تحقیق در موردسنجش پرونده ای (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:54
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات58
حجم فایل22 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 58

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • سنجش پرونده ای 
  • سنجش پرونده ای و تدریس مبتنی بر زمینه

دید اجمالی :

معلمان عموماً بر این باورند که پرونده ای که آنان از دانش آموزان خود تهیه می کنند ابزار مهمی برای سنجش پیشرفت شاگرد و دارای چنان قابلیت انعطافی است که زمینه ساز رویکردهای گوناگون تدریس است . این پرونده سنجشی که حاوی اطلاعات فراوان و مستمر راجع به وضعیت پیشرفتهای دانش آموز است . برای قضاوت درباره شاگرد و مقایسه او با سایر دانش آموزان ، تصمیم گیر ی درباره جایدهی دانش آموز ، یه بکار گیر ی شیوه های متناسب تدریس ، و بررسی ثمر بخشی فعالیتهای معلم به کار می آید . این روش را برخی از محققان به عنوان یک شیوه مستقل و متفاوت سنجش به حساب می آورند که فرصتهای مناسبی را در اختیار معلم قرار می دهد تا سنجش دانش آموزان را به تدریس کلاس مربو ط نماید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در موردارزشیابی (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:54
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات57
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 57

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • تعریف ارزشیابی
  • ارزشیابی  تکوینی
  • خود سنجی یا ارزشیابی  از خود
  • فرم درجه بندی شخصی
  • گزارش شخصی
  • فرم خودسنجی معلم
  • مواد آموزش شخصی
  • مشاهده آموزش همکاران

 

دید اجمالی :

اصطلاح ارزشیابی (یا ارزیابی ) ، به طور ساده ، به تعیین ارزش برای هر چیزی یا داوری ارزشی کردن گفته می شود . با این حال ، تغریف جامع تری ار ارزشیابی به شرح  زیر می توان به دست داد  :

"ارزشیابی به یک فرایند نظامدار برای جمع آوری ، تحلیل ، و تفسیر اطلاعا ت گفته می شود به این منظور که تعیین شود آیا هدفهای مورد نظر تحقق یافته اند یا در حال تحقق یافتن هستند و به چه میزانی

یکی ازویژگیهای ارزشیابی تعیین کیفیت است . در فرایند ارزشیابی داوری ارزشی با توجه به کیفیت به عمل می آید .

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در مورد جزوه ی برنامه ریزی درسی (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:53
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات31
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 31

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • مراحل آماده شدن برای كنكور
  • تعیین جیره هفتگی
  • معرفی روشهای مطالعه
  • تقسیم بندی زمان مطالعه
  • مرور كردن دروس گذشته

 

دید اجمالی :

به مدت دو هفته سؤالات كنكور سالهای گذشته را به ترتیب سال خوانده تا ذهن شما با سؤالات كنكور آشنا شود. و هنگام مطالعه دروس متوجه باشید كه به چه نكاتی باید بیشتر تمركز كنید و…

در مدت زمان طولانی (حدود 5 ماه) تمام دروس را به طور دقیق مطالعه نماییدو تكالیف هر مبحث را انجام دهید. طوری مطالعه كنید كه برای امتحان تشریحی آماده شوید. دانش پژوهان باید كتابهای سال پیش دانشگاهی را با كلاسهای درس مطالعه نمایند و پیش بروند. در این مرحله بر تست زدن خیلی تأكید نمی گردد ولی چنانچه داوطلب در اوقات نیمه طلایی به این عمل مبادرت ورزد نوعی مرور مطالب محسوب شده و برای رفع خستگی روانی افزایش اعتماد به نفس و ارزیابی نحوه مطالعه خویش خوب است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد کارکنان (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:53
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل7 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 7

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • تأثیرات ارزیابی عملكرد كاركنان
  • عوامل مؤثر بر ارزیابی
  • شاخص های ارزیابی
  • مراحل ارزیابی

 

دید اجمالی :

ارزیابی عملكرد كاركنان سبب می شود كه نیازهای آموزشی شناخته شده و در جهت آموزش و تربیت كاركنان گام برداشته شود. همچنین به دلیل اینكه عملكرد كارمند در بردارنده توانائی های بالفعل و بالقوه و همچنین ضعف و قوت اویت، در نتیجه، ارزیابی عملكرد سبب تعیین مسیر شغلی فرد می شود. به علاوه با ارزیابی چگونگی عملكرد كاركنان می توان كاركنان برجسته و قوی را تعیین كرده و به حقوق و دستمزد آنها تحت عنوان پاداش افزود، تا این عمل باعث تشویق كاركنان گردد. (همچنین می توان از سایر نمونه های پاداش استفاده كرد)

با استفاده از ارزیابی عملكرد می توان استعدادهای بالقوه افراد را شناسایی و بر این اساس آنها را در مشاغل مرتبط با این استعدادها به كار گماشت.

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در موردارزشیابی در تحصیل (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:53
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات53
حجم فایل20 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 53

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • ارزشیابی
  • مواردی که در ارزشیابی ها با ید رعایت كرد
  • دسته بندی ارزشیابی  های آموزشی
  • اهمیت ارزشیابی تکوینی  
  • فواید ارزشیابی تکوینی
  • ارزشیابی معتبر 
  • ارزشیابی توصیفی
  • کاربردارزشیابی توصیفی
  • ابزارهای ارزشیابی  توصیفی
  • معیا رهایی برای ارزشیابی پوشه ای
  • از نتایج ارزشیابی پوشه ها چگونه استفاده کنیم
  • پروژه
  • چگونگی  ارائه یک پروژه
  • مزایای  استفاده از پروژه
  • سنجش عملکرد

 

  • هدف از سنجش عملکرد
  • آزمون  های عملکردی
  • انواع آزمون های  عملکردی
  • منابع

 

دید اجمالی :

به  عنوان معلم باید عمیقاً  باور داشته باشیم که هر دانش آموز قابلیت رشد و یادگیری را دارد به شرط آنکه ما ابزارهای سنتی ارزشیابی را که بدون توجه به تفاوتهای فردی، فقط به دنبال نقطه ضعف هاست رها کنیم و ابزاری بسازیم که توانایی ها را شناسایی کند و به     دانش آموز اعتماد به نفس بخشد و زمینه را به گونه ای مهیّا کنیم که نمره گرایی از بین  برود  و  معلم و دانش آموز و اولیا همه به دنبال  کیفیت کار  باشند نه کمیت.

بسیاری از معلمان نگران  اتمام برنامه های درسی خود هستند بدیهی است بخشنامه ها و  دستورالعمل های اداری و اجرایی در تولید این  نگرانی  نقش عمده دارند و باعث افت    کیفی کار آنان می شود. برای رفع این نگرانی باید چاره اندیشی کرد تا کیفیت فدای کمیّت نشود.

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در موردپروژه اماری بررسی شیوه های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (آمار)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:53
مارال
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات58
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 58

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • بیان مسئله
  • هدف كلی تحقیق
  • اهداف جزئی تحقیق
  • اهمیت و ضرورت
  • سئوال های پژوهشی
  • پیشینه تحقیق
  • روش تحقیق
  • نتیجه گیری و بحث
  • پیشنهادات
  • یادداشت ها

 

دید اجمالی :

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یكی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، كه بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

اكثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت كتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را كاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می كند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در مورد آموزش پیش دبستانی در کشور انگلستان (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:52
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات36
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 36

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • ساختار آموزشی
  • برنامه های آموزشی و ارزشیابی تحصیلی
  • طرح های آموزشی
  • آمار آموزشی

 

دید اجمالی :

آموزش پیش دبستانی در كشور انگلستان در مهدهای كودك و مدارسآمادگی به كودكان رده های سنی 4-2 سال ارائه می گردد.با وجودی كه آموزش كودكانانگلیسی تا سن 5 سالگی اجباری نمی باشد، با این حال بالغ بر 96 درصد از كودكان ردههای سنی 4 سال و بالاتر در مراكز آموزشی پیش دبستانی ثبت نام می نمایند.

طبق آمار به دست آمده در سپتامبر سال98، در اسكاتلند 38% ازكودكان رده های سنی4-3 سال درمراكز آموزش پیش دبستانی ثبت نام نموده اند. تداركامكانات و اتخاذ شرایط ویژه آموزش پیش دبستانی از محل اختیارات و مقامات دپارتمانهای محلی آموزش و پرورش و هیئت های مدیره آموزش غیر رسمی تامین می گردد. با وجودیكه در قوانین آموزشی و مفاد اختیارات مقامات محلی دپارتمان های آموزشی(LEA )مسؤولیتتدارك امكانات آموزشی مقطع آموزش پیش دبستانی لحاظ نگردیده است اما با این حالهزینه های آموزشی مقطع آموزشی مذكور از محل بودجه دولتی حوزه آموزش، بودجه دوایرمحلی آموزش و پرورش و هیئت مدیره مدارس پیش دبستانی تأمین می گردد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در مورد آموزش پیش دبستانی در فرانسه (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:52
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات21
حجم فایل10 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 21

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

·       ساختار آموزشی

·       سیاستهای آموزشی

·       اهداف آموزشی

·       برنامه‌های آموزشی و ارزشیابی تحصیلی

·       نقاط ضعف و قوت آموزشی

 

دید اجمالی :

حضور در دوره‌های آموزش پیش دبستانی در كشور فرانسه  اختیاری و رایگان بوده وبه منظور آموزش كودكان رده های سنی 5-2 سال در نظر گرفته شده است. شایان ذكر است آندسته از  كودكانی كه تا روز اول سال تحصیلی مدارس به سن 2 سالگی رسیده باشند، مورد پذیرش واقع می‌گردند اقداماتی نیز در خصوص اولویت احداث  مدارس مذكور در نواحی محروم اجتماعی كشور صورت گرفته است.

كودكان رده سنی 2سال(حدود 40% ) منحصرا در چارچوب مدارس و ظرفیت كلاسهای آموزشی موجود و كلیه كودكان رده سنی3‌سال مورد پذیرش قرار می‌گیرند و این در حالیست كه در سال1960 میلادی تنها 36% از كودكان  فرانسوی  مورد پذیرش مراكز آموزش پیش دبستانی قرار گرفتند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در موردآموزش پیش‌دبستانی کشوراندونزی (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:52
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات33
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 33

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

  • سر فصل ها:

·       ساختار آموزشی

·       كودكستان و مهد كودك

·       برنامه های آموزشی

·       اهداف آموزشی

·       معضلات آموزشی

·       اصلاحات آموزشی

 

دید اجمالی :

 

طول دوره آموزش پیش دبستانی1/ 2سال است که ازسن 4سالگی آغاز گردیده و تاسن6سالگی به طول می انجامد. این مقطع آموزشی در زمره آموزش رسمی و رایگان بوده اماگذراندن آن برای کودکان اجباری نمی باشد. طبق آمارسال 1994،نسبت مربیان به کودکاندر مراکز آموزش پیش دبستانی به نسبت 9/ 16است.این آموزش مبنایی است برای رشدوارتقاء دانش،مهارت وقوه ابتكاركودك،ازمیان انواع آموزشهای پیش‌دبستانی،مهدكودكرایجتراست كه مدت یك تادوسال برای كودكان4تا6ساله بطول می‌انجامد.كودكستان نیز برایبچه‌های 3ساله و كوچكتر است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق در مورد آموزش پیش دبستانی در انگلستان (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:52
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات41
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 41

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

·       ساختار آموزشی

·       برنامه های آموزشی و ارزشیابی تحصیلی

·       طرح های آموزشی

·       آمار آموزشی

 

دید اجمالی :

آموزش پیش دبستانی در كشور انگلستان در مهدهای كودك و مدارسآمادگی به كودكان رده های سنی 4-2 سال ارائه می گردد.با وجودی كه آموزش كودكانانگلیسی تا سن 5 سالگی اجباری نمی باشد، با این حال بالغ بر 96 درصد از كودكان ردههای سنی 4 سال و بالاتر در مراكز آموزشی پیش دبستانی ثبت نام می نمایند.

طبق آمار به دست آمده در سپتامبر سال98، در اسكاتلند 38% ازكودكان رده های سنی4-3 سال درمراكز آموزش پیش دبستانی ثبت نام نموده اند. تداركامكانات و اتخاذ شرایط ویژه آموزش پیش دبستانی از محل اختیارات و مقامات دپارتمانهای محلی آموزش و پرورش و هیئت های مدیره آموزش غیر رسمی تامین می گردد. با وجودیكه در قوانین آموزشی و مفاد اختیارات مقامات محلی دپارتمان های آموزشی(LEA )مسؤولیتتدارك امكانات آموزشی مقطع آموزش پیش دبستانی لحاظ نگردیده است اما با این حالهزینه های آموزشی مقطع آموزشی مذكور از محل بودجه دولتی حوزه آموزش، بودجه دوایرمحلی آموزش و پرورش و هیئت مدیره مدارس پیش دبستانی تأمین می گردد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir