دانلود مقاله حقوق زن در اسلام (حقوق)

شنبه 28 بهمن 1396
5:19
مارال
دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات6
حجم فایل35 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله حقوق زن در اسلام

نظام حقوق زن در اسلام,دانلود رایگان مقاله,دانلود رایگان مقالات,دانلود از IEEE,دانلود از ScienceDirect,دانلود از Springer,دانلود مقاله,دانلود مقاله ISI,دانلود خودکار مقاله,دانلود مقاله رایگان ISI,دانلود مقاله رایگان ieee,دانلود مقاله رایگان ScienceDirect,دانلود مقاله رایگان Springer,دانلود مقاله رایگان Taylor & Francis,تهیه و دانلود مقالات علمی , دانلود مقاله از IEEE , دانلود مقالات علمی ISI , دانلود از ASCE, سایت دانلود مقاله , دانلود مقاله isi,دانلود مقاله از ieee , دانلود مقاله از sciencedirect , مقاله انگلیسی ,دانلود رایگان مقالات,دانلود مقاله رایگان ISI,دانلود مقاله رایگان ieee,دانلود مقاله رایگان ScienceDirect,دانلود مقاله رایگان Springer,دانلود ژورنال,دانلود ژورنال ISI,دانلود مقاله از wiley,دانلود مقاله از springerlink,دانلود مقاله از ACS,دانلود مقاله از Emerald,دانلود مقاله از ASCE,دانلود مقاله از JSTOR,دانلود مقاله از ACM,دانلود مقاله از Elsevier,دانلود مقاله از APS, دانلود مقاله از Informa Healthcare, دانلود استاندارد, دانلود هندبوک, دانلود کتاب, دانلود PDF, پی پر دانلود, پیپر دانلود, دانلود از دانشگاه های خارجی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق تخصصی, دانلود مقاله ا ساینس دایرکت, دانلود مقاله از ieee, دانلود مقاله برق, دانلود مقاله تخصصی, دانلود مقاله مجانی, دانلود مقاله مکانیک, سایت مقاله, سایت مقاله انگلیسی, سفارش مقاله, گرفتن متن کامل مقاله, مقاله لاتین,دانلود رایگان و مستقیم مقاله های علمی , دانلود کتاب های علمی , دانلود پایان نامه دانلود مقاله رایگان , سایت دانلود رایگان مقاله , دانلود مقاله ISI , دانلود پایان نامه پروکوئیست , دانلود مقاله IEEE , دانلود مقاله ساینس دایرکت , دانلود مقاله wiley , دانلود مقاله Springer , دانلود کتاب های دانشگاهی , درخواست مقاله رایگان , دانلود مقاله علمی, دانلود مقاله علمی isi

حقوق زنان در همه جوامع و دورانها همواره به مقتضیات زمان، ویژگیهاى فرهنگى جامعه و نوع مناسبات اجتماعىِ آن عصر بستگى داشته است (مصفّا، ص 102). بررسى پیشینه حقوق زن در ادوار تاریخى نشان‌دهنده تسلط پایدار مردسالارى بر آن است. به تعبیر دیگر، غالباً مزایا و موقعیتهاى مهم اجتماعى در اختیار مردان بوده است و زنان در وضع فرودست قرار داشته‌اند. برخى مصادیق این موضوع در ایران باستان، عرب عصر جاهلى و اروپاى قرون وسطا عبارت‌اند از: جواز تعدد نامحدود زوجات؛ سلب حق انتخاب شوهر از دختران؛ به ارث برده شدن بیوه زنان از جانب نزدیكان همسر؛ مالكیت نداشتن زنان بر اموال خود و محروم بودن آنان از ارث؛ رواج خشونت درباره زنان؛ سهولت قوانین كیفرى در مورد جنایات وارد شده بر زنان؛ و ولایت بسیار گسترده پدر بر فرزندان، از جمله زنده به‌گور كردن دختران در دوره جاهلیت، بدون حق اعتراض مادر (رجوع کنید به دورانت، ج 4، بخش 2، ص 1111ـ1112؛ پیرنیا، ص 413ـ417؛ جوادعلى، ج 5، ص 526ـ568).

اسلام شخصیت و حقوق زن را مورد توجه بسیار قرار داد؛ از جمله از نگرش و رفتار ناپسند عرب جاهلى درباره زنان و دختران، مانند زنده به گور كردن دختران، سخت انتقاد كرد (رجوع کنید به نحل: 58ـ60). قرآن از یك‌سو از زنان در برابر ستمهایى مانند چند زنىِ نامحدود و غیرمتعهدانه (رجوع کنید به نساء: 3)، به ارث برده شدن زنِ شوهر مرده (نساء: 19) و محروم شدن زنان از حق مالكیت (نساء: 32) حمایت نمود و از سوى دیگر، براى تضمین بیشتر عدالت، قواعدى عام تأسیس كرد كه حاكم بر احكام و حقوق زن و مرد هستند؛ از جمله لزوم معاشرت پسندیده با همسران (رجوع کنید به نساء: 19)، قاعده همانندى و هم‌ترازى حقوق و وظایف همسران (بقره: 228) و، در گستره‌اى وسیع‌تر، قواعد نفىِ عُسر و حَرَج (رجوع کنید به حج: 78) و ممنوعیت اِضرار (بقره: 231، 233؛ طلاق: 6).

دانلود رایگان مقاله,دانلود رایگان مقالات,دانلود از IEEE,دانلود از ScienceDirect,دانلود از Springer,دانلود مقاله,دانلود مقاله ISI,دانلود خودکار مقاله,دانلود مقاله رایگان ISI,دانلود مقاله رایگان ieee,دانلود مقاله رایگان ScienceDirect,دانلود مقاله رایگان Springer,دانلود مقاله رایگان Taylor & Francis,تهیه و دانلود مقالات علمی , دانلود مقاله از IEEE , دانلود مقالات علمی ISI , دانلود از ASCE, سایت دانلود مقاله , دانلود مقاله isi,دانلود مقاله از ieee , دانلود مقاله از sciencedirect , مقاله انگلیسی ,دانلود رایگان مقالات,دانلود مقاله رایگان ISI,دانلود مقاله رایگان ieee,دانلود مقاله رایگان ScienceDirect,دانلود مقاله رایگان Springer,دانلود ژورنال,دانلود ژورنال ISI,دانلود مقاله از wiley,دانلود مقاله از springerlink,دانلود مقاله از ACS,دانلود مقاله از Emerald,دانلود مقاله از ASCE,دانلود مقاله از JSTOR,دانلود مقاله از ACM,دانلود مقاله از Elsevier,دانلود مقاله از APS, دانلود مقاله از Informa Healthcare, دانلود استاندارد, دانلود هندبوک, دانلود کتاب, دانلود PDF, پی پر دانلود, پیپر دانلود, دانلود از دانشگاه های خارجی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق تخصصی, دانلود مقاله ا ساینس دایرکت, دانلود مقاله از ieee, دانلود مقاله برق, دانلود مقاله تخصصی, دانلود مقاله مجانی, دانلود مقاله مکانیک, سایت مقاله, سایت مقاله انگلیسی, سفارش مقاله, گرفتن متن کامل مقاله, مقاله لاتین,دانلود رایگان و مستقیم مقاله های علمی , دانلود کتاب های علمی , دانلود پایان نامه دانلود مقاله رایگان , سایت دانلود رایگان مقاله , دانلود مقاله ISI , دانلود پایان نامه پروکوئیست , دانلود مقاله IEEE , دانلود مقاله ساینس دایرکت , دانلود مقاله wiley , دانلود مقاله Springer , دانلود کتاب های دانشگاهی , درخواست مقاله رایگان , دانلود مقاله علمی, دانلود مقاله علمی isi

 

فهرست مطالب:

حقوق زنان

حقوق فردی و اجتماعی زن

حقوق سیاسی زن

حقوق کیفری و قضایی

حقوق اقتصادی زن در اسلام

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه شیوه حل مسئله (پرسشنامه)

شنبه 28 بهمن 1396
5:18
مارال
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه شیوه حل مسئله

 آیین نامه مقررات , پرسش ,دانلود رایگان پرسشنامه, دانلود پرسشنامه روانشناسی, پرسشنامه های جدید, لیست همه پرسشنامه ها,پایان نامه

مقایسه شیوه حل مساله:

این نتایج توسط کسیری ولانگ (1996) درطی دو مطالعه ساخته شد و 6 عامل را می سنجد (محمدی 1377) این عوامل عبارتند از 1- بی یاوری 2- کنترل حل مساله 3- شیوه خلاقیت 4- اعتماد در حل مساله5- شیوه اجتناب 6- شیوه تقرب

این مقیاس شامل 24 سوال است و هر یک ازعوامل در بر گیرنده 24 تیم هستند عامل بی یاوری بینگر بی یاوری کلی فرد در موقعیت ها مساله را کنترل حلمساله نشان دهنده برنامه ریزی و درنظر گرفتن راه حلهای متنوع بر حسب مرحله سوم فرایند حل مساله که توسط نزو (1987) پیشنهاد شده می باشد اعتماد در حل مساله بیانگر اعتقاد در توانایی فرد برای حل مشکلات است شیوه اجتناب تمایل جهت رد شدن از مشکلات بجای مقابله با آن را منعکس می کند شیوه تقرب نگرش مثبت نسبت به مشکلات و تمایل به مقابله رودررو با آن را نشان می دهد (کسیدی ولانگ 12996 به نقل از محمدی 1377 )

ضرایب آلفا بالای 50 هستند که نونانی 1 (1967) استدلال می کند که برای هدفهای تحقیق کافی است بعلاوه میانگین همبستگی درونی آیتم ها نشان می دهد که مجموعه ای همگنی هستند و میتوان استدلال نمود که سنجشهای پایانی می باشند (کسیدی ولانگ 1996) محمدی 1377)

مقیاس شیوه حل مساله مورد استفاده قرار گرفت و ضرایب آلفا و میانگین همبستگی درونی میانگین و داریانیس آیتم ها مشخص شد و مشروح آن در جدول 7-4 آمده است با توجه به اینکه ضرایب آلفای بالاای 5 هستند و با توجه به میانگین همبستگی درونی آیتم ها نتایج با یافته های محمدی (1377) مبنی بر اینکه مقیاس شیوه حل مساله از پایانی لازم برخورد است همسو هستند.

روایی و پایانی این آزمون در مطالعه دیگری توسط مظاهری و قشنگ (1380 ) مورد بررسی رابطه قرار گرفته است و به ترتیب روایی آزمون از طریق روایی ملاک (76/0) و پایانی آن از طریق آزمون آرمون مجدد، پس از یک هفته (89/0) گزارش شده است.

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی علل بی حجابی (معارف اسلامی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:18
مارال
دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل25 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

بررسی علل بی حجابی

معجزه کلمات - جملات زیبا حجاب, دختران بی حجاب , زن بی حجاب ایرانی , دختر بی حجاب ایرانی , منشی بی حجاب , استخدام زن بی حجاب ,عکس بی حجاب, بازیگران بی حجاب, عکسهای بی حجاب,دختران بی حجاب تهرانی ,عکس دختران بی حجاب تهران ,عکس دختران بی حجاب در مراکز خرید تهران ,وضعیت حجاب

زن از دیدگاه اسلام دارای  شخصیتی بسیار بزرگ  وارزشمند است  وتربیت خوبان جامعه درگرو تقوای زن میباشد وبا تربیت بشر میتواند جامعه ای را اصلاح نماید. سعادت ورستگاری مردان  در گرو زن پارسا وبا تقوا میباشد که با عفاف وپوشیدگی خویش راه رابرای تربیت بهترین انسانهای روی زمین هموار می کند عفاف وپوشش از آن جهت که امری فطری میباشد اما برای جامعه بسیار حائز اهمیت می باشدلذا زن باید در جامعه به گونه ای حجاب رارعایت کند که بیمار دلان به اوطمع نکنند وباعث تشویش اذهان وافکار نشود حجاب و پوشش صحیح زنان یکی از عوامل بسیار مؤثر در حفظ خانواده است زن با عنصر حجاب اسلامی به تهذیب وتزکیه نفس  وملکات نفسانی پرداخته وقرب الهی را فراهم ساخته  وزمینه رشد معنوی مردان رادر اثر حفظ نگاه تامین می کند

حجاب و عفاف,بد خحابی ، بی حجابی ، حجاب,حجاب ، بدحجابی ، بی حجابی ، پوشش

:فهرست مطالب

مقدمه

علل بی حجابی

1-دوری از یاد خدا

2-بی غیرتی مردان:

3-عقده های روحی روانی:

4-تهاجم فرهنگی دشمن

5-گسترش روحیة غربگرایی و غرب زدگی

6-تقلید از الگوهای غربی و خارجی

اوصاف انسانهای نادان

لقمه حرام :

نتیجه گیری:

پی نوشت ها:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه كیفیت خدمات الکترونیکی بانکی (علوم انسانی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:18
مارال
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات4
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه كیفیت خدمات الکترونیکی بانکی

پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بانک الکترونیک مبتنی بر 20سوال و هدف از آن بررسی میزان رضایت کاربران ازخدمات آنلاین بانکداری می باشد.

اسکرین شات قسمتی از پرسشنامه كیفیت خدمات الکترونیکی بانکی :

دانلود پرسشنامه كیفیت خدمات الکترونیکی بانکی,دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیکی بانکی, دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات بانکداری, پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانک, پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی, پرسشنامه کیفیت خدمات بانک, پرسشنامه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی, پرسشنامه کیفیت خدمات بانکی, رضایتمندی از بانک، بانک الکترونیک، قابلیت دسترسی، اطمینان خاطر، محرمانه بودن، قابلیت اعتماد، سرعت، انتظارات مشتری، وفاداری مشتری، کارمزد و هزینه‌های خدمات، شکایت مشتری، رضایتمندی کلی

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

بسیاری از نظرها بر این باور است كه بانكداری الكترونیكی، نوع متمایز و ویژه ای از بانكداری نمی باشد زیرا به واسطه پیشرفت تكنولوژی در هر بازه زمانی، اقتضاء و فرصتی برای هر صنعت بوجود آمده است كه بواسطه بهره گیری از ابزار و خدمات ناملموس آن زمان، خود را مطابق با شرایط وفق دهد. بانكداری الكترونیكی نیز استفاده از فناوری اطلاعات و وسایل الكترونیكی در صنعت بانكداری می باشد كه باعث خلق خدمات بانكی متنوع در تسریع در خدمت رسانی به مشتریان می باشد از عواملی كه باعث پیشرفت یك صنعت می شود اطلاعات می باشد كه اطلاعات و تكنولوژی با یكدیگر در ارتباط بوده و بر روی هم اثرگذار هستند بطوریكه وجود اطلاعات غنی و مدام بروز شده در یك صنعت، باعث رشد و غناء آن و در غیر اینصورت، موجبات سكون و ركود یك صنعت می شود

از ویژگی‌های قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تكنولوژی  ارتباطات و اطلاعات و بكارگیری آن جهت افزایش سرعت و كیفیت در ارائه خدمات می‌باشد ضمن این که بخش خدمات در حدود 20 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی15 سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع 5/8 درصدی برخوردار بوده است.( آنکتاد[1]2001)

 این پیشرفت‌، بانكداری را نیز تحت تأثیر شدید خود قرار داده و باعث تغییرات عمده‌ای در این صنعت گردیده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتیك باعث ایجاد تغییرات عمده‌ای در شكل پول و سیستم‌های انتقال منابع در عرصه بانكداری گردیده و مفاهیم جدیدی از بانكداری تحت عنوان بانكداری الكترونیكی ظهور یافته است. (حسن زاده و پورفرد،1382).

دانلود پرسشنامه كیفیت خدمات الکترونیکی بانکی,دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیکی بانکی, دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات بانکداری, پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانک, پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی, پرسشنامه کیفیت خدمات بانک, پرسشنامه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی, پرسشنامه کیفیت خدمات بانکی, رضایتمندی از بانک، بانک الکترونیک، قابلیت دسترسی، اطمینان خاطر، محرمانه بودن، قابلیت اعتماد، سرعت، انتظارات مشتری، وفاداری مشتری، کارمزد و هزینه‌های خدمات، شکایت مشتری، رضایتمندی کلی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی( مطالعه موردی معملین استان اصفهان) (روانشناسی و ع

شنبه 28 بهمن 1396
5:18
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل160 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی( مطالعه موردی معملین استان اصفهان)

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

تحقیق در مورد رضایت شغلی کارکنان,تحقیق درباره ی رضایت شغلی,تحقیقات انجام شده در مورد رضایت شغلی,تحقیقی در مورد رضایت شغلی,دانلود تحقیق رضایت شغلی,دانلود رایگان مقاله در مورد رضایت شغلی,دانلود رایگان پایان نامه رضایت شغلی,دانلود رایگان پایان نامه های رضایت شغلی,دانلود رایگان پروژه رضایت شغلی,دانلود مقاله رضایت شغلی کارکنان,دانلود پایان نامه در مورد رضایت شغلی,دانلود پایان نامه رضایت شغلی,دانلود پروژه رضایت شغلی,ضرورت تحقیق درباره رضایت شغلی,مقالات در مورد رضایت شغلی,مقالات درباره رضایت شغلی,مقاله انگلیسی در مورد رضایت شغلی,مقاله ای در مورد رضایت شغلی,مقاله ای درباره رضایت شغلی,مقاله در مورد رضایت شغلی معلمان,مقاله در مورد رضایت شغلی و بهره وری,مقاله در مورد رضایت شغلی کارکنان

بیان مسأله اساسی تحقیق

رضایتمندی شغلی معلمان از عوامل مهمی است که پیوسته در توسعه تکنولوژیک مورد توجه قرار می‌گیرد، مطالعه و بررسی تاریخچه توسعه و تحول جوامع تکنولوژیک نشان می‌دهد که رضایتمندی شغلی نیروی انسانی ماهر و تعلیم یافته در تبدیل جوامع به جوامع تکنولوژیک تاثیر انکارناپذیری داشته است. از آنجا که هر فردی سعی دارد شغلی را انتخاب کند که علاوه بر تامین نیازهای مادی از نظر فردی- اجتماعی و روان شناختی نیز او را ارضاء نماید. بدین لحاظ برای نیل به این هدف یعنی گماردن افراد در مشاغل مناسب مطالعه خصوصیات فردی و اجتماعی و روان‌شناختی نیروی انسانی لازم و ضروری است. در غیر این صورت، با سپردن مشاغل به افرادی که یا علاقه‌ای به انجام شغل مورد نظر ندارند و یا فاقد رضایتمندی شغلی لازم برای انجام آن هستند علاوه بر آنکه فردی ناشایست بر سر کاری گمارده می شود، بلکه موجب تغییر در سطح آموزشگاه نیز می گردد.

تحول در آموزش مشکلات فراوانی را در تصمیم گیری مناسب شغلی و حرفه ای به وجود می آورد. به عنوان مثال می توان گفت تنوع و تعدد حرف و مشاغل و نیز پیچیده بودن روابط بین افراد، طرح ریزی حرفه ای و انتخاب شغل و رضایتمندی شغلی مفاهیمی هستند که معطوف به آموزش اند.

از آنجا که کار قسمت اعظمی از اوقات زندگی هر فرد را به خود اختصاص می دهد حتی در جوامع بدوی نیز هر کس مجبور به انجام کاری است و باید قسمتی از وظایف محوله در جامعه خود را بر عهده گیرد. گروهی معتقدند انسان به خاطر ارضای نیازهای مادی خود بالاجبار به کار تن می دهد در حالیکه گروهی دیگر کار کردن و اشتغال را بالاجبار توام نمی دانند و معتقدند اجبار نمی تواند عامل مهمی در ادامه اشتغال به شمار رود. به نظر این گروه گرچه انسان از طریق کار نیازهای زندگیش را برطرف می سازد. در حین حال از کار نیز لذت  می برد و به خاطر کار کردن زندگی می کند کار از سوی دیگر علاوه بر رفع نیازهای مادی برای جسم و ذهن تمرین و ممارستی طبیعی محسوب می شود و ارضاء کننده فعالتیها و تلاشهای جسمی و ذهنی انسان است.

به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران از میان همه مفاهیمی که متخصصان رفتار سازمانی، مدیریت و روانشناسان سازمان و صنعتی در موقعیت های مختلف مورد مطالعه قرار داده اند، رضایت شغلی از مهمترین زمینه های پژوهشی بوده است. اهمیت رضایت شغلی از یک سو به دلیل نقشی است که در بهبود و رشته  سازمان و نیز بهداشت و سلامت نیروی کار دارد و از دگرسو، به علت آن است که مفهوم رضایت شغلی علاوه بر تعاریف و مفهوم پردازیهای متعدد و گاه پیچیده، محل تلاقی و نیز سازه مشترک بسیاری از حوزه های علمی مانند روانشناسی، مدیریت، جامعه شناسی و حتی اقتصاد و سیاست بوده است. به همین دلیل دیدگاه ها و مفهوم سازیهای (conceptualization)متعدد و گاه متناقضی درباره آن شکل گرفته و توسعه یافته است. یکی از جدیدترین نظریه ها در این باره متعلق به ترز (۲۰۰۰) است. ترز (Terez)در نظریه خود تحت عنوان «جستجوی معنا در محیط کار» تلاش کرده است از دیدگاه روانشناختی عواملی را که می تواند به محیط های کاری و سازمانی معنا بخشیده و آنها را مطلوب سازد شناخته و راه های عملی ساختن آنها را تبیین کند. مقاله حاضر سعی دارد هر یک از این عوامل را همراه با دیدگاه سایر صاحب نظران و نظریه پردازان به اختصار توصیف کند.دربرخی بررسیها دریافته اند كه عامل های استرس معینی در وضعیت های معینی موجب بهبود در عملكرد شغلی و رضایت شغلی و فشار كار می شوند، حال آنكه پژوهش های دیگر نشان داده اند كه استرس ممكن است به كاهش عملكرد شغلی و رضایت شغلی منجر شود. اگر تفاوت های فردی در نظر گرفته شوند، خواهیم دید كه نسبت میان رضایت شغلی (و متغیرهای دیگر پیچیده تر می شود. به عنوان نمونه وال شاك walshak) (در 1981) با انجام بررسی گسترده ای دربارة تأثیر اسرتس در مردان و زنان- در شكل های كارگری یكسان نتایجی را به دست آورده است كه نشان می دهند سطح رضایت شغلی زنان با مردان در مشاغل یكسان، بسیار متفاوت است.

اهمیت و ضرورت تحقیق

رضایتمندی شغلی معلمان مفهومی است که به مشخص کردن برنامه ریزی های مهم جامعه و وضعیت اجتماعی، سبک زندگی و ضوابط خانوادگی، بهداشت و درمان و نیازهای آموزشی تاثیرگذار است. از آنجا که رفتار فرد توسط تعامل میان شغل او یا ویژگیهای محیطی- شغلی تعیین می شوند، چنین تعاملات فرهنگی میان افراد و محیط آنها به انتخاب شغلی با ثبات تر، رشته  شغلی بیشتر، دست یابی به رضایتمندی بیشتر و سرانجام آموزش موثر منجر می شود. اغلب بزرگسالان بیشتر اوقات خود را در محل کار می گذرانند، پس تعجب آور نیست که مشاغل یا حرفه ها منبع مهم در بهداشت روانی- اجتماعی نقش موثر ایفا کنند بنابراین بررسی رضایتمندی شغلی علیرغم اهمیت در آموزش برای بهداشت روانی معلمان از اهمیت بالای پژوهشی برخوردار است.مطالعه موردی رشته  تحصیلی، زاویه ای دیگر از آموزش به حساب می آید که پژوهش در حیطه آن گامی مهم تلقی می شود. از جهت دیگر پاسخ به سوالات کارشناسان آموزش ابهامات فرایند نظامدار در زمینه تغییر سطح آموزش و افزایش آن را مرتفع خواهد ساخت. زیرا دستمزدن به این بخش آموزش، زمینه های بسط و توسعه پژوهش در سایر منابع تحقیقی نیروی انسانی و رشته  و آموزش را امکان‌پذیر می سازد. در بخش مبانی نظری پژوهش، هدف پژوهشگر ذکر مهمترین تعاریف، مفاهیم و نظریه های رایج و عوامل و روشهای ارزیابی رضایتمندی شغلی معلمان بوده است...

مقاله درباره رضایت شغلی,مقاله درباره رضایت شغلی معلمان,مقاله درباره رضایت شغلی کارکنان,مقاله درباره ی رضایت شغلی,مقاله رضایت شغلی doc,مقاله رضایت شغلی pdf,مقاله رضایت شغلی معلمان,مقاله رضایت شغلی و بهره وری,مقاله رضایت شغلی و تعهد سازمانی,مقاله رضایت شغلی پرستاران,مقاله رضایت شغلی پزشکان,مقاله رضایت شغلی کتابداران,مقاله عوامل موثر بر رضایت شغلی,مقدمه پایان نامه رضایت شغلی,پایان نامه درباره رضایت شغلی,پایان نامه رضایت شغلی معلمان,پایان نامه رضایت شغلی و تعهد سازمانی,پایان نامه رضایت شغلی کارکنان,پایان نامه رضایت شغلی کارکنان

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی رابطه بین رضایت شغلی و خلاقیت با بهره وری (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:17
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات26
حجم فایل157 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه بین رضایت شغلی و خلاقیت با بهره وری کارمندان ادارات دولتی شهر تبریز

پروپوزال بررسی رابطه بین رضایت شغلی و خلاقیت با بهره وری

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

تحقیق در مورد رضایت شغلی,تحقیق در مورد رضایت شغلی کارکنان,تحقیق درباره ی رضایت شغلی,تحقیقات انجام شده در مورد رضایت شغلی,تحقیقی در مورد رضایت شغلی,دانلود تحقیق رضایت شغلی,دانلود رایگان مقاله در مورد رضایت شغلی,دانلود رایگان پایان نامه رضایت شغلی,دانلود رایگان پایان نامه های رضایت شغلی,دانلود رایگان پروژه رضایت شغلی,دانلود مقاله رضایت شغلی کارکنان,دانلود پایان نامه در مورد رضایت شغلی,دانلود پایان نامه رضایت شغلی,دانلود پروژه رضایت شغلی,ضرورت تحقیق درباره رضایت شغلی,مقالات در مورد رضایت شغلی,مقالات درباره رضایت شغلی,مقاله انگلیسی در مورد رضایت شغلی,مقاله ای در مورد رضایت شغلی,مقاله ای درباره رضایت شغلی,مقاله در مورد رضایت شغلی معلمان,مقاله در مورد رضایت شغلی و بهره وری,مقاله در مورد رضایت شغلی کارکنان,مقاله درباره رضایت شغلی,مقاله درباره رضایت شغلی معلمان,مقاله درباره رضایت شغلی کارکنان,مقاله درباره ی رضایت شغلی,مقاله رضایت شغلی doc,مقاله رضایت شغلی pdf,مقاله رضایت شغلی معلمان,مقاله رضایت شغلی و بهره وری,مقاله رضایت شغلی و تعهد سازمانی,مقاله رضایت شغلی پرستاران,مقاله رضایت شغلی پزشکان,مقاله رضایت شغلی کتابداران,مقاله عوامل موثر بر رضایت شغلی,مقدمه پایان نامه رضایت شغلی,پایان نامه درباره رضایت شغلی,پایان نامه رضایت شغلی معلمان,پایان نامه رضایت شغلی و تعهد سازمانی,پایان نامه رضایت شغلی کارکنان,پایان نامه رضایت شغلی کارکنان بانک,پایان نامه رضایت شغلی.pdf,پروژه در مورد رضایت شغلی,پروژه رضایت شغلی کارکنان,پروژه عدالت سازمانی و رضایت شغلی,پروژه عوامل موثر بر رضایت شغلی,آزمون سنجش رضایت شغلی,ارزیابی رضایت شغلی کارکنان,تست سنجش رضایت شغلی,دانلود پروژه سنجش رضایت شغلی,رضایتمندی شغلی کارکنان,رضایتمندی شغلی کارکنان بانک,سنجش رضایت شغلی (jdi),سنجش رضایت شغلی کارکنان,سنجش میزان رضایت شغلی کارکنان,فرم ارزیابی رضایت شغلی,فرم رضایتمندی شغلی کارکنان,فرم سنجش رضایت شغلی,فرم سنجش رضایت شغلی کارکنان,مدل های سنجش رضایت شغلی,مقاله رضایت کارکنان,پرسشنامه رضایتمندی شغلی کارکنان,بررسی رابطه رضایت شغلی و عملکرد شغلی,بررسی رضایت شغلی,بررسی رضایت شغلی در سازمان,بررسی رضایت شغلی ماماهای شاغل,بررسی رضایت شغلی معلمان,بررسی رضایت شغلی پرستاران,بررسی رضایت شغلی کارمندان,بررسی رضایت شغلی کارمندان بانک,بررسی رضایت شغلی کارکنان,بررسی رضایت شغلی کارکنان کتابخانه,بررسی رضایت شغلی کارگران,بررسی عملکرد شغلی کارکنان,بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی معلمان,بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی پرستاران,بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارمندان,بررسی میزان رضایت شغلی,بررسی میزان رضایت شغلی معلمان,بررسی میزان رضایت شغلی پرستاران,بررسی میزان رضایت شغلی پزشکان,بررسی میزان رضایت شغلی کارمندان,بررسی میزان رضایت شغلی کارکنان,بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران,بررسی میزان رضایت شغلی گروه پرستاری,تاثیر رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,تحقیق عملکرد شغلی,رابطه بین رضایت شغلی و عملکرد,رابطه بین رضایت شغلی و عملکرد کارکنان,رابطه رضایت شغلی با عملکرد کارکنان,رابطه رضایت شغلی و عملکرد کارکنان,مقاله عملکرد شغلی,پرسشنامه رضایت شغلی و عملکرد,ادبیات تحقیق رضایت شغلی,اهمیت و ضرورت تحقیق رضایت شغلی,اهمیت وضرورت تحقیق در مورد رضایت شغلی,اهمیت وضرورت تحقیق رضایت شغلی,بررسی تحقیقات رضایت شغلی در ایران,تحقیق رضایت شغلی و آثار آن بر جامعه,تحقیقات خارجی رضایت شغلی,خرید تحقیق رضایت شغلی و آثار آن بر جامعه,رضایت شغلی جامعه شناسی,روش تحقیق رضایت شغلی,مقالات رضایت شغلی,مقاله رضایت مندی شغلی,نتایج تحقیقات رضایت شغلی,پیشینه تحقیق در مورد رضایت شغلی,پیشینه تحقیق درباره رضایت شغلی,پیشینه تحقیق رضایت شغلی,پیشینه تحقیقات رضایت شغلی,پیشینه پژوهش رضایت شغلی,پیشینه ی تحقیق رضایت شغلی,خودکارآمدی شغلی,خودکارآمدی و رضایت شغلی,رابطه خودکارآمدی با رضایت شغلی,رابطه خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان,انگیزش شغلی,بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان,تعریف رضایت شغلی,دانلود رایگان مقاله رضایت شغلی,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی,دانلود پرسشنامه رضایت شغلی,رضایت شغلی و اشتغال موفقیت آمیز,عوامل رضایتمندی شغلی,عوامل موثر بر انگیزش شغلی,مقاله انگلیسی رضایت شغلی,مقاله در خصوص رضایت شغلی,مقاله در رابطه با رضایت شغلی,مقاله علمی پژوهشی رضایت شغلی,مقاله لاتین رضایت شغلی,مقاله های رضایت شغلی,موفقیت شغلی,موفقیت و رضایت شغلی,نظریه های رضایت شغلی,نظریه های سازش شغلی,پرسشنامه رضایت شغلی jdi,پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا,پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ,افزایش رضایت شغلی,رضایت شغلی چیست,غنی‌سازی شغلی,نظریات رضایت شغلی

بیان مسأله اساسی تحقیق

 

بهره وری عبار ت است از نسبت ستانده به داده. به عبارتی دیگر بهره وری نسبت تولید یاخروجی یک فعالیت اقتصادی است به عوامل تولید آن . این عوامل می توانند نیروی انسانی، هزینه های تولید و حتی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی باشند. بهره وری تحت دو عامل اثربخشی  و کارایی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد .  اثربخشی به مفهوم انجام کار درست و کارایی به معنای انجام درست کار می باشد. بنابراین مفهوم بهره وری هم انتخاب هدف مناسب و صحیح را شامل می شود و هم روشی که برای رسیدن به آن هدف انتخاب می گردد.چه بسیارند مؤسسات و واحدهای تولیدی که دارای تولید بالا، کیفیت مطلوب و سود مناس بمی باشند ولی بهره وری آنها در حد پایینی قرار دارد. پس بهره وری با سودآوری و تولید بیشتر تفاوت دارد.

از همین رو در سالیان اخیر بحث بهره وری در کانون توجه مدیران اجرایی قرار گرفته است. چراکه مدیران و صاحبان صنایع به این نتیجه رسیده اند که عامل بقای آنها در بازار رقابتی امروز تنها تولید و سودآوری نیست؛ بلکه در کنار این دو باید به هزینه و روش دستیابی به این هدف نیز توجه نمود. ضمن آن که بر اساس آمارهای منتشره از سوی سازمان بهره وری آسیایی (APO) و همچنین به استناد آمار و ارقام ارائه شده توسط سازمان ملی بهره وری، میزان بهره وری در صنایع کشور به شدت پایین است. بنابراین می توان چنین نتیجه گرفت که مشکل پایین بودن سطح بهره وری، مشکل روز اغلب مؤسسات تولیدی می باشد. شرکت کویر نیز به عنوان یک شرکت تولیدی با مشکل پایین بودن سطح بهره وری مواجه می باشد.

به منظور کمک به حل مشکل بهره وری در شرکت ها و سازمان ها با رویکرد فوق، نخستین گام شناخت عوامل و فاکتورهای به وجودآورنده بهره وری می باشد. بررسی اجمالی پیشینه تحقیق نشان می دهد که بهره وری تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد و فاکتورهای زیادی در تغییر آن اثرگذار می باشند. از آن جمله می توان به عواملی چون مدیریت، تکنولوژی و منابع انسانی اشاره نمود. دربحث مدیریت، سطح دانش و تجربه مدیران، میزان ریسک پذیری آنان و ثبات مدیریت عواملی هستند که می توانند در ارتباط با بهره وری سازمان مورد بررسی قرار گیرند. در زمینه تکنولوژی، سطح تکنولوژی تولید مورد استفاده و استراتژی سازمان  در توسعه تکنولوژی می توانند بهره وری سازمان را تحت تأثیر قرار دهند. در بعد نیروی انسانی نیز سطح دانش و تجربه افراد سازمان، میزان انگیزه، رضایت شغلی و خلاقیت آنها همه از جمله عوامل مهم اثرگذار بر بهره وری سازمان می باشند.

اهمیت و ضرورت تحقیق

بهره وری بعنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در بقای یک سازمان مطرح بوده که میتواند باعث زوال یا سرآمدی آن سازمان گردد . بهره وری عبارتست از ارزش تولید یک فعالیت نسبت به هزینه بکار رفته در انجام آن فعالیت و به زبان دیگر نسبت ستاده ها به داده ها می باشد . اولین قدم برای کاهش مشکل بهره وری در رابطه با رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان ، شناخت عوامل بوجود آورنده آن می باشد که میتواند بدلیل مشکلات ساختاری یا محتوایی در هر سازمان یا موسسه تولیدی باشد . مشکلات ساختاری در سازمان را می توان بدلیل  عدم وجود سیستم های انگیزشی ، پیچیدگی سازمان ، عدم تمرکز سازمانی ، عدم رعایت سلسله مراتب و ... دانست  و در خصوص مشکلات محتوایی نیز میتوان به عدم وجود استراتژی سازمانی یا طراحی  هدف  و فرهنگ حاکم  بر سازمان اشاره نمود  .

ما در این پژوهش کل عوامل موثر و متاثر در بهره وری  سازمانی با رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان را بصورت ریشه ای و با  روش های علمی بررسی کرده و با عملیاتی کردن روش های ارائه شده پیامدهای  انجام پژوهش مذکور را در ارتقای بهره وری سازمان بسنجیم .

بهره ,طراحی محل کار, بهره وری کارکنان,کارمند,افزایش بهره وری,افزایش بهره وری کارمندان,اداره کار ایالات متحده ی آمریکا,عملکرد کارکنان در محیط کار,تجهیزات لازم محیط کار,روشی عالی برای افزایش بهره وری کارمندان,نیروی کار,حجم کار,کارمندان راضی,دفتر کار

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و اجرای مدیریت دانش دردانشگاه ازاد (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:17
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات32
حجم فایل198 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و اجرای مدیریت دانش دردانشگاه ازاد

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

مدیریت دانش, عصر دانش, مدیریت دانش مشتری محور, مدیریت دانش محصول محور, مدیریت دانش فرآیند محور, رویکرد مدیریت دانش, مدیریت دانش

بیان مسأله اساسی تحقیق

چالشی كه اكنون سازمانها از جمله سازمانهای آموزشی  با آن مواجهند، ضرورت به دست آوردن دانشی است كه برتری رقابتی، قدرت خلاقیت و نوآوری و یادگیری سازمانی را در آنها تقویت و بر غنای دانش سازمانی بیفزاید. دانش موجود در سازمان، بستر مناسب را برای بروز نوآوری و به دنبال آن مزیّتهای رقابتی فراهم میآورد و به طور متقابل نوآوریهای سازمانی باعث غنا و افزایش روزآمد شدن پایگاه دانش سازمانی میشود. این مهم با پیادهسازی اصول مدیریت دانش در سازمان میسر میشود. هستة اصلی مدیریت دانش، چگونگی انتقال اطلاعات و دانش در سطح كلان و خرد بین افراد و سازمانهاست (جاهد، 1388). براین اساس، تمام عواملی كه مشوّق ارتباط بین فردی یا مانع آن باشند، مورد توجه مدیریت دانش است. پذیره اصلی مدیریت دانش، استفادة بهینه از امكانات سازمان، به یاری كیفیت روابط متقابل بین اعضای سازمان است كه اعتماد، محبت و دوستی در جهت حفظ ارزشها و هنجارهای سازمان شكل دهنده آن است. «ناهاپیت و گوشال» ((1998 گسترش اعتماد و شبكه روابط بین افراد را سرمایه اجتماعی نامیده و آن را یكی از قابلیتها و داراییهای مهم سازمانی تلقی میكنند. به نظر آنها، كیفیت مناسب سرمایه اجتماعی موجود در سازمان، یاریدهندۀ خلق و تسهیم دانش در سازمان است و به عنوان مزّیت سازمانی پایدار باید مورد تأكید باشد. در این چارچوب است كه پرداختن به ارتباط بین سرمایة اجتماعی و مدیریت دانش كه در این تحقیق مورد توجه قرار گرفته، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مرور ادبیات و سوابق

سرمایة اجتماعی، مفهومی است كه از مدتها قبل مطرح بوده، اما در دو دهه اخیر بیش از گذشته، مورد توجه متخصصان مختلف در رشتههای گوناگون مانند جامعهشناسی، اقتصاد، سیاست، برنامهریزی شهری و ... قرار گرفته و از دیدگاههای مختلف به تعریف آن پرداخته شده است. «هانیفان»(Hanifan, 1920) اعلام داشته است كه منظور از سرمایة اجتماعی، اموال و مستغلات پولی یا فردی نیست، بلكه منظور آن چیزهای محسوسی است كه در زندگی روزمرّه بسیار استفاده میشوند؛ مثل حسن نیت، معاشرت، همفكری، داد و ستد اجتماعی در میان افراد و خانوادههایی كه یك واحد اجتماعی را میسازند. به نظر «جین جاكوبز» (Jacobs, 1961)، سرمایة اجتماعی شبكههای اجتماعی هستند كه كاركردهایی در جامعه دارند و غیر قابل جایگزین میباشند. از بین رفتن این شبكهها موجب میشود كاركردهای اجتماعی مبتنی بر آنها به سرعت ناپدید شود(نقل از: اصغرپور ماسوله، 1384). از نظر «پیتر بوردیو» (Bourdieu, 1972; 1992)، سرمایة اجتماعی مجموع منابع واقعی و مجازی است كه به فرد یا گروهی تعلق دارد. این تعلق از طریق تصاحب شبكهای به نسبت پایدار از روابط آشنایی دو طرفه و شناخت اعمال میشود(نقل از: شارعپور، 1385).

« لوری» (Loury, 1977) سرمایة اجتماعی را مجموعهای از منابع میداند كه در سازمانهای اجتماعی به صورت ذاتی وجود دارد و در جامعهپذیری افراد و رشد شناختی و اجتماعی مؤثر است. «لوری» سرمایة اجتماعی را نوعی پیوند اجتماعی در میان كسانی میداند كه دارای منافع مشترك اقتصادی هستند و پیوند آنها از طریق ارزشهای مشترك و گرایشهای فردی مثبت ایجاد میشود كه میتواند دارای پیامدهای مطلوبی مانند بهبودی نتایج فعالیتهای اقتصادی باشد (نقل از: فناكار بحری، 1387).

مدیریت دانش, عصر دانش, مدیریت دانش مشتری محور, مدیریت دانش محصول محور, مدیریت دانش فرآیند محور, رویکرد مدیریت دانش,

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد (روانشناسی و علوم تربی

شنبه 28 بهمن 1396
5:17
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات26
حجم فایل165 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

هوش هیجانی, هوش هیجانی eq, هوش هیجانی EQ, هوش عاطفی, تست هوش هیجانی,هوش احساسی,تست هیجانی

بیان مسأله اساسی تحقیق

یکی از پدیده های که در دهه ی اخیر مورد استقبال قرار گرفت پدیده هوش هیجانی بوده است که دلیل این امر توانای فرضی هوش هیجانی بالاتر در حل  بهتر مسائل کاستن از میزان تعارفات بین انچه که انسان احساس میکند یا  انچه فکر می کند یا همان تقابل عقل و احساس و مشاهده زندگی شاد و موفقیت امیز کسانی بوده که از تحصیلات عالی برخوردار نیستند ولی به دلیل هوش هیجانی می توانند سبب افزایش میزان سلامتی –رفاه -ثروت- موفقیت عشق و شادی گردد دانشجویان که اجزای اصلی دانشگاه را تشکیل می دهند زمانی می توانند در پیشرفت تحصیلی نیز از جمله مباحثی است که در محیطهای اموزشی بویژه در دانشگاه بیشترین اهمیت برخوردار است . محققان عوامل مختلفی را که بر  پیشرفت تحصیلی  دانشجویان تاثیر دارد را مورد بررسی قرار داده اند . مفهوم نسبتا جدیدی که اخیرا مورد توجه روانشناسان قرار گرفته است عبارت است از هوش هیجانی .شاید شکی نیست علاقه مندی به بررسی تاثیر این متغییر بر متغیرهای مهم و اساسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان را تحت تاثیر قرار دهد؟بسیاری از روانشناسان علاقمندند با پژوهشهای خود این موضوع را بررسی کنند که ایا با استفاده از مولفه های هوش هیجانی میتوان به پیشرفت دانشجویان پرداخت؟ گاروتر( 1983)

اهمیت و ضرورت تحقیق

هوش هیجانی یکی از متغیرهای مهمی است که با ی و پیشرفت تحصیلی رابطه دارد. توانای شخصی برای سازگاری و چالش با زندگی به عملکرد منسجم قابلیتهای هیجانی بستگی دارد. چرا برخی از مردم نسبت به بعضی دیگر از ی بهتر برخور دارند؟چرا برخی از مردم نسبت به برخی دیگر در زندگی موفق ترند؟چه عواملی این تفاوتها را رقم میزنند؟پاسخ به این سوالات لزوم بررسی مهارتهای هیجانی که تصور می شود موفقیت افراد را تبیین با توجه به این که هوش هیجانی مناسب بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان تاثیر دارد با توجه به این که اموزش به هوش هیجانی مناسب به افراد می تواند بر رفتار انها تاثیر بگذارد ضرورت کنترل مهارتهای هوش هیجانی بیشتر نمایان می شود.همچنین انجام تحقیقات اندک در این زمینه به ویژه در کشور و استان وجود داشته یافته های پراکنده در انجام این پژوهش ضرورتی مهم به نظر می اید نتایج این تحقیق کاربردی مفید برای مراکز مشاهده و دانشجویی دارد. همچنین با توجه به نقش و اهمیت این متغیرها در عملکرد تحصیلی و قابل تغیر بودن متغیرهای مورد مطالعه می توان با اموزه ها و ارائه راهکارهای صحیح عملکرد تحصیلی دانشجویان را افزایش داد.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه شماره 1- بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه شماره 2-بین هوش هیجانی وعملکرد تحصیلی رابطه معنا داروجود دارد

فرضیه شماره 3-بین هوش هیجانی وحل مساله رابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 4-بین هوش هیجانی وروابط بین فردی رابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 5-بین هوش هیجانی واستقلال فرد رابطه معناداری وجوددارد

فرضیه شماره 6-بین هوش هیجانی وانعطاف پذیری رابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 7-بین هوش هیجانی وتحمل فشاررابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 8-بین هوش هیجانی و خود شکوفایی رابطه معنادار وجود دارد

فرضیه شماره 9-بین هوش هیجانی و خودابرازی رابطه معنادار وجود دارد.

فرضیه شماره 10-بین هوش هیجانی وخودآگاهی رابطه معناداروجوددارد.

 فرضیه شماره 11- بین هوش هیجانی و خوش بینی رابطه معنادار وجود دارد.

فرضیه شماره 12- بین هوش هیجانی و عزت نفس رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه شماره 13- بین هوش هیجانی و مسئولیت پذیری رابطه معناداری وجود دارد.

 فرضیه شماره 14-بین هوش هیجانی وهمدلی رابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 15-بین هوش هیجانی و واقع گرایی رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه شماره 16-بین هوش هیجانی وکنترل تکانه رابطه معناداری وجود دارد.

رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:17
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات34
حجم فایل168 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان ادارات دولتی شهر تبریز

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

بررسی رابطه تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان

بیان مسأله اساسی تحقیق

تعهد سازمانی، عامل مؤثری در رفتار سازمانی کارکنان و هیچ سازمانی نمی تواند : و بازده سازمان هاست (استرون، ۱۳۷۷ :۷۳)موفق شود ، مگر اینکه اعضا و کارکنان سازمان نسبت به آن ، نوعی تعهد داشته و تلاش نسبی داشته باشند (اسنوتر و فریمن ، ۱۳۷۵ :۹۷۲)اصطلاح تعهد سازمانی عبارت است از نگرش های مثبت یا منفی افرادنسبت به کل سازمانی که در آن مشغول به کار هستند . در تعهد سازمانی شخص نسبت به سازمان احساس وفاداری قوی دارد و از طریق آن ،سازمان خود را مورد شناسایی قرار می دهد(استرون، پیشین : ۷۳ )

امروزه مدیران دریافته اند که پرورش نیروی کارآمد و توسعه منابع انسانی راهی است میانبر که می تواند سازمان ها را در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف یاری کند . در این برهه از زمان مزیتی که سازما ن ها برای پیشی گرفتن از یکدیگر دارند ، تنها در به کارگیری فناوری جدید نیست بلکه در بالا بردن اعتماد به نفس و میزان تعهد و وابستگی کارکنان به اهداف سازمانی نهفته است .

اکنون موقعیت به صورتی است که داشتن کارکنانی پر انرژی خلاق و با سرمایه انسانی متعهد به عنوان یکی از مهم ترین منابع در نظر گرفته می شود (ایران نژاد پاریزی، ۱۳۸۵:۶۱ )

امروزه توسعه سازمانی منوط به توسعه منابع انسانی است. منابع انسانی هر سازمان ارزش های اصلی چون فرهنگ، عملکرد و تولید دانایی، آموزش و یادگیری را عهده دار هستند .

سازمان های محافظه کار سنتی به طور کلی وظیفه گرا و عمودی هستند و مدیریت ارشد به ندرت در مسائل بنیادی و تحول درگیر می شوند .کارمندان احساس تعلق و مالکیت به شرکت ندارند و از تجربه های تازه و ریسک دوری می کنند . در نتیجه توجه به نیازهای مشتری و قابلیت انعطاف به حداقل رسیده است .

کارایی و توسعه هر سازمان تا حد زیادی به کاربرد صحیح نیروی انسانی بستگی دارد . هر قدر شرکت ها و سازما ن ها بزرگ تر می شوند ، بالطبع به مشکلات این نیروی عظیم نیز اضافه می شود . مدیران در ارتباط با مسائل گوناگون سعی در کنترل مداوم کارکنان خود دارند . تصورمدیران این است که وقتی شخصی در یک محل استخدام می شود ، بایدتمام شرایط آن سازمان را بپذیرد . بعضی از مدیران بر این مسئله که رضایت کارکنان را می توان از طریق پاداش و ترغیب به انجام کار افزایش داد، پافشاری می کنند . اما به راستی جهت اثربخشی بهتر در سازمان با درنظر گرفتن اینکه کارکنان در زیر فشار مالی به سر می برند و بیشتر توجه و تمایل آنها به مسائل اقتصادی کار است، به غیر از دادن پاداش وامکاناتی از این قبیل راه های دیگری وجود ندارد؟یکی از موضوعات مورد توجه محققان در این زمینه تعهد سازمانی است . البته مفهوم تعهد را می توان از جنبه های مختلف مورد بررسی قرارداد؛ زیرا دلبستگی و تعهد کارکنان نه تنها با سازمان بلکه با مراجع دیگری چون حرفه، خانواده، سرپرست مستقیم، مذهب، و غیره در ارتباط است . دو جنبه تعهد که بسیار مورد توجه قرار گرفته عبارتند از:« تعهد سازمانی و تعهد حرفه ای»  در ادبیات کلاسیک« تعهد حرفه ای- سازمانی»فرض می شودکه مجموع تعهد به سازمان و حرفه، صفر است. یعنی اینکه تعهد به یک طرف باعث کم تعهد ی به طرف دیگر می شود .اما عده ای معتقدند که اینگونه نیست و تعهد سازمانی و حرفه ای می تواند به عنوان پدیده های جدا و متمایز فرض شوند که در این صورت تعهدحرفه ای و سازمانی در راستای یکدیگر قرار می گیرند . پس حرفه ای ها می توانند به حرفه و در عین حال به سازمان خود متعهد باشند.

(۳۴۹-۳۳۳:۱۳۹۳،Wallace )

با توجه به اهمیت مباحث فوق ، پژوهشگر با توجه پژوهش های می یر که در آنها نشان داده شده که تعهدسازمانی با هوش هیجانی ارتباط دارد ، بر آن است که به بررسی رابطه هوش هیجانی و تعهد سازمانی بپردازد .طبق تعریف گولمن ، هوش هیجانی مهارتی است که دارنده آن ازطریق خود آگاهی ، روحیات خود را کنترل می کند و از طریق خودمدیریتی آن را بهبود می بخشد ، از طریق همدلی ، تأثیر آ نها را درک می کند و از طریق مدیریت روابط ، به شیوه ای رفتار می کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد و بنا به تعریف جان مایر و پیتر سالووی توانایی ارزیابی ، بیان و تنظیم عاطفه خود و دیگران و استفاده کارآمد ازآن است(دوستار ۵۴:۱۳۸۵)

لذا این پژوهش بر آن است تا رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان ادارات دولتی شهر تبریز را مورد بررسی قرار دهد .

اهمیت و ضرورت تحقیق

تعهد سازمانی1 یكی ازمسائل مهم انگیزشی است كه بر اساس آن فرد به شدت هویت خود را در سازمان می گیرد، در سازمان مشاركت دارد و با آن در می آمیزد و از عضویت در آن لذت می برد .  تعهد سازمانی یعنی درجه همانند سازی روان شناختی و یا چسبیدگی به سازمانی که ما برای آن کار می کنیم .تعهد سازمانی دارای اجزاء زیر است :قبول ارزش ها و اهداف سازمان ،تمایل تلاش برای سازمان  و دارا بودن میل قوی برای پیوسته ماندن به سازمان (مودی ،پورتر و استیرز2 ،1982). دلایل بسیار زیادی وجود دارد از اینکه چرا یک سازمان بایستی سطح تعهد سازمانی اعضایش را افزایش دهد (استیرز و پورتز ،1992). اولا تعهد سازمانی یک مفهوم جدید بوده وبه طور کلی با وابستگی و رضایت شغلی تفاوت دارد . برای مثال ، پرستاران ممکن است که کاری را که انجام می دهند دوست داشته باشند ولی از بیمارستانی که در آ؛ن کار می کنند ناراضی باشند که در آن صورت آنها شغلهای مشابه را در محیط های مشابه جستجو خواهند کرد (گرینبرگ و بارون ،2002). ثانیا تحقیقات زیادی نشان دادهاند که تعهد سازمانی با پیامدهای از قبیل رضایت شغلی و رفتار سازمانی فرا اجتماعی و عملکرد شغلی رابطه مثبت و با تمایل به ترک شغل رابطه منفی دارد(شیان چنج و همکاران ،2002). همچنین عملكرد بالا در سازمان‌ها، شركت‌ها و مؤسسات ناشی از عوامل مختلف و متنوع است. روش‌های متفاوتی نیز برای رفع مشكلاتی كه منجر به عملكرد پایین شده‌اند وجود دارد كه یكی از این روش‌ها متمركز شدن بر هوش هیجانی افراد در  سازمان‌ها می‌باشد. مدیران باید تعهد و پایبندی کارکنان را به سازمان حفظ کنند و برای این امر باید بتوانند با استفاده از مشارکت کارکنان در تصمیم گیری و فراهم کردن سطح قابل قبولی از امنیت شغلی برای آنان، تعهد و پایبندی را بیشتر کنند (مورهد، ۱۳۷۴ )اندیشه تعهد موضوعی اصلی در نوشته های مدیریت است . این اندیشه یکی از ارزش های اساسی است که سازماندهی بر آن متکی است وکارکنان براساس ملاک تعهد، ارزشیابی می شوند . اغلب پرسش هایی به عمل می آید، از قبیل : آیا اضافه ، کار خواهد کرد؟ آیاروزهای تعطیل بر سرکار خواهد آمد؟ آیا دیر می آید یا زود می رود؟ اغلب مدیران اعتقاد دارند که این تعهد برای اثربخشی سازمان ضرورتی تام دارد )میچل، ۱۳۷۳ )

هوش هیجانی,هوش احساسی,تست هیجانی,تست هوش هیجانی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها


1.  organization commitment

2.   Mowdy, porter & steers

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان شهر تهران (روانشناسی و علوم تربیتی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:16
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات30
حجم فایل158 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

پروپوزال بررسی رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان شهر تهران

بررسی رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

 عزت نفس , هویت , هویت در دانش آموزان , هویت در دانش آموزان شهر تهران , رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان شهر تهران , پایان نامه هویت , رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت , اعتماد به نفس

بیان مسأله اساسی تحقیق

دریك جامعه ابتدایی كه در آن الگوهای همانندسازی ونقشهای اجتماعی محدودندهویت یابی تاحدودی اسان ترصورت می گیرد امادر  جامعه پیچیده ،هویت یابی برای بسیاری ازنوجوانان كاری دشواروطولانی است . درچنین جوامعی برای اینكه نوجوان بداند« چگونه رفتاركندوچه كاری رادرزندگی دنبال كند» بایدمجموعه كاملاًنامحدودی ازرفتارهارادرنظربگیرد.درنتیجه دررشدهویت یابی نوجوان ، تفاوتهای بسیاری مشاهد ه می شود( براهنی ، 1378 )

مادامی كه خودنتواندبه هویت یكپارچه ای دست یابدنمی تواندمسیرمشخصی رادرزندگی دنبال كند، بی ثبات بوده ونوعی پراكندگی وبی انسجامی دررفتاراوحاكم می شود. درمطلوب ترین شرائط بحران هویت نوجوان بایددراوایل یااواسط دهه سوم حل شودتاخودبتواندبه مسایل دیگرزندگی بپردازد.وقتی این فرایندباموفقیت انجام بپذیرد، می گوییم فردبه هویت دست یافته است . به این معنی كه وی به مفهوم یكپارچه ای ازهویت جنسیتی ، جهت گزینی شغلی وجهان بینی نایل شده است . ( همان منبع )

درنظریه پردازی هایی كه درزمینه روزهای جست وجوی هویت وتعهددرزمینه پایگاههای هویت انجام شده است به مباحث اطمینان وامنیت درونی ، عزت نفس پایدارواضطراب توجه شده است . دراین پژوهش به دلیل گستردگی هریك ازاین مباحث ، نه تنهابه مسیله عزت نفس توجه شده است .

درنظریات ، ازیك سوافرادپایگاههای تعلیق رادارای منابع درونی اطمینان وامنیت وعزت نفس پایداردانسته اندوافرادپایگاه ممانعت وپراكندگی رافاقدچنین منابعی می دانند.( مارسیا، 1994 )

همچنین براساس یك سری مطالعات پیشین ، افرادپایگاههای هویت ممانعت ودستیابی هردوازعزت نفس بالایی برخوردارنددرصورتی كه افرادپایگاههای تعلیق وپراكندگی كه فاقدتعهدهستندازعزت نفس پایینی برخوردارند.( كرامر، 1997 )

موضوع تحقیقی كه برای این پژوهش انتخاب شده است بررسی رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان شهر تهران می باشد.

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهمیت چنین پژوهشی دربرنامه ریزی هاوشناخت معضلات نوجوانان ازجایگاه ویژه ای برخورداراست . زیرابه اهداف نوجوانان سمت وسویی مشخص خواهددادواگرنوجوانان عزت نفس پایینی داشته باشندمی توان بااستفاده ازروش های موثرعزت نفس آنان راتقویت كرده وبالابرد.

درصورتی كه جامعه ای برای حل مسایل خوداعم ازاجتماعی وفرهنگی ، اقتصادی ، تربیتی و ازپژوهش وتحقیق استفاده كنددرارایه راه حل هامی تواندنتیجه گیری صحیح تری داشته باشدودرنهایت كشوررادرجهت سازندگی وپیشرفت سوق دهد.

گلاسروكریسنی ( 1975 1973 ) درموردروابط عزت نفس وهویت می نویسند،

« چگونگی برداشت ونظرات دیگران نسبت به مادرروشن كردن هویت نقش عمده ای برعهده داردآنچه كه دیگران درباره مامنعكس می كنندتاحدزیادی تصویربامعنایی ازهویت ماست . ارزشیابی های ماازخودمان درارتباط باشرایط زندگی ، اوضاع اجتماعی واقتصادی نیز، مبین هویت ماست وهمچنین تصورات مادرباره وضع جسمانی وشیوه لباس پوشیدن نوع هویت مارادرمقایسه بادیگران نشان می دهد» ( شفیع آبادی ، 1377)

1-هیچ چیزدردنیابرای نوجوان به اندازه پرسشهایی كه به هویت اومربوط می شودنگرانی ودلواپسی ایجادنمی كند

دردوران نوجوانی به هویت یابی مسیله حادمی شوداین كه اوبه گمان خویش چگونه آدمی است واین كه اونسبت به استنباط دیگران درموردخودچه احساسی دارد؟ اورابرای تسلط برخودبه تلاش وامی داردبنابراین امروزه باوجودپیچیدگی هاوموانعی كه برسرراه رشدروانی اجتماعی نوجوان شكل گرفته است بایدتوجه بیشتری به مسایل ومشكلات نوجوان داشت . مشكلات هویت وعزت نفس جزء مسایلی است كه درهریك ازانحرافات واختلالات ازقبیل به اعتیاد، بزهكاری و نقش اساسی دارد.

2- بنابراین باتوجه به روابط متقابل وتنگاتنگی كه بین هویت وعزت نفس وجوددارداحتیاج به مطالعاتی داریم كه رابطه مشخص این دورایعنی ( میزان عزت نفس رادرهریك ازپایگاههای هویت بررسی وروشن نماید)

دراین میان مداخلات اجتماعی ورویكردنظامهایی كه بامسیله شكل گیری هویت نوجوانان سروكاردارندازجمله نظام آموزشی وتربیتی درحل مسایل هویت نوجوانان جامعه اهمیت زیادی دارد.

به عبارتی باشناخت تواناییها، استعدادهاوشخصیت افراد می توان درمحول كردن كارهای زیربنایی به آنان موفق شد. نوجوانان آینده سازان جامعه هستندشناخت روحیات آنهابایدسرلوحه تمام كارهای برنامه ریزان ومدیران تعلیم وتربیت قرارگیرد. نوجوانی كه دچاربحران هویت می شوداگراین بحران رابه سلامت نگذراندانرژی باارزش اوتلف می شود، كاركردهای انطباقی اش مختل می شودوتمام آینده اوزیرسوال می رود.

 

 عزت نفس , هویت , هویت در دانش آموزان , هویت در دانش آموزان شهر تهران , رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان شهر تهران , پایان نامه هویت , رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت , اعتماد به نفس

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir