خلاصه ی کتاب حقوق بشر در اسلام (موسوی و حقیقت) + تست (حقوق)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:46
مارال
دسته بندیحقوق
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات18
حجم فایل3.302 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 خلاصه ی کتاب حقوق بشر در اسلام تالیف سید علی میر موسوی و سید صادق حقیقت از انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قالب فایل pdf و در حجم 18 صفحه به همراه نمونه سوالات تالیفی و نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه ، مناسب برای دانشجویان حقوق با کد رشته 1223186

محتویات محصول :

نکات مهم و پرتکرار فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 18 صفحه

3 نوبت آزمون جامع تالیفی با پاسخ نامه کلیدی

نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور

نیمسال دوم 95-94 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال اول 95-94 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال دوم 94-93 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال اول 94-93 با پاسخ نامه کلیدی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت (حسابداری)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:46
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات30
حجم فایل659 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: حسابداری

این فایل در زمینه " هزینه یابی کیفیت " می باشد که در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس)در کلاس رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

تعریف هزینه های کیفیت

تاریخچه تکاملی هزینه های کیفیت

مدل های مختلف هزینه های کیفیت

مدل پیش گیری- ارزیابی- شکست(پی-ای-اف) یا کرازبی

مدل هزینه فرصت

مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت

هزینه های شکست برونی(برون سازمانی)

هزینه ارزیابی

هزینه های پیشگیرانه

مدل هزینه یابی فرایندی

هزینه فرصت یا نامشهود

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

مدل کوه یخ

مقدار بهینه هزینه های کیفیت

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت در شرکت های با فرایند در حال توسعه

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت در شرکت های با فرایند سنتی

تابع زیان تاگوچی

طبقه بندی هزینه های کیفیت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت-مشرفیت، معماری و نحوه استقرار بناها (فنی و مهندسی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:46
مارال
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات35
حجم فایل142 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

1-1ـ رعایت ضوابط مربوط به حریم اشراف بناها و مسائل مشرفیت در موردكلیه‌بناهائی‌كه‌درمجاورت‌یك ‌قطعه‌مالكیت‌احداث می‌شود، الزامی است.
2-1
ـ با توجه به نحوه تابش خورشید در شهر اصفهان، رعایت حریم سایه‌اندازی در احداث بنا در قطعات مالكیت الزامی است. بدین معنی كه ارتفاع بنای واقع در جنوب یك قطعه مالكیت نبایستی از حداقل فاصله آن از بر مجاز ساختمان قطعه مالكیت واقع در شمال آن تجاوز نماید.
تبصره1-‌درمجتمع‌های‌جدیدمسكونی،تجاری‌وبناهای‌عمومی ‌رعایت‌ ضابطه فوق الزامی است، لكن در محوطه های مسكونی ساخته شده تعیین نسبت فوق تا بلامانع است.
تبصره 2 ـ مقیاس محاسبه ارتفاع مجاز یك قطعه مالكیت جنوبی كه دسترسی آن با دسترسی قطعه مالكیت شمالی مربوطه دارای اختلاف ارتفاع باشد،متوسط ارتفاع دسترسی های دو قطعه مالكیت مزبورخواهد بود
3-1
ـ در هیچیك از سطوح خارجی بنا نمی‌توان پنجره یا هواگیر مشرف به مالكیت مجاور احداث نمود، مگر اینكه از حد مالكیت مجاور حداقل دو متر عقب نشینی صورت گرفته باشد. در این حالت پنجره ها بایستی تا ارتفاع 75/1 متر از كف مربوطه به صورت غیر بازشو بوده و با استفاده از شیشه مات و یا مصالح مشابه بیرون آنها غیر قابل رؤیت گردند.
4-1
ـ در مجتمع‌های مسكونی در مواردی كه اطاق های دو واحد مسكونی مستقل از یك حیاط خلوت نور می‌گیرند، فاصله پنجره های‌مقابل یكدیگر

نبایستی كمتر از 4 متر باشد و تا ارتفاع 75/1 متری از كف بایستی به صورت غیر بازشو و غیرشفاف باشد.
5-1-
نورگیری‌بناهای‌مختلف‌ازگذرها،پاركها و میادین عمومی بلامانع است.
6-1-
لازم است كه كلیه بازشوها، تراس ها و بالكن های بناهای همجوار گذرهای شرقی ـ غربی با عرض كمتر از 24 متر و در گذرهای شمالی ـ جنوبی با عرض كمتر از 20 متر با استفاده از مصالح غیرشفاف مانند شیشه مات تا ارتفاع 75/1 از كف مربوطه پوشیده شوند.
تبصره 1ـ درصورتیكه فاصله بین دو پنجره مشرف به یكدیگر بیش از 35 مترباشدو در قطعات مالكیت همجوار مادیها رعایت محدودیت ارتفاع پنجره فوق الذكر الزامی نیست.
7-1 
ـ در معابر شرقی ـ غربی با عرض 24 متر و بیشتر و معابر شمالی ـ جنوبی با عرض20 متر و بیشتر نصب پنجره بازشو از ارتفاع 85/0 متری به‌بالا و همچنین بالكن یا تراس یا جان پناه در ارتفاع معمول بلامانع است.
8-1-
پیشنهادمی‌گرددكه‌قطعات‌مالكیت‌همجواركه‌بناهای‌آنهابیش‌ازیك‌طبقه یاارتفاع‌متعارف‌می‌باشد، قسمتی از حیاط خود را به طریقی محصورنمایندكه یك فضای بدون اشراف برای واحدهای مسكونی همجوار به دست آید.
9-1-
ایجادراه پله در فضای آزاد لازم الرعایه جهت تأمین دسترسی طبقات فوقانی ممنوع می باشد.
10-1 
ـ استقرار بنای جدید تنها در60 درصد بخش شمالی قطعه مالكیت با رعایت سطح اشغال تعیین شده در طبقه همكف مجاز می باشد.
11-1 
ـ استقرار بنا در طبقات فوقانی و اصولاً احداث هر نوع ساختمان در ارتفاع بیش از 5/3 متر، لازم است در محدوده 60 درصد بخش شمالی قطعه مالكیت با رعایت سطح زیربنای مجاز صورت گیرد.
تبصره 1ـ در محوطه های تاریخی این رقم می تواند با نظر سازمان میراث فرهنگی و در هماهنگی با بناهای همجوار حداكثر تا 5 متر افزایش یابد.
تبصره 2ـ در قطعات مالكیت همجوار گذرهای با عرض20 متر و بیشتر شمالی‌ـ‌جنوبی به شرط رعایت حداكثر سطح اشغال وسطح زیربنا، احداث بنا در تمامی ‌قسمت ‌مشرف‌ به‌گذر و در تمامی طبقات بلامانع است، لیكن رعایت‌این‌ضابطه‌در قطعات مالكیت همجوار محورهای شهری الزامی است
12-1 
ـ حداقل 50 درصد فضای آزاد قطعات مالكیت مسكونی بایستی به پوشش گیاهی اختصاص داده شود.
13-1 
ـ به منظور كمك به مطلوبیت سیمای بدنه‌های گذرهای اصلی، به ترتیب اولویت خط آسمان (آخرین حدبنا)، حد بالا و پائین پنجره‌های هر یك از طبقات، حدبالای دربهای ورودی و حدبالای دیوار حیاط‌های مشرف به میادین وگذرها بایستی هم تراز باشد.تدابیر لازم در این خصوص میبایست توسط شهرداری و در زمان تهیه و تأئید طرح‌های معماری بناهای مورد نظر اتخاذ گردد.
تبصره 1ـ در گذرهای با شیب با بیش از 2% و با عرض 12 متر و بیشتر جهت هم تراز نمودن خط آسمان، اضافه ارتفاع در طبقه هم كف به میزان
حداكثر یك متر علاوه بر ارتفاع مجاز با نظر شهرداری بلامانع است. بدین ترتیب شكستگی خط آسمان تنها در فواصل بین گذرها اتفاق خواهد افتاد
تبصره 2ـ درهرصورت اختلاف خط آسمان در بناهای همجوار و قسمتهای مختلف یك بنا نبایستی كمتر از نیم متر باشد.
14-1
ـ اضافه ارتفاع دست انداز بام جهت هم تراز نمودن خط آسمان بنا با خط آسمان بناهای همجوار بلامانع است و جزء حداكثر ارتفاع مجاز تلقی نخواهد شد. حداكثر ارتفاع مجاز دست انداز 7/0 متر می باشد.
15-1- 
لبه بام پلكان‌هائی (خرپشته) كه درمجاورت گذر یا فضای آزاد قطعات ‌مالكیت ‌اجراء‌ می‌شود بایستی‌ هم‌تراز خط ‌آسمان‌بنا باشد و از آن ‌مرتفع‌تر اجرا ‌نگردد. برای ‌این ‌منظورخرپشته‌می‌تواند به ‌صورت ‌شیب‌دار اجراء گردد
16-1
ـ كلیه سطوح مشرف به گذرها و سطوح خارجی و داخلی بناهائی كه ازگذرهای‌عمومی قابل رؤیت باشد،باید با مصالح مناسب و ترجیحاً مصالح اصلی نما با نظر شهرداری نماسازی شود و از هر گونه نقاشی در این بدنه‌ها پرهیز گردد.
17-1 - 
نماسازی سطوح مشرف به فضاهای آزاد قطعات مالكیت مجاور الزامی است و انجام آن بر عهده مالك بنای اشراف دار است. جنس و طرح نماها با نظر شهرداری تعیین خواهد شد.
18-1 
ـ جنس سطوح مشرف به گذرهای عمومی قطعه مالكیت باید با مصالح به كار رفته در نمای ساختمان آن یكسان باشد.
19-1 
ـ جهت ایجاد حصار فضاهای آزاد قطعات مالكیت و همچنین سقف ورودی‌ها استفاده از مصالح و روش‌های ساختمانی نامطلوب به تشخیص شهرداری مجاز نیست و مصالح مورد استفاده برای موارد فوق باید حتی‌المقدور از نوع مصالح به كار رفته در نمای بنا باشد.

 

2- ضوابط احداث پیش آمدگی

 

1-2-پیش آمدگی در سمت فضای آزاد،40% قطعه مالكیت (بالكن)
پیش‌آمدگی بناها در طبقات فوقانی در سمت فضای آزاد قطعه مالکیت حداکثر به میزان 20/1 متر مازاد بر میزان مجاز ساخت مشروط به استفاده از آنها بعنوان تراس یا آفتاب‌گیر با رعایت حریم اشراف قطعه‌های مالکیت مجاور بلامانع است .
تبصره 1- در قطعات با عرض بیش از 15 متر و طول بیش از 30 متر این رقم می‌تواند حداکثرتا80/1 متر مشروط به رعایت حریم اشراف قطعه‌های مالکیت مجاور افزایش یابد .
1-2- 
پیش‌آمدگی‌طبقات‌بناهادرکلیه‌گذرهای‌باعرض‌کمترازده‌مترمجازمی‌باشد . 
2-2- 
پیش آمدگی در گذر (كنسول)
پیش‌آمدگی در گذرهای با عرض ده متر و بیشتر مشروط به از بین نرفتن اشجار گذر و رعایت حریم خطوط انتقال نیرو و حتی المقدور در قالب‌طرحهای بدنه‌سازی‌مصوب و تنها به میزان‌های ذیل مجاز می‌باشد :
گذرهای با عرض 10 تا 20 متر حداکثر 8/0 متر
گذرهای با عرض 25 تا 36 متر حداکثر20/1 متر
گذرهای با عرض بیش از 36 متر حداکثر50/1 متر
به منظور نظم بخشیدن به پیش‌آمدگی‌ها، در قطعات مالکیت همجوار لازم است که کلیه پیش‌آمدگی‌ها در یک قطعه مالکیت تنها به اندازه حداکثر مجاز یا آن انجام گیرد .
درکلیه‌مواردیکه‌پیش‌آمدگی‌مجاز دانسته شده است، لازم است پیش‌آمدگی در فاصله‌ای معادل با میزان پیش‌آمدگی از انتهای ساخت بنا محدود شود .
3-2- 
ایجاد پیش‌آمدگی روی پخ گذرهائی که یکی یا هر دو دارای عرض کمتر از10 متر بوده و یا یکی یا هر دو فاقد پیاده رو باشند ممنوع است در این‌صورت پیش‌آمدگی مجاز در گذر بایستی با فاصله‌ای معادل پیش‌آمدگی مجاز از شروع پخ خاتمه یابد .
4-2
ـ ایجاد پیش‌آمدگی روی پخ گذرهائی كه یكی یا هر دو دارای عرض كمتر از10 متر بوده و یا یكی یا هر دو فاقد پیاده رو باشند، ممنوع است در این صورت پیش‌آمدگی مجاز درگذر بایستی با فاصله‌ای معادل پیش‌آمدگی مجاز از شروع پخ خاتمه یابد.
5-2
ـ پیش آمدگی روی پخ دو گذر با عرض بیش از 10 متر و دارای پیاده‌رو منوط به رعایت حداقل ارتفاع 5/2 متر از كف گذر در قسمت مربوطه و حداكثر به میزان 8/0 متر عمود بر پخ بلامانع است.

 

3- ضوابط پیلوت و زیرزمین

1-3-در کلیه‌ کاربریها، حداکثر سطح ‌زیرزمین ‌معادل‌سطح ‌اشغال در طبقه همکف به ‌اضافه ایوان با مساحت متعارف (حداکثر10درصدسطح‌اشغال) می‌باشد .
2-3- 
احداث‌زیرزمین‌خارج ‌از حد مالکیت و در زیر گذرها مجاز نمی باشد .
3-3- 
زیرزمین بایستی مستقیما" از داخل قطعه مالکیت به طبقات بالا دسترسی داشته باشد .
4-3-
درنظرگرفتن حداکثر یک واحد مسکونی در محوطه پیلوت، صرفنظر از کد کف‌ واحد مذکور، با مساحت ‌حداکثر یک صدمتر مربع، درتمامی پروانه‌های ساختمانی و در صورت دارا بودن کلیه شرایط ذیل ، با اخذ عوارض متعلقه بلامانع بوده و هزینه تراکم به واحد مسکونی مذکور تعلق نخواهدگرفت
1-4-3- 
اجرای واحد فوق در سطح اشغال مجاز قطعه مالکیت .
2-4-3- 
تأمین کامل پارکینگ موردنیاز کل ساختمان براساس معیارهای طرح تفصیلی .
3-4-3- 
همسطح بودن پیلوت مذکور با گذر ارتباطی و عدم شکستگی در سقف پیلوت(درصورت استفاده از محوطه پیلوت به عنوان پارکینگ ، ارتفاع سقف ‌اجرا شده ‌نهائی ‌پارکینگ ‌مطابق ‌با ضوابط ‌طرح‌ تفصیلی ‌بایستی‌حداکثر 25/2 متر و برای فضای پیلوت بیش از 500 مترمربع ، حداکثر 60/2 متر باشد ) .

- ضوابط مربوط به گذرها ، پارکینگ و پخ ها

1-4- در طرح ریزی شبكه گذرهای فرعی طرح‌های تفصیلی كوشش به عمل آمده كه انتظام لازم و معقولی به این شبكه بخشیده شود. به همین لحاظ ‌گذرهای ترسیم شده روی نقشه‌ها درجه‌بندی‌ شده‌اند. چنانچه عرض موجود یا عقب نشینی شده بیش از عرض تعیین شده روی نقشه‌ها باشد، عرض‌ موجود یا عقب‌نشینی‌شده‌ملاك‌عمل‌بوده‌وبایستی كماكان رعایت گردد.
2-4
ـ‌عرض‌گذرهای‌موجود غیراختصاصی كه درطرح‌های تفصیلی مشخص نگردیده چنانچه طول آن كمتر از 100 متر باشد، 6 متر و با طول 100 متر و بیشتر، 8 متر خواهد بود
تبصره 1ـ در داخل محدوده شهر قدیم، حداقل عرض گذرهای با طول كمتراز 150 متر،6 متر وگذرهای باطول150 متر و بیشتر 8 متر خواهد بود.
تبصره 2 ـ عرض گذرهای تعیین نشده در محدوده منطقه تاریخی اصفهان با نظر سازمان میراث فرهنگی مشخص خواهد شد.
تبصره 3 ـ عرض موجود گذرهائی كه در یكی از طرفین آن بناها و بدنه ها و سقف‌های دارای ارزش تاریخی و معماری وجود دارد، حفظ خواهد شد. در صورت امكان، تعریض با نظر سازمان میراث فرهنگی بایستی از سمتی صورت گیرد كه به اینگونه بناها و بدنه‌ها آسیبی وارد نـگردد. قسمـتهایی از گذر كه در دو طـرف آن و مقابـل یكدیگر، بنـا و بدنه تاریخـی وجود دارد و یا دارای سقف است از این قاعده مستثنی می باشد.
3-4- 
نقشه های شبكه گذرهای پیشنهادی طرح های تفصیلی از نظر مسیر و حداقل عرض گذرهای اصلی قابل استناد است، لیكن از نظر خط پروژه قابل استناد نبوده و خط پروژه های مصوب كمیسیون ماده پنج ملاك عمل خواهد بود. در مواردی كه مسیر ترسیم شده در این نقشه ها با مسیرهای مصوب قبلی مغایرت داشته باشد، مسیر مشخص شده در این نقشه ها ملاك عمل خواهد بود و براساس آن بایستی خط پروژه اصلاحی تهیه گردد
4-4-
درطرح‌های‌تفصیلی‌تعریض‌گذرهای‌فرعی،مادیهاوانهاربه‌صورت‌مساوی از محور موجود آنها در نظر گرفته شده است. لیكن‌درمواردی كه بناهای با ارزش از نظر معماری و تاریخی در مجاورت ‌گذر قرار داشته ‌یا‌ مقتضیات طراحی ایجاب‌می‌نموده، محورموجودگذرملاك‌تعریض‌نبوده‌است. بدیهی‌است نحوه تعریض‌ منعكس ‌شده ‌درطرحهای تفصیلی به هر حال ملاك عمل خواهد بود.
5-4- 
تخریب ساباط های موجود مجاز نمی باشد مگر با تایید و موافقت سازمان میراث فرهنگی.
6-4- 
تغییر مسیر و مسدود نمودن راه آبهای عمومی منجمله چشمه ها، مادیها و جویها ممنوع می باشد.
7-4 
ـ احداث بن بست با طول بیش از 250 متر مجاز نمی باشد.
8-4 
ـ دسترسی سواره‌رو بناها از گذرها بایستی محدود گشته یك ورودی با عرض حداكثر 5/3 متر در نظر گرفته شود. محل احداث درب ورودی بناها با توجه به شرایط محلی از نظر وجود اشجار و غیره با نظر شهرداری تعیین خواهد شد. در قطعات مالكیت با بیش از یك بر، یك درب سواره رو اضافی با عرض حداكثر 57/3 متر با نظر شهرداری می‌توان در نظر گرفت. در قطعات مالكیت جنوبی و با عرض بیش از 10 متر مشروط به عدم قطع درختان، با نظر و موافقت شهرداری در نظر گرفتن ورودی سواره با عرض حداكثر 6 متر بلامانع است.
9-4 
ـ دسترسی كلیه قطعات مالكیت بر خیابانها كه امكان دسترسی ثانویه از گذرهای فرعی یا فرعی تر دارند بایستی از طریق دسترسی ثانویه تأمین گردد و دسترسی آنها به خیابان به جز برای عبور پیاده (یك درب برای هر قطعه در سمت خیابان با حداكثر عرض 5/1 متر) محدود گردد. دسترسی سواره‌رو قطعات مالكیت از گذرهای اصلی كه فاقد دسترسی ثانویه میباشد، به ازاء هر قطعه مالكیت یك ورودی با عرض حداكثر 5/3 متر، مجاز است
10-4 
ـ احداث‌هرگونه‌پل‌روی‌جوی‌های‌كنار گذرها به منظور تأمین دسترسی به واحدهای مجاور گذرها بایستی با نظر و موافقت شهرداری انجام گیرد.
11-4 
ـ درب ساختمانها نباید در داخل محوطه گذرها باز شود
12-4 
ـ احداث‌هرتعدادپله‌درخارج‌ازحدمالكیت‌وپیاده‌روهاوگذرهاغیرمجاز است
13-4
ـ نصب درب ماشین رو در كلیه پخها ممنوع است. موارد موجود بایستی در زمان بازسازی و نوسازی مسدود شود
14-4 
ـ پیش بینی تعداد واحدهای پاركینگ مورد نیاز در كلیه قطعات مالكیت، با توجه به نوع استفاده‌ای كه از آنها به عمل می‌آید و براساس معیارهای پاركینگ طرح تفصیلی برای هر یك از استفاده ها الزامی است. محل ‌یا محلهای‌ مناسب ‌پاركینگ‌ كه‌می‌تواندبه‌صورت‌مسقف‌بوده‌و یا در فضای آزاد قطعه مالیكت تأمین شود، بایستی بر روی نقشه‌هائی‌كه‌جهت پروانه ساختمانی‌به‌شهرداری‌یاسایرمراجع‌ذیربط ارائه می شود، مشخص شده باشد.
15-4 -
محل‌پیش‌بینی‌شده جهت یك واحد پاركینگ بایستی شامل فضائی به ابعاد 5 * 5/2 متر به انضمام‌فضای‌سبز مناسب جهت مسیر حركت باشد.
16-4 
ـ استفاده از حداكثر 20% مساحت كل زمین به منظور پاركینگ غیر سرپوشیده به شرط امكان تحرك اتومبیل و دارا بودن دسترسی مناسب و عدم ضرورت قطع درخت با موافقت شهرداری بلامانع است
17-4 
ـ حداقل عرض درب ورودی پاركینگ 5/2 متر است.
18-4
ـ‌ارتفاع‌مجازپاركینگ‌اختصاصی‌درفضاهای‌سرپوشیده حداكثر 25/2 متر است.
تبصره1ـ‌چنانچه‌سطح‌اختصاص‌داده‌شده‌برای محوطه پاركینگ در فضاهای سرپوشیده‌بیش‌از500 متر مربع ‌باشد، حداكثرارتفاع مجاز 60/2 متر خواهد بود
19-4 
ـ در صورت استفاده از رامپ، حداقل ارتفاع آن 95/1 متر است و شیب آن نبایستی از 15% بیشتر باشد
20-4 
ـ حداقل عرض رامپ برای دسترسی به پاركینگ جهت حداكثر 24 اتومبیل 5/3 متر و از 25 اتومبیل بیشتر از 5 متر است. درصورتی كه عرض 5 متر در نظر گرفته نشود، پاركینگ باید دارای ورودی و خروجی جداگانه با حداقل عرض 5/3 متر باشد
21-4 
ـ كلیه پاركینگ‌های ساختمانهای عمومی و بانك‌ها بایستی به نحوی باشد كه استفاده عموم از آن به سهولت صورت گیرد.
22-4 
ـ محدودیتی از نظر تعداد طبقات زیرزمین برای قطعات مالكیت با كاربری پاركینگ وجود ندارد.

 

5- ضوابط مربوط به محاسبه سطح زیر بنا

1-5 - در صورتیکه از زیر زمین به منظور پارکینگ، تاسیسات موتورخانه، انبار و پناهگاه مورد لزوم بنا استفاده شود، مساحت آن جزء سطح زیربنا منظور نخواهد شد .
2-5 - 
فضاهای سرپوشیده‌ای که درطبقه همکف، دو گذر عمومی مختلف را به ‌هم ‌متصل‌نموده ‌و توسط ‌مالک ‌برای ‌عبور و مرور عموم‌ به ‌شهرداری ‌واگذار شده‌اندجزء ‌سطح زیربنا محسوب نخواهد شد
3-5- 
سطوح‌ایوان‌وبالکن‌درمحاسبه‌سطح‌مجاز زیربنا محاسبه می‌شود .
4-5-
حیاط ‌خلوتهائی‌که ‌مساحت ‌آنها 7 متر و بیشتر است جزء زیربنا محاسبه نخواهد شد .
5-5-
کلیه عقب نشینی‌ها در طبقه همکف به منظور ایجاد ورودی یا گذر سرپوشیده عمومی درصورتیکه 6/0 ± متر اختلاف سطح با گذر داشته و بدون‌مانع‌متصل‌به‌گذرعمومی باشد جزء سطح زیربنا محسوب نخواهد شد .
6-5- 
جهت محاسبه عوارض سطح یک واحد پارکینگ 25 مترمربع در نظر گرفته می شود

- سایر ضوابط و مقررات عمومی

1-6- استقرار کاربری به غیر از کاربری تعیین شده برای هر قطعه مالکیت ممنوع است ، مگر طبق مقررات مندرج در دفترچه طرح تفصیلی شهر اصفهان .
2-6- جهت تخریب یا احداث بنای جدید یا بنای الحاقی با هرنوع کاربری (مسکونی، تجاری، اداری، نظامی و غیره) و با هرنوع مالکیت (عمومی و خصوصی) و همچنین جهت تغییر عملکرد درون گروهی قطعات مالکیت (بعنوان‌مثال: تغییر سوپرمارکت به معاملات اتومبیل) و همچنین تغییرات اساسی در ساختمانها و نیز تغییر در نمای بناهای واقع در بر خیابانهای با عرض 30 متر و بیشتر بایستی از شهرداری مجوز لازم اخذ شود .
3-6- چنانچه مالک یک قطعه مالکیت واقع در محوطه‌های مسکونی بتواند مدارک لازم مانند جواز کسب ، سند مالکیت رسمی واحد تجاری و یا مدارک رسمی دیگر را که حاکی از وجود واحد تجاری در قطعه مالکیت قبل از ابلاغ این ضوابط باشد،ارائه‌نمایدو بازسازی آنها مغایرتی با طرحهای تفصیلی و سایر طرحهای مصوب نداشته باشد ، استفاده تجاری مستقل و مناسب به اندازه سطح قبلی با رعایت سایر ضوابط و مقررات بلامانع است .
4-6- استفاده‌های مجاز تجاری از قطعات مالکیت با کاربری مسکونی واقع در مجاورت گذرهای اصلی بین محلات ، مسیر پیاده اطراف مادیها ، مراکزمحلات ‌و نواحی ‌وهمچنین قطعات مالکیت باکاربری‌مختلط تجاری-مسکونی‌ پارکینگ ‌با رعایت‌ این‌مجموعه‌ضوابط‌وسایرضوابط‌ومقررات‌مربوطه‌ منوط به موافقت شهرداری است .
5-6-حداکثرارتفاع‌مجاز کرسی واحدهای تجاری 6/0 متر می باشد .
6-6-اختصاص حداقل 6 مترمربع بالکن به‌ازاء هر واحد مسکونی آپارتمانی با مساحت 100 مترمربع و بیشتر و 5/3 مترمربع بازاء واحدهای با مساحت کمتراز 100 مترمربع الزامی‌است،تمامی‌یابخش‌مناسبی از این سطح بایستی در مجاورت ‌آشپزخانه ‌به ‌منظوراستفاده‌درمواقع‌آتش‌سوزی در نظر گرفته شود 
7-6-حداقل سطح حیاط خلوت و پاسیو بناهای با تعداد طبقات کمتر از 5 طبقه ، 4% مساحت قطعه مالکیت می‌باشد. حداقل عمق بناهای 1 و2 طبقه، 2 متر، 3 طبقه 5/2 متر و 4 طبقه 3 متر می‌باشد، در رابطه با بناهای بیش از 4 طبقه، سطح و عمق حیاط خلوت‌ها که به هرحال از ارقام مربوط به ساختمانهای چهار طبقه کمتر نخواهد بود، بایستی متناسب با تعداد طبقات،عملکرد و موقعیت حیاط خلوت تعیین شود .
تبصره1-سطح اشغال‌و زیربنای‌قطعات‌مالکیت‌بامساحت70 الی 100 مترمربع با رعایت‌حداکثر ارتفاع‌ مجاز با نظرشهرداری ‌تعیین ‌خواهدشد.درهرصورت‌حداقل10% مساحت ‌قطعه ‌مالکیت ‌بایستی ‌به ‌فضای ‌آزاد اختصاص یابد .
8-6-حداقل مساحت زیربنای مفید یک واحد مسکونی 60مترمربع ، یک‌واحدخدمات‌دفتری50 مترمربع‌ویک‌واحدتجاری18 متر مربع ‌می‌باشد .
9-6- نصب آسانسور در آپارتمانهای پنج طبقه و بالاتر كه بایستی در نقشه های معماری نشان داده شده باشد اجباری است. در اینجا پیلوت یك طبقه محسوب می شود. از نظر رعایت موازین ایمنی بایستی از قرار دادن آسانسور در پلكان خودداری به عمل آید.
10-6- در طراحی و اجراء بناهای عمومی و همچنین بناهای مسكونی با چهار سقف و بیشتر بایستی ضوابط و مقررات اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی و سایر ضوابط و مقررات ایمنیكه توسط سایر مراجع ذیصلاح ارائه می شود، رعایت گردد.
11-6- احداث پلكان خروج اضطراری(فرار) در فاصله ای مناسب از پلكان اصلی در فضای آزاد و یا مكانهای مناسب و با تعداد مناسب یا مشخصات فنی صحیح طبق استانداردهای مربوطه در بناهای با مشخصات ذیل الزامی می باشد. این پلكان ها بایستی در نقشه هایی كه جهت اخذ مجوز به شهرداری ارائه می شود منعكس گردد
- بناهای 6 طبقه و بیشتر و با ارتفاع 5/17 متر و بیشتر
- بناهای 5 طبقه با تعداد 4 واحد مسكونی و بیشتر در هر نقطه 
- بناهای 4 طبقه با تعداد 4 واحد مسكونی و بیشتر در هر نقطه
- بناهای 3 طبقه با تعداد 8 واحد مسكونی و بیشتر در هر نقطه
تبصره 1- در بناهای 6 طبقه و كمتر كه مساحت هر طبقه حداكثر 300 مترمربع و در هر طبقه حداكثر 3 واحد مسكونی وجود داشته باشد با رعایت مسائل مشرفیت پلكان اصلی می تواند در فضای باز احداث و به عنوان پله خروج اضطراری نیز مورد استفاده قرار گیرد.
12-6- در كلیه بناهای مسكونی 4 طبقه و بیشتر و بناهای تجاری با زیر بنای 700 مترمربع و بیشتر اجراء سیستم لوله كشی و تعبیه مخزن ذخیره آب جهت اطفاء حریق در مجاورت درب ورودی بنا با امكان آبگیری و آبدهی به خودروهای آتش نشانی الزامی است.
13-6- احداث دكمه فشار و یا سنسورهای حرارتی و یا دودی در آشپزخانه مجتمع های مسكونی آپارتمانی الزامی است.
14-6- نصب هرگونه هواكش و كولر گازی در گذرها و در ارتفاع كمتر از 5/2 متر ممنوع می باشد. نصب كولر گازی در طبقات به شرطی كه با بكار بردن مصالح ساختمانی به كار رفته در بدنه از دید عموم پنهان گردد بلامانع است.

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:45
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات49
حجم فایل372 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پاورپوینت در 49 اسلاید به صورت کامل مقوله  خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

خانواده چیست

فلسفه تشكیل خانواده

معیار خانواده موفق از منظر قرآن

مرد

اجزاء اقتدار مرد: پوست ضخیم

اجزاء اقتدار مرد: عضلات حجیم

اجزاء اقتدار مرد: استخوان بندی محکم

اجزاء اقتدار مرد: صدای بم و پرطنین

اجزاء اقتدار مرد: جرأت و جسارت

آقایان از جرأت و جسارتشان چگونه استفاده می کنند؟

جرأت و جسارت زن≠لطافت زن

اجزاء اقتدار مرد: سرعت

مردها از اقتدارشان چگونه استفاده می کنند؟

معنای اصلی اقتدار مرد چیست؟

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
جدل

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
قهر

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
پرخاش

مهارتهای لا‌زم برای تشكیل خانواده موفق

نتیجه گیری

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

خلاصه ی کتاب حقوق مدنی 4 ( نقی زاده - هاشمی ) + تست (حقوق)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:45
مارال
دسته بندیحقوق
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات61
حجم فایل4.677 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خلاصه ی کتاب حقوق مدنی 4 تالیف دکتر ابراهیم نقی زاده و سید احمد علی هاشمی از انتشارات پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم 61 صفحه به همراه تست های پرتکرار درون متنی و نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه ، مناسب برای دانشجویان رشته حقوق پیام نور با کد رشته 1223039

محتویات محصول :

نکات مهم و کلیدی فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 61 صفحه

فایل pdf کتاب حقوق مدنی 4

نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور

نیمسال دوم 95-94 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال اول 95-94 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال دوم 94-93 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال دوم 93-92 با پاسخ نامه کلیدی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:45
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات40
حجم فایل1.05 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت کامل مقوله روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟

تعریف رنگ

روان‌شناسی رنگ‌های مختلف

صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.
شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.
ریسک‌پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.
سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.
دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.
احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.
توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.
زیبایی و برازندگی: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.
کیفیت: مشکی، نقره‌ای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.
ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقره‌ای و بنفش را انتخاب کنید.
مدرن: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.
قدرت: مشکی را انتخاب کنید.

اهمیت رنگ در برند

رنگ‌های مورد علاقه ی زنان و مردان

اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات

مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ‌های زیر تداعی کننده کمیت‌ها یا عواطف خاصی است.

قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر.

آبی (که جزو خواستنی‌ترین رنگ‌ها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی.

زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی.

نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی.

سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت.

ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگ‌منشی.

صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت.

سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت.

سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی.

نقره‌ای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گران‌بهایی.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت-بتن خود تراکم چیست (فنی و مهندسی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:45
مارال
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات70
حجم فایل3.285 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

   بتن خود تراکم ، شامل بازه گسترده ای از طرح های اختلاط می باشد که خواص بتن تازه و سخت شده لازم برای کاربری های خاص دارا می باشند . اگرچه مقاومت هم چنان معیار اصلی موفقیت این بتن می باشند اما ویژگی های بتن تازه آن ، بسیار گسترده تر از بتن معمولی و متراکم شده توسط لرزاننده ها می باشد . این خواص مطلوب باید در زمان ، محل و بتن ریزی حفظ شوند . بتن خود تراکم در مواردی که شبکه بندی آرماتور ها فشرده است ، گزینه ای مطلوب می باشد . هم چنین عدم نیاز به لرزاننده ،آلودگی صوتی محیط را به نحو قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.علی رغم ویژگی های مطلوب، طرح اختلاط و اجرای این نوع بتن به عوامل متعددی از قبیل دانه بندی مصالح سنگی ، نوع مواد افزودنی و همچنین فیلرهای مورد استفاده بستگی دارد . در نظر گرفتن هر یک از معیارهای فوق ، کیفیت بتن سخت شده و کار پذیری بتن تازه را تحت تاثیر قرار میدهد .

   زمان هزینه و کیفیت سه عامل مهم در اجرا می باشد که تاثیر مهمی در صنعت ساخت دارند . هر گونه پیشرفت و یا توسعه ای که باعث بهبود این سه عامل گردد ، همواره مورد علاقه مهندسان عمران خواهد بود . هرگاه این پیشرفت ها در صنعت ساخت و ساز تاثیر گذار باشد باید تحقیقات کافی بر روی فواید و مضرات آنها انجام گرفته و اقدامات لازم برای اجرایی ساختن آنها در صنعت ساخت و ساز صورت پذیرد . بتن خود تراکم با توجه به خصوصیات ویژه خود یکی از این توسعه هاست که می تواند تاثیر قابل توجهی بر صنعت ساخت داشته باشد .

   برای سالیان متمادی دست یابی به بتنی با قابلیت خودترازی ( خود تراکمی ) بدون افت در مقاومت ، روانی و یا جداشدگی ، آرزوی مهندسین در کشورهای مختلف بوده است در اوایل قرن بیستم به دلیل خشک بودن مخلوط بتنی ، تراکم بتن تنها از طریق اعمال ضربه های سنگین در مقاطع وسیع و در دسترس ممکن بود . با شیوع استفاده از بتن های مسلح و آشکار شدن مشکلات اجرایی کاربرد مخلوطهای خشک ، گرایش به استفاده از مخلوطهای مرطوب تر گسترش یافت اما شناسایی تاثیر نسبت آب به سیمان در دهه 1920 نشان داد که افزایش این نسبت می تواند موجب افت در مقاومت بتن گردد . در سالهای بعد ، توجه به مسئله دوام بتن همچنین تاثیر مخرب افزایش نسبت آب به سیمان را به نفوذ پذیری و کاهش دوام بتن آشکار ساخت . این همه باعث گردید تا توجه ویژه ای بر خواص کارایی و رئولوژی بتن و نیز روشهای تراکم ، با هدف بهبود خواص مقاومت و دوام آن صورت گیرد . این تحقیقات در نهایت منجر به معرفی بتن خود متراکم در ژاپن گردید . بتنی با قابلیت جریان زیاد که می تواند تنها تحت تاثیر نیروی ثقل و بدون نیاز به انجام هرگونه فرآیند دیگری تمامی زوایای قالب را پر کرده و آرماتور ها دربرگیرد، بدون آنکه جداشدگی یا آب انداختن ایجاد گردد .         بررسی رئولوژی و کارایی ، تاثیر بالایی بر تعیین خواص بتن خود تراکم را نشان  می دهد ؛ لذا بر اساس روابط مایع لزج نیوتنی ، پارامترهای موثر در تعریف رفتار جریان بتن خود تراکم را معرفی می کند و آزمایش جی  رینگ آزمایش ساده و مناسبی برای اندازه گیری مقاومت بتن در مقابل جداشدگی سنگدانه ها است و چنانچه مقدار آب و خصوصا فوق روان کننده از یک حد معینی افزایش یابد مقاومت جداشدگی بتن کاهش می یابد و از آزمایش دو نقطه ایی می توان بدست آورد که ثابت های رئولوژی می توانند خواص رئولوژی ، خصوصا توانمندی بتن از نظر حرکت پذیری و پرشدگی را بخوبی تعیین نماید .

بتن خود تراکم نخست در سال 1986 توسط H.okamura در ژاپن پیشنهاد گردید و در سال 1988 این نوع بتن در کارگاه ساخته شد و نتایج قابل قبولی را از نظر خواص فیزیکی و مکانیکی بتن ارائه داد . مقالات متعددی در ارتباط با توسعه بتن خودتراکم در دنیا ارائه شد امروزه بتن خود تراکم همزمان با کشور ژاپن در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشورهای اروپایی ، کانادا و امریکا تحت عنوان  self – consolidating concrete  موضوع بحث، بررسی و اجرای سازه های بتنی است.

   درایران نیز استفاده از بتن خود تراکم از چند سال قبل آغاز شده و از مزایای آن بهره گرفته شده است برای مثال می توان از مصرف بتن خود تراکم در تونل رسالت در تهران نام برد .

 

مبانی طراحی مخلوط بتن خود تراکم

   سیال و پایدار بودن از مبانی طراحی مخلوط scc هست ، اما غیر از این خصوصیات، عوامل اقتصادی را نیز باید در طراحی در نظر گرفت . چالش مهم در طراحی مخلوط scc ، معادل بودن مشخصات مورد نیاز با مشخصات واقعی است. مواد مورد نیاز برای ساخت scc به شرح زیر است :

 سیمان : نوع و مقدار سیمان براساس خواص و دوام مورد نیاز تعیین می گردد . معمولا مقدار سیمان بین kg/m3 450- 350 است .

 سنگدانه درشت : تمام سنگدانه های درشت که برای بتن معمولی استفاده می شود ، قابل مصرف در scc است . اندازه حداکثر معمولا بین mm20-16  است. به طور کلی مقدار سنگدانه درشت در  scc  کمتر از بتن معمولی است زیرا سنگدانه درشت انرژی زیادی مصرف می کند که باعث کاهش جاری شدن بتن می شود و در هنگام عبور از موانع مانند آرماتور سبب مسدود شدن بتن می گردد .

3 - سنگدانه ریز : تمام سنگدانه های ریز که برای بتن معمولی استفاده می شود برای scc نیز مناسب است هر دو نوع ماسه شامل شکسته و گرد گوشه قابل استفاده میباشد هرچه مقدار ماسه در مخلوط بیشتر باشد ، مقاومت برشی مخلوط بیشتر است .

 مواد افزودنی معدنی : انواع مواد افزودنی معدنی یا پوزولان را میتوان در scc مصرف کرد این مواد برای بهبود خواص بتن تازه و یا بتن سخت شده و دوام مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله این موارد می توان میکروسیلیس ، سرباره و روباره را نام برد .

 فوق کاهنده آب : فوق کاهنده آب یا فوق روان کننده ها از مواد بسیار مهم برای ساخت scc محسوب می شوند .

 مواد اصلاح کننده ویسکوزیته : مواد اصلاح کننده ویسکوزیته برای افزایش مقاومت جداشدگی در scc مصرف می شود .

 فیلرها : به دلیل الزامات رئولوژی خاص scc هردو مواد افزودنی فعال و خنثی برای بهبود کارایی و همچنین برای تعادل در مقدار مصرف سیمان مورد استفاده قرار می گیرد.

تنظیم طرح مخلوط

پس از ساخت مخلوط های آزمایشی ، اگر عملکرد آنها مطلوب نباشد ، باید طرح مخلوط مجددا انجام شود . بسته به مشکلاتی که در خواص بتن تازه ایجاد می شود ، ممکن است واکنش های زیر انجام گردد : - اضافه کردن فیلر یا استفاده از نوع دیگر فیلر   تجدید نظر در مقادیر شن وماسه  تغییر در مقدار فوق روان کننده یا ماده اصلاح کننده ویسکوزیته  تغییر در مقدار آب و نسبت آب به پودر  تغییر در نوع مواد اصلاح کننده ویسکوزیته یا فوق روان کننده

امروزه برای بتن خود تراکم مشخصات کلی زیر را پیشنهاد می کنند :

الف ) کارآیی

   از نظر کارآیی یک بتن خود تراکم مناسب دارای خواص زیر خواهد بود :

   در حالت معمولی دارای جریان اسلامپی بیش از 600 میلی متر و بدون جداشدگی ، حفظ روانی به مدت حداقل 90 دقیقه ، توانایی مقاومت در شیب 3 % در سطح افقی آزاد ، قابلیت پمپ شدن در لوله ها بطول حداقل 100 متر و به مدت 90 دقیقه ، مقاومت فشاری 28 روزه حدود 600-250 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع ، مقاومت در مقابل خوردگی تهاجم سولفاتها و کلریدها و انجماد و ذوب مطابق استاندارد ، کاهش خطر ترکهای حرارتی در مقایسه با بتن معمولی لرزانده شده.

بتن خود تراکم مزایایی در اجرای موارد خاصی از سازه های بتنی دارد که به نمونه هایی از آنها اشاره میشود :

   -  سازه های بتنی معماری  هنری که نیاز به ظرافت خاص با میلگرد گذاری فشرده دارند .

   -  پل های با دهانه بزرگ که به دلیل طولانی بودن خط انتقال بتن اجرای آن ها با بتن معمولی امکان پذیر نمی باشد و در ضمن استفاده از بتن معمولی موجب قطور تر شدن اندازه پایه ها و نازیبایی سازه می گردد.

    -  تونل های شهری و آبی که در آنها مسافت طولانی انتقال بتن معمولی و حفظ کیفیت و تراکم آن از مشکلات اجرایی است.

   -  ساختمان های بلند و برج ها

   -  ستونها و دیوارهای بلند یا میلگردهای متراکم

   -  ستونهای بتن ریزی شده با پمپ

   -  بتن ریزی بلوک های بتنی

   -  بتن ریزی کف ها و سطوح افقی

   -  بتن ریزی در سازه های زیر آبی

مزایای چشمگیر بتن خود تراکم موجب گسترش سریع آن در دنیا شده است که بطور اجمال میتوان به مواردی از آنها اشاره نمود :

   -  توسعه سازه های بتنی در دنیا و نیاز به بتن های با خواص ویژه

   -  کمبود کارگران ماهر بتن ریزی بویژه کارگران ویبره زن

   -  افزایش سرعت اجرای سازه های بتنی در سهولت بتن ریزی

   -  امکان بهبود کیفیت مکانیکی بتن

   -  امکان اجرای سازه های بتنی ظریف و سنگین و انتخاب مقاطع کوچک یا میلگردهای فشرده

   -  توسعه صنایع پیش ساخته بتنی

   -  صرفه جویی اقتصادی با توجه به کاهش نیروی انسانی لازم و زمان ساخت

   -  توجه به سطوح تمام شده زیبا و مرغوب سازه های بتنی

   - کاهش سر و صدا و آلودگی صوتی محیط کار بویژه در صنایع پیش ساخته بتنی

 

سازه های مختلفی با استفاده از بتن خود تراکم در دنیا اجرا شده اند که به نمونه هایی از آنها در سراسر دنیا اشاره می شود . قابل ذکر است که اجرای بعضی از این پروژه ها بدون استفاده از بتن خود تراکم امکان اجرا نداشته اند .

 

 دیواره های مخازن عظیم LNG شرکت گاز  Osaka در ژاپن

حجم بتن خود تراکم مصرفی = 12000 متر مکعب ( تکمیل بتن ریزی در سال 1998 )

صرفه جویی در تعداد کارگران = حدود 67 درصد در مقایسه با بتن معمولی

صرفه جویی در مدت زمان ساخت = حدود 18 درصد در مقایسه با بتن معمولی

صرفه جویی در

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی (مدیریت)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:45
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات27
حجم فایل1.985 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پاورپوینت در 27 اسلاید به صورت کامل مقوله مدیریت منابع انسانی را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

تاریخچه

مقدمه

رویکردهای مدیریت منابع انسانی

اهداف مدیریت منابع انسانی

وظایف مدیریت منابع انسانی
فراگرد مدیریت منابع انسانی 

برنامه ریزی منابع انسانی

تدوین راهبرد برای تأمین منابع انسانی

ارزیابی سیستم برنامه ریزی منابع انسانی

چگونه یک سازمان کارمندیابی را ارزیابی
می کند؟

کارایی سازمان

بهبود مدیریت وعوامل مؤثر در توسعه مهارت های انسانی

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت نورشناسی ابن هیثم (معماری)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:44
مارال
دسته بندیمعماری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات59
حجم فایل543 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پاورپوینت در 59 اسلاید به صورت کامل مقوله نورشناسی ابن هیثم را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

زندگی نامه ابن هیثم

معرفی

کارها

حل مسأله زیر یکی از کارهای معروف او است:

«در صفحه دایره‌ای به مرکز O و به شعاع R، دو نقطه ثابت B ،A داده می‌شود. هرگاه دایره را به مثابه آیینه‌ای فرض کنیم بر آن، نقطه‌ای چون M بیابید که شعاعی نورانی که از A خارج می‌شود پس از منعکس شدن در نقطه M، بر B بگذرد.»

شاگردان ابن هیثم

ابن هیثم از دیدگاه بزرگان تاریخ علم

آثار ابن هیثم

اختر شناسی

هندسه محض

هندسه کاربردی

مسلک فلسفی ابن هیثم

ابن هیثم و روش شناسی علم

کتاب المناظر

گفتارهای کتاب المناظر

اکتشافات علمی ابن هیثم

نظریه های نورشناختی ابن هیثم و مقایسه ی آنها با نظریه های فیزیکدانان اروپایی

انتشار راست خط نور

تقسیم بندی اجسام از نظر قابلیت انتقال نور

قوانین انعکاس نور

تعبیر مکانیکی انعکاس نور

تصویر در آینه های تخت و وضعیت آن

نظریه عمومی نورشناسی ابن هیثم

ویژگی های نظریه نورشناسی ابن هیثم

دستاوردهای مهم ابن هیثم در نورشناسی
(انقلابی ناآگاهانه در نظام فیزیکی- فلسفی ارسطو)

شکست نور

نظریات پیش از ابن هیثم درباره بینایی

نظریه ابصار ابن هیثم (مقدمه)

عملکرد چشم در فرآیند ابصار

بایست های لازم برای پیدایش احساس بینایی

سطوح متمایز فرآیند بینایی

سایر تئوری های تبیینی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت انواع نظام های بیمه ای (بیمه)

سه شنبه 1 اسفند 1396
2:44
مارال
دسته بندیبیمه
فرمت فایلppt
تعداد صفحات28
حجم فایل882 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پاورپوینت در 28 اسلاید به صورت کامل مقوله انواع نظام های بیمه ای را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

مدل بوریج
مدل بیسمارک
مدل بیمه سلامت ملی
مدل پرداخت شخصی

اهداف عبارتند از :

مراقبت از سلامت مردم
درمان بیماران
و حفاظت مالی خانواده‌ها در برابر هزینه‌های درمان.
 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir