بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی (بازاریابی و امور مالی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:29
مارال
دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات212
حجم فایل629 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

      فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

سهم عوامل بازاریابی,ضریب هزینه بازاریابی,بازاریابی , زعفران ,بازاریابی زعفران,بازاریابی گیاهان دارویی

بیان مسئله

امروزه با گسترش روزافزون فناوری‌های نوین در سطح جهان و وابسته شدن سایر صنایع و فعالیت‌ها به این صنعت، اغلب کشورها به طور خودکار به این صنعت گرایش پیداکرده و روز بروز درصد افراد جامعه که به نحوی با این فناوری‌ها مرتبط می‌شوند، افزایش می‌یابد. با رشد روزافزون این فناوری‌ها روش کسب و کار و فعالیت‌های روزمره، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمام وجوه زندگی بشری، دچار تحولی عظیم گشته است (شعبان علی قمی، 1382). در این میان بخش کشاورزی نیز مستثنی نمانده است. هر چند بشر از دیر باز فناوری‌ها و ابزار را در خدمت کشاورزی خود بکار گرفته ولی شاید هیچ گاه کشاورزی با تحولات شگرفی که نشأت‌گرفته از به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر، لوح فشرده، سیستم‌های چند رسانه‌ای می‌باشد روبرو نشده باشد. در بین محصولات کشاورزی، محصول زعفران یکی از محصولات استراتژیکی است که به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر و غیره می‌تواند در تولید و بازاریابی آن نقش بسی کارساز داشته و با رشد ابزار الکترونیک و فناوری‌های نوین بنگاه‌های تولید و بازاریابی آن را تحت تأثیر قرار داده است؛ لذا با توجه به اینکه این محصول در شرایط آب و هوایی ایران بالاخص در شرایط خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته، از طرفی هم محدودیت‌های کشت آن در سطح جهانی و هزینه‌های بالای کارگری آن از سوی دیگر، موجب شده است تا زعفران در بازارهای جهانی، گیاهی گران قیمت محسوب شود.

   امروزه در غرب، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های خدماتی مفهوم جدید بازاریابی را پذیرفته‌اند و طبق آن عمل می‌نمایند. اهمیت و جایگاه استفاده از اینترنت در استراتژی‌های بازاریابی توسط اکثر شرکت‌ها پذیرفته شده و بازاریابی اینترنتی اکنون، عنصری اصلی در بازاریابی مستقیم به شمار می‌رود و می‌تواند برای یک بازار انبوه از مشتریان نیز استفاده شود (استوارت، آدام، 2001 ) افزایش رقابت، تغییر محیط‌های کسب و کاری، جهانی سازی و پیشرفت فناوری ارتباطی و اطلاعاتی از جمله تغییرات مهمی هستند که صنعت بازاریابی را نیز وادار به تغییر نموده‌اند. تقاضا برای خدمات و کالاها، به سرعت در حال تغییر است و به طبع آن رفتار مشتریان این گونه خدمات و کالاها نیز به سرعت در حال دگرگونی است. با تغییرات انجام گرفته در سلیقه و نگرش مشتریان، استراتژی‌های جدیدی برای جذب مشتری و حفظ مشتریان کنونی ضروری می‌نماید که این استراتژی‌ها می‌بایست در سیستم بازاریابی الکترونیکی اجرا شود.

   امروزه بسیاری از بنگاه‌های تولیدی در سطح جهان، خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند و با یکپارچه شدن اقتصاد جهانی، کشور ما نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؛ لذا در بلند مدت چاره‌ای جز اینترنتی شدن خدمات و تولیدات وجود ندارد. از سویی بخش در حال رشدی از مشتریانی که فهم تکنولوژی دارند، به وجود آمده‌اند که سیستم‌های توزیع خدمت مبتنی بر فناوری اطلاعاتی را به دریافت این خدمات به صورت سنتی ترجیح می‌دهند. پاسخگویی به نیاز این مشتریان با بافت سنتی سیستم‌های بازاریابی آسان نیست و ایجاد زمینه و در اختیار گرفتن فناوری مناسب الزامی است. با توسعه ابزار الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، بنگاه‌های تولیدی خصوصاً بنگاه‌های تولیدی محصولات کشاورزی تجاری از جمله زعفران نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. بنگاه‌ها برای پیشبرد اهداف خود از روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی در راستای اهداف خود استفاده می‌کنند تا بتوانند با تنوع در خدمات و ارائه آن به نیازهای روز مشتری پاسخگو باشند.

بنابراین تولید زعفران در شرایط فعلی ایران، علاوه بر این که می‌تواند به ارز آوری صادرات غیر نفتی کمک کند، به دلیل نرخ بیکاری بالا و با توجه به اینکه در تولید زعـفران نیاز به کار فـراوان است، برای کشـور و استان خراسان جنوبی فعالیتی بس کارساز تلفی می‌شود. خراسان جنوبی به علت شرایط اقلیمی ویژه‌اش، پتانسیل بالایی در زمینه تولید زعفران داشته به طوری که بر اساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی حدود 36000 نفر بهره بردار در 14000 هکتار از اراضی این استان زیر کشت این محصول به تولید زعفران مشغول می‌باشند و از این میزان زمین 49 تن زعفران در سال 1388 تولید کرده و با این مقدار تولید بعد از استان خراسان رضوی به عنوان دومین قطب تولید زعفران محسوب می‌شود.

اما وجود مسایل و مشکلات مختلف در زمینه‌ی تولید، فراوری زعفران و نیز توزیع و بازاریابی آن باعث گردیده که به رغم کیفیت مرغوب این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی آن، زعفران ایران وضعیت مناسبی در بازار جهانی نداشته باشد (ترکمانی، 1379) و محصول زعفران ایران عمدتاً توسط واسطه‌ها با قیمت اندکی از کشاورزان خریداری شده و به صورت فله‌ای به خارج از کشور صادر می‌شود. که در این زمینه زعفران و بازاریابی زعفران تغییرات اساسی را می‌طلبد، یکی از راه کارهایی که در این زمینه می‌تواند کارساز باشد و به صادرات زعفران ایران سر و سامان دهد بازاریابی الکترونیک می‌باشد و با توجه به اینکه زعفران یک محصول صادراتی و تجاری محسوب می‌شود بازاریابی الکترونیک می‌تواند بسیاری از مشکلات زعفران کاران را حل نموده و تا حدی می‌تواند دست دلال‌ها و واسطه‌ها را در خرید و فروش زعفران کوتاه کند.

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند. در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازیم و به بررسی زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی جهت استفاده از این فناوری در بازاریابی محصول زعفران پرداخته خواهد شد. نهایتاً این تحقیق با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران به بررسی امکان استفاده از این تکنولوژی در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازد و در این راستا به سؤالات زیر پاسخ خواهد داد.

1- زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی برای اجرای بازاریابی اینترنتی زعفران مناسب است؟

2- وضعیت دسترسی خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

3- چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چیست؟

4- وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

5- وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

6- آیا امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت در استان خراسان جنوبی وجود دارد؟

اهداف تحقیق

پژوهش حاضر اهداف ذیل را دنبال می‌کند :

 

هدف کلی

امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.

 

اهداف اختصاصی

  • بررسی ویژگی‌های فردی و حرفه‌ای افراد مورد مطالعه.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون زیرساخت‌های فناوری‌های نوین و بازاریابی اینترنتی در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون دسترسی به موقع خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت.
  • بررسی چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت.

 

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران , فناوری‌های نوین بازاریابی , بازاریابی محصول زعفران , بازاریابی زعفران , زعفران خراسان جنوبی , زعفران ایران ,بازاریابی الکترونیکی,بازاریابی اینترنتی,فناوری های نوین,بازاریابی زعفران,مدل های تجارت الکترونیک,بازاریابی الکترونیکی زعفران,صادرات زعفران , امکانسنجی استفاده تاکید اینترنت

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                              صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق... 9

1-1-    مقدمه................ 10

1-2-    بیان مسئله. 11

1-3-    اهداف تحقیق.. 14

1-4-    اهمیت و ضرورت تحقیق.. 14

1-5-    تعاریف واژه ها 16

1-6-    محدودیت‌های تحقیق.. 18

1-7-    محدوده تحقیق.. 19

1-8-    پیش فرض‌های تحقیق.. 19

فصل 2-    ادبیات تحقیق... 20

2-1-    مقدمه................ 21

2-2-    بازاریابی الکترونیکی.. 21

2-2-1-     تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی.. 21

2-2-2-     اجزای بازاریابی الکترونیکی.. 22

2-2-3-     اهداف بازاریابی الکترونیکی.. 22

2-2-4-     استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی.. 23

2-3-    تجارت الکترونیک.... 26

2-3-1-     انواع تجارت الکترونیکی.. 30

2-3-2-     مدل‌های تجارت الکترونیکی.. 31

2-3-3-     مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک... 31

2-3-4-     مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی.. 34

2-3-5-     مدل‌های کسب و کار الکترونیکی.. 34

2-4-    مراحل تجارت الکترونیکی.. 35

2-5-    اجزای تجارت الکترونیکی.. 35

2-6-    مزایای تجارت الکترونیک.... 36

2-7-    وضعیت تجارت الکترونیک در جهان.. 38

2-8-    موانع توسعه تجارت الکترونیکی.. 39

2-9-    مدل‌های آمادگی الکترونیکی.. 42

2-9-1-     مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD.. 42

2-9-2-     مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد. 44

2-9-3-     مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد. 46

2-9-4-     مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست... 48

2-10-  تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران.. 50

2-11-  اینترنت.......... 51

2-11-1-   تاریخچه‌ی اینترنت... 52

2-11-2-   اینترنت در ایران.. 55

2-11-3-   کاربردهای اینترنت... 55

2-11-4-   اثرات اینترنت   56

2-12-  خرید و فروش اینترنتی.. 57

2-13-  فروش به هنگام محصول.. 58

2-14-  عوامل موفقیت در فروش اینترنتی.. 58

2-15-  امکان سنجی.. 59

2-16-  موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران.. 60

2-17-  معرفی گیاه زعفران.. 62

2-18-  تولید زعفران در جهان.. 63

2-19-  تولید زعفران در ایران.. 64

2-20-  تولید زعفران در خراسان جنوبی.. 67

2-21-  بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 68

2-22-  مروری بر نتایج تحقیقات گذشته. 69

2-23-  چارچوب تئوری تحقیق.. 74

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 75

3-1-    مقدمه............ 76

3-2-    نوع و روش پژوهش.... 76

3-3-    جامعه آماری.. 77

3-4-    نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 77

3-5-    روش جمع آوری اطلاعات... 81

3-6-    ابزار جمع آوری اطلاعات... 81

3-7-    قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity ) 82

3-8-    قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری.. 82

3-9-    متغیرهای تحقیق.. 83

3-10-  فرضیه‌های تحقیق.. 84

3-11-  روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها 98

3-11-1-   حوزه‌ی آمار توصیفی.. 98

3-11-2-   آمار تحلیلی (استنباطی) 98

3-12-  تحلیل همبستگی.. 99

3-13-  تحلیل رگرسیون چند گانه. 99

فصل 4-    تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 101

4-1-    مقدمه............. 102

4-2-    آمار توصیفی.. 102

4-2-1-     ویژگی‌های فردی زعفران کاران.. 102

4-2-1-1-  سن..................................... 102

4-2-1-2-  جنسیت............................. 103

4-2-1-3-  وضعیت تأهل..................... 103

4-2-1-4-  وضعیت تحصیلی............... 103

4-2-2-     ویژگی‌های زراعی زعفران کاران.. 104

4-2-2-1-  سطح زیر کشت................. 104

4-2-2-2-  تولید زعفران..................... 104

4-2-2-3-  درآمد حاصل از تولید زعفران.. 105

4-2-3-     دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران : 106

4-2-4-     ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران.. 108

4-2-4-1-  سن........................................ 108

4-2-4-2-  جنسیت و وضعیت تأهل.. 108

4-2-4-3-  وضعیت تحصیلی.................. 109

4-2-5-     ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران.. 109

4-2-5-1-  سابقه فعالیت در بازار زعفران.. 109

4-2-5-2-  میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران.. 110

4-2-6-     دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران: 111

4-2-7-     ویژگی‌های فردی کارشناسان : 113

4-2-7-1-  سن.................................... 113

4-2-7-2-  جنسیت.................................... 113

4-2-7-3-  وضعیت تأهل......................... 113

4-2-7-4-  وضعیت تحصیلی............... 114

4-2-8-     ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان.. 115

4-2-8-1-  سابقه کاری کارشناسان.. 115

4-2-9-     وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.. 115

4-2-10-   موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی.. 118

4-2-11-   نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 119

4-2-12-   دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران: 121

4-3-    آمار استنباطی.. 125

4-3-1-     تحلیل دو متغیره 126

فصل 5-    نتیجه‌گیری و پیشنهادات... 186

5-1-    مقدمه............. 187

5-2-    خلاصه............. 187

5-3-    نتیجه گیری و بحث... 189

5-3-1-     تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران.. 189

5-3-1-1-  ویژگی‌های فردی زعفران کاران.. 189

5-3-1-2-  ویژگی‌های زراعی زعفران کاران.. 190

5-3-1-3-  دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 191

5-3-2-     تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-1-  ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-2-  ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-3-  دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 193

5-3-3-     تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی.. 194

5-3-3-1-  ویژگی‌های فردی کارشناسان.. 194

5-3-3-2-  ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان.. 194

5-3-3-3-  وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان.. 195

5-3-3-4-  موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی.. 195

5-3-3-5-  نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 195

5-3-3-6-   دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 196

5-3-4-     نتایج تحلیل همبستگی.. 197

5-3-5-     نتایج تحلیل رگرسیون.. 209

5-4-    پیشنهادات... 211

5-5-    عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی.. 212

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت استان همدان (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:29
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات65
حجم فایل3.368 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت استان همدان

دانلود پاورپوینت در رابطه با استان همدان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

شامل 65 اسلاید

استان,همدان,استان همدان,تقسیمات سیاسى استان همدان,جغرافیاى تاریخى استان همدان,صنایع دستى همدان,موقعیت جغرافیایى همدان,وضعیت اجتماعى همدان,استان ها,استان ها و شهرها

موقعیت جغرافیایی استان همدان

استان همدان باحدود 19491 كیلومترمربع درغرب ایران 1/2در صد از مساحت کل کشور را در بر می گیرد که بین 33 درجه و59 دقیقه تا 35 درجه و44 دقیقه عرض شمالی و47 درجه و47 دقیقه تا 49 درجه و30دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار دارد. این استان از شمال به استان‌های زنجان و قزوین و از جنوب به استان لرستان، از شرق به استان مركزی و از غرب به استان كرمانشاه و قسمتی از استان كردستان محدود می‌شود. براساس آخرین تقسیمات كشوری استان همدان دارای 9 شهرستان ( همدان ـ بهارـ رزن ـ اسدآباد ـ تویسركان ـ نهاوند ـ ملایر ـ كبودرآهنگ و فامنین )  27 شهر ، 23 بخش، 73دهستان و 1085 آبادی دارای سكنه است .(پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور) و شهرهای آن عبارتند از: همدان، ملایر ، تویسرکان ، نهاوند ، اسدآباد ، کبودرآهنگ ، بهار ، رزن ، لالجین ، مریانج ، فامنین ،صالح آباد، قروه درجزین، سرکان، سامن، فیروزان، ازندریان، دمق، فرسفج، قهاوند و جورقان و بخش های تابعه در همدان: مرکزی، شراء، فامنین، در ملایر: مرکزی، جوکار، سامن، در نهاوند: مرکزی، خزل، در تویسرکان: مرکزی، قلقل رود، در اسدآباد: مرکزی، در کبودرآهنگ: مرکزی، گل تپه و شیرین سو، در رزن: مرکزی، قروه درجزین و سردرود و در بهار: مرکزی، صالح آباد و لالجین.

توپوگرافی استان همدان

همدان یكی از استانهای باختری ایران است كه اشكال مورفولوژیك و جایگاه زمین شناسی ویژه ای دارد از نگاه ژئومورفولوژی تغییرات اشكال فیزیوگرافیك استان از قلة بلند الوند (3580 متر ) تا نواحی دشت گونه و كم ارتفاع دشت رزن متغیر است . بهمین رو شبكه آبهای سطحی استان به دو حوضة دریاجة قم وخلیج فارس تخلیه می شود . در دامنة شرقی الوند كوه ، هزره آبهای سطحی نواحی همدان ، بهار، لاسجین ،كبودر آهنگ ، ملایر ، رزن و . . . از طریق رودهای بزرگ و داغی گاما سیاب قره سو ، سمیره و كرخه رود به خلیج فارس می رسند .

   از نظر ساختاری ، استان همدان در فصل مشترك چند قلمروی ساختاری متفاوت قرار گرفته بطوریكه در یك روند جنوبغرب به شمالشرق می توان پهنه های زیر را در استان همدان معرفی كرد .

   الف ) زاگرس مرتفع

   حاشیة جنوب باختری استان همدان بخشی از ارتفاعات زاگرس مرتفع است كه بوسیلة گسل جوان و پویای بروجرد – مروارید از سایر قسمتهای استان جدا می شود . لیتولوژی حاكم در بخش زاگرس مرتفع استان همدان از نوع كربناتهای كوه ساز ژوراسیك – كرتاسه است كه در نتیجة عملكرد راندگیهای هم آغوشی بصورت ورقه ورقه بر روی یكدیگر رانده شده اند . به همین دلیل ساختار حاكم بر جنوب باختری استان همدان از نوع گسله های راندگی است .

   ب ) سنندج – سیرجان

   بخش بیشتر استان همدان به قسمت شمال باختری ایالت زمین ساختی – رسوبی موسوم به سنندج – سیرجان است كه در یك روند شمالغرب- جنوبشرق بلندیهای پیرامون شهر همدان را تشكیل می دهد .

   بخش سنندج – سیرجان استان همدان عمدتاٌ متشكل از سنگهای دگرگونه به دو سن پالئوزوئیك تا اوایل مزوزوئیك و مزوزوئیك تا اوایل سنوزوئیك هستند . اگر چه پدیدة دگرگونی حاصل تكتونیك برخوردی ومسائل فرورانش دانسته شده ولی بنظر می رسد كه عامل دگرگون شدن سنگها بیشتر توده های نفوذی گرم اند كه ضمن جایگیری به درون سنگهای رسوبی و ایجاد دگر شكلی ، برای دگرگونی ناحیه ای و مجاورتی حرارت لازم را تأمین كرده باشد . برای مثال به توده های نفوذی بازیك ژوراسیك و پلوتونهای اسیدی كرتاسه( گرنیت الوند ) اشاره كرد كه در سنگهای ژوراسیك و كرتاسه پیرامون شهرستان همدان تزریق شده و قله های بلندی همچون آلموقولاق و الوند را بوجود آورده اند . تزریق توده های نفوذی به درون شیلها و سنگهای مزوزوئیك با ایجاد هالة دگرگونی و تشكیل كانیهای دیرگداز ( آندالوزیت ، . . . ) از جمله پیامدهای پلوتونیك و دگرگونی ناحیه ای است كه به نوبة خود با بالا بردن توان معدنی استان همراه است .

فهرست مطالب

موقعیت جغرافیایی استان همدان
توپوگرافی استان همدان
جغرافیای استان همدان
ویژگی‌های اقلیمی استان همدان
منابع آب استان همدان
ویژگی‌های جمعیتی استان همدان
ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی استان همدان
ظرفیت های تولید كالا و خدمات استان
نیروی انسانی استان همدان
شهرک های صنعتی همدان
شاخص های انرژی استان همدان
حمل و نقل استان همدان
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

نقشه پروژه ساخت دستگاه تست ضربه (ساخت و تولید)

شنبه 28 بهمن 1396
5:29
مارال
دسته بندیساخت و تولید
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات23
حجم فایل4.223 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پرسشنامه رضایت سنجی ازبیمار (پرسشنامه)

شنبه 28 بهمن 1396
5:29
مارال
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات6
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 پرسشنامه رضایت سنجی ازبیمار

پرسشنامه رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

پرسشنامه, کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی, دکتری مدیریت, منابع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی, منابع ارشد مدیریت مالی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی, پرسشنامه های جدید, دانلود پرسشنامه, لیست همه پرسشنامه ها,پایان نامه

 

پرسشنامه

  یکی از مهم ترین مراحل تحقیق،گرد آوری اطلاعات است.اطلاعات مورد نیاز برای انجام تحقیق را به طرق مختلف می توان جمع آوری نمود.پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است.در تحقیق حاضر با توجه به ضرورت صرفه جویی در وقت،هزینه و نیروی انسانی از پرسشنامه محقق ساخته، از پرسشنامه محقق ساخته ،شامل دو پرسشنامه ،پرسشنامه برای مراجعین به مرکز خدمات درمانی و پرسشنامه مخصوص پرسنل مرکز درمانی که بر اساس مؤلفه های  بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیكرت (از خیلی كم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) اندازه گیری می شود. استفاده شده است. اطلاعات پرسشنامه شامل دو بخش اطلاعات عمومی مانند سن، جنس، سطح سواد، طول بستری، وضعیت تاهل، بخش، بیمارستان، سابقه بستری بود

 

 نحوه نمره دهی به پرسشنامه:

مؤلفه های تحقیق شامل: بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیكرت (از خیلی كم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) نمره دهی شده است .

روائی پرسشنامه

به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه

برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ این پرسشنامه محاسبه و68/0 به دست آمد.

عکس بخشی از پرسشنامه

گویه های پرسشنامه

الف :بهبود روابط بامراجعین(5گویه)

ب:خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات (5 گویه)

ج:توسعه مهارتهای تخصصی کارکنان(5 گویه)

د:افزایش خدمات درمانی به مراجعین(8 گویه)

ذ-کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین(7گویه)

ر-رضایتمندی مراجعین وبیماران(16گویه)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان آزاد کرج (پرسشنامه)

شنبه 28 بهمن 1396
5:28
مارال
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان آزاد کرج

پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان آزاد کرج

      فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت پرسشنامه

پرسشنامه

   در سال­های اخیر تحولات جنسیتی گسترده‌ای در حوزه­ی آموزش عالی و تحصیلات دانشگاهی به وقوع پیوسته است که نمی‌توان آنها را محدود و منحصر به تحولات کمی و افزایش چشمگیر نسبت دانشجویان دختر دانست، به همین اعتبار دیدگاه­های جدیدتر بر ابعاد کیفی این تحول تأکید داشته و آن ‌را در عرصه­ی وسیع‌تری از پیامدهای تحصیلی دنبال کرده‌اند. در تحقیق حاضر تلاش شده است که پس از مروری نظری بر وجوه عمده­ی تفاوت­های جنسیتی در توانایی­های شناختی، عملکرد تحصیلی و تبیین آن با استناد به برخی دیدگاه­ها، به این مهم پرداخته شود.

این پرسشنامه شامل 23 سوال است که در پاسخ های مربوط سه گزینه زیاد ، متوسط و کم برای هر پرسش به عنوان پاسخ آورده شده است . برای کمی سازی پاسخ های داده شده برای گزینه زیاد نمره 3 ، برای گزینه متوسط نمره 2 و برای گزینه کم نمره 1 در نظر گرفته شده است و همچنین لازم به ذکر است که برای هر فرد متوسط نمره پاسخ های داده شده به تمامی سوالات به عنوان نمره انگیزه آن فرد لحاظ شده است . 

این پرسشنامه در راستای انجام پروژه کارشناسی با عنوان " ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان از آموزش اساتید در دانشگاه آزاد کرج " تهیه شده است. در مرحله نخست این پژوهش، نظرات و پیشنهادهای شما صاحبنظر عزیز درباره بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان ، که بر اساس مطالعات علمی توسط محقق و با راهنمایی و مشاوره اساتید اینجاب پیشنهاد شده است، مورد پرسش قرار می گیرد. از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد. تمام پاسخ ها به صورت محرمانه باقی خواهد ماند.

 

عکس بخشی از پرسشنامه

پرسشنامه بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:28
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات2
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

پرسشنامه, کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی, دکتری مدیریت, منابع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی, منابع ارشد مدیریت مالی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی, پرسشنامه های جدید, دانلود پرسشنامه, لیست همه پرسشنامه ها,پایان نامه

 

پرسشنامه

  یکی از مهم ترین مراحل تحقیق،گرد آوری اطلاعات است.اطلاعات مورد نیاز برای انجام تحقیق را به طرق مختلف می توان جمع آوری نمود.پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است.در تحقیق حاضر با توجه به ضرورت صرفه جویی در وقت،هزینه و نیروی انسانی از پرسشنامه محقق ساخته، از پرسشنامه محقق ساخته ،شامل دو پرسشنامه ،پرسشنامه برای مراجعین به مرکز خدمات درمانی و پرسشنامه مخصوص پرسنل مرکز درمانی که بر اساس مؤلفه های ساختار سازمان ، فناوری ،نیروی انسانی و فرهنگ سازمانی، بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیكرت (از خیلی كم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) اندازه گیری می شود. استفاده شده است. اطلاعات پرسشنامه شامل دو بخش اطلاعات عمومی مانند سن، جنس، سطح سواد، طول بستری، وضعیت تاهل، بخش، بیمارستان، سابقه بستری بود

 

 نحوه نمره دهی به پرسشنامه:

مؤلفه های تحقیق شامل: ساختار سازمان ، فناوری ،نیروی انسانی و فرهنگ سازمانی، بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیكرت (از خیلی كم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) نمره دهی شده است .

روائی پرسشنامه

به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه

برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ این پرسشنامه محاسبه و68/0 به دست آمد.

عکس بخشی از پرسشنامه

گویه های پرسشنامه

الف :بررسی منابع مالی در سازمان(5گویه)

ب :بررسی فناوری اطلاعات در سازمان (8 گویه)

ج :بررسی منابع انسانی در سازمان(8 گویه)

د:بررسی فرهنگ سازمانی در سازمان(8 گویه)

و:بررسی مدیریت در سازمان(8 گویه)

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:28
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات26
حجم فایل63 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان

ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

دانشکده مدیریت وحسابداری

دانشگاه علامه طباطبایی

 آموزش بانکداری الکترونیکی,اینترنت بانک صادرات, امکانات مورد نیاز اینترنت بانک صادرات, فرم های مورد نیاز اینترنت بانک صادرات, فرایند ارائه سرویس اینترنت بانک صادرات

بیان مسئله

 

« هر تحقیقی به دنبال پاسخ  به پرسشها، شناخت ناشناخته ها ، حل مسئله ای عینی یا ذهنی و یا نزدیک شدن به حقیقتی است. دراین قسمت باید حتی الامکان به طور خلاصه صورت مسئله ای که درصدد تحقیق روی آن هستید روشن شود»

پیشرفتهای تكنولوژی به صورت بنیادی جهان را دگرگون ساخته است، و روش و طریقه ای را كه افراد در امور تجاری و شخصی رفتار می كنند تغییر داده است (Bandura,2002). به صورت خاص، در طول دو دهه گذشته صنعت بانكداری منابع قابل توجهی را در استفاده از تكنولوژی های اطلاعاتی سرمایه گذاری نموده است. در پاسخ به خصوصی سازی، رشد شبكه های جهانی و افزایش سطح درآمدها صنعت بانكداری تكنولوژی های جدید را بر پایه ارائه خدمات به كار گرفته است كه بانكداری الكترونیكی نامیده می شد و هدف از آن دستیابی و حفظ مزیت های استراتژیك می باشد (Joseph& Stone,2003). تكنولوژی بانكداری الكترونیكی به فعالیت های مالی اشاره دارد كه با استفاده از تكنولوژی الكترونیكی انجام می شود. این طیف از ماشین های تحویل دار خودكار (ATM) تا دیگر خدمات مانند پس انداز های مستقیم، پرداخت صورت حساب الكترونیكی،  انتقال سرمایه الكترونیكی، تلفن بانك و بانكداری آنلاین را شامل می شود. این تكنولوژی های الكترونیكی مالی در مراحل مختلف توسعه قرار دارند. برای مثال ماشین های تحویل دار خودكار نزدیك به 30 سال است كه مورد استفاده قرار می گیرند و به طور گسترده مورد قبول مشتریان قرار گرفته است.

از طرف دیگر تلفن بانك، پرداخت صورت حساب الكترونیكی و بانكداری آنلاین از جمله های فعالیت های اخیر اضافه شده به خدمات بانك ها می باشد كه نیازمند كامپیوتر و اینترنت می باشد و به اندازه ماشین های تحویل خودكار  در میان مشتریان دارای مقبولیت نمی باشدKolodinsky & Hogarth, & Hilgert, 2004)). از دید مشتریان بانكداری الكترونیكی مزایای بسیاری برای افراد فراهم می آورد، مانند دسترسی سریع حساب و موجودی خود، توانایی انتقال های بانكی خود از راه دور و سرمایه گذاری و تكمیل كاربردهای الكترونیكی. با بانكداری الكترونیكی زمان و مكان مفهوم خود را از دست می دهند و این خدمات در هر زمان و صرف  نظر از مكانی كه افراد در آن  قرار دارند قابل دسترسی می باشد.

در سطح سازمانی، كاربرد بانكداری الكترونیكی اجازه می دهد بانك ها به نیازهای مختلف مشتریان در مكان های متفاوت به صورت همزمان پاسخ گویند. هدف و نیت صنعت بانكداری استفاده آسان تر و مناسب تر مشتریان از این تكنولوژی ها می باشد. بانكداری الكترونیكی محوری اساسی در كمك به بانك ها در انتقال از مكان های چند گانه به یك بازار جهانی و پر منفعت می باشد. ( Giannakoudi,1999). رهبران صنعت بانكداری الكترونیكی را برای جستجوی و بدست آوردن مزیت های كاهش در هزینه های پرسنلی به كار می برند. نگرش ها در مورد ارزشهایی كه بانكداری الكترونیكی برای سازمانها به همرا ه دارد بسیار متفاوت می باشد و شامل بهبود تصویر ذهنی مشتریان، حفظ مشتریان، تعهد مستمر میان بانك ها و مشتریان، مزیت های رقابتی بر پایه كارایی كسب شده از حوزه های مختلف و افزایش خدمات مشتری می باشد.

 بانكداری الكترونیكی همچنین كاركنان را از وظایف تكراری، ساده و روزمره رها ساخته و به آنها اجازه می دهد زمان خود را  به فعالیت های درآمد زا اختصاص دهند.

از منظر مالی، بانكداری الكترونیكی می تواند به طور قابل ملاحظه ای بر نرخ تنزیل بانكداری تاثیر داشته باشد. به طور ویژه، بانكداری الكترونیكی هزینه های عملیاتی و اداری را كاهش داده و از این طریق مزیت های هزینه ای قابل ملاحظه ای را برای صنعت بانكداری به همراه دارد ( Aladwini,2001). از نقطه نظر رقابتی، مزیت های بانكی خصوصا از طریق بانكداری الكترونیكی این فرصت را فراهم می اورد تا بانك ها بتوانند با موسسات بزرگ مالی رقابت كنند. با وجود ظهور این سیستم های تكنولوژی بانكداری الكترونیكی نوآورانه كه برای افزایش رفاه زندگی ما و تسهیل انجام فعالیت های روزانه  طراحی شده است، پذیرش مصرف كننده دارای یك نوع تاخیر زمانی می باشد و تعداد  مصرف كنندگان این نوع از خدمات در حد انتظار رشد ننموده است (Flavian, et al,2004). هنوز هم میلیون ها نفر از افراد از بانكداری الكترونیكی استفاده نمی كنند و انتظار هم نمی رود در آینده ای نزدیك از آن استفاده كنند (Wang & Lin & Tang,2003). علیرغم معدود بودن استفاده از بانكداری الكترونیكی محققان هنوز به دنبال دلایل مقاومت افراد در كاربرد این نوع تكنولوژی می باشند. بر اساس تحقیقات موسسه فارستر 20درصد اروپایی ها از خدمات بانکداری اینترنتی استفاده می کنند که این مقدارنسبت به دو سال قبل بیش از دو برابر شده است و پیش بینی می شود تا سال2007 به حدود 130 میلیون نفر برسد(ساهوت،2003).  بانكداری الكترونیك رامی توان استفاده از تكنولوژی پیشرفته شبكه ها ومخابرات جهت انتقال منابع(پول) درسیستم بانكداری معرفی نمود. درواقع بانكداری الكترونیك به معنای یكپارچه سازی بهینه كلیه فعالیتهای یك بانك ازطریق بكارگیری تكنولوژی نوین اطلاعات، مبتنی بر فرایند بانكی منطبق برساختار سازمانی بانكها است كه امكان ارائه كلیه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می سازد.(ونوس ومختاران ،1381،ص 17). اساساً، بانكداری الكترونیكی به فراهم آوردن امكان دسترسی مشتریان به خدمات بانكی با استفاده ازواسطه های ایمن وبدون حضورفیزیكی اطلاق می شود.(كهزادی، 1382).

خدمات بانکداری الکترونیکی به شیوه های گوناگون قابل ارائه استکه از جمله آن می توان به: بانکداری الکترونیکی، بانکداری خانگی، بانکداری موبایل، خود پرداز، فروش نقطه ای و بانکداری اینترنتی اشاره کرد.بانکداری تلفنیعبارت است ازعرضه خدمات مالی شعب از طریق دستگاههای مخابراتی که درآن مشتریان بانکها می توانندمعاملات بانکی جزئی خود را به وسیله یک دستگاه تلفن انجام دهند.

دربانکداری خانگی بانك ها از طریق ایجاد یك پایگاه اینترنتی و معرفی آن به مشتریان با آنهاارتباط برقرار كرده وخدمات خود را از طریق این شبكه به مشتریان ارائه می دهند.علاوه بر این، از این طریق مشتریان به راحتی می توانند با استفاده از اینترنت وشبكه جهانی وب با بانك خود ارتباط برقرار كرده وبدون نیاز به حضور فیزیكی فعالیتهایشان را انجام دهند.

با استفاده ازتلفن همراه می توان بسیاری از عملیات بانكی را، همچون: بررسی وجه مانده درحساب های مختلف، توقف پرداخت چك، نقل وانتقال پول از حسابی به حساب دیگروغیره، را انجام داد.  برحسب تجربه های بدست آمده برای انجام امور بانكی، تلفن همراه از تلفن عادی ایمن تر است.(حسن زاده وپورفرد، 1382، ص 7)

در شیوه بانکداری از طریق تلویزیون کابلی، با استفاده از یك سیستم کنترل از دور وانتخاب كانال تلویزیونی مربوط به بانك، مشتریان می توانند بسیاری از عملیات بانكی را كه از طریق تلفن عادی انجام می شود پیگیری و به انجام برسانند. (حسن زاده وپورفرد، 1382، ص 7)

یکی دیگر ازروش های نوین در بانكداری الكترونیك، استفاده از دستگاه خود پرداز است.انجام بسیاری از امور بانكی، از طریق خودپرداز امكان پذیر است.با توجه به آنكه شخص با در دست داشتن كارت خود وبا ورود شماره رمز، باید درمحل دستگاه حضور داشته باشد؛ موارد ایمنی آن کمتر مورد توجه قرارگرفته است.

از روش های دیگر دربانكداری الكترونیك، دستگاه فروش نقطه ای می باشد كه به طور وسیع در فروشگاهها ومراكز خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد.دراین شیوه، مشتری با استفاده از كارت هوشمند وقرار دادن در دستگاه وبا ورود رمز خود، می تواند برای خرید كلیه كالاها وخدمات خود به جای پول نقد از كارت استفاده نماید.

استفاده ازخدمات بانكی ازطزیق كامپیوتر وخط تلفن یا از طریق اینترنت نیز امکان پذیر است.  با استفاده از این شیوه وبا کمک نرم افزارهای پیشرفته كه امكان رمز نگاری را از روی خط تلفن وشبكه اینترنت فراهم ساخته است وبا توجه به شیوه های تصدیق هویت پیشرفته برای شناسایی فرد تماس گیرنده با شبكه بانك، امكان بسیاری از عملیات بانكی همچون: برداشت از وجه حساب وواریز به حسابهای دیگر میسرمی باشد.

فرضیات تحقیق

فرضیه اصلی:

 

بین عوامل موثر پذیرش بانکداری الکترونیکی و استفاده مشتریان از بانکداری الکترونیکی رابطه وجود دارد.

 

فرضیات فرعی:

1-بین آموزشهای مقدماتی و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان رابطه وجود دارد.

2-بین سهولت استفاده از تکنولوژی بانک و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان رابطه وجود دارد.

3-بین خودكارآمدی كامپیوتری و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان رابطه وجود دارد.

4-بین مركز كنترل و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان رابطه وجود دارد.

5-بین متغیرهای جمعیتی و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان رابطه وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:28
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات27
حجم فایل246 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران

بررسی ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

مدل های نوین ارزیابی,عملکرد سازمانی,ارزیابی عملکرد,مدل ارزیابی عملکرد,اهداف ارزیابی عملکرد,عملکرد نیروی انسانی,زمان بندی ارزیابی,انواع ارزیابی,خطاهای ارزیابی عملکرد,ارزشیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد کارکنان,ارزشیابی عملکرد کارکنان,روشهای ارزیابی عملکرد,تاریخچه ارزیابی,فرایند ارزیابی,پایان نامه ارزیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد با EFQM

بیان مسئله

 

صنعت بانکداری، از جمله صنایع مهم و مطرح دنیاست و گسترش روزافزون دانش بشری در زمینه علوم الکترونیکی سبب شده است که این صنعت نیز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانک ها در کشورهای پیشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفه ای، متخصص در افزایش منابع مالی شرکت ها و جمع آوری و تبادل اطلاعات الزم برای مشتریان خود عمل می کنند و یکی از موتورهای محرک اقتصادی هر کشور محسوب می شوند. این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آن ها برقرار شود. با توسعه روزافزون تکنولوژی و صنعتی شدن کشورها، مدیران بانک ها سعی بر افزایش خدمات نوین بانکداری دارند که متمایز بودن آن نسبت به خدمات سایر رقبا ازامتیاز ویژه ای جهت جذب سپرده های مشتریان برخوردار است. در کشورهای پیشرفته بیش از 70درصد امور بانکی استفاده کنندگان از خدمات بانکی بدون حضور در محل شعب بانک ها و با استفاده از سیستم های الکترونیکی صورت می پذیرد، لذا بانک ها بکارگیری فنآوری مدرن صنعت بانکداری و اجرایی نمودن طرح مشتری محوری، سعی بر کاهش ضرورت مراجعه مشتریان به محل شعبه را دارند تا مشتریان بتوانند در محل کار و یا اقامت خود عمده اموربانکی را از این طریق انجام دهند. در سال های اخیر نظام بانكداری كشور با توجه به موضوع پیوستن به سازمان تجارت جهانی با چالش های جدیدی همچون ورود بانك های خارجی، شروع به كار بانك های خصوصی و افزایش فعالیت های مؤسسه های مالی و اعتباری روبه روست. بنابراین این چالش ها بانك های كشور را بر آن داشته است تا برای بقا و رقابت در این محیط پویا، نسبت به بهبود عملكرد خود اقدام کنند تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود، وضعیت موجود را بهبود دهند. روش های بررسی و رتبه بندی، هر یك مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد. سا ل ها است که محققان و تحلیلگران در جستجوی روش هایی هستند كه تا حد ممكن محدودیت های كمتری دارند و گستر های فراگیرتر از عملكرد بنگاه ها را در بر می گیرد. توجه به این نكته ضروری است كه به سبب ضعفی كه در استفاده از تحلیل نسبت های مالی به طور جدا از هم وجود دارد، تحلیلگران به سمت آن دسته روش های اندازه گیری در زمینه عملكرد و كارآیی بانك ها و مؤسسه های مالی میل پیدا كرده اند كه بتواند به طور یكپارچه از اطلاعات موجود استفاده و اثرات همه آنها را به طور یك جا در تحلیل وارد کنند. در این روش ابتدا ارزش های کلی عملکرد مالی و غیر مالی بانک ها در وزن های عملکرد مالی و غیر مالی به دست آمده از تحلیل سلسله مراتبی فازی  ضرب شوند. سپس نقاط ایده آل مثبت و منفی محاسبه شده طبق رابطه های محاسباتی AHP و TOPSISمحاسبه گردیده و ارزش های عملکرد کلی بانک ها و رتبه بندی عملکرد کلی آنها مشخص میگردد.

 

نتایج مورد انتظار پس از انجام این تحقیق :

•          شناسایی مولفه های اصلی و فرعی الگوی ارزیابی عملکرد

•          شناسایی تقدم و تاخر مولفه های اصلی و فرعی الگوی  ارزیابی عملکرد

•          شناسایی جهت و شدت روابط بین مولفه های الگوی ارزیابی  عملکرد

•          اعتبار بخشی به الگوی مقدماتی از طریق اجرای آزمایشی

•          تفاوت های فاحش در عملکرد های مالی و غیر مالی  نکته تعیین کننده عملکرد کلی است.

•          عملکرد خوب ، به خصوص در عملکرد مالی تضمین کننده عملکرد نهایی مطلوب نیست، ولی برعکس این موضوع صحت ندارد.

عملکرد غیر مالی نسبت به عملکرد مالی می تواند پوشش دهنده عملکرد مالی ضعیف تر باشد ، ولی تفاوت این دو عملکرد نباید فاحش باشد .

•          توجه به معیار های عملکرد غیر مالی از اهمیت بیشتری برخوردار است .

مدل های نوین ارزیابی,عملکرد سازمانی,ارزیابی عملکرد,مدل ارزیابی عملکرد,اهداف ارزیابی عملکرد,عملکرد نیروی انسانی,زمان بندی ارزیابی,انواع ارزیابی,خطاهای ارزیابی عملکرد,ارزشیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد کارکنان,ارزشیابی عملکرد کارکنان,روشهای ارزیابی عملکرد,تاریخچه ارزیابی,فرایند ارزیابی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال استقرار سیستم مدیریت كیفیت ایزو 9001 و اثر آن بر رضایتمندی مشتریان (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:27
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات16
حجم فایل221 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال استقرار سیستم مدیریت كیفیت ایزو 9001 و اثر آن بر رضایتمندی مشتریان

بررسی استقرار سیستم مدیریت كیفیت ایزو 9001 و اثر آن بر رضایتمندی مشتریان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بیان مسئله

اغلب شركت و یا موسسات ایرانی قبل از استقرار سیستم مدیریت كیفیت به مقوله رضایت  مشنریان با استفاده از تكنیكهای  نظر سنجی و یا هر روش  علمی دیگر كه منجر به شناخت و  اولویت بندی شاخص های رضایت مندی مشتریان می باشد  چندان توجهی  ندارند.

  ازیك سو با توجه به الزامات صریحی   كه در برخی از بندهای  استاندارد ایزو 9001 وجود دارد و از سوی تجربیات زیادی در زمینه استقرار سیستم ایزو9001 در صنعت پروفیل سازی در ایران وجود ندارد ابهامات زیادی در زمینه موثر بودن این استاندارد د ر صنعت قوطی و پروفیل سازی  وجود دارد در واقع تعداد نسبتا بالای از سازمانها ایرانی اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت برای سازمانها ی خود نموده اند كه از این بین تعداد نسبتا كم مربوط به صنعت پروفیل سازی می باشد . حال آنكه آیا پیاده سازی سیتم مدیریت در این سازمان ها اثربخش می باشد یا نه موردی است كه انگیزه لازم را برای بررسی و پژوهش فراهم می كند با توجه به رقبای خارجی و داخلی در این صنعت آگاهی از خواسته های مشتریان برای رقابت با آنان از اهمیت بالای برخودار می باشد.

اهداف تحقیق

شناسائی شاخص های تاثیر گذار بر رضایت مشتریان محصول مورد مطالعه (قوطی )

تعیین درجه اهمیت هر یك از شاخص های موثر بر رضایت مشتریان(قوطی)

تاثیر اجرای الزام استاندارد IS0 9001 بر شاخص رضایت مشتریان(قوطی)

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و پرخاشگری (روانشناسی و عل

شنبه 28 بهمن 1396
5:27
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل115 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال  بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و  پرخاشگری

  بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و  پرخاشگری نوجوانان  در محیط مدرسه

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

پروپوزال کاهش اضطراب و پرخاشگری نوجوانان

بیان مسئله

اضطراب بعنوان یکی از اختلالات شایع جامعه امروز است.گفته می شود 75%  از بیماریهای بدنی حاصل اضطراب و استرس می باشد. همچنین اضطراب به عنوان پدیده روان شناختی از عوامل ایجاد کننده اختلال روانی است. از این رو در سالهای اخیر توجه به پیشگیری و کنترل استرس و اضطراب و راهبردهای مقابله ای آن مورد توجه قرار گرفت و نشان داده شد این راهبردها نقش مهمی درکاهش اضطراب دارد.

نوجوان ها و دانش آموزان دبیرستانی در معرض رویدادهای مختلفی در محیط خانه و مدرسه و در روابط با دوستان و همسالان خود قرار دارند. مسائلی چون نگرانی هایی درباره تحصیل، آینده شغلی، ازدواج، رضایت والدین، ایفای نقش خود در جامعه و از همه مهمتر تغییرات جسمی و جنسی ناشی از دوره بلوغ برای آنها اشتغال ذهنی بوجود می آورد در نتیجه ناخواسته دچار اضطراب و استرس می شوند. نوجوانی که دچار اضطراب حاد است احساس ترس ناگهانی بر او چیره می شود، گویی قرار است برایش حادثه بدی رخ بدهد. ممکن است بی قرار و ناآرام شود و علایم جسمانی مثل تهوع، سردرد، سرگیجه و استفراغ در او ظاهر شود. فراخنای توجه و حواسش منحرف می شود. از آنجایی که اضطراب سبب کاهش تمرکز و حافظه می شود در پیشرفت و روند تحصیلی تأثیر گذاشته موجب افت تحصیلی و یا شکست تحصیلی می شود. واکنش های اضطراب نوجوان شامل انزوای روانی، ناتوانی در انجام تکالیف درسی، علایم دائمی شبه جسمانی، دردهای مختلف ، اسهال، نفس تنگی و خستگی مفرد می باشد. مداخله درمانی باید خیلی زود، یعنی آن زمانی که ارتباط این عوامل علی هنوز آشکار است، شروع شود.

افراد برای مواجه با اضطراب از شیوه های مختلفی مانند روش های دارو درمانی و روان درمانی و ... استفاده می کنند. اما افراد با این اختلال به شکل های مختلفی برخورد می کنند. عده ای نسبت به علایم و نشانه های آن آگاهی ندارند و آن را با اختلال طبی اشتباه گرفته و به درمان جسمی مبادرت می ورزندو عده ای دیگر نسبت به درمان یا پیشگیری از آن اقدامی انجام نمی دهند، در نتیجه این اختلال شدت می یابد و ممکن است به اختلالات دیگر دچار شوند. بنابراین باید کمک کرد تا افراد هم نسبت به علایم و نشانه های اضطراب آگاهی یابند و هم اینکه ضمن تشویق برای درمان، از شیئه های مناسبی برای درمان و یا کاهش میزان اضطراب خود استفاده نمایند.

امروزه اکثر درمانرگان از راهبردهای مقابله ای شناختی - رفتاری برای درمان اضطراب استفاده می نمایند. با توجه به تأثیر این دو روش ها بر سلامت جسمی وروانی و با عنایت بر این مسئله که آموزش شیوه های مواجهه با اضطراب از جمله تکنیک های آرمیدگی عضلانی و مهارت حل مسئله مفیدتر و آسان تر از سایر راهبردهای درمانی است و در ضمن اثرات منفی و عوارض جانبی مانند درمان های دارویی را ندارد. لذا پرداختن به شیوه های درمانی غیر دارویی مناسب و موثر و کم هزینه تر خواهد بود.

درمان نشدن به موقع اضطراب و افسردگی آمار خودکشی را به شدت افزایش می دهد ورفتارهای مخرب علیه خود تولید می کند ( آمن  و روت ، ۱۹۵۴ ؛ به نقل از قراچه داغی، ۱۳۸۳(

حال این سوال مطرح می شود که اضطراب دانش آموزان با چه عواملی در ارتباط است؟

به اعتقاد تحلیل گرروانی تضادهای سرکوب شده تولیداضطراب می کند(برنزبه نقل از قراچه داغی،۱۳۸۳(

به اعتقاد رفتار درمانگران اختلالات اضطرابی نتیجه واکنش غیر ارادی نسبت به حوادثی است که قبلاً در زندگی بیمار اتفاق افتاده است ( بک به نقل از قراچه داغی، ۱۳۸۰(

و به اعتقاد درمانگر شناختی ، افکار منفی و طرز تلقیهای غیر منطقی موجب اضطراب هستند ( برنز به نقل از قراچه داغی ، ۱۳۸۳(

علاوه بر اضطراب ، خیلی از انسانها با مشکل عدم ابراز وجود روبرو هستند. عدم ابراز وجود باعث می شود که برخی از افراد مخصوصاً نوجوانان و دانش آموزان در معرض تهدید انواع بیماریهای جسمی ، روانی و روابط اجتماعی نا سالمی قرار بگیرند ( ریس و گراهام  ،۱۹۹۱ ؛ به نقل ازشهنی ییلاق و رضایی ، ۱۳۷۹(

حال این سوال مطرح می شود که، عدم ابراز وجود دانش آموزان با چه عواملی در ارتباط است؟

به اعتقاد رفتار درمانگران تربیت دوران کودکی ، یادگیریهای غلط و یا کوتاهی دریادگیری رفتارصحیح منجربه عدم ابرازوجود درفرد می شود (تاون اند۱ به نقل از نظیری ومولا،۱۳۸۱(

به اعتقاد درمانگران شناختی افکار و باورهای غیر منطقی مانعی بر سر راه ابراز وجود هستند (آلبرتی و امونز به نقل از قراچه داغی، ۱۳۸۳).

باتلر، فینل ، ربسون وگلدر (۱۹۹۱) در آزمایش بالینی کنترل شده ای به بررسی تأثیر درمان شناختی رفتاری و رفتاری بر روی ۵۷ بیمار مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر در ۱۲ جلسه درمان فردی به این نتایج دست یافتند که درمان شناختی – رفتاری در مقایسه با درمان رفتاری تأثیر قابل ملاحظه ای در کاهش میزان اختلال اضطراب فراگیر بیماران داشته است. در درمان شناختی رفتاری هیچ یک از بیماران درمان را رها نکردند در حالی که در درمان رفتاری چندین بیمار درمان را رها کردند ( بک به نقل از صاحبی، ۱۳۸۳).

جلالی ( ۱۳۸۳) در پژوهشی تحت عنوان بررسی تأثیر مشاوره گروهی به شیوه های شناختی – رفتاری و رفتاری بر رفتار جرأت مندانه دانش آموزان کم جرأت پسر دبیرستانی به این نتایج دست یافت که : جرأت آموزی گروهی به شیوه های شناختی – رفتاری و رفتاری نمرات آزمودنیها را در مقیاس های ترس از ارزیابی منفی و پرسشنامه و جرأت ورزی در پس آزمون و پیگیر کاهش می دهد (به نقل از اسدی، ۱۳۸۳).

حال پژوهش حاضر در صدد پاسخگویی به این سوال است که آیا  بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و  پرخاشگری نوجوانان  در محیط مدرسه  تأثیر دارد یا خیر؟

 پروپوزال روش تحقیق , پروپوزال اماده , پروپوزال رشته روانشناسی و علوم تربیتی , پروپوزال روش تحقیق رشته روانشناسی و علوم تربیتی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir