تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید 22 ص (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:50
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید

مهارت‌های جدید باید منجربه تغییرات رفتاری گردد و یاد گیرنده را در دستیابی به اهدافش یاری رساند.         

هر ساله حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه خالص در ایالات متحده امریکا صرف سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای جدید در بخش خصوصی میشود. تنها ۲ درصد از این مقدار توسط موسسات سرمایه گذاری و یا بانکها تامین میشود.تا ۱۰ درصد دیگر آن نیز از بازار سهام و یا بازارهای عمومی حاصل میگردد. این ارقام نشان میدهد که حداقل ۸۸% از سرمایه خالص مورد و یا منابع غیر رسمی تامین میشود. برخی از اوقات به نقش اعتبارات دولتی در پویایی و رشد یک کسب و کار بیش از اندازه اهمیت داده می شود. مطالعات اخیر نشان می دهد که حتی کسب و کارهای کوچک درسطوح پایین بعد از دریافت یک یا دو وام به سطح ثابتی از رشد می رسند و برای مدتی درآن سطح متوقف میشوند.

در پس هر کسب و کار در حال رشد ایده ای قابل دسترسی نهفته است و هر ایده ای از کارآفرینی با انگیزه و با اطلاعات کافی سربرون می‌آورد. با وجود اینکه در توسعه کسب و کارهای موجود ابزارهای رایگانی نیزوجود دارند اما این مقاله به بهینه سازی استفاده از آموزش که عموما ابزار رایگانی نیست در ترویج و سرعت بخشی به رشد کسب و کار می پردازد. در واقع آموزش فرایندی است که برای ترغیب به یاد گیری مهارتهای جدید سازماندهی شده است. مهارت‌های جدید باید منجربه تغییرات رفتاری گردد و یاد گیرنده را در دستیابی به اهدافش یاری رساند. ارزش این آموزشها به محیط پیرامون آنها بستگی دارد. به طور مثال اخبار نسبتا قدیمی در تلویزیون بعنوان یک رسانه ارزش چندانی ندارد اما در روزنامه ها هنوز خریداران زیادی دارد. ارائه اطلاعات درست به مشتری واقعی آن و در زمان مناسب یکی از فعالیتها یی است که به سرعت در دنیا رواج یافته است.

فراهم نمودن زمینه های مناسب آموزش

بسیاری از آموزشهایی که به افراد مختلف ارائه میشود به دلیل مناسب نبودن برنامه زمانی و یا فقدان زمینه های لازم اتلاف می گردد.

▪ به منظور موثر بودن آموزش سه شرط اصلی باید فراهم باشد:

۱) یادگیرنده باید با یک تغییر شدید مواجه گردد که این تغییر میتواند یک مشکل و یا یک فرصت باشد.

۲) یاد گیرنده باید بداند که این تغییر در حال وقوع است و یا در مدت کوتاهی به وقوع خواهد پیوست.

۳) ذهن یاد گیرنده باید در مقابل یادگیری یک مهارت جدید باز باشد باید خود بخواهد که یاد بگیرد تنها در این صورت است که میتواند مشکل خود را تا حدی رفع نماید و یا از فرصتی که برایش ایجاد شده است بهره جوید. به عبارتی شما می توانید کلاس درس خود را مملو از یادگیرندگان نمایید اما نمی توانید آنها را مجبور کنید که یاد بگیرند. به همین منظور شما باید درآنها انگیزه ایجاد کنید. ایجاد انگیزه همیشه مرتبط با ایجاد نیاز است. این نیاز ها می تواند نیازهای اصلی و اولیه و حیاتی ویا نیاز های پیچیده وبزرگتری باشد که سبب ارضای درونی فرد میگردد. آموزش در صورتی تاثیر گذار است که برخی از نیا زهای یاد گیرنده را مرتفع نماید.

ارزیابی نیازهای آموزشی

هر چقدر احساس نیاز بیشتر باشد آموزش مفیدتر و موثرتر خواهد بود. آموزش فرد برای مواجهه با موقعیت احتمالی درآینده نا مشخص اثر کمتری نسبت به اموزشی دارد که برای موقعیتی معلوم و در آینده ای نزدیک به فرد داده شود. از این‌رو هرچقدر تخمین موقعیت آموزشی در تناسب با نیازها بیشتر و کاربرد آن شفاف ترباشد ایجاد انگیزه بیشتر خواهد بود. معمولا افراد هنگامی پی به نیاز خود میبرند که با مشکلی مواجه میگردند. مطالعاتی در مورد ۵۰۰ موسسه با هدف شناسایی متداولترین مسائلی که کسب وکار ها در طول رشد خود با آن روبرو هستند انجام شده است. بر مبنای این بررسی مشکلات متداول در ۴ زمینه دسته بندی شده است.

۱) بازار یابی و فروش که شامل:

ـ فروش کم

ـ وابستگی به مشتری

ـ افزایش رقابت

ـ مشکلات توزیع

ـ تبلیغات غیر موثر

۲) مدیریت مالی شامل:

ـ سرمایه در گردش نا کافی

ـ مشکلات جریان نقدینگی

ـ نبود کنترل کافی در مورد حاشیه سود وهزینه ها

۳) مدیریت منابع انسانی شامل:

ـ استخدام وگزینش

ـ جابجایی وتغییرکارکنان

ـ کمبود آموزش

۴) مدیریت عمومی شامل:

ـ فقدان تجربه مدیریتی

ـ کار بیش از اندازه مالک ومدیر

مشکلات مربوط به رشد مدیریتی

این مشکلات ممکن است برای کسانی که به امر آموزش مدیریت می پردازند عادی باشد اما برای نو کارآفرینان و تیم‌های مدیریتی که در موقعیت رشد قرار دارند مسئله ایجاد مینماید.بررسی دیگری نیز در سال۱۹۹۲ انجام شد که از کار آفرینان خواسته شد زمینه هایی را که در طول دوران رشد کسب و کارشان توجه آنها را به خود معطوف می‌دارد بیان کنند.

▪ زمینه های اصلی که توسط کار آفرینان مطرح شد عبا رتند از:

ـ تحصیل منابع، شامل منابع مالی ومدیریتی واستعدادهای فنی

ـ توسعه استراتژی جدید بازار یا ارائه محصولی خاص در بازار

ـ ارتباطات

ـ تخصیص منابع که نیاز به استفاده از سیستمهای حسابداری بودجه بندی پیشرفته

ـ گردش کاری وافزایش تقاضا برای تخصصی کردن کارها

ـ روابط انسانی و کم شدن ارتباط مدیران با کارمندان

ـ تخصص فنی و نیاز بیشتر به تخصص در شرکت

ـ قابلیت دسترسی مالی

ارائه آموزش

علاوه بر نیازهای یاد گیرندگان در برنامه‌های آموزشی در بالا اشاره گردیده جنبه مهم دیگری که تاثیر گذاری آموزش را افزایش می دهد نحوه ارائه آن است. این شیوه باید در برگیرنده دو زمینه اصلی باشد.

۱) رساندن اطلاعات کافی به مخاطب به نحوی که تقاضا با عرضه تناسب داشته باشد.

۲) انتخاب روش مناسب آموزش در یک بازار ایده ال باید کلیه اطلاعات در هر زمانی و برای هر فردی قابل دسترسی باشد. این مطلب برای هر کار آفرینی که علاقمند به استفاده از دوره های آموزشی است صدق میکند. متاسفانه این مطلب همیشه و به طور مداوم برای هر مدیر کسب و کار برقرار نیست. از طرفی تنها با داشتن این اطلاعات است که کار آفرین در موقعیتی قرار می‌گیرد که میتواند تصمیمی آگاهانه بگیرد. در بانکداری شرایطی که کارگذار بانک قرض گیرنده را به درستی نمی شناسد و 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه مجتمع توس چینی 29 ص (گزارش کارورزی)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:49
مارال
دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل2.823 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه ........................................................................................................................................... 3

         کروکی آدرس....................................................................................................................................... 5

         تاریخچه طوس چینی.......................................................................................................................... 6

         اخذ مجوز.............................................................................................................................................. 8

         توجیه اقتصادی..................................................................................................................................... 8

         جذب سرمایه........................................................................................................................................ 9

         بازاریابی و تبلیغات.............................................................................................................................. 9

         جدول زمانبندی.................................................................................................................................... 9

         نیروی انسانی........................................................................................................................................ 10

         مشخصات کارکنان............................................................................................................................... 11

         واحد سنگ شکن................................................................................................................................. 12

         واحد تهیه مواد...................................................................................................................................... 12

         توضیحی مختصر در مورد دستگاه بالمیل......................................................................................... 13

         واحد فرمینگ........................................................................................................................................ 16       توضیحی کوتاه در مورد دستگاه فرمینگ......................................................................................................................................... 16       واحد لعاب   17         واحد کوره لعاب.................................................................................................................................. 19       بازرسی چینی سفید         19                                                                                                       واحد دکور      19    قالبسازی         21                                                                                                       معرفی گچ و قالبهای گچی         22                                                                                                       دلایل اصلی استفاده از گچ     22     مواردی که در ساخت قالب گچی بایستی رعایت شود................................................................. 23       روش ریخته گری گچ در قالبهای مادر................................................................................................................................................... 24       توضیحی کوتاه در مورد انواع قالبها.................................................................................................................................................. 25       مدلسازی      26         واحد چاپخانه....................................................................................................................................... 26       کروکی سالن تولید         28

همراه با عکس های رنگی از مدل های مختلف و تعداد چینی در تیمهای مختلف.

 

 

 

مقدمه:

       عنوان این پروژه مجتمع توس چینی می باشد که اهداف این جانب در نگارش آن به صورت زیر بوده است:

1-          با توجه با آنکه مبحث چینی سازی و صنایع وابسته به آن دارای پیشینه تاریخی و کهن در کشور ما  می باشد و نظر به آنکه این صنعت در حال حاضر نیز از اهمیت و توان بالایی در کشور ما برخوردار است این موضوع را انتخاب کردم.

2-          کشش این صنعت در سرمایه گذاری و کارآفرینی بسیار بالا می باشد که می توان با توجه به آن ایجاد شغل و سود بازگشت سرمایه در صنعت چینی سازی حدود 70% نائل شد  بنابراین انتخاب این موضوع و تحقیق پیرامون آن می تواند بسیار سودمند باشد.

3-          سعی این جانب در انجام این پروژه به این صورت بوده تا بتوانم پس از معرفی شمای کلی از صنعت چینی سازی به بررسی یکی از کارخانجات موفق در این صنعت بپردازم تا علاوه بر جنبه کلی پروژه در زمینه معرفی این صنعت بپردازم جنبه های جزئی تر و تخصصی تر نیز بپردازم تا حاصل آنچه گردآوری شده موضوعی ارزشمند و در خور توجه را حاصل آورد.

4-          در انجام این پدیده پروژه کوشیده ام تا به نتایجی عملی و عینی از کارآفرینی و جنبه های آن در صنعت چینی سازی برسم تا نمودی روشن تر و آینده ای مشخص تر از این صنعت و توانایی های آن در ایجاد شغل پایدار و سودآور برای افراد مشخص شود. اما برای انجام این پروژه این جانب مراحل زیر را طی کردم:

1-   با توجه به آنچه که برای من مهم بود که اطلاعات این پروژه به صورت کلی و جزئی و ارزشمند ارائه شود تا امکان استفاده از آن فراهم آید. سعی نمودم که از اطلاعاتی دقیق و واقعی استفاده نمایم. به همین جهت شرکت توس چینی را به عنوان هدف پروژه انتخاب کردم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت-پردازش تصویر و ماشین بینایی (کامپیوتر و IT)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:49
مارال
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات60
حجم فایل202 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در معنای خاص آن پردازش تصویر عبارتست از هر نوع پردازش سیگنال که ورودی یک تصویر است مثل عکس یا صحنه‌ای از یک فیلم. خروجی پردازشگر تصویر می‌تواند یک تصویر یا یک مجموعه از نشانهای ویژه یا متغیرهای مربوط به تصویر باشد. اغلب تکنیک‌های پردازش تصویر شامل برخورد با تصویر به عنوان یک سیگنال دو بعدی و بکاربستن تکنیک‌های استاندارد پردازش سیگنال روی آنها می‌شود. پردازش تصویر اغلب به پردازش دیجیتالی تصویر اشاره می‌کند ولی پردازش نوری و آنالوگ تصویر هم وجود دارند. این مقاله در مورد تکنیک‌های کلی است که برای همه آنها به کار می‌رود. در هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.  امروزه پردازش تصویر بهترین ابزار برای استخراج ویژگی ها و تحلیل موقعیت و در نهایت تصمیم گیری صحیح می باشد. در مورد انسان نیز به همین صورت است, اطلاعات از طریق چشم به مغز ارسال می شوند و مغز با پردازش این اطلاعات تصمیم نهایی را گرفته و فرمان را صادر می کند. هدف از پردازش تصویر پیاده سازی عملکرد ذهن انسان در قبال داده ها و انجام پردازش های خاصی برای استخراج ویژگی مورد نیاز برای رسیدن به هدف از پیش تعیین شده می باشد. 
مقدمه تاریخچه پردازش تصویر از سال 1964 تاكنون، موضوع پردازش تصویر، رشد فراوانی كرده است. علاوه بر برنامه تحقیقات فضایی، اكنون از فنون پردازش تصویر، در موارد متعددی استفاده می شود. گر چه اغلب این مسائل با هم نامرتبط هستند، اما عموما نیازمند روش هایی هستند كه قادر به ارتقای اطلاعات تصویری برای تعبیر و تحلیل انسان باشد. برای نمونه در پزشكی شیوه های رایانه ای Contrast تصویر را ارتقا می دهند یا این كه برای تعبیر آسانتر تصاویر اشعه ایكس یا سایر تصاویر پزشكی، سطوح شدت روشنایی را با رنگ، رمز می كنند. متخصصان جغرافیایی نیز از این روش ها یا روش های مشابه برای مطالعه الگوهای آلودگی هوا كه با تصویر برداری هوایی و ماهواره ای بدست آمده است، استفاده می كنند. در باستان شناسی نیز روش های پردازش تصویر برای بازیابی عكس های مات شده ای كه تنها باقی مانده آثار هنری نادر هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. در فیزیك و زمینه های مرتبط، فنون رایانه ای بارها تصاویر آزمایش های مربوط به موضوعاتی نظیر پلاسماهای پرانرژی و تصاویر ریزبینی الكترونی را ارتقا داده اند. كاربردهای موفق دیگری از پردازش تصویر را نیز می توان در نجوم، زیست شناسی، پزشكی هسته ای، اجرای قانون، دفع و صنعت بیان كرد. در اوایل دهه 60 سفینه فضایی رنجر 7 متعلق به ناسا شروع به ارسال تصاویر تلویزیونی مبهمی از سطح ماه به زمین کرد. استخراج جزئیات تصویر برای یافتن محلی برای فرود سفینه آپولو نیازمند اعمال تصمیماتی روی تصاویر بود. این کار مهم به عهده لابراتوار (JPL) Jet Propulsionقرار داده شد.  بدین ترتیب زمینه تخصصی پردازش تصاویر رقومی آغاز گردید و مثل تمام تکنولوژی‌های دیگر سریعاً استفاده های متعدد پیدا کرد.     عملیات اصلی در پردازش تصویر فشرده‌سازی تصاویر برای ذخیره‌سازی تصاویر باید حجم اطلاعات را تا جایی که ممکن است کاهش داد و اساس تمام روش‌های فشرده‌سازی کنار گذاردن بخش‌هایی از اطلاعات و داده‌ها است. ضریب یا نسبت فشرده‌سازی است که میزان و در صد کنار گذاشتن اطلاعات را مشخص میکند. این روش ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات را آسان‌تر می‌کند و پهنای‌باند و فرکانس مورد نیاز کاهش می‌یابد. امروزه روش‌هایی متعدد و پیشرفته برای فشرده‌سازی وجود دارد. فشرده‌سازی تصویر از این اصل مهم تبعیت می‌کند که چشم انسان حد فاصل دو عنصر تصویری نزدیک به هم را یکسان دیده و تمایز آنها را نمی‌تواند تشخیص دهد. همچنین اثر نور و تصویر برای مدت زمان معینی در چشم باقی مانده و از بین نمی‌رود که این ویژگی در ساخت تصاویر متحرک مورد توجه بوده‌است. روش JPEG نام این فرم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کارآموزی پروژه كارآفرینی 45 ص (گزارش کارورزی)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:49
مارال
دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات44
حجم فایل60 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 

 

پروژه كارآفرینی


 
فهرست مطالب

شرح كسب و كار

امكان سنجی

اهداف

ماهیت

كلیدهای موفقیت

محصولات یا خدمات

منابع انسانی

منابع فیزیكی

طرح بازاریابی

طرح مالی / مشخصات

نمودار

جدول

ضمائم

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه پرورش گلهای زینتی 46 ص (جزوه)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:49
مارال
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات46
حجم فایل2.508 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

« فهرست مطالب »

عنوان                                                                      صفحه

تاریخچه و سبکهای گوناگون هنر باغ سازی در جهان                                                                 1

 

فصل اول – توسعه باغ سازی کهن                                                                          2                   

 

بخش اول – بابل                                                                                                          3

 

فصل دوم – توسعه باغ سازی در قرون وسطی                                                               3      

 

بخش اول – ایتالیا                                                                                                          4

 

بخش دوم – فرانسه                                                                                                      5

 

بخش سوم – انگلستان                                                                                                   5

 

بخش چهارم – خاور دور                                                                                                 5

 

تاریخچه و سبک پردیس سازی در ایران                                                                          6   

 

فصل اول – تحول تاریخی باغ در ایران                                                                                8

 

بخش اول – باغ های تیموری                                                                                            8

 

بخش دوم – باغ های صفوی یا شاه  عباسی                                                                          9

 

بخش سوم – باغ های قاجاری                                                                                         10

 

بخش چهارم – باغ های شیراز                                                                                        10

 

باغ تخت – باغ ارم                                                                                                       10

 

بخش پنجم - باغ های تبریز                                                                                             10

 

 

    عنوان                                                                                                      صفحه

تحقیقات پروژه                                                                                                               12

 

بخش اول:مصاحبه با کارشناس گلخانه                                                                                 13

 

نتایج تحقیقات                                                                                                                 15

 

تراکت تبلیغاتی                                                                                                                 19

 

آلبوم عکس                                                                                                                    20

 

مشخصات مالی طرح                                                                                                        31

 

پلانها                                                                                                                            43 

 

منابع و مأخذ                                                                                                                  44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کارآموزی پرورش ماهی کپور (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:49
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل27 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیش گفتار:

استفاده مطلوب از منابع آبی، مسئله ای است که نباید از سوی کارشناسان امور نادیده گرفته شود، زیرا وضعیت اقلیمی کشورمان اقتضا می کند که حداکثر بهره برداری از منابع آبی صورت می گیرد. برای استفاده حداکثر از این منابع در مرحله اول باید از به هدر رفتن آب جلوگیری کنیم در ایران باستان روشهائی را مورد استفاده قرار می دادند که هم اکگنون نیز در اکثر مناطق کشور مرسوم است. از جمله این روشها احداث مخازن ذخیره آب است که پس از انباشتن آب در آن، در مواقع لزوم جهت امور کشاورزی و دامداری و غیره به مصرف میرسد. با توجه به وجود مخازن ذخیره آب که از قبل موجود بوده و همچنین احداث شبکه های آبیاری می توانیم از این منابع آبی جهت پرورش ماهی استفاده نمائیم. البته تجربیات در این مورد اندک است و لازم است متخصصین فن با مشاوره و همکاری، شرایط مساعد جهت انجام این کار را فراهم آورند.

امروزه با توجه به نقش و اهمیت آبزیان در تأمین پروتئین انسان، پرورش انواع آبزیان در سطح وسیعی مورد عنایت و توجه قرار گرفته است. بطوریکه هم اکنون سرمایه گذاری قابل توجهی را به سوی خود جلب کرده و افراد زیادی به این فن روی آورده اندآبیاری jlj  Hfdhvd . از طرفی محدودیت صید از دریاها و آبهای آزاد  و همچنین افزایش تقاضای بازار، خود عاملی جهت استفاده از آبهای داخلی در پرورش آبزیان می باشد.

در کشور ما علیرغم وجود استعداد های بالقوه فراوانی که در مناطق ساحلی فراهم است، امکانات و استعداد های قابل توجهی نیز در اراضی و آبهای داخلی وجود دارد که می تواند در پرورش آبزیان و تولید مقدار قابل توجهی پروتئین سفید مورد استفاده قرار گیرد. از جمله این امکانات قنوات، چشمه ها و چاههای کشاورزی هستند که یا در مظهر اغلب آنها استخر های کوچک و بزرگ ذخیره آب موجود بوده و یا امکان احداث چنین استخرهائی در مجاورت آنها وجود دارد. با توجه به شرایط و موقعیت خاصی که این استخر ها از آن برخوردار هستند می توان به پرورش ماهی در آنها اقدام نمود. بعضی از این استخر ها با توجه به شرایط محیطی و موقعیت جغرافیائی جهت پرورش کپور ماهیان و بعضی از آنها جهت پرورش ماهیان سرد آبی (قزل آلا)، میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. در این جزوه آموزشی صرفاً مسائل مربوط به پرورش کپور ماهیان در استخر های ذخیره آب کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و امید است مورد استفاده عموم عالاقمندان بویژه روستائیان و کشاورزان عزیز قرار گیرد و در آشنائی هر چه بیشتر آنها با شیلات. علی الخصوص حرفه پرورش ماهی موثر واقع شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول

کلیاتی راجع به پرورش کپور ماهیان

1ـ معرفی کپور ماهیان پرورشی:

کپور ماهیان از گروه ماهیان گرمایی هستند، رشد، نمو و تولید مثل آنها در آبهای گرم با دمای بهینه 20 تا 30 درجه سانتیگراد صورت میگیرد. عمده ترین کپور ماهیان پرورشی عبارتند از:

1ـ کپور معمولی                              2ـ کپور علفخوار یا آمور

3ـ کپور نقره ای یا فیتوفاگ                 4ـ کپور سر گنده یا بیگ هد

بطور کلی پرورش کپور ماهیان بصورت توأم و در استخر های خاکی صورت می گیرد. هر یک از گونه های مذکور عادت غذایی خاصی دارند و پرورش توأم آنها باعث می شود تا از کلیه سطوح غذاهای موجود در استخر استفاده گردد. در این استخرها هم از طریق کوددهی منظم (جهت تولید غذاهای طبیعی) و هم از طریق دادن غذاهای دستی کلیه احتیاجات غذایی ماهیها تأمین می گردد.

در اینجا بطور جداگانه به تسریح خصوصیات هر یک از گونه های کپور ماهیان پرورشی میپردازیم.

الف ـ کپور معمولی:

از ماهیانی است که بعلت داشتن گوشت وقیمت مناسب در سراسر دنیا پرورش داده می شود.

نژاد پرورشی این ماهی دارای بدنی پهن تر و گوشتی تر از نوع وحشی است. رنگ آن در دو طرف زرد طلائی و در پشت تیره است. هر یک از فلس ها در انتها دارای یک خال سایه رنگ می باشد. باله ها تیره هستند ولی باله دمی گاهی نارنجی یا قرمز رنگ است. از علائم مشخصه این ماهی داشتن بدنی پهن و یک باله پشتی ممند می باشد.

دستگاه گوارش آن نسبتاً ساده و فاقد معده مشخص است. این ماهی همه چیز خوار است و عمدتاً از جانوران کف زی، گیاهان، مواد غذایی پوسیده بستر و داخل گل تغذیه می کند. در آب و هوای گرم و معتدل، نرها در 2ـ1 سالگی و ماده ها در 3ـ2 سالگی بالغ میشوند مناسب ترین دما برای تخم ریزی 20ـ18 درجه سانتیگراد و مناسب ترین دما جهت رشد و نمو آن 25 درجه سانتیگراد است. یک ماهی کپور 4کیلوگرمی 450ـ300  هزار عدد تخم می گذارد.

متخصصین ژنتیک، توانسته اند از ماهی کپور معمولی چند نژاد کم فلس به نام های کپور آئینه ای، کپور خطی و کپور چرمی یا لخت پرورش دهند. این ماهی در شرایط پرورشی بخوبی از انواع غذاهای دستی استفاده می کند.

ب ـ کپور علفخوار یا آمور:

این ماهی عمدتاً از گیاهان عالی و جلبکهای ریسه ای تغذیه می کند. تغذیه فعال این ماهی از گیاهان زمانی شروع می شود که طول ماهی به 3 سانتیمتر و بیشتر رسیده باشد. میزان غذای مصرفی این ماهی در هر شبانه روز حدود 40% وزن بدن و ضریب تبدیل غذا به گوشت حدود 1: 30ـ25 می باشد. مرز شروع و قطع تغذیه این ماهی بین 12ـ10 درجه سانتیگراد میرسد تغذیه ماهی آمور شروع شده و در فصل پائیز زمانی که درجه حرارت به همین حد میرسد، قطع می گردد. این ماهی از گوشت مرغوب و با ارزشی برخوردار است و به طول و وزن قابل توجهی می رسد، بطوریکه طول آن ممکن است تا 5/1 متر و وزن آن تا 50 کیلوگرم برسد. ماهی آمور دارای بدنی کشیده، سرپهن، پوزه گرد و فلسهای درشت می باشد. این ماهی بر خلاف کپور معمولی دارای یک باله پشتی کوتاه است. در سن 5ـ3 سالگی بالغ می شود، یک ماهی آمور 7 کیلوگرمی حدود 800 هزار عدد تخم تولید می کند. این ماهی نقش مفیدی در کنترل گیاهان هرز کف و دیواره های استخر دارد.

ج ـ کپور نقره ای یا فیتوفاگ:

فلسهای این ماهی ریز و نقره ای و بدن فشرده است. روی شکم از زیر گلو تا مخرج لبه ای تیز وجود دارد. زائده های کمان برانشی آن بلند است که از دو طرف بهم متصل شده و در نهایت توده ای اسفنج مانند به وجود می آورند که کار فیلتر کردن آب و گرفتن پلانکتونهای غذائی را انجام میدهند. این ماهی در مراحل اولیه رشد از انواع فیتوپلانکتونها و زئوپلانکتونها و در مراحل اصلی رشد عمدتً از فیتوپلانکتونها تغذیه می کند. گرچه در مورد میزان مصرف غذای آنها ارقام کاملاً صحیحی در دست نیست ولی به نظر میرسد که این ماهی روزانه به مقدار 17%  وزن بدن خود احتیاج به غذا داشته باشد. درجه حرارت شروع و قطع تغذیه شبیه کپور علفخوار است. پرورش این ماهی در استخر های خاکی مبتنی بر کوددهی استخرهاستو در شرایط آب و هوائی معتدل و گرم، در سن 4ـ3 سالگی بالغ می شود. تعداد تخم های یک ماهی فیتوفاگ 7 کیلوگرمی حدود 500 هزار عدد است. در بازارهای ماهی فروشی به این ماهی به غلط آزاد پرورشی گفته می شود.

د ـ کپور سرگنده یا بیگ هد:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی فنی واقتصادی طرح ایجاد کارخانه تولید پودر آب پنیر و پودر شیر خشک (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:48
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات57
حجم فایل111 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

صفحه

 

1) هدف                                                                                                 

2) بیان موضوع

3) اهمیت موضوع

4) تشریح محصولات

          1-4) آب پنیر

          2-4) پودر آب پنیر

          3-4) پودر شیر خشك صنعتی

5) محل اجرای طرح

6) زمین و محوطه سازی

7) فرایند تولید

          1-7) پودر شیر خشك كامل

          2-7) پودر شیر خشك كم چرب (اسکیم)

          3-7) پودر آب پنیر                                                                        

8)ماشین آلات و تجهیزات                                                                          

9) تأسیسات و وسایل تأسیساتی

10) وسایط نقلیه و تجهیزات

11) وسایل اداری و تجهیزات آزمایشگاهی

12) هزینه‌های قبل از بهره‌برداری

13) هزینه‌های پیش‌بینی نشده

14) جدول سرمایه‌گذاری ثابت طرح

15) سرمایه در گردش ناخالص

16) برنامه اجرای پروژه

17) بررسی اقتصادی و بازاریابی

           1-17) مطالعه بازار

          2-17) رقبا:

            3-17) پیش بینی ظرفیت تولیدی

           4-17) قیمت

           5-17) نتیجه‌گیری بحث اقتصادی و بازاریابی

18) محاسبه صرفه جویی ارزی

19) نحوه تامین مالی

20) مواد اولیه و مواد بسته بندی

21) نیروی انسانی مورد نیاز

21) دستمزد مستقیم و غیر مستقیم تولیدی

22) تعمیرات و نگهداری

23) هزینه انرژی

24) هزینه استهلاك دارایی‌های ثابت

25) هزینه‌های سربار

26) هزینه‌های تولید

27) هزینه‌های اداری و توزیع فروش

28) هزینه‌های غیر عملیاتی

29) مبانی برآورد فروش

30) قیمت تمام شده و سود

31) جدول پیش بینی گردش وجوه نقد و ترازنامه

32) تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی

33) روش های ارزیابی

34) خلاصه طرح

 

3

3

4

5

5

7

 

10

12

13

16

16

17

17

18

19

21

21

22

22

22

22

23

25

25

27

29

30

31

32

33

 

34

35

36

37

37

38

 

39

40

40

41

41

42

42

45

50

52

 

 

 

 

1) هدف: 

هدف پروژه تولید انواع پودرها از جمله پودر خشك صنعتی و پودر آب پنیر به میزان 2750 تن در سال در دو شیفت كاری برای رفع نیازهای كمكی كارخانه‌های مورد استفاده در مناطق مركزی ایران (استانهای قم‏، تهران، اصفهان، سمنان، یزد، مركزی، قزوین) است.

 

 

2) بیان موضوع:

 در مورد سرانجام احداث این كارخانه چند مطلب باید به طور كامل مورد بررسی قرار گیرد یكی داده های لازم برای انجام كار است كه این داده ها از بزرگترین آنها مثل سرمایه گذاری ثابت تا كوچكترین آنها مثل نیروی انسانی و مواد اولیه قابل شناسایی است كه اگر به طور كامل برآورده شود یك قسمت كار به درستی طی شده و نمی‌تواند تهدیدی برای حركت باشد. در مورد دادها این توضیح لازم است كه مواد اولیه مهم‌ترین داده ها در این كارخانه است كه با توجه به وجود مراكز لبنی برای تهیه آب پنیر در ظرفیت پیش‌بینی شده و دامداری‌های فراوان برای تهیه شیر، این مورد با مشكلی مواجه نمی‌شود. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

ایجادیک واحد پرواربندی گوساله به ظرفیت 300 راس از نزاد آمیخته (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:48
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات27
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه

بی گمان از قرون گذشته تا آیندگان.نوع بشر در اولین اقدامات خود رفع گرسنگی را ملاک قرار داده و خواهد داد.غذا بویزه نوع حیوانی  آننقش سرنوشت  سازی در استقالال و سلامت و پویندگی و سازندگی ملل و اقوام داشته و خواهد داشت.هرفرد و اجتماعی که ازحیث مواد غذایی فقیر می باشند اقتدار در تفکر.سیاست و اقتصاد خودرا کم کم به ورطه فنا خواهد سپردوسلطه پذیر مقتدران و ثروتمندان خواهد شد.چرا که بدون امکانات و تجهیزات مورد نیازجوامع امروزی می توان گذران عمر نموداما  بدون آذوقه و توشه هرگز .تولید و تامین مواد غذایی از انجا که از ضروریات اساسی و اولیه زندگی انسانها محسوب شده و هرگونه اهمال و سهل انگاری و غفلت در این امربا بازتابهای غیرقابل جبرانی همراه خواهد بودلذا بر ماست که امروزاین نیاز حیاتی و سرنوشت ساز ملت رابیش از پیش باور کنیم و خدایی ناکرده با کوتاهی و ضعف موجبات تباهی و انقراض و شکست آیندگان رافراهم نیاوریم که نیاز امروز را باید پاسخگو بود چرا که فردانیازی دیگر به آن افزوده خواهد شد.ارج نهادن به تلاش هموطنانی است که سوای جوانب اشتغال و سودآوری همت خویش را در زمینه تولید جزم نموده و با قبول زحمات طاقت فرسا گامی در راه توسعه و قطع وابستگی بر میدارند.

 

واینک هموطنان دیگر با میل شخصی و با نیات خیر خواهانه قدم در راه تولید نهاده و با مشارکت در عرصه پرورش دامگوشتی خواهان خدمت به جامعه نیازمند کنونی است.جامعه ای که به پروتئین به عنوان یک ضرورت حتمی در رشد حجسمی و شکوفایی خلاقیتهای ذهنی کودکان خود و به عنوان یک ماده مغذی در حفظ و نگهداری سلامت سایر افراد خود می نگرند.

مهم به بار نیاید مگر آنکه پایه های رفاه و آسایش را در خودکفایی و استقلال جستجو کنیم و به یقین باید اظهار داشت که ریشه های استقلال در فعالیت های دامپروری و کشاورزی است هر چه ین دو بخش پویا تر باشند صنایع وابسته فعال تر وهرچه صنعت در این دوخادم تر باشد شکوفایی ثمره خودکفایی خوش منظرتر خواهد بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كلیات

1) هدف ایجادیک واحد پرواربندی گوساله به ظرفیت 300 راس از نزاد آمیخته در روستای ابراهیم آبادآبیک میباشد.

برای اجرای طرح نیاز به ساختمانها و تاسیسات پرواربندی گوساله با مشخصاتی که ذکر خواهدشد می باشد.این واحد تحت شرایط متعارف س از تکمیل و بهره برداری قادر خواهد بود در سال اول116تن گوشت و585تن کود(با در نظر گرفتن تلفات)تولید نماید.

2) مجری طرح سید رحمت اله اسدی می باشد که در امر پرورش و پروار گوساله ها با(همکاری مسئول فنی طرح)اطلاعات و تجاربی که از آنان سراغ می رود قادر خواهند بود به خوبی دامداری خود را سرپرستی و اعمال مدیریت نمایند.

3) محل و موقعیت و محل اجرای طرح کیلومتر 17 جاده طالقان از سه راه قشلاق بخش آبیک می باشد. امکانات منطقه از لحاظ آب جهت شرب دامها با توجه به آب طالقان رود و مجوز اداره کل آب منطقه اردبیل دال بر استفاده از آب تحت ارضی پس از اخذ مجوز قانونی مناسب بوده و علاوه بر آن نیروی امسانی لازم در دسترس و بازار مصرف و فروش تولیدات نیز با نزدیکی به شهر آبیک کشتارگاه زیاران و قزوین و کرج و تهران فراهم است

4) شرایط اقلیمی روستای ابراهیم آباد برای کشاورزی و علوفه داری مناسب بوده و هست. اما از آنجا که مجری قراردادکشت و علوفه خود را از زارعین طرف قرداد خریداری می نماید مشکل خاصی در تهیه مایحتاج غذایی وجود ندارد.

تدارک دیگر اقلام خوراک دام نیز به علت نزدیکی به قزوین و سه راه کرج وتهران بودن محل اجرای طرح کاری است عملی و مقدور و میسر.

5) میزان سرمایه گذاری براساس محاسبات انجام شده برای ایجاد ساختمانها پرواربندی گوساله و اماکن وابسته به آن و تاسیسات آبرسانی و برق و خرید گوساله و همه همه نیاز به حدود3829068 هزار ریال سرمایه گذاری می باشد

6) ساختمان و تاسیسات به منظور پروار گوساله ها از جایگاه باز(openshad)که عبارت از یک ساختمان بسیار ساده بوده و از سه طرف بوسیله دیوار مسدود واز یک طرف باز می باشد استفاده می گردد این بنا پشت به بادورود آفتاب  بوده و کاملا از رطوبت احتمالی در امان می باشد. در جلوی این جایگاه بهاربند قرارداشته که این محوطه بوسیله دیوار و یا نرده کشی محصور می گردد.در این قسمت آبخور و آبشخور لازم مورد نیاز متناسب با تعداد دام بنا خواهد شد.انبارها و سیلو و دفتر مدیریت و محل عملیات دامپزشکی نیز با ظرافت در گوشه ای از زمین احداث خواهد شد تا زیبایی مکان نیز محوظ بماند.

 

 

 

 

خلاصه طرح

نام طرح:پرواربندی گوساله

ظرفیت:300راسی

محل روستای ابراهیم آباد-بخش آبیک

مجری:آقای سید رحمت اله اسدی

مساحت زمین:برای ساختمان و تاسیسات50000متر مربع یا5/0 هکتار

مساحت کل زمین:5هکتار(قراردادکشت)+50000مترمربع(5/0هکتار)

میزان سرمایه مورد نیاز:3829068 هزار ریال

سهم متقاضی:1148720 هزار ریال     30درصد کل هزینه

سهم بانک:2680347 هزار ریال       70درصد کل هزینه

درآمد سالیانه:3712600 هزار ریال

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اهمیت آموزش و پژوهش کارآفرینی درعلوم‌انسانی (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:48
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات21
حجم فایل243 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آموزش و پژوهش کارآفرینی، راهکاری

برای ارتقاء رشته‌های علوم انسانی

 

 

چكیده

پژوهش حاضر رویكردی به اهمیت آموزش و پژوهش کارآفرینی درعلوم‌انسانی است. هدف اصلی مقاله، بررسی میزان تأثیری‌است که ارائه آموزش کارآفرینی و پژوهش در زمینه کارآفرینی در رشته‌‌های علوم انسانی خواهد داشت. روش تحقیق‌به‌كاررفته‌در‌این‌پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی‌است وابزارپژوهش نیز پرسشنامه‌ای محقق ساخته باروایی‌تأیید شده و پایایی (89/0) می‌باشد. جامعه آماری این تحقیق عبارت است از خبرگان آموزش كارآفرینی در دانشگاه تهران، وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری، وزارتخانه آموزش و پرورش و مؤسسات کارآفرینی خصوصی که از میان جامعه آماری هدف، تعداد 40 نفر از صاحب نظران آموزش كارآفرینی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند.باتحلیل نظرات خبرگان آموزش كارآفرینی با استفاده از مدل آماری (خی دو) و آزمون (فریدمن) نشان داده شده است كه می‌توان با آموزش و پژوهش كارآفرینی، جایگاه رشته‌های علوم انسانی را با توجه به چند شاخص، از جمله تقویت روحیه رسیدن به كسب و كار یا احراز شغل، رشد استقلال طلبی، انگیزه پیشرفت و رقابت اقتصادی، خلاقیت بالاتر و ریسك‌پذیری ارتقاداد. همینطور در طی این تحقیق این نتیجه به دست آمده‌است که ارائه آموزش و انجام پژوهش در زمینه کارآفرینی در رشته‌های علوم انسانی بیشترین تاثیر را در رشد استقلال طلبی دانشجویان دارد، سپس در رشد خلاقیت تأثیرگذار می‌باشد و در نهایت به ترتیب، در تقویت روحیه رسیدن به كسب و كار یا احراز شغل و انگیزه پیشرفت و رقابت اقتصادی تأثیر‌گذار می‌باشد.

كلید‌واژه‌ها:‌علوم‌انسانی،کارآفرینی،كسب‌وكار،استقلال‌طلبی،‌ رشدخلاقیت، انگیزه پیشرفت و رقابت اقتصادی 


مقدمه و بیان مسأله

علوم‌انسانی‌امروزه‌دورانی‌پرتلاش‌و‌پر‌تکاپورامی‌گذاراند‌؛ دانشمندان علوم سیاست درک ما را از فرایند همکاری و رقابت میان ملل ژرفتر می‌کنند، مردم شناسان برای درک بهتر فرهنگ‌های خودی و بیگانه، ابزارهای تازه‌ای فراهم می‌آورند، مورخان، نور تجربی و تبیینی تازه‌ای برگذشته می‌افکنند و بر همین شیوه، دیگر علوم انسانی رو به رشد می‌رود (لیتل،1995؛ ترجمه سروش، 1381). با این همه، چیزی که به چشم ناظران و شاید مشتغلان به این علوم می‌رسد این است که علوم انسانی دچار نوعی کندی در رسیدن به اهداف خویش است. با اینکه علوم انسانی از الگو‌های تبیینی و نظام‌های مفهومی مختلفی بهره می‌جوید و از اهداف تحقیقی متفاوتی برخورداراست،در مواردی چون فرصت شغلی، استقلال‌طلبی، انگیزه پیشرفت، خلاقیت و نوآوری و رقابت پذیری مشترک‌است و چنین به نظر می‌رسد که سرعت رشد و توسعه‌ای همگام با علوم دیگر در این زمینه‌ها نداشته‌است (آراسته، 1382). پرورش و آموزش مردان بزرگسال و زنان بزرگسالی كه دارای آموزشهای مناسب و مورد نیاز جامعه باشند، در رأس برنامه‌های آموزش هر دانشگاه، دانشكده و رشته‌ای می‌باشد؛اما آنچه‌در كشورهای جهان سوم و ایران مورد توجه نبوده است، دقت در محتوی آموزشی و مسائل و مشکلات مبتلا به افراد در جامعه و انتقال آنها به برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها می‌باشد. نقش هویت شغلی در انسانها یكی از مباحثی است كه می‌تواند در مجموعه برنامه آموزش در هر رشته‌ای بگنجد و امروزه ‌این مسأله با رشد جمعیت‌ها و کمبود مشاغل، اهمیت زیادی پیدا كرده است. همینطور که، نقش كارآفرینی و خود اشتغالی در كشورهای دنیا در برنامه‌های آموزشی رشته‌های گوناگون مورد توجه زیادی قرارگرفته است 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کارآموزی احداث سالن ورزشی (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 30 بهمن 1396
4:48
مارال
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات37
حجم فایل87 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست

 

 

خلاصه طرح   ..................................................................................................  7

مقدمه  .............................................................................................................  8

مشخصات مالک طرح کسب و کار

- الف ) شخص حقیقی   ...............................................................................  10

مشخصات مکانی 

- ابعاد مکان  .................................................................................................  10

- فضای مستقیم  ..........................................................................................  10 

- فضای غیر مستقیم و جانبی  ....................................................................  10

- معیار های انتخاب مکان  .......................................................................... 10

ماموریت و آینده نگری 

- دور نمای کسب و کار  ................................................. ............................  11

- تولید یا خدمات کار  ................................................. ..............................  11

- نیاز سنجی از دیدگاه مشتری  ................................................................  11

فرآیند مدیریت تولید

- نوع تولید ات کسب و کار  ....................................................................  12

- ارزش  برای مشتریان  .................................................................................  12

- ویژگی خاص خدمت  ...................................................................................  12

- جمعیت شناسی مشتریان  ..........................................................................  12

شناسایی رقبا

- مسائل قانونی و حقوقی و موانع کسب و کار  ..............................................  12

- تاریخچه گذشته , اوضاع  زمان حال , پیش بینی زمان آینده  ...................  13

- تیم مدیریت  ..................................................................................................  14

توصیف کسب و کار

- زمان شروع طرح و بهره برداری کسب و کار  ..............................................  15

- فرصتهای رشد و تهدیدات محیطی کسب و کار  .........................................  15

- اطلاعات و خدمات مشاوره ای کسب و کار  ..................................................  16

تحلیل بازار ارزیابی ریسک

- پذیرش میزان ریسک  ...................................................................................  16

- موانع ورود به کار و راه حل های آن  ..............................................................  16

- عوامل پشتیبانی قانونی یا سیاسی کسب و کار  ...........................................  17

- تأثیر تغییرات تکنولوژی  ...............................................................................  18

- تأثیر تغییرات فرهنگی ، جمعیتی ، اجتماعی  ..............................................  18

- بازار کسب و کار  ...............................................................................................  18

خصوصیات محصول خدمت

- ویژگی های خدمت  ..........................................................................................  18

- نقش خدمت در نزد مشتری  ............................................................................  19

- اطلاعات فنی و دانش مربوطه  ..........................................................................  19

تحلیل رقابتی

- رقبای مستقیم  ....................................................................................................  19

- تبلیغات رقبا  .......................................................................................................  20

- نقاط ضعف و قوت  ...............................................................................................  20

تحلیل جغرافیایی محل کار واستراتژی بازار یابی

- دلایل انتخاب از دیدگاه مشتری  .......................................................................  21

- روشهای تبلیغات خدمت  ..................................................................................  21

- روش قیمت گذاری  ............................................................................................  21

- روش دریافت و استفاده بازخورد از مشتریان  .................................................  22

طرح توسعه  

- مطالعات و برنامه ها  ......................................................................................  22

- میزان دسترسی به تکنولوژی  ......................................................................  22

 

سازماندهی کسب و کار

- چارت سازمانی  ......................................................................................... 23

ملاحظات زیست محیطی

- استانداردهای کسب و کار  ......................................................................  24

- مجوزهای مربوطه  ....................................................................................  24

- موانع و چالشهای مجوز  ..........................................................................  25

مراحل راه اندازی طرح  ..................................................................................  26

 زمان بندی اجرای طرح  ................................................................................  26

  سرمایه گذاری ثابت  ....................................................................................  27

  هزینه های جاری طرح  .................................................................................  29

سرمایه در گردش ( 2 ماهه )  .........................................................................  31

جمع کل سرمایه گذاری طرح  .......................................................................  31

جدول درآمد طرح  .........................................................................................  31

تحلیل مالی  ....................................................................................................  32

پیش بینی مالی طرح .......................................................................................  32

محاسبه دوره بازگشت سرمایه  ........................................................................  33

اسبه نقطه سر به سر  ........................................................................................  33


 

 

  

 

 

دانشگاه جامع علمی کاربردی مدیریت صنعتی 

 

 

طرح توجیه  فنی، مالی، اقتصادی

 

 

 

تأسیس سالن ورزشی

 

 

دی ماه 1387 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه طرح :

 

 

 

 

موضوع طرح : 

تأسیس سالن ورزشی 

 

محل اجرای طرح : 

قابل اجرا در کلیه مناطق شهری کشور

 

سرمایه گزاری کل : 6/264

 

دوره بازگشت سرمایه:

 

اشتغال زایی : 8 نفر 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir