همه چیز درباره زبان بدن (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:30
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات68
حجم فایل1.811 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

لباس قدیمی بپوشید اما کتاب نو بخرید..

بدن ما حرف میزند..


همه ما دوست داریم ، روابطی مؤثر و کارآمد برقرار کنیم. همه ما مشتاق آنیم که در تعامل با همراهانمان، زنگ خطرهایی را پیش از آنی که دیر شده باشد بشنویم و زودتر بدانیم که عزیزانمان آزرده اند ونیز همه ما نیازمند آنیم که در برابر معدود کسان فریب کار و ناصادق اطرافمان از مهارت هایی برخوردار باشیم که در تشخیص راستی از دروغ، بکارمان آید.
اهمیت زبان بدن زمانی آشکار می شود که بدانیم حدود ۹۳% از تأثیر و پیام در حالات بدنی، حرکات اندامی، لحن و آوا، نشانه ها و سمبل ها و نوع بهره مندی ما از اشیاء نهفته است و کلام صرفاً از ۷% امتیاز برخوردار است. و نیز بدانیم که زبان بدن برخلاف کلام، خاستگاهی روحی و روانی دارد و کاملاً غیر ارادی است. از همین روی در مشاغلی از جمله پلیس، قضاوت، مصاحبه های حرفه ای کاری و امثال شان، چنانچه تضادی میان پیام های صادره از زبان بدن و کلام مشاهده شود، آنچه ملاک تشخیص قرار می گیرد زبان غیرارادی بدن است.

با ما همراه باشید..

در زبان بدن زبان سر فصل های هم از این قرار هستند:

مقدمه

زبان بدن مثبت

زبان بدن منفی

تشخیص آدم دروغگو

مصاحبه شغلی و استفاده از زبان بدن

معاشرت کردن

عدم استفاده از ضمیر  ما

عدم برقراری ارتباط چشمی

وسط حرف پریدن

استفاده از زبان بدن نامناسب (دو صد گفته چون نیم کردار نیست)

عدم تأیید گرفتن از طرف مقابل

زود نتیجه گیری کردن

عدم کنجکاوی

نشانه های غیرزبانی چه کمکی به ما می کنند؟

نشانه های غیرزبانی برای تشخیص دروغهای احتمالی

زبان بدن عشاق را از رفتار شان می شود تشخیص داد

9روش آسان برای زبان بدن موثر در مصاحبه شغلی بعدی شما

و اما در مصاحبه های پشت تلفن

پنج تکنیک ساده «زبان بدن» که شما را قدرتمند نشان می‌دهند

زبان بدن زنان را بدانید                                                             

از چشم‌ها كمك بگیریم  چطور

در مصاحبه کاری چه زبان بدنی باید داشته باشیم ؟

چه كسی اول دست می‌دهد؟

15راز زبان بدن افراد موفق

 

                                                                                                                                                               

رازهای دست دادن

دست دادن با شغل افراد نیز ارتباط دارد

الفبای زبان بدن

نشانه بستن چشم در حین حرف زدن در زبان بدن

اشتباهات رایج‌تر در زبان بدن

اشتباهات رایج‌تر در زبان بدن که باید از آن دوری کرد:

تاثیر زبان بدن روی ارتباط با مشتری

تشخیص درست زبان بدن مشتری

ده نکته در مورد استفاده از زبان غیر کلامی

به پیشنهادات زیر در این زمینه توجه کنید

چگونه کارت ویزیت خود را ارایه دهیم؟

گزیدن لب ها = یا اشتباه کرده یا می ترسد

زبان بدن "فرستادن دود سیگار به بالا یا پایین" به چه معناست؟

زبان بدن "افرادی که پیپ می کشند" به چه معناست؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بهترین روش کسب درامد اینترنتی (اینترنت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:30
مارال
دسته بندیاینترنت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات40
حجم فایل14.334 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی راخوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید.حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند.حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"
شما می توانید در مدت زمان کمتر از یک هفته بیش از ششصد هزار تومان درآمد داشته باشید.چنانچه به آموزش های موجود در این بسته به خوبی عمل کنید آسان ترین و سریع ترین روش های کسب درآمد از اینترنت را خواهید آموخت.کسب درآمد از اینترنت اصول و قواعد خاصی را می طلبد؛چنانچه شخصی که خود قبلا این مسیر را برای شما هموار کرده باشد خواهید توانست از کوتاه ترین راه ممکن به این مهم دست پیدا کنید.دراین بسته ما تجربه  خود را در اختیار شما قرار داده ایم.کافیست به روش های بی نظیر آن عمل کرده و به درآمدی شگفت انگیز دست پیدا کنید.در این بسته هم برای افراد صاحب سرمایه راهکار ارائه کردیم و هم برای افرادی که حتی یک ریال هم برای سرمایه گذاری ندارند.

این بسته کامل ترین پکیج آموزشی کسب درآمد از اینترنت بوده که پیشنهاد ویژه مهندس طلوعی نیز می باشد.همچنین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کسب درآمد از اینترنت سایر بسته های موجود در این وب سایت را نیز خریداری و استفاده نمایید.

امروزه کسب درآمد از اینترنت ساده ترین راه ممکن برای کسب درآمد است.ما برای شما بسته ای را آماده کرده ایم که می توانید با روش های آن از اینترنت کسب درآمد داشته باشید؛اونم هرچقدر که دلتون بخواد.این بسته و سایر بسته های آموزشی موجود در این سایت حاصل تجربات شخصی بنده بوده و می توانم با جرات اعلام کنم نمونه این مجموعه ها را در سایر فروشگاه های اینترنتی پیدا نخواهید کرد.

یک فرصت استثنایی برای شما،آموزش روش های نوین کسب درآمد از اینترنت.شما خواهید توانست درآمدی معادل یک شغل بازاری را در منزل تجربه کنید.در این روش کلیه راه های قانونی و بدون ریسک درآمد اینترنتی برای شما گردآوری شده است.شما خواهید توانست از این روش به صورت مادام العمر استفاده کرده و کسب درآمد کنید.
                                                                             

                                                                                         گران نخرید ارزان دانلود کنید

داشتن یک شغل خوب و پر درآمد همیشه آرزوی هر انسان است

فرصت را از دست ندهید

همین حالا هم دیر است

یاد بگیرید و عمل کنید

پکیج کامل کسب درامد از اینترنت

بهترین و کاملترین مجموعه کسب درامد

پر درآمد ترین و کاربردترین روش ها را یکجا یاد بگیرید

یک مجموعه فوق العاده برای انسان های خلاق

ده ها آموزش فوق العاده از بهترین راههای کسب درامد

این مجموعه شامل سالها تحقیق و مطالعه است

شما به یکباره همه فن حریف خواهید بود

امکانات و فرصت های جدید برای درآمد بالا

یک شبه نه ولی ۱ هفته ای پولدار شوید
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اسکریپت ارسال ایمیل گروهی + بیست میلیون جیمیل فعال ایرانی (سایر گروه ها)

شنبه 28 بهمن 1396
5:30
مارال
دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلzip
تعداد صفحات1
حجم فایل123 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اسکریپت  ارسال ایمیل گروهی + بیست میلیون جیمیل فعال ایرانی
بله کاملا درست خوندین
امروز یه سورپرایز دیگه میزبان شما وبمستران عزیز هست.
حتما بارها در دنیای مجازی دیدین که بعضی از وبمستران به منظور تبلیغ محصول یا سایتشون یکسری ایمیل رو به صورت گروهی به چندین هزار کاربر ارسال میکنن اما این کارو معمولا با پرداخت هزینه گزاف بابت بانک ایمیل و یا اسکریپت ارسال چنین ایمیل هایی انجام میدن.

اما از اونجا که هدف ما کمک به وبمستران جوان ایران هستش این اسکریپت رو به همراه بیست ملیون ایمیل آماده و فعال به قیمت بسیار کم برای دانلود  قرار دادیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بانک ایمیل جدید (سایر گروه ها)

شنبه 28 بهمن 1396
5:30
مارال
دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلzip
تعداد صفحات1
حجم فایل88 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آرشیو ایمیل های ما به چه درد شما میخوره؟ افراد زیادی در دنیای مجازی وجود دارند که محصولی برای فروش دارند و به دنبال راهی برای تبلیغات آن محصول میگردند

بدون تردید ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه میتواند بهترین گزینه برای گسترش کسب و کارتان باشد. و اگر شما هم مثل هزاران نفر دیگر تصمیم به استفاده از این راه تبلیغاتی موثر گرفتید میتوانید ارسال ایمیل های تبلیغاتیتان را به سایتهایی که 

این خدمات را ارائه میدهند واگذار کنید یا با نرم افزارهای ارسال ایمیل های تبلیغاتی خودتان اقدام به ارسال ایمیل کن

پیشنهاد ما به شما خرید این بسته ایمیل فعال میباشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پرسشنامه تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (پرسشنامه)

شنبه 28 بهمن 1396
5:30
مارال
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط 

پرسشنامه تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه+همراه فایل )

 

اعتبار پرسشنامه موانع صادرات,امتیازدهی پرسشنامه موانع صادرات,امتیازگذاری پرسشنامه موانع صادرات,خرید پرسشنامه موانع صادرات,دانلود رایگان پرسشنامه موانع صادرات,دانلود پرسشنامه موانع صادرات,راهنمای پرسشنامه موانع صادرات,روایی و پایایی پرسشنامه موانع صادرات,شیوه نمره گذاری پرسشنامه موانع صادرات,فایل ورد پرسشنامه موانع صادرات,مشکلات موجود بر سر سراه صادرات,مقیاس صادرات,منبع پرسشنامه موانع صادرات,موانع موجود بر سر راه صادرات,نمره دهی پرسشنامه موانع صادرات,پرسشنامه صادرات,پرسشنامه مزاحمت برای صادرات,پرسشنامه مشکلات صادرات

 

پرسشنامه

همانطور که مستحضرید همه ساله فعالیت ها و سیاستهای مختلفی توسط نهادهای دولتی و غیردولتی ایران برای تشویق و تحریک شرکت ها به سمت صادرات غیرنفتی انجام می شود. اما وضعیت صادرات غیرنفتی ایران همچنان در شرایط نامطلوبی نسبت به کشورهای پیشرفته و حتی همتراز قرار دارد. بدیهی است یکی از سازوکارهای توسعه صادرات برنامه ها و فعالیت های تشویق و تحریک صادرات هستند، البته در صورتی که متناسب با نیازهای شرکت ها بوده و به درستی نیز به اجرا در آیند.

پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار دارد، به منظور گردآوری اطلاعات برای تکمیل یک طرح تحقیقاتی با عنوان "تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) " تهیه شده است که در دانشکده مدیریت دانشگاه ...... در حال اجرا است. خواهشمند است با توجه به وضعیت شرکت یا شرکت هایی که در آن مشغول به فعالیت هستید، پرسشنامه را تکمیل فرمایید. اطلاعات شما بدون نام بوده و فقط به منظور اهداف تحلیلی این تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بدون شک همکاری شما در تکمیل این پرسشنامه ارزنده ترین کمک به تکمیل این طرح تحقیقاتی محسوب می شود.

عکس بخشی از پرسشنامه

مشخصات پرسشنامه

بخش

متغیره (سازه)

تعداد سوالات

اول

مشخصه های شرکت و مدیریت

پنج سوال برای سنجش مشخصه های شرکت و سه سوال برای سنجش مشخصه های مدیریت

دوم

انگیزاننده های صادرات

شامل ده سوال برای سنجش انگیزاننده های درونی یا محیطی شرکت

سوم

عملکرد صادراتی

شامل سه سوال اصلی و سه سوال فرعی برای سنجش عملکرد صادراتی شرکت

چهارم

استراتژی صادرات

شامل پنج سوال اصلی و نه سوال فرعی برای سنجش استراتژی صادراتی شرکت

پنجم

موانع صادرات

شامل بیست و چهار سوال برای سنجش موانع صادرات

ششم

 سیاستهای تشویق صادرات

شامل چهارده سوال برای سنجش میزان آگاهی و استفاده از سیاستهای تشویق صادرات

 

 

بخش اول: اطلاعات عمومی و تجربه صادراتی شرکت

بخش دوم: انگیزاننده های صادرات

بخش سوم: عملکرد صادراتی

بخش چهارم: استراتژی صادرات

بخش پنجم: موانع صادرات

بخش ششم: اطلاع و استفاده از برنامه های حمایت از صادرات

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی (بازاریابی و امور مالی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:29
مارال
دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات212
حجم فایل629 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

      فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

سهم عوامل بازاریابی,ضریب هزینه بازاریابی,بازاریابی , زعفران ,بازاریابی زعفران,بازاریابی گیاهان دارویی

بیان مسئله

امروزه با گسترش روزافزون فناوری‌های نوین در سطح جهان و وابسته شدن سایر صنایع و فعالیت‌ها به این صنعت، اغلب کشورها به طور خودکار به این صنعت گرایش پیداکرده و روز بروز درصد افراد جامعه که به نحوی با این فناوری‌ها مرتبط می‌شوند، افزایش می‌یابد. با رشد روزافزون این فناوری‌ها روش کسب و کار و فعالیت‌های روزمره، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمام وجوه زندگی بشری، دچار تحولی عظیم گشته است (شعبان علی قمی، 1382). در این میان بخش کشاورزی نیز مستثنی نمانده است. هر چند بشر از دیر باز فناوری‌ها و ابزار را در خدمت کشاورزی خود بکار گرفته ولی شاید هیچ گاه کشاورزی با تحولات شگرفی که نشأت‌گرفته از به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر، لوح فشرده، سیستم‌های چند رسانه‌ای می‌باشد روبرو نشده باشد. در بین محصولات کشاورزی، محصول زعفران یکی از محصولات استراتژیکی است که به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر و غیره می‌تواند در تولید و بازاریابی آن نقش بسی کارساز داشته و با رشد ابزار الکترونیک و فناوری‌های نوین بنگاه‌های تولید و بازاریابی آن را تحت تأثیر قرار داده است؛ لذا با توجه به اینکه این محصول در شرایط آب و هوایی ایران بالاخص در شرایط خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته، از طرفی هم محدودیت‌های کشت آن در سطح جهانی و هزینه‌های بالای کارگری آن از سوی دیگر، موجب شده است تا زعفران در بازارهای جهانی، گیاهی گران قیمت محسوب شود.

   امروزه در غرب، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های خدماتی مفهوم جدید بازاریابی را پذیرفته‌اند و طبق آن عمل می‌نمایند. اهمیت و جایگاه استفاده از اینترنت در استراتژی‌های بازاریابی توسط اکثر شرکت‌ها پذیرفته شده و بازاریابی اینترنتی اکنون، عنصری اصلی در بازاریابی مستقیم به شمار می‌رود و می‌تواند برای یک بازار انبوه از مشتریان نیز استفاده شود (استوارت، آدام، 2001 ) افزایش رقابت، تغییر محیط‌های کسب و کاری، جهانی سازی و پیشرفت فناوری ارتباطی و اطلاعاتی از جمله تغییرات مهمی هستند که صنعت بازاریابی را نیز وادار به تغییر نموده‌اند. تقاضا برای خدمات و کالاها، به سرعت در حال تغییر است و به طبع آن رفتار مشتریان این گونه خدمات و کالاها نیز به سرعت در حال دگرگونی است. با تغییرات انجام گرفته در سلیقه و نگرش مشتریان، استراتژی‌های جدیدی برای جذب مشتری و حفظ مشتریان کنونی ضروری می‌نماید که این استراتژی‌ها می‌بایست در سیستم بازاریابی الکترونیکی اجرا شود.

   امروزه بسیاری از بنگاه‌های تولیدی در سطح جهان، خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند و با یکپارچه شدن اقتصاد جهانی، کشور ما نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؛ لذا در بلند مدت چاره‌ای جز اینترنتی شدن خدمات و تولیدات وجود ندارد. از سویی بخش در حال رشدی از مشتریانی که فهم تکنولوژی دارند، به وجود آمده‌اند که سیستم‌های توزیع خدمت مبتنی بر فناوری اطلاعاتی را به دریافت این خدمات به صورت سنتی ترجیح می‌دهند. پاسخگویی به نیاز این مشتریان با بافت سنتی سیستم‌های بازاریابی آسان نیست و ایجاد زمینه و در اختیار گرفتن فناوری مناسب الزامی است. با توسعه ابزار الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، بنگاه‌های تولیدی خصوصاً بنگاه‌های تولیدی محصولات کشاورزی تجاری از جمله زعفران نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. بنگاه‌ها برای پیشبرد اهداف خود از روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی در راستای اهداف خود استفاده می‌کنند تا بتوانند با تنوع در خدمات و ارائه آن به نیازهای روز مشتری پاسخگو باشند.

بنابراین تولید زعفران در شرایط فعلی ایران، علاوه بر این که می‌تواند به ارز آوری صادرات غیر نفتی کمک کند، به دلیل نرخ بیکاری بالا و با توجه به اینکه در تولید زعـفران نیاز به کار فـراوان است، برای کشـور و استان خراسان جنوبی فعالیتی بس کارساز تلفی می‌شود. خراسان جنوبی به علت شرایط اقلیمی ویژه‌اش، پتانسیل بالایی در زمینه تولید زعفران داشته به طوری که بر اساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی حدود 36000 نفر بهره بردار در 14000 هکتار از اراضی این استان زیر کشت این محصول به تولید زعفران مشغول می‌باشند و از این میزان زمین 49 تن زعفران در سال 1388 تولید کرده و با این مقدار تولید بعد از استان خراسان رضوی به عنوان دومین قطب تولید زعفران محسوب می‌شود.

اما وجود مسایل و مشکلات مختلف در زمینه‌ی تولید، فراوری زعفران و نیز توزیع و بازاریابی آن باعث گردیده که به رغم کیفیت مرغوب این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی آن، زعفران ایران وضعیت مناسبی در بازار جهانی نداشته باشد (ترکمانی، 1379) و محصول زعفران ایران عمدتاً توسط واسطه‌ها با قیمت اندکی از کشاورزان خریداری شده و به صورت فله‌ای به خارج از کشور صادر می‌شود. که در این زمینه زعفران و بازاریابی زعفران تغییرات اساسی را می‌طلبد، یکی از راه کارهایی که در این زمینه می‌تواند کارساز باشد و به صادرات زعفران ایران سر و سامان دهد بازاریابی الکترونیک می‌باشد و با توجه به اینکه زعفران یک محصول صادراتی و تجاری محسوب می‌شود بازاریابی الکترونیک می‌تواند بسیاری از مشکلات زعفران کاران را حل نموده و تا حدی می‌تواند دست دلال‌ها و واسطه‌ها را در خرید و فروش زعفران کوتاه کند.

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند. در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازیم و به بررسی زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی جهت استفاده از این فناوری در بازاریابی محصول زعفران پرداخته خواهد شد. نهایتاً این تحقیق با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران به بررسی امکان استفاده از این تکنولوژی در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازد و در این راستا به سؤالات زیر پاسخ خواهد داد.

1- زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی برای اجرای بازاریابی اینترنتی زعفران مناسب است؟

2- وضعیت دسترسی خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

3- چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چیست؟

4- وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

5- وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

6- آیا امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت در استان خراسان جنوبی وجود دارد؟

اهداف تحقیق

پژوهش حاضر اهداف ذیل را دنبال می‌کند :

 

هدف کلی

امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.

 

اهداف اختصاصی

  • بررسی ویژگی‌های فردی و حرفه‌ای افراد مورد مطالعه.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون زیرساخت‌های فناوری‌های نوین و بازاریابی اینترنتی در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون دسترسی به موقع خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت.
  • بررسی چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت.

 

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران , فناوری‌های نوین بازاریابی , بازاریابی محصول زعفران , بازاریابی زعفران , زعفران خراسان جنوبی , زعفران ایران ,بازاریابی الکترونیکی,بازاریابی اینترنتی,فناوری های نوین,بازاریابی زعفران,مدل های تجارت الکترونیک,بازاریابی الکترونیکی زعفران,صادرات زعفران , امکانسنجی استفاده تاکید اینترنت

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                              صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق... 9

1-1-    مقدمه................ 10

1-2-    بیان مسئله. 11

1-3-    اهداف تحقیق.. 14

1-4-    اهمیت و ضرورت تحقیق.. 14

1-5-    تعاریف واژه ها 16

1-6-    محدودیت‌های تحقیق.. 18

1-7-    محدوده تحقیق.. 19

1-8-    پیش فرض‌های تحقیق.. 19

فصل 2-    ادبیات تحقیق... 20

2-1-    مقدمه................ 21

2-2-    بازاریابی الکترونیکی.. 21

2-2-1-     تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی.. 21

2-2-2-     اجزای بازاریابی الکترونیکی.. 22

2-2-3-     اهداف بازاریابی الکترونیکی.. 22

2-2-4-     استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی.. 23

2-3-    تجارت الکترونیک.... 26

2-3-1-     انواع تجارت الکترونیکی.. 30

2-3-2-     مدل‌های تجارت الکترونیکی.. 31

2-3-3-     مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک... 31

2-3-4-     مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی.. 34

2-3-5-     مدل‌های کسب و کار الکترونیکی.. 34

2-4-    مراحل تجارت الکترونیکی.. 35

2-5-    اجزای تجارت الکترونیکی.. 35

2-6-    مزایای تجارت الکترونیک.... 36

2-7-    وضعیت تجارت الکترونیک در جهان.. 38

2-8-    موانع توسعه تجارت الکترونیکی.. 39

2-9-    مدل‌های آمادگی الکترونیکی.. 42

2-9-1-     مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD.. 42

2-9-2-     مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد. 44

2-9-3-     مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد. 46

2-9-4-     مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست... 48

2-10-  تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران.. 50

2-11-  اینترنت.......... 51

2-11-1-   تاریخچه‌ی اینترنت... 52

2-11-2-   اینترنت در ایران.. 55

2-11-3-   کاربردهای اینترنت... 55

2-11-4-   اثرات اینترنت   56

2-12-  خرید و فروش اینترنتی.. 57

2-13-  فروش به هنگام محصول.. 58

2-14-  عوامل موفقیت در فروش اینترنتی.. 58

2-15-  امکان سنجی.. 59

2-16-  موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران.. 60

2-17-  معرفی گیاه زعفران.. 62

2-18-  تولید زعفران در جهان.. 63

2-19-  تولید زعفران در ایران.. 64

2-20-  تولید زعفران در خراسان جنوبی.. 67

2-21-  بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 68

2-22-  مروری بر نتایج تحقیقات گذشته. 69

2-23-  چارچوب تئوری تحقیق.. 74

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 75

3-1-    مقدمه............ 76

3-2-    نوع و روش پژوهش.... 76

3-3-    جامعه آماری.. 77

3-4-    نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 77

3-5-    روش جمع آوری اطلاعات... 81

3-6-    ابزار جمع آوری اطلاعات... 81

3-7-    قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity ) 82

3-8-    قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری.. 82

3-9-    متغیرهای تحقیق.. 83

3-10-  فرضیه‌های تحقیق.. 84

3-11-  روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها 98

3-11-1-   حوزه‌ی آمار توصیفی.. 98

3-11-2-   آمار تحلیلی (استنباطی) 98

3-12-  تحلیل همبستگی.. 99

3-13-  تحلیل رگرسیون چند گانه. 99

فصل 4-    تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 101

4-1-    مقدمه............. 102

4-2-    آمار توصیفی.. 102

4-2-1-     ویژگی‌های فردی زعفران کاران.. 102

4-2-1-1-  سن..................................... 102

4-2-1-2-  جنسیت............................. 103

4-2-1-3-  وضعیت تأهل..................... 103

4-2-1-4-  وضعیت تحصیلی............... 103

4-2-2-     ویژگی‌های زراعی زعفران کاران.. 104

4-2-2-1-  سطح زیر کشت................. 104

4-2-2-2-  تولید زعفران..................... 104

4-2-2-3-  درآمد حاصل از تولید زعفران.. 105

4-2-3-     دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران : 106

4-2-4-     ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران.. 108

4-2-4-1-  سن........................................ 108

4-2-4-2-  جنسیت و وضعیت تأهل.. 108

4-2-4-3-  وضعیت تحصیلی.................. 109

4-2-5-     ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران.. 109

4-2-5-1-  سابقه فعالیت در بازار زعفران.. 109

4-2-5-2-  میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران.. 110

4-2-6-     دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران: 111

4-2-7-     ویژگی‌های فردی کارشناسان : 113

4-2-7-1-  سن.................................... 113

4-2-7-2-  جنسیت.................................... 113

4-2-7-3-  وضعیت تأهل......................... 113

4-2-7-4-  وضعیت تحصیلی............... 114

4-2-8-     ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان.. 115

4-2-8-1-  سابقه کاری کارشناسان.. 115

4-2-9-     وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.. 115

4-2-10-   موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی.. 118

4-2-11-   نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 119

4-2-12-   دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران: 121

4-3-    آمار استنباطی.. 125

4-3-1-     تحلیل دو متغیره 126

فصل 5-    نتیجه‌گیری و پیشنهادات... 186

5-1-    مقدمه............. 187

5-2-    خلاصه............. 187

5-3-    نتیجه گیری و بحث... 189

5-3-1-     تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران.. 189

5-3-1-1-  ویژگی‌های فردی زعفران کاران.. 189

5-3-1-2-  ویژگی‌های زراعی زعفران کاران.. 190

5-3-1-3-  دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 191

5-3-2-     تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-1-  ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-2-  ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-3-  دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 193

5-3-3-     تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی.. 194

5-3-3-1-  ویژگی‌های فردی کارشناسان.. 194

5-3-3-2-  ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان.. 194

5-3-3-3-  وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان.. 195

5-3-3-4-  موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی.. 195

5-3-3-5-  نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 195

5-3-3-6-   دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 196

5-3-4-     نتایج تحلیل همبستگی.. 197

5-3-5-     نتایج تحلیل رگرسیون.. 209

5-4-    پیشنهادات... 211

5-5-    عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی.. 212

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت استان همدان (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:29
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات65
حجم فایل3.368 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت استان همدان

دانلود پاورپوینت در رابطه با استان همدان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

شامل 65 اسلاید

استان,همدان,استان همدان,تقسیمات سیاسى استان همدان,جغرافیاى تاریخى استان همدان,صنایع دستى همدان,موقعیت جغرافیایى همدان,وضعیت اجتماعى همدان,استان ها,استان ها و شهرها

موقعیت جغرافیایی استان همدان

استان همدان باحدود 19491 كیلومترمربع درغرب ایران 1/2در صد از مساحت کل کشور را در بر می گیرد که بین 33 درجه و59 دقیقه تا 35 درجه و44 دقیقه عرض شمالی و47 درجه و47 دقیقه تا 49 درجه و30دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار دارد. این استان از شمال به استان‌های زنجان و قزوین و از جنوب به استان لرستان، از شرق به استان مركزی و از غرب به استان كرمانشاه و قسمتی از استان كردستان محدود می‌شود. براساس آخرین تقسیمات كشوری استان همدان دارای 9 شهرستان ( همدان ـ بهارـ رزن ـ اسدآباد ـ تویسركان ـ نهاوند ـ ملایر ـ كبودرآهنگ و فامنین )  27 شهر ، 23 بخش، 73دهستان و 1085 آبادی دارای سكنه است .(پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور) و شهرهای آن عبارتند از: همدان، ملایر ، تویسرکان ، نهاوند ، اسدآباد ، کبودرآهنگ ، بهار ، رزن ، لالجین ، مریانج ، فامنین ،صالح آباد، قروه درجزین، سرکان، سامن، فیروزان، ازندریان، دمق، فرسفج، قهاوند و جورقان و بخش های تابعه در همدان: مرکزی، شراء، فامنین، در ملایر: مرکزی، جوکار، سامن، در نهاوند: مرکزی، خزل، در تویسرکان: مرکزی، قلقل رود، در اسدآباد: مرکزی، در کبودرآهنگ: مرکزی، گل تپه و شیرین سو، در رزن: مرکزی، قروه درجزین و سردرود و در بهار: مرکزی، صالح آباد و لالجین.

توپوگرافی استان همدان

همدان یكی از استانهای باختری ایران است كه اشكال مورفولوژیك و جایگاه زمین شناسی ویژه ای دارد از نگاه ژئومورفولوژی تغییرات اشكال فیزیوگرافیك استان از قلة بلند الوند (3580 متر ) تا نواحی دشت گونه و كم ارتفاع دشت رزن متغیر است . بهمین رو شبكه آبهای سطحی استان به دو حوضة دریاجة قم وخلیج فارس تخلیه می شود . در دامنة شرقی الوند كوه ، هزره آبهای سطحی نواحی همدان ، بهار، لاسجین ،كبودر آهنگ ، ملایر ، رزن و . . . از طریق رودهای بزرگ و داغی گاما سیاب قره سو ، سمیره و كرخه رود به خلیج فارس می رسند .

   از نظر ساختاری ، استان همدان در فصل مشترك چند قلمروی ساختاری متفاوت قرار گرفته بطوریكه در یك روند جنوبغرب به شمالشرق می توان پهنه های زیر را در استان همدان معرفی كرد .

   الف ) زاگرس مرتفع

   حاشیة جنوب باختری استان همدان بخشی از ارتفاعات زاگرس مرتفع است كه بوسیلة گسل جوان و پویای بروجرد – مروارید از سایر قسمتهای استان جدا می شود . لیتولوژی حاكم در بخش زاگرس مرتفع استان همدان از نوع كربناتهای كوه ساز ژوراسیك – كرتاسه است كه در نتیجة عملكرد راندگیهای هم آغوشی بصورت ورقه ورقه بر روی یكدیگر رانده شده اند . به همین دلیل ساختار حاكم بر جنوب باختری استان همدان از نوع گسله های راندگی است .

   ب ) سنندج – سیرجان

   بخش بیشتر استان همدان به قسمت شمال باختری ایالت زمین ساختی – رسوبی موسوم به سنندج – سیرجان است كه در یك روند شمالغرب- جنوبشرق بلندیهای پیرامون شهر همدان را تشكیل می دهد .

   بخش سنندج – سیرجان استان همدان عمدتاٌ متشكل از سنگهای دگرگونه به دو سن پالئوزوئیك تا اوایل مزوزوئیك و مزوزوئیك تا اوایل سنوزوئیك هستند . اگر چه پدیدة دگرگونی حاصل تكتونیك برخوردی ومسائل فرورانش دانسته شده ولی بنظر می رسد كه عامل دگرگون شدن سنگها بیشتر توده های نفوذی گرم اند كه ضمن جایگیری به درون سنگهای رسوبی و ایجاد دگر شكلی ، برای دگرگونی ناحیه ای و مجاورتی حرارت لازم را تأمین كرده باشد . برای مثال به توده های نفوذی بازیك ژوراسیك و پلوتونهای اسیدی كرتاسه( گرنیت الوند ) اشاره كرد كه در سنگهای ژوراسیك و كرتاسه پیرامون شهرستان همدان تزریق شده و قله های بلندی همچون آلموقولاق و الوند را بوجود آورده اند . تزریق توده های نفوذی به درون شیلها و سنگهای مزوزوئیك با ایجاد هالة دگرگونی و تشكیل كانیهای دیرگداز ( آندالوزیت ، . . . ) از جمله پیامدهای پلوتونیك و دگرگونی ناحیه ای است كه به نوبة خود با بالا بردن توان معدنی استان همراه است .

فهرست مطالب

موقعیت جغرافیایی استان همدان
توپوگرافی استان همدان
جغرافیای استان همدان
ویژگی‌های اقلیمی استان همدان
منابع آب استان همدان
ویژگی‌های جمعیتی استان همدان
ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی استان همدان
ظرفیت های تولید كالا و خدمات استان
نیروی انسانی استان همدان
شهرک های صنعتی همدان
شاخص های انرژی استان همدان
حمل و نقل استان همدان
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

نقشه پروژه ساخت دستگاه تست ضربه (ساخت و تولید)

شنبه 28 بهمن 1396
5:29
مارال
دسته بندیساخت و تولید
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات23
حجم فایل4.223 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پرسشنامه رضایت سنجی ازبیمار (پرسشنامه)

شنبه 28 بهمن 1396
5:29
مارال
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات6
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 پرسشنامه رضایت سنجی ازبیمار

پرسشنامه رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

پرسشنامه, کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی, دکتری مدیریت, منابع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی, منابع ارشد مدیریت مالی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی, پرسشنامه های جدید, دانلود پرسشنامه, لیست همه پرسشنامه ها,پایان نامه

 

پرسشنامه

  یکی از مهم ترین مراحل تحقیق،گرد آوری اطلاعات است.اطلاعات مورد نیاز برای انجام تحقیق را به طرق مختلف می توان جمع آوری نمود.پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است.در تحقیق حاضر با توجه به ضرورت صرفه جویی در وقت،هزینه و نیروی انسانی از پرسشنامه محقق ساخته، از پرسشنامه محقق ساخته ،شامل دو پرسشنامه ،پرسشنامه برای مراجعین به مرکز خدمات درمانی و پرسشنامه مخصوص پرسنل مرکز درمانی که بر اساس مؤلفه های  بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیكرت (از خیلی كم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) اندازه گیری می شود. استفاده شده است. اطلاعات پرسشنامه شامل دو بخش اطلاعات عمومی مانند سن، جنس، سطح سواد، طول بستری، وضعیت تاهل، بخش، بیمارستان، سابقه بستری بود

 

 نحوه نمره دهی به پرسشنامه:

مؤلفه های تحقیق شامل: بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیكرت (از خیلی كم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) نمره دهی شده است .

روائی پرسشنامه

به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه

برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ این پرسشنامه محاسبه و68/0 به دست آمد.

عکس بخشی از پرسشنامه

گویه های پرسشنامه

الف :بهبود روابط بامراجعین(5گویه)

ب:خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات (5 گویه)

ج:توسعه مهارتهای تخصصی کارکنان(5 گویه)

د:افزایش خدمات درمانی به مراجعین(8 گویه)

ذ-کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین(7گویه)

ر-رضایتمندی مراجعین وبیماران(16گویه)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان آزاد کرج (پرسشنامه)

شنبه 28 بهمن 1396
5:28
مارال
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان آزاد کرج

پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان آزاد کرج

      فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت پرسشنامه

پرسشنامه

   در سال­های اخیر تحولات جنسیتی گسترده‌ای در حوزه­ی آموزش عالی و تحصیلات دانشگاهی به وقوع پیوسته است که نمی‌توان آنها را محدود و منحصر به تحولات کمی و افزایش چشمگیر نسبت دانشجویان دختر دانست، به همین اعتبار دیدگاه­های جدیدتر بر ابعاد کیفی این تحول تأکید داشته و آن ‌را در عرصه­ی وسیع‌تری از پیامدهای تحصیلی دنبال کرده‌اند. در تحقیق حاضر تلاش شده است که پس از مروری نظری بر وجوه عمده­ی تفاوت­های جنسیتی در توانایی­های شناختی، عملکرد تحصیلی و تبیین آن با استناد به برخی دیدگاه­ها، به این مهم پرداخته شود.

این پرسشنامه شامل 23 سوال است که در پاسخ های مربوط سه گزینه زیاد ، متوسط و کم برای هر پرسش به عنوان پاسخ آورده شده است . برای کمی سازی پاسخ های داده شده برای گزینه زیاد نمره 3 ، برای گزینه متوسط نمره 2 و برای گزینه کم نمره 1 در نظر گرفته شده است و همچنین لازم به ذکر است که برای هر فرد متوسط نمره پاسخ های داده شده به تمامی سوالات به عنوان نمره انگیزه آن فرد لحاظ شده است . 

این پرسشنامه در راستای انجام پروژه کارشناسی با عنوان " ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان از آموزش اساتید در دانشگاه آزاد کرج " تهیه شده است. در مرحله نخست این پژوهش، نظرات و پیشنهادهای شما صاحبنظر عزیز درباره بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان ، که بر اساس مطالعات علمی توسط محقق و با راهنمایی و مشاوره اساتید اینجاب پیشنهاد شده است، مورد پرسش قرار می گیرد. از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد. تمام پاسخ ها به صورت محرمانه باقی خواهد ماند.

 

عکس بخشی از پرسشنامه

پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir