهد كرد .

استرس و اضطراب چگونه شروع می شود ؟

پاسخ ساده  به این سوال  این است كه ممكن است اضظراب به طریق گوناگون شروع شده بروز كند . پیش از این اشاره كردیم  كه تجربه      نشا نه های اضطراب  ناشی از استرس است .ممكن است ناشی از استرس مزمن باشد  یا ممكن است ناشی از استرس ناگهانی باشد  یعنی هنگامی كه با یك ترس خاص  ، مشكل یا  رویداد مهمی در زندگی مواجه می شویم كه سبب می شود ظرفیت استرس مان لبریز شود . ماهیت خاص  استرس  از فردی به فرد دیگر تفاوت زیادی دارد  همان طور كه پاسخ  نشانگر ویژه آنها نیز متفاوت است .

 در دوران كودكی انواع خاصی از ترس ها بسیار شایع هستند . در حدود 92درصد كودكان 5 تا12 سال معمولا  دچار  ترس های خاص می شوند  همچون ترس از حیوانات ، ترس از موقعیت های خطر ناك ، ترس از صدا و ترس از تاریكی  . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آزمونهای روانی (روانشناسی و روانپزشکی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:35
مارال
دسته بندیروانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات45
حجم فایل32 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمـه :

یكی از هدفهای عمدة هر علم ، اندازه گیری پدیده های مورد نظر و دادن جنبة كمی به آنهاست. وقتی پدیده ای را با اعداد و ارقام نشان می دهیم براحتی می توانیم آن را طبقه بندی و قوانین دربارة آنها وضع كنیم.

هر علم روان شناسی، مجموعه شیوه هایی كه به ما كمك می كند تا ویژگیهای روانی اسنان را از حالت كیفی به حالت كمی درآوریم.

اصطلاحاً «روش روان سنجی» نامیده می شود. روان سنجی، در معنای وسیع كلمه، یعنی استفاده از روش آزمایش. اما در معنای محدود كلمه یعنی بهره گیری از آزمونهای روانی برای اندازه گیری توانائیهای ذهنی.

تعریف آزمون روانی :

اگر استعداد را امكان انجام دادن یك عمل یا آشكار ساختن یك رفتار در نظر بگیریم. آزمون روانی به فن یا شیوه ای كه به طور علمی تهیه می شود و امكان ارزشیابی عین استعدادهای فردی را فراهم می آورد تعریف می كنیم.

استعمال روزافزون آزمون ها و ظهور انواع مختلف آزمایشهای روانی باعث شده تا تعریف آزمونها از دقت و صراحت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شوند.

تعاریف مختلف آزمون عبارتند از:

پروفسور آندره زی (1970ـ پاریس) آزمون روانی را چنین تعریف می كند: وسیله تمایز بین افراد براساس یك درجه بندی.

تعریف آناستازی (1970ـ لندن) از آزمون: اندازة استاندارد و عینی از چگونگی یك رفتار.

تعریف پیرپیشو (روان شناس معاصر فرانسوی) از آزمون: یك موقعیت استاندارد شده كه به عنوان انگیزه برای یك رفتاربه كار می رود. این رفتار، كمی یا كیفی، با میانگین افراد دیگری كه در همان موقعیت قرار گرفته اند مقایسه می شود. این مقایسه اجازه می دهد تا رفتار فرد به صورت كمی نمره گذاری شود یا از نظر تیپ شناسی طبق بندی گردد. به عبارت دیگر، رفتار فرد به صورت عددی یا توصیفی ارزشیابی شود.

تعریف پیرپیشو از آزمون، چهار مورد را ایجاب می كند:

الف) موقعیت تجربی (محیط اجرای آزمون، مواد آزمون، نگرش آزماینده و …) باید به طور كامل تعریف شود و همة موارد بطور یكسان تكرار گردد.

ب) ثبت رفتاری كه آزمودنی در مقابل آزمون نشان می دهد باید صریح و عینی باشد. بر حسب موارد آزمون، بسیار متنوع خواهد بود.

ج) رفتار ثبت شده باید، نسبت به رفتار گروهی از آزمودنیها مقایسه و ارزشیابی اماری قرار گیرد. این مقایسه الزامی است و آزمایش كه مقایسه آماری نداشته باشد آزمون روانی به حساب نمی آید.

د) طبق بندی آزمودنی نسبت به گروه مرجع هدف نهایی یك آزمون می باشد.

تعریف انجمن بین المللی پیسكوتكنیك1 از آزمون كه نسبت به تعاریف فوق كاملتر است. عبارت است از: یك آزمایش معین كه انجام فعالیتی را ایجاب می كند، برای همة آزمودنیها یكسان است.

شیوة مشخص برای برآورد موفقیت یا شكست یا درجه بندی عددی موفقیت دارد. فعالیت

آزمودن ممكن است شامل معلومات اكتسابی (ازمونهای معلومات)، كنشهای حس ـ حركتی یا

روانی (آزمونهای روان شناختی) باشد.

انواع آزمونهای روانی :

شروع واقعی آزمونهای روانی از سال 1896، با مقاله ای كه توسط آلفرد بینه و ویلیام هانری در مجلة روان شناس منتشر كردند آغاز شد و در آن مقاله اكثر آزمونهای موجود را كه به نظر آنها فقط اعمال بسیار ساده و پائین ذهن را اندازه می گرفتند مورد انتقاد قرار دادند. آنها ، برای اندازه گیری استعدادهای واقعی ذهن، آزمونهایی را پیشنهاد كردند كه به رفتار زندگی واقعی نزدیكتر بود. آزمون یك روش نظامه ای برای سنجش نمونه ای از رفتار و یك وسیلة اندازه گیری در روان شناس و تعلیم و تربیت است. اندازه گیریهای روانی و تربیتی، علاوه بر آزمون كه معروفترین وسیلة اندازه گیری است، با روشهای دیگری مثل مشاهده و مصاحبه و پرسشنامه و فهرست خصوصیات و مطالعات بالینی و … نیز انجام می گیرد. با توجه به تعداد بسیار زیاد آزمونها و كثرت و پیچیدگی جنبه های مختلف رفتار آدمی، طبقه بندی انواع آزمونهای روانی و تربیتی بسیار مشكل است و نمی توان رضایت همگان را جلب كرد. طبقه بندی هایی كه از آزمونها به عمل می آید، دیدگاههای مختلفی را منعكس می كند. البته هر نوع طبقه بندی ای كه به عمل آید مطلق نخواهد بود بلكه تا اندازه ای نظر شخصی مؤلف را منعكس خواهد كرد. طبقه بندی آزمونها به خاطر تسهیل در كار انجام می گیرد.

می توان آزمونها را از دیدگاههای مختلف طبقه بندی كرد:

1ـ طبقه بندی از نظر عملكرد .

2ـ طبقه بندی از نظر ماهیت محتوا .

3ـ طبقه بندی از نظر شیوة كاربرد .

 


1- پیسكوتكنیك، شاخه ای از روان شناسی است كه كاربرد اطلاعات حاصله از روان شناسی فیزیولوژی و روان شناسی تجربی در حل مسائل انسانی را مورد مطالعه قرار می دهد، اما امروزه فقط كاربرد آزمونهها در انتخاب مشاغل را شامل   می شود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مرمت عالی قاپو (فنی و مهندسی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:35
مارال
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات97
حجم فایل24.179 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مرمت عالی قاپو که شامل فصل های زیر می باشد:

فصل اول : شناخت منطقه

جغرافیای طبیعی استان اصفهان

موقعیت جغرافیایی شهر اصفهان

جغرافیای تاریخی استان اصفهان

فصل دوم : شناخت بنا

معرفی عالی قاپو

 معرفی سیمای محله و عناصر مهم آن

شناخت کالبدی بنا

شناخت سازه ای

تزئینات

نقشه ها

n

فصل سوم : آسیب شناسی

فیزیک بنا و عملکرد آن

آسیب شناسی

فصل چهارم : طرح احیاء بنا

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

معماری معاصر ایران (فنی و مهندسی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:34
مارال
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات88
حجم فایل6.789 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آشنایی با معماری معاصر ایران

ž ž žآشنایی با معماری معاصر کشور عزیزمان در این جا در چهار بخش بررسی خواهد شد:

 پیش درآمد: قاجاریه ž

فصل اول: دوران پهلوی اول (1320-1300)

žفصل دوم: دوران پهلوی دوم (1357-1320)

žفصل سوم: معماری پس از پیروزی انقلاب اسلامی ž

در هر دوره نیز به بررسی بناهای آن دوره پرداخته شده است.

فایل مربوطه به صورت پاورپوینت بوده و امکان ویرایش به صورت دلخواه وجود دارد.

تعداد صفحات: 88

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

خلاصه ی کتاب ادله اثبات دعوا ( دکتر عباس کریمی) + تست (حقوق)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:34
مارال
دسته بندیحقوق
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات32
حجم فایل7.799 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خلاصه ی کتاب ادله اثبات دعوا تالیف دکتر عباس کریمی از انتشارات پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم 32 صفحه به انضمام تست های طبقه بندی شده فصول مختلف کتاب و آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه کلیدی مناسب برای دانشجویان رشته های حقوق و حقوق خصوصی با کد رشته 1223060

محتویات محصول :

نکات مهم و کلیدی فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 32 صفحه

تست های طبقه بندی شده فصول مختلف کتاب با پاسخ نامه کلیدی در قالب فایل pdf و در حجم 45 صفحه

بانک نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور

تابستان 1395 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال دوم 95-94 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال اول 95-94 با پاسخ نامه کلیدی

تابستان 1394 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال دوم 94-93 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال اول 94-93 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال دوم 93-92 با پاسخ نامه کلیدی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق ویژگیهای چربی مورد استفاده در خوراك دام و طیور (صنایع غذایی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:34
مارال
دسته بندیصنایع غذایی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل216 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تنها سازمانی است در ایران كه بر طبق قانون میتواند استاندارد رسمی فرآورده‏ها را تعیین و تدوین و اجرای آنها را با كسب موافقت شورایعالی استاندارد اجباری اعلام نماید. وظایف و هدفهای موسسه عبارتست از:

( تعیین، تدوین و نشر استانداردهای ملی انجام تحقیقات بمنظور تدوین استاندارد بالا بردن كیفیت كالاهای داخلی، كمك به بهبود روشهای تولید و افزایش كارائی صنایع در جهت خودكفائی كشور- ترویج استانداردهای ملی نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری كنترل كیفی كالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری و جلوگیری از صدور كالاهای نامرغوب به منظور فراهم نمودن امكانات رقابت با كالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین المللی كنترل كیفی كالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری به منظور حمایت از مصرف كنندگان و تولیدكنندگان داخلی و جلوگیری از ورود كالاهای نامرغوب خارجی راهنمائی علمی و فنی تولیدكنندگان، توزیع كنندگان و مصرف كنندگان مطالعه و تحقیق درباره روشهای تولید، نگهداری، بسته بندی و ترابری كالاهای مختلف ترویج سیستم متریك و كالیبراسیون وسایل سنجش آزمایش و تطبیق نمونه كالاها با استانداردهای مربوط، اعلام مشخصات و اظهارنظر مقایسه‏ای و صدور گواهینامه‏های لازم ) .

موسسه استاندارد از اعضاء سازمان بین المللی استاندارد می باشد و لذا در اجرای وظایف خود هم از آخرین پیشرفتهای علمی و فنی و صنعتی جهان استفاده می نماید و هم شرایط كلی و نیازمندیهای خاص كشور را مورد توجه قرار می دهد.

اجرای استانداردهای ملی ایران به نفع تمام مردم و اقتصاد كشور است و باعث افزایش صادرات و فروش داخلی و تأمین ایمنی و بهداشت مصرف كنندگان و صرفه جوئی در وقت و هزینه ها و در نتیجه موجب افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی و كاهش قیمتها می شود.

 كمیسیون استاندارد ویژگیهای چربی مورد استفاده در خوراك

دام و طیور

 رئیس

جامعی -پرویز

دكتر در تغذیه دام و مواد غذائی

دانشكده كشاورزی دانشگاه تهران

 اعضاء

آزرمی -گلرخ

فوق لیسانس شیمی

كارخانه روغن نباتی پارس ( قو )

جوادی -آفاق

دكتر دامپزشك

سازمان دامپزشكی

حربی -كتایون

لیسانس زیست شناسی

مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

زند- محمود

دكتر دامپزشك

كارخانه خوراك دام نمونه

كمیلی بیرجندی -ملیحه

فوق لیسانس تغذیه

آزمایشگاه دام و طیور دانشكده دامپزشكی

نصیری - فریدون

دكتر دامپزشك

كارخانه خوراك دام پارس

 دبیر

صیانتی - احمد

مهندس كشاورزی

مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

 

فهرست مطالب

 

ویژگیهای چربی مورد استفاده در خوراك دام و طیور

مقدمه

هدف و دامنه كاربرد

تعریف

ویژگیها

نمونه‏برداری و روشهای آزمون

بسته بندی و نشانه گذاری

 

بسمه‏تعالی

پیشگفتار

 استاندارد ویژگیهای چربی مورد استفاده در خوراك دام و طیور كه بوسیله كمیسیون فنی خوراك دام و طیور تهیه و تدوین شده و در هفتاد و هشتمین كمیته ملی استاندارد فرآورده‏های كشاورزی و غذائی مورخ 67/12/21 مورد تائید قرار گرفته , اینك به استناد ماده یك قانون مواد الحاقی به قانون تأسیس مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب آذرماه 1349 بعنوان استاندارد رسمی ایران منتشر می‏گردد .

 برای حفظ همگامی و همآهنگی با پیشرفتهای ملی و جهانی صنایع در زمینه صنایع و علوم , استانداردهای ایران در مواقع لزوم مورد تجدیدنظر قرار خواهند گرفت و هرگونه پیشنهادی كه برای اصلاح یا تكمیل این استانداردها برسد در هنگام تجدیدنظر در كمیسیون فنی مربوط مورد توجه واقع خواهد شد .

 بنابراین برای مراجعه به استانداردهای ایران باید همواره از آخرین چاپ تجدیدنظر آنها استفاده نمود .

 در تهیه و تدوین این استاندارد سعی شده است كه ضمن توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه حتی‏المقدور بین این استاندارد و استاندارد كشورهای صنعتی و پیشرفته همآهنگی ایجاد شود .

 لذا با بررسی امكانات و مهارتهای موجود و اجرای آزمایشهای لازم این استاندارد با استفاده از منابع زیر تهیه گردیده است :

 

1- Bailey , s Industrial oil and FAT produts Volume I  1979

2- Handbuch der Futtermittel 3

prof.DR. Becker und Nehring 1967

3- Nutrition of the chicken Scott Necheim Young 1976

4- A.O.C.S. Volume 62 /number 8/Agust 1987

 

 5 ـ غذاهای دام و طیور و روشهای نگهداری آنها ( چاپ سوم ) دكتر كریم نیك‏پور تهرانی دكتر عبدالحسین مروارید , دكتر محمود شعاع , دكتر هوشنگ ساعدی چاپ 1366

  ویژگیهای چربی مورد استفاده در خوراك دام و طیور

  مقدمه

 از چربیهای غیرقابل استفاده در تغذیه انسان می‏توان بعنوان منبع انرژی برای تغذیه دام و طیور استفاده نمود . معمولا هرگرم چربی خالص 9/3 كیلوكالری انرژی تولید می‏كند و در مقایسه با سایر مواد انرژی‏زا , چربیهای قابل هضم 2/35 برابر بیشتر از كربوهیدراتها و پروتئین‏های قابل هضم انرژی تولید می‏كند . این گونه مواد قابلیت هضم غذا را بالا برده و اشتهای حیوان را زیاد می‏كند .

 علاوه بر این چربیها دارای مقادیر قابل توجهی اسیدلینولئیك و ویتامین‏های محلول در چربی می‏باشد كه از نظر تغذیه بسیار حائز اهمیت است . با توجه به مراتب فوق چنانچه استفاده از چربیها بطور صحیح صورت گیرد افزودن مقداری از آن به جیره غذائی مقرون به صرفه خواهد بود .

  1 ـ هدف و دامنه كاربرد

 هدف از تدوین این استاندارد تعیین ویژگیهای چربی مورد مصرف در خوراك دام و طیور است .

  2 ـ تعریف

 چربیهای مورد استفاده در تغذیه دام و طیور از دو منشأ بدست می‏آید .

 2-1- منشأ حیوانی : عبارت از چربی است كه از لاشه حیوانات در كشتارگاهها پس از فرآیند صنعتی به صور مختلف مورد مصرف قرار می‏گیرد .

 2-2- منشأ گیاهی : عبارتست از اسیدهای چربی كه از مراحل تصفیه كارخانجات روغن نباتی بدست می‏آید .

  3 ـ ویژگیها

 3-1- ویژگیهای فیزیكی

 3-1-1- رنگ : برحسب منشأ و نوع چربی رنگ آنها فرق می‏كند . رنگ چربیهای حیوانی از سفید تا قهوه‏ای روشن متغیر است در صورتیكه رنگ اسیدهای چرب آزاد گیاهی قهوه‏ای تیره است .

 3-1-2- بو : چربی مورد استفاده باید دارای بوی مخصوص بخود بوده و عاری از بوی تند و فساد باشد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق ویژگیهای پودر پر خوراك دام و طیور (جزوه)

سه شنبه 1 اسفند 1396
5:34
مارال
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات9
حجم فایل66 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تنها سازمانی است در ایران كه بر طبق قانون میتواند استاندارد رسمی فرآورده‏ها را تعیین و تدوین و اجرای آنها را با كسب موافقت شورایعالی استاندارد اجباری اعلام نماید. وظایف و هدفهای موسسه عبارتست از:

( تعیین، تدوین و نشر استانداردهای ملی انجام تحقیقات بمنظور تدوین استاندارد بالا بردن كیفیت كالاهای داخلی، كمك به بهبود روشهای تولید و افزایش كارائی صنایع در جهت خودكفائی كشور- ترویج استانداردهای ملی نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری كنترل كیفی كالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری و جلوگیری از صدور كالاهای نامرغوب به منظور فراهم نمودن امكانات رقابت با كالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین المللی كنترل كیفی كالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری به منظور حمایت از مصرف كنندگان و تولیدكنندگان داخلی و جلوگیری از ورود كالاهای نامرغوب خارجی راهنمائی علمی و فنی تولیدكنندگان، توزیع كنندگان و مصرف كنندگان مطالعه و تحقیق درباره روشهای تولید، نگهداری، بسته بندی و ترابری كالاهای مختلف ترویج سیستم متریك و كالیبراسیون وسایل سنجش آزمایش و تطبیق نمونه كالاها با استانداردهای مربوط، اعلام مشخصات و اظهارنظر مقایسه‏ای و صدور گواهینامه‏های لازم ) .

موسسه استاندارد از اعضاء سازمان بین المللی استاندارد می باشد و لذا در اجرای وظایف خود هم از آخرین پیشرفتهای علمی و فنی و صنعتی جهان استفاده می نماید و هم شرایط كلی و نیازمندیهای خاص كشور را مورد توجه قرار می دهد.

اجرای استانداردهای ملی ایران به نفع تمام مردم و اقتصاد كشور است و باعث افزایش صادرات و فروش داخلی و تأمین ایمنی و بهداشت مصرف كنندگان و صرفه جوئی در وقت و هزینه ها و در نتیجه موجب افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی و كاهش قیمتها می شود.

 كمیسیون استاندارد ویژگیهای پودر پر (خوراك دام و طیور)

 رئیس

جامعی-پرویز

دكتر درتغذیه دام و موادغذایی

دانشكده كشاورزی دانشگاه تهران

 اعضاء

حربی-كتایون

لیسانس زیست‏شناسی

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

حسینی-سید محمد

دكتر دامپزشك

سازمان دامپزشكی كشور

زند تفرشی-محمود

دكتر دامپزشك

شركت خوراك دام نمونه

فرخوی-محسن

دكتر در تغذیه دام

دانشكده دامپزشكی

ملجائی-سید حسن

دكتردامپزشك

سازمان پژوهشهای علمی

نصیری-فریدون

دكتردامپزشك

خوراك دام پارس

یوسفیان-منیژه

دكتر دامپزشك

سازمان دامپزشكی كشور

 دبیر

صیانتی-احمد

مهندس كشاورزی

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

 

فهرست مطالب

 

ویژگیهای پودر پر مورد مصرف در خوراك دام وطیور

 هدف

 دامنه كاربرد

 تعریف

 طرز تهیه

 ویژگیها

عوامل ناپذیرفتنی

 نمونه برداری

 بسته بندی و نشانه گذاری

 

 

بسمه تعالی

پیشگفتار

 استاندارد ویژگیهای پودر پر ( خوراك دام و طیور ) كه به وسیله كمیسیون فنی خوراك دام و طیور تهیه و تدوین شده و در هفتاد و هشتمین كمیته ملی استاندارد فرآورده‏های كشاورزی و غذایی مورخ 67/12/21 مورد تأیید قرار گرفته , اینك به استناد ماده یك قانون مواد الحاقی به قانون تأسیس مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب آذر ماه 1349 به عنوان استاندارد رسمی ایران منتشر می‏گردد.

 برای حفظ همگامی و هماهنگی با پیشرفتهای ملی و جهانی صنایع و علوم استانداردهای ایران در مواقع لزوم و یا در فواصل معین مورد تجدید نظر قرار خواهند گرفت و هرگونه پیشنهادی كه برای اصلاح یا تكمیل این استانداردها برسد در هنگام تجدید نظر در كمیسیون فنی مربوط مورد توجه واقع خواهد شد .

 بنابراین برای مراجعه به استانداردهای ایران باید همواره از آخرین چاپ وتجدید نظرآنها استفاده نمود .

در تهیه و تدوین این استاندارد سعی شده است كه ضمن توجه بشرایط موجود و نیازهای جامعه حتی المقدور بین این استاندارد و استاندارد كشورهای صنعتی و پیشرفته هماهنگی ایجاد شود.

  لذا با بررسی امكانات و مهارت‏های موجود و اجرای آزمایشهای لازم این استاندارد با استفاده از منبع زیر تهیه گردیده  است:

 Edition 1984 Feed stufls Ingredient Analysis Tabls-1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir