پروپوزال بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترو

شنبه 28 بهمن 1396
5:16
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات24
حجم فایل169 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

پروپوزال بررسی رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی

رابطه بازاریابی رابطه مند با استفاده مشتری از خدمات بانكداری الكترونیكی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

بیان مسأله اساسی تحقیق

 

با پیدایش تجارت الكترونیكی بسیاری از بخشهای اقتصادی و صنعتی، كمابیش تحت تأثیر این فناوری نوید بخش قرار گرفته­اند. با این وجود، نفوذ تجارت الكترونیكی در هیچ صنعتی مانند صنعت بانكداری مشهود نبوده است. امروزه استفاده از بانكداری الكترونیكی بیش از آنکه یک مزیت باشد، یک ضرورت است و بانکها ناچاراند برای بقا خود وکاهش هزینه ها خدماتشان را  به صورت الکترونیکی ارائه دهند. اما به نظر می­رسد این خدمات چنان که باید وشاید مورد استقبال واقع نشده است. با توجه به این نکته و با انجام مطالعه در زمینۀ عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیكی ، مشخص گردید که نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند می توانند بر  استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی تأثیر  بسزایی داشته باشند. در واقع این دو عامل سبب افزایش اعتماد مشتریان می شوند و اعتماد متغیری است که در پذیرش بانكداری الكترونیكی نقشی بسیار حیاتی دارد. با گسترش شبکه اینترنتی و روی آوردن مشتریان به این پدیده به منظور رفع نیازهای خود ، برای شرکتها این فرصت بوجود آمده که از طریق خدمات نوین اینترنتی مشتریان بیشتری را جذب کنند . از طرفی شدت گرفتن رقابت میان شرکتهای ارائه دهندۀ خدمات از طریق دنیای مجازی باعث شده که شرکتها بیشتر به دنبال حفظ مشتریان موجود خود باشند تا جذب مشتریان جدید این امر سبب شده که مفاهیمی همچون بازاریابی رابطه مند و نشان تجاری شرکت در این زمینه مطرح شود ، چرا که در دنیای وب دیگر ارتباطات چهره به چهره مطرح نمی باشد و میزان اعتماد مشتریان است که در تصمیمات خرید مشتریان و استفاده آنها از خدمات اینترنتی تعیین کننده می باشد [Lin,210:16-34 & Lu].

در این میان، خدمات مختلفی از طریق این ابزار قدرتمند ارائه شده است كه یكی از آنها، خدمات بانکداری می­باشد كه عرضه اینترنتی این خدمات، مزایای زیادی برای بانك ها و مشتریان آنها دارد.

بانكداری الكترونیكی عبارتست از ارائه اطلاعات و خدمات اصلی بانك از طریق وب. این خدمات دست كم شامل مشاهدة صورتحساب، گزارش تراكنشهای قبلی حساب، و انتقال وجوه به حسابهای دیگر در همان بانك است[باقری،1387].

همانطور که اشاره شد ، حفظ و نگهداری مشتریان مهمتر از بدست­آوردن مشتریان بوده و ایجاد ارزش برای مشتری عامل مهمی برای حفظ مشتریان محسوب می­شود[Weinstein,2002:68-259].

بنابراین بانکها باید به دنبال استفاده از ابزارهایی مانند بهبود نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند باشند که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و در صورت ممکن به جذب مشتریان بالقوه نیز بپردازند

[Lin,210:16-34 & Lu] .

این تحقیق به دنبال پاسخ به این پرسش است که " بین بازاریابی رابطه مند و نشان تجاری شرکت با  استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی چه رابطه ای وجود دارد ؟ "

اهمیت و ضرورت تحقیق

این تحقیق به شناسایی «رابطه نشان تجاری شرکت و بازاریابی رابطه مند با  استفاده مشتریان از خدمات بانكداری الكترونیكی » پرداخته است. علت اصلی انجام چنین تحقیقی، ارائه معیارهایی برای ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی بوده، به طوری که بتوان با ایجاد مزیت رقابتی در شرایط و صنایع مختلف خدماتی از آن بهره جست.   اهمیت و ضرورت انجام تحقیق به اهمیت نشان تجاری در راهبردهای بازاریابی شرکت ها و نقش آن در جذب، نگهداری و پشتیبانی از مشتریان برمیگردد. نشان تجاری نقش راهبردی و مهمی در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات مدیریت راهبردی شرکتها دارد....

پروپوزال رشته مدیریت

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با رضایت شغلی و بهره وری کارکنان شرکت نفت (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
5:16
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات32
حجم فایل160 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با رضایت شغلی و بهره وری کارکنان شرکت نفت

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

رابطه ویژگی های شخصیتی با رضایت شغلی

بیان مسأله اساسی تحقیق

ویژگی  های شخصیتی مدلی است که بدان وسیله می توانیم شخص واقعی را ارزیابی کنیم .هرویژگی  محصول تعامل خاصی بین چندین نیروی فرهنگی و شخصی مانند گروه همسالان ،عوامل ارثی و ژنتیکی ، والدین طبقه ی اجتماعی ، فرهنگ و محیط فیزیکی است .به عبارت دیگر هرویژگی ی ،ذخایر خاصی از نگرش ها و مهارتهایی درجهت غلبه برمشکلات و وظایف محیطی دارد .از آنجا که ویژگی  های مختلف دارای علایق صلاحیت ها و حالات مزاجی متفاوتی هستند مایل اند که خود را با افراد و موضوعات مخصوصی احاطه کنند و در جستجوی مسائلی هستند که با علایق ،صلاحیت ها و طرزتفکرشان نسبت به جهان متجانس باشد (حسینیان و یزدی ، 1376). 
یکی از متداولترین طبقه بندیهایی که روانشناسان برای شخصیت به کار می برند درونگرایی و برونگرایی می باشد ،که برای اولین بار توسط کارل یونگ (3)به کار رفت

درونگرایان درمقایسه برونگرایان خوددارترند و از بروز احساسات خود بیشتر جلوگیری می کنند .همین طور شواهد نشان می دهد که درون گرایان در یادگیری بیشتر تحت تأثیر تنبیه قرار می گیرند در حالی که برونگرایان بیشتر از پاداش تأثیر می پذیرند (پروین ، 1374).

برونگرایان در واکنش های زیستی خود نسبت به سر و صدا نیز از درونگرایان متفاوتند (درونگرایان به سر و صدا واکنش بیشتر نشان می دهند )و هر کدام ، در صورتی که سر و صدا به قدر دلخواهشان باشد ،بهترین عملکرد را خواهند داشت (گین (4)، 1363).

افراد درونگرا ،به این علت که سریعتر و بیش از حد شرطی می شوند ،افرادی هستند همرنگ با جماعت و پایبند به قواعد و مقررات درحالی که برونگراها به استقبال خطر می روند و به پیامدهای آن بی اعتنا هستند چنین فردی از نظر اجتماعی آن قدرها شرطی نشده است و پایبند مقررات در حد افراد درونگرا نمی باشد (آیسنک ، 1963).
در این پژوهش رابطه ی بین درونگرایی ـ برونگرایی را با رضایت شغلی و بهره وری کارکنان  خواهیم سنجید .باید گفت :امروز رضایت شغلی درسازمان ها و ادارات از جمله موضوعات مهمی است که اغلب مدیران و کارفرمایان در سراسر دنیا برای آن اهمیت زیادی قائلند .اهمیت موضوع آنچنان است که هر سال بیش از یکصد مقاله در ماهنامه های تخصصی به چاپ می رسند ،مبنی بر آنکه عامل انسانی در همه حیطه ها مهم و مؤثراست مخصوصاً در گستره ی شغلی و سازمان از اهمیت زیادی برخوردار است و موضوع دیگر که سنجیده خواهد شد بهره وری کارکنان  است که طبق پژوهش به عمل آمده توسط اوردسیکلول در سال 1987 ،رابطه مثبت با خشنودی شغلی دارد .همچنین تعهد عاطفی کارمندان نسبت به سازمان منجر به افزایش عملکرد شغلی آنها می شود و مسلماً این امر مورد توجه سازمانها و مدیران خواهد بود .دراینجا یکی از عوامل شخصیتی را که به نظر می رسد در رضایت شغلی و تعهد سازمان مؤثر می باشد بررسی خواهیم کرد .

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهمیت نیروی انسانی درسرنوشت و توفیق ملت ها به حدی است که اگرسایر منابع هم در دسترس باشد و یا به حداقل وجود داشته باشد آن جامعه می تواند با قدرت ایمان و اراده در اندک مدتی وسایل ترقی و رفاه خود را فراهم سازد و پیشاپیش جوامعی که واجد منابع دیگرفاقد نیروی انسانی لازم برای بهره برداری از آن منابع مستلزم هستند قدم بردارد .به همین صورت باید تمهیداتی را به کار برد تا انسان را فعالانه به خدمت درآورد
یکی دیگر از متغیرهایی که درمحیط کارمهم تلقی می شود بهره وری کارکنان  می باشد .تعهد ادراک شده ی بالا به کارکنان از سوی سازمان سبب خواهد گردید که در کارکنان انتظاری بیشترایجاد گردد که اگر آنها تلاش نمایند اهداف سازمان برآورده خواهد گردید و به تبع آن، آنها پاداش دریافت خواهند کرد . (هوت چیسن و سوا (5)1986).همین امر سبب خواهد شد که هم اهداف سازمان برآورده شود ،هم خشنودی شغلی فرد افزایش یابد و به دنبال آن جامعه ، سازمان و افراد از مزایای آن برخوردار خواهند شد .

پروپوزال روش تحقیق

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مطالعه تطبیقی بزه قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه (حقوق)

شنبه 28 بهمن 1396
5:16
مارال
دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل78 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

مطالعه تطبیقی بزه قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

مطالعه تطبیقی بزه قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه,قتل عمد و غیرعمد,رکن(عنصر) قانونی,رکن مادی،رکن معنوی(روانی),قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه,حقوق کیفری ایران ,قتل در حقوق کیفری ایران,قتل در حقوق فرانسه,بزه قتل در حقوق کیفری,ی بزه قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه,بزه قتل در حقوق کیفری ایران ,بزه قتل در حقوق کیفری فرانسه,بزه قتل در حقوق فرانسه,مطالعه تطبیقی بزه قتل,حقوق ,پایان نامه قتل عمد,قتل عمد در حقوق انگلیس,فرانسه,

 

چکیده

در قوانین کیفری ایران،تعریفی از قتل عمد بعمل نیامده است ولی می توان قتل را به سلب حیات از انسان زنده ی دیگری تعریف نمود.در حقوق کیفری فرانسه،قانونگذار،در ماده ی 1- 221، عملی را که بطور ارادی منجر به مرگ دیگری میشود،جرم قتل بشمار آورده است.در حقوق ایران،قتل به دو دسته ی عمد و غیرعمد تقسیم میشود و حتی قانونگذار قتل غیرعمد ناشی از تخلفات رانندگی را از انواع دیگر قتل غیرعمد تفکیک کرده است.در حقوق فرانسه نیز،قتل به عمد وغیر عمد تقسیم میشود اما تفاوت آن با حقوق ایران در خصوص قتل عمد است.به این صورت که در قانون جزای فرانسه،قتل عمد ساده و مشدد به چشم میخورد ولی در قانون مجازات اسلامی ایران، فقط یک نوع قتل عمد وجود دارد.بعلاوه،مجازات قتل عمد و غیر عمد و شرایط تشدید مجازات بین حقوق دو کشور،تفاوت وجود دارد و حتی در فرانسه میان مجازات اشخاص حقیقی و حقوقی تفکیک شده است،حال آنکه در ایران،چنین تفکیکی دیده نمیشود.در این مقاله،موضوع« قتل » در حقوق کیفری ایران وفرانسه مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.

کلید واژه ها : قتل عمد و غیرعمد،رکن(عنصر) قانونی،رکن مادی،رکن معنوی(روانی)

طرح مسئله

قتل بمعنای وارد کردن لطمه به حیات دیگری با انجام فعل و ترک فعل است.مستفاد این مفهوم،قتل بمعنای سلب حیات و تعدی به حق حیات یک انسان است که منجر به فوت وی میشود.قتل دارای انواع مختلفی است،که هر یک از آنها،اقسام گوناگونی دارند که ارکان تشکیل دهنده ی آنها،دارای ضوابط گوناگونی است که موضع حقوق کیفری ایران و فرانسه نسبت به این موارد بطور جداگانه مورد برسی قرار میگیرد.سئوال اینست که در خصوص قتل چه اختلافاتی در قوانین دو کشور وجود دارد؟ قوانین و مقررات قتل در حقوق کیفری کدامیک از این دو کشور از انحصار و استحکام ویژه ای برخوردار است؟ در این مقاله به بررسی این موضوعات می پردازیم.

 

انواع قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه

در حقوق ایران،قتل به عمد و غیرعمد تقسیم میشود.به اینصورت که قانونگذار ایران به تبعیت از نوشته های فقهی،ابتدا در ماده 204ق.م.ا قتل را به سه نوع تقسیم کرده است که عبارتند از عمد،شبه عمد و خطای محض.که مصادیق قتل عمد در ماده 206 قانون مذکور،بیان شده و ماده 295،موارد قتل غیرعمد(شبه عمد و خطای محض) را ذکر کرده است.ملاک عمدی بودن قتل در حقوق ایران،در ماده 206 ق.م.ا آورده شده است که قبلا" این ماده را بیان کرده ایم.در مقابل،قتل غیرعمد،متنوع و متعدد است.اگرچه قانونگذار در ماده‌ی 204 در مقام بیان انواع قتل،فقط به دو نوع از قتل های غیرعمدی اشاره کرده است اما با توجه به مواد دیگر قانون اخیرالذکر،قتل غیرعمدی ممکن است به دو صورت در حکم شبه عمد و در حکم خطای محض واقع گردد که این تقسیم بندی،مبتنی بر ویژگی ها و اجزاء تشکیل دهنده ی رکن روانی هر یک از قتل ها، صورت گرفته است. قتل شبه عمد،جنایتی است که آن،مقصود جانی نبوده،هرچند فعل واقع شده بر مجنی‌علیه را قصد کرده است(شامبیاتی،2/136).مانند آنکه،کسی دیگری را به قصد تادیب به نحوی که نوعا" سبب جنایت نمیشود،بزند و اتفاقا" موجب جنایت گردد.و قتل خطای محض،قتلی است که مرتکب،در فعل و نتیجه ی آن،عمد ندارد و مرتکب خطایی هم نمیشود که به سبب آن،قابل مجازات باشد.همچنین،جنایت در حکم شبه عمد،جنایتی است که آمیخته با عمد و خطای محض است اما قانونگذار،به دلیل وجود شرایطی خاص،آثار جنایت شبه عمد را بر آن مترتب ساخته است.مانند اشتباه در شخصیت که جانی در تشخیص شخصیت مجنی علیه اشتباه کرده و به دلیل شباهت ظاهری،شخص دیگری کشته میشود یا مواد 616 و 714 ق.م.ا که قانونگذار در ماده 616 که قبلا"به آن اشاره شده،تکلیف قتل غیرعمد در غیر حوادث رانندگی را روشن کرده است و ماده 714 بیان میدارد:هرگاه بی احتیاطی یا بی مبالاتی یا عدم رعایت نظامات دولتی یا عدم مهارت راننده یا متصدی وسیله موتوری،منتهی به قتل غیرعمدی شود،مرتکب به شش ماه تا سه سال حبس و نیز به پرداخت دیه در صورت مطالبه از ناحیه اولیای دم محکوم میشود.همچنین،جنایت در حکم خطای محض،جنایتی است که بر حسب قواعد،عمد یا شبه عمد میباشد اما قانونگذار بنا بدلایلی آن را در حکم خطای محض قرار داده است که دو مصداق بارز آن،جنایت ارتکابی توسط شخص مجنون و صغیر است.به اینصورت که عمد و خطای مجنون،بدلیل تاثیر اراده مجنون از فشار‌های روانی، یکسان است و بدلیل عدم اعتبار قصد وی،جنایت ارتکابی توسط او را،در حکم خطای محض،قلمداد کرده اند.بعلاوه....

مطالعه تطبیقی بزه قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه,قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه,حقوق کیفری ایران ,قتل در حقوق کیفری ایران,قتل در حقوق فرانسه,بزه قتل در حقوق کیفری,ی بزه قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه,بزه قتل در حقوق کیفری ایران ,بزه قتل در حقوق کیفری فرانسه,بزه قتل در حقوق فرانسه,مطالعه تطبیقی بزه قتل,حقوق ,پایان نامه قتل عمد,قتل عمد در حقوق انگلیس,فرانسه,

فهرست مطالب

-مقدمه

-طرح مسئله

- تعریف قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه

- تعریف لغوی

- تعریف قانونی

- انواع قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه

- ارکان تشکیل دهنده قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه

- رکن قانونی

- رکن مادی

- رکن معنوی

- مجازات قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه

- نتیجه گیری

-منابع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب کسب درامد دلاری از گوگل ادسنس (سایر گروه ها)

شنبه 28 بهمن 1396
5:15
مارال
دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلzip
تعداد صفحات40
حجم فایل2.102 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

کتاب کسب درامد دلاری از گوگل ادسنس

رموز کسب درآمد از گوگل ادسنس

 

گوگل ادسنس , گوگل ادسنس چیست , اموزش گوگل ادسنس , کسب درامد باگوگل ادسنس , کسب درامد از گوگل ادسنس , درامد نامحدود با گوگل ادسنس , 10000دلار در ماه , 100000تومان درماه , درامدزا ترین سایت جهان , کسب درامد ازگوگل , بهترین سایت درامد زا , کسب درامد از گوگل ادسنس , روش های کسب درامد در گوگل ادسنس , اموزش روش های کسب درامد در گوگل ادسنس , کتاب کسب درامد دلاری از گوگل ادسنس, Google Adsense , آدرس خارج کشور برای کار در Google Adsense , آموزش کسب درامد از Google Adsense , آموزش کسب درامد از گوگل ادسنس , کتاب کامل کسب درامد از گوگل , کتاب کسب درامد از Google Adsense , کتاب کسب درامد دلاری از گوگل ادسنس , کتاب گوگل ادسنس , کسب درامد از اینترنت , کسب درامد از گوگل , کسب درامد از گوگل ادسنس , گوگل ادسنس

آیا میدانید که گوگل ادسنس بهترین گزینه برای کسب درامد دلاری از اینترنت میباشد
 آیا میدانستید کسانی هستند که از گوگل ادسنس درامد ملیون دلاری دارند

آیا میدانید چندین ایرانی از این سایت کسب درامد میکنند و درامد بالا ۱۰۰۰ دلار در ماه را دارند

با این کتاب شما هم میتوانبد شروع به کسب درامد از این سایت بکنید این کتاب یکی از بهترین کتابهای کسب درامد از گوگل ادسنس  که کامل و جامع میشود

 

سرویس ادسنس گوگل یکی از مشهورترین روشهای کسب درآمد اینترنتی است که هر وبسمتری را حتماً وادار می کند تا حداقل به کار با آن فکر کند! البته حتماً می دانید که این سرویس مانند هر سرویس دیگری، نمونه ایرانی دارد!!! اما خب نباید فراموش کنیم که ویژگیهای گوگل ادسنس و حجم پرداخت آن طوری است که شاید نمونه های ایرانی در برابر آن هیچ باشند! در ادامه فراخواهیم گرفت که چطور درآمد بیشتری از ادسنس داشته باشیم.

شرط اول کسب درآمد

اگر صفحات بسیار بلندی دارید که مرور کردن آن برای همیشه به علاوه یک روز طول میکشد! معمولا افراد از خواندن صفحه شما خسته میشوند و بزودی خواندن آن را رها می کنند. بهترین راه حل این مشکل این است که صفحات خود را کوتاه کنید و آنها را به یک رشته تجزیه کنید.

بیشتر افراد دارای مونیتورهایی با وضوح تصویر ۱۰۲۴×۷۶۸ یا ۱۲۸۰×۹۶۰ هستند. افراد زیادی هنوز از صفحات وب تنظیم شده برای وضوح تصویر ۸۰۰×۶۰۰ طرفداری میکنند.

از هر کدام از این راه ها که صفحه خود را بهبود ببخشید، اگر صفحه وب شما در صفحه نمایش بدون هیچ scroll قرار بگیرد یک امتیاز قطعی برای بازدید کننده صفحه محسوب می شود. این کار، صفحات بیشتری برای تبلیغات در اختیار شما قرار میدهد. فراموش نکنید، قرار دادن تبلیغات در بالا یا مرکز صفحه بهتر است.

کسب درآمد بیشتر با حذف ادسنس از صفحات!

ادسِنس در حال حاضر از نوعی سیستم قیمت گذاری هوشمند استفاده می کند. به جای دریافت درصد قرارداد برای هر کلیک، مثلا ۵۰ یا %۷۵، باید نگران فاکتور های کاملاً جدید باشید. این فاکتورها شامل این است که چند کلیک اثرگذار (impression) دریافت کردید، کسی که کلیک کرده است چه مدت در سایت باقی مانده است و چقدر تبلیغ با سایت شما مرتبط است.

هر هفته یا هر دو هفته نرخ تبدیل شما مجدد محاسبه می شود. اگر کلیک ها در یک صفحه مشخص نسبت به اثرگذاری کم باشند، درصد کمتری دریافت خواهید کرد. قیمت گذاری هوشمند در ادسِنس کل سایت را ارزیابی میکند نه فقط صفحه های دارای کارایی ضعیف.

پس حذف تبلیغات دارای نرخ کلیک ضعیف، نرخ تبدیل شما و درصد پولی که از هر کلیک در می آورید را افزایش میدهد. یادتان باشد روی تبلیغات خودتان کلیک نکنید، چون هیچ سودی نمیگیرید و احتمالا مسدود میشوید. حالا باید قادر باشید نتایجی کمی بهتر داشته باشید.

دو مورد مهم درباره ادسنس

۱. ادسنس یکی از معروفترین و قدرتمندترین راههای کسب درآمد از اینترنت است که متأسفانه ایران را در لیست کشورهای مورد قبول خود وارد نکرده از این رو هنگام استفاده از این سیستم، می بایست این که در ایران زندگی می کنید را مخفی نمایید. برای دریافت درآمد خود هم نیاز به یک آدرس در یکی از کشورهای مورد تأیید گوگل داشته که چک شما به آن آدرس ارسال میشود.

....

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان شهر تهران (روانشناسی و علوم تربیتی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:15
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات69
حجم فایل92 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 بررسی رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان شهر تهران

بررسی رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان

اعتماد به نفس,اعتماد به نفس چیست,اعتماد به نفس کودکان,اعتماد به نفس تورو اگه,اعتماد به نفس ویکی پدیا,اعتماد به نفس به انگلیسی,اعتماد به نفس بعضیا,اعتماد به نفس و خودباوری,اعتماد به نفس بالا,عزت نفس,عزت نفس، پدیده اکتسابی، , عزت

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

 

1-1-مقدمه

انسان درزندگی به دنبال معنایی می گرددكه به خاطرآن زندگی می كندوبارشدعقلانی فرددردوره نوجوانی توجه اوبه ارزشهاواعتقادات ، مفاهم حقیقت ، زیبایی ومرگ ونیستی كه دركل معنای زندگی است جلب می شود. نوجوان تمام روابط وباورهایی راكه دردوران كودكی بدون چون وچراپذیرفته است موردپرسش وتردیدقرارمی دهدوسعی می كندباتوجه به شخصیت شكل پذیرواستقلال جوی خودنظامی ازارزشها بدست آورد.

بسیاری ازنوجوانان همان طوركه (( آدلوم )) بیان می كند، وقتی برای اولین باربه دنیای اطراف خودمی نگرندوسعی می كنندتاشخصیت خودراارزیابی نماینداحساس می كنند كه درباره جهان ومعنای وجودانسان وحتی خودشان نیازمندپاسخ هستند( احمدی ، 1377 )

بنابراین دوران نوجوانی به سبب تغییرات شدیدجسمانی وروانی وازطرف دیگرانتظاراتی كه خانواده وجامعه ازنوجوان داردوسایرعواملی كه درروندرشدوتكامل نوجوان تاثیرمی گذاردبرحساسیت این دوره می افزاید.

براین اساس مسئله پذیرش نوجوان ، حمایت ، راهنمایی ومساعدت به نوجوان دركسب هویتی مستقل وارزشمندازاهمیت فراوانی برخورداراست . نوجوان دراین دوره نیازمنددریافت رهنمودهای اساسی جهت دستیابی به یك زندگی    هوقمنداست . انسانهابه حفظ یكتایی وحدت ومركزیت خودتوجه دارنداما علاقمند به بیرون آمدن ازخودوارتباط باموجودات دیگروطبیعت هستند. انسانها برای كشف وجودخودعلاقمند ومایلندهویت شخصی خودراپیداكنندیاخلق كنندوآغازاین علاقمندی به دوران نوجوانی برمی گردد.

طبق نظریه اریكسون ، دراین دوران است كه فردنسبت به شخصیت خودآگاهی پیدامی كند ویك  من [1] كه وحدت بزرگتری ازگذشته داردودرارتباط بایك گروه ، شغل ، جنس ، فرهنگ ومذهب است دراوشكل می گیرد.

دراین راستا ، عزت نفس یاارزش گذاشتن به ویژگیهای خودكه یكی ازموضوعات مهم وقابل بحث درباره رشدخودمحسوب می شودمی تواندبه شكل گیری یكی دیگرازجنبه های مهم رشدخودكه همان شكل گیری وتكوین هویت فردی است بیانجامد( براهنی ، 1378 )

ورودبه نوجوانی رااغلب تولددوباره می نامندچراكه فردباپشت سرگذاشتن دنیای كودكی خودوجست وجوی فرمنهاوباورهای جدیدبه دنبال تغییرانتظارات خودوهماهنگی باانتظارات والدین واجتماع برمی آیندوسرانجام به سوال « من كیستم ؟» درزندگی خودپاسخ می دهند.( اكبرزاده ، 1375 )

احساس عزت نفس درنوجوان ازنگرش والدین ومعلمین وهمسالانشان نسبت به آنهانشات می گیرد. عزت نفس نتیجه ارزشیابی خودانگاره است .بیشترنوجوانان به طورفراینده ای یك خودایده ال راكه درمقایسه دایمی باخودواقعی انسان است درخویشتن رشدمی دهند. نتیجه این ارزشیابی ، احساس خوب بودن یاخوب نبودن است.

همزمان بافاصله گرفتن ازبزرگسالان ومبارزه برای استقلال دراوایل نوجوانی خودآگاهی وانتقادازخوددرنوجوان زیادمی شود. خیال پردازی وآزمایشهای واقعی ورقابت پیشگی اواسط نوجوانی بتدریج به رشدعزت نفس منجرمی شود.

تجاربی كه نوجوان درجریان ایفای نقشهابه دست می آورندورفتارهای مناسب وموردپذیرش وتقویت دیگران ، موجبات تلفیق وهماهنگی عناصرتشكیل دهنده « خود » رادراواخردوره نوجوانی فراهم می آورد.( لطف آبادی، 1378 )

درنهایت نوجوان می كوشدباتلفیق این ارزشهاوارزیابی هابه تصویریك پارچه ای ازخوددست می یابد. درصورتی هم كه نظرهاوارزشهای والدین وهمسالان متفاوت ازهم باشنداحتمال پیدایش تعارض درنوجوان افزایش می یابدودچارحالت « سردرگمی هویت[2]» می شود. واین زمانی است كه درنوجوان بحران هویت حل نشده باشدوفردمفهوم یك پارچه ای ازخودیاسلسله معیارهای ارزیابی ارزشمندی خویش درزمینه های عمده زندگی نداشته باشد.( براهنی ، 1378 )

همان طوركه گفته شد، تثبیت هویت درسنین جوانی رخ می دهد. دراین دوره معمولااستقلال كامل ازوالدین وتصمیم گیری شخصی برای قبول مسیولیت زندگی حاصل می شود. توانایی جوانان برای درنظرگرفتن تمام جوانب مسایل ویافتن دانش نسبتاوسیع درباره هنجارهای اخلاقی واجتماعی وآگاهی ازضرورت یكپارچه بودن شخصیت بزرگسالی ، زمینه های لازم رابرای آنان فراهم آورده ،تابه تثبیت هویت وانجام خودبرسند.

دراین دوره هویت شخصی آنان به صورت باورهای عملی وارزشهاوطرح وبرنامه مشخص زندگی جلوه گرمی شود( لطف آبادی ، 1378 )

به طوركلی ، هویت نه تنهادارای بعدشخصی وفردی است بلكه دارای بعداجتماعی وجمعی نیزمی باشد.( هور، 1991 ، به نقل ازرایس ، 2001 )

هویت شامل اجزابسیاری ازجمله جنسی ، اجتماعی ، فیزیكی ، روانی ، اخلاقی ، ایدیولوژیك وشغلی وحرفه ای است كه مجموعه این اجزاخودراتشكیل می دهد.( مارسیاوهمكاران ، 1983 )

بطورخلاصه می توان اظهارداشت كه درفصل اول پژوهش ، ابتدادرموردچگونگی رشدشخصیت ونقش مهم آن درتبین وتشریح اختلالات روان شناختی مطالبی بیان شد. چراكه ازدیربازموردتوجه روان شناسان بوده است وسهم قابل توجهی درتعیین مسیربهنجاررشددارد- علاوه برآن دومولفه دیگركه درطول تاریخچه روان شناسی بحثهاونظریات فراوانی رابه خوداختصاص داده است « هویت »و « عزت نفس » می باشدكه درتمامی اختلالات روانی دارای نقش تعیین كننده ای هستند. همچنین این دومسئله بیشترخودرادردوره نوجوانی وجوانی نشان می دهدونقش كلیدی دراین دوران ایفامی كند. آنچه كه درواقع ، پژوهش حاضربایدجوابگوباشد، میزان همبستگی وچگونگی ارتباط هریك ازپایگاههای هویت باعزت نفس می باشد.

همان طوركه درفصل های گذشته راجع به آن بحث شدمادراین پژوهش ازنظریات روان شناسان بسیاری سودجستیم .

مارسیا درمطالعاتش به این نتیجه رسیدكه افرادپایگاههای تعلیق دارای منابع درونی اطمینان وامنیت وعزت نفس پایدارهستندوافرادپایگاه ممانعت وپراكندگی فاقدچنین منابعی هستند. ( مارسیا به نقل ازكروگر،1979 )

درمطالعه ای دیگر، كرامر، متذكرشدكه افرادپایگاههای هویت ممانعت ودستیابی هردوازعزت نفس بالایی برخوردارنددرصورتی كه افرادپایگاههای تعلیق وپراكندگی كه فاقدتعهدهستندازعزت نفس پایینی برخوردارند( كرامر، 1997 )

گلاسردوسینی درموردروابط متقابل عزت نفس وهویت می نویسند: « چگونگی برداشتهاونظریات دیگران نسبت به مادرروشن كردن هویت مانقش عمده ای برعهده دارد. ارزشیابی های ماازخودمان درارتباط باشرایط زندگی ، اوضاع  اجتماعی واقتصادی نیزمبین هویت ماست وهمچنین تصورات مادرباره وضع جسمانی وشیوه لباس پوشیدن ، نوع هویت مارادرمقایسه بادیگران نشان می دهد»( گلاسروكرسینی ، 1975 ، 1973 )

فصل دوم كه شامل عناوینی ازجمله موضع گیری های نظری درخصوص هویت وعزت نفس كه خودشامل بخشهایی ازقبیل تعریف هویت وعزت نفس می باشد كه دراین بخش به تعریف مفهوم هویت وعزت نفس پرداخته شده است وسپس به بحث شكل گیری هویت پرداخته می شودطبق نظریه اریكسون درموردرشدروانی اجتماعی انسان ، پنجمین مرحله ازرشدروانی اجتماعی « شكل گیری هویت » درمقابل پراكندگی می باشد.اودراین مورد تاكیدداردكه مراحل رشد هریك بطور مجزادردرون خودپایان نمی یابدبلكه بهم پیوسته ووابسته است . عوامل مختلفی برشكل گیری هویت تاثیرمی گذاردازجمله :عوامل شناختی ، والدین ، مدرسه وعوامل اجتماعی فرهنگی ، تربیت تولدوفاصله سنی فرزندان دررفتارخودنوجوان وخیال پردازی هاو

دربخش بعدی نیزبه نظریه های مربوط به هویت ازجمله نظریات بلوز كگان لووینگر اریكون گلاسر پرداخته می شود وهمچنین دربخش بعدی به نظریه های مربوط به عزت نفس ازجمله نظریات مردم اریكسون بندورا كلی مزلو وراجرزودردوبخش پایانی به مباحثی ازجمله یافته های پژوهش درخصوص موضوع ونتیجه گیری نیزپرداخته شده است .

فصل سوم روش پژوهش رامعرفی می كند. این روش به صورت همبستگی می باشدودرنمونه گیری نیزازروش نمونه گیری خوشه ای استفاده كرده ایم . جامعه موردمطالعه ما، دانش آموزان دخترمقطع پیش دانشگاهی وسوم دبیرستان منطقه یك  شهر تهران می باشندكه ازمیان این تعدادما160 نفررابه عنوان حجم نمونه دراختیارگرفتیم . دوآزمون اجراشده آزمون گسترش یافته عینی پایگاه هویت من ودیگری آزمون عزت نفس كوپراسمیت اجرای ازمون گروهی بودوداخل كلاس وحدود20 الی 25 دقیقه وقت لازم بودتاازمونی به هردوازمون پاسخ دهد.برای تحلیل داده هاازضریب همبستگی پیرسون استفاده كردیم وبرای بررسی تفاوت میان گین هانیزازازمون استفاده نمودیم .

فصل چهارم نیزشامل دوبخش می باشدكه مربوط بررسی جهت شناختی وپس بررسی توصیفی وارتباطی سوالات پژوهش است دربررسی جهت شناختی عنوان شدكه تعدادآزمودنی ها160 نفربودندوهمگی مونث وازاین میان 151 نفرمجردو9 نفرمتاهل بودندودربخش بررسی توصیفی وارتباطی سوالات پژوهش به رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت پرداخته شده است .

وفصل پنجم به بحث ونتیجه گیری ومقایسه تحقیق فوق باسایرتحقیقات انجام شده ودراین زمینه نیزاختصاص داده شده است .

1 2 موضوع تحقیق

دریك جامعه ابتدایی كه در آن الگوهای همانندسازی ونقشهای اجتماعی محدودندهویت یابی تاحدودی اسان ترصورت می گیرد امادر    جامعه پیچیده ،هویت یابی برای بسیاری ازنوجوانان كاری دشواروطولانی است . درچنین جوامعی برای اینكه نوجوان بداند« چگونه رفتاركندوچه كاری رادرزندگی دنبال كند» بایدمجموعه كاملاًنامحدودی ازرفتارهارادرنظربگیرد.درنتیجه دررشدهویت یابی نوجوان ، تفاوتهای بسیاری مشاهد ه می شود( براهنی ، 1378 )

مادامی كه خودنتواندبه هویت یكپارچه ای دست یابدنمی تواندمسیرمشخصی رادرزندگی دنبال كند، بی ثبات بوده ونوعی پراكندگی وبی انسجامی دررفتاراوحاكم می شود. درمطلوب ترین شرائط بحران هویت نوجوان بایددراوایل یااواسط دهه سوم حل شودتاخودبتواندبه مسایل دیگرزندگی بپردازد.وقتی این فرایندباموفقیت انجام بپذیرد، می گوییم فردبه هویت دست یافته است . به این معنی كه وی به مفهوم یكپارچه ای ازهویت جنسیتی ، جهت گزینی شغلی وجهان بینی نایل شده است . ( همان منبع )

درنظریه پردازی هایی كه درزمینه روزهای جست وجوی هویت وتعهددرزمینه پایگاههای هویت انجام شده است به مباحث اطمینان وامنیت درونی ، عزت نفس پایدارواضطراب توجه شده است . دراین پژوهش به دلیل گستردگی هریك ازاین مباحث ، نه تنهابه مسیله عزت نفس توجه شده است .

درنظریات ، ازیك سوافرادپایگاههای تعلیق رادارای منابع درونی اطمینان وامنیت وعزت نفس پایداردانسته اندوافرادپایگاه ممانعت وپراكندگی رافاقدچنین منابعی می دانند.( مارسیا، 1994 )

همچنین براساس یك سری مطالعات پیشین ، افرادپایگاههای هویت ممانعت ودستیابی هردوازعزت نفس بالایی برخوردارنددرصورتی كه افرادپایگاههای تعلیق وپراكندگی كه فاقدتعهدهستندازعزت نفس پایینی برخوردارند.( كرامر، 1997 )

موضوع تحقیقی كه برای این پژوهش انتخاب شده است بررسی رابطه عزت نفس با پایگاههای هویت در دانش آموزان شهر تهران می باشد.



Ego . 1

Identity confusion . 1

اعتماد به نفس,اعتماد به نفس چیست,اعتماد به نفس کودکان,اعتماد به نفس تورو اگه,اعتماد به نفس ویکی پدیا,اعتماد به نفس به انگلیسی,اعتماد به نفس بعضیا,اعتماد به نفس و خودباوری,اعتماد به نفس بالا,عزت نفس,عزت نفس، پدیده اکتسابی، , عزت

فهرست مطالب :

فصل اول :  كلیات

1-1 مقدمه ............................................................................................................................................................ 2

2-1 موضوع تحقیق ............................................................................................................................................ 8

3-1 اهداف تحقیق ........................................................................................................................................... 10

4-1 اهمیت موضوع ......................................................................................................................................... 11

5-1 دلایل انتخاب موضوع .............................................................................................................................. 12

6-1 سوالات تحقیق .......................................................................................................................................... 12

7-1 تعاریف عملیاتی واژه ها........................................................................................................................... 13

فصل دوم : موضع گیری های نظری ویافته های پژوهشی درخصوص موضوع

1-2 موضع گیری های نظری درخصوص هویت وعزت نفس....................................................................... 15

1-1-2- تعریف هویت وعزت نفس............................................................................................................. 15

2-1-2- شكل گیری هویت.......................................................................................................................... 21

3-1-2- نظریه های هویت............................................................................................................................ 26

4-1-2- نظریه های عزت نفس................................................................................................................... 34

2-2- یافته های پژوهشی درخصوص موضوع............................................................................................... 40

3-2 نتیجه گیری................................................................................................................................................... 41

فصل سوم :  روش پژوهش

1-3 روش تحقیق .............................................................................................................................................. 44

2-3جامعه و نمونه آماری................................................................................................................................. 45

3-3 روش جمع آوری اطلاعات .................................................................................................................... 46

4-3 ابزار اندازه گیری هویت .......................................................................................................................... 47

5-3 ابزاراندازه گیری عزت نفس.................................................................................................................... 49

6-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ............................................................................................................. 51

فصل چهارم :  تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

1-4 بررسی جمعیت شناختی ...................................................................................................................... 53

2-4 بررسی توصیفی و استنباطی فرضیه ها.............................................................................................. 56

فصل پنجم :  بحث و نتیجه گیری

1-5 بحث و نتیجه گیری................................................................................................................................. 65

2-5 نتیجه گیری نهایی ................................................................................................................................... 67

3-5 محدودیتها .................................................................................................................................................. 69

4-5  پیشنهادات ................................................................................................................................................ 69

5-5  منابع .......................................................................................................................................................... 70

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پرسشنامه بررسی میزان مسئولیت پذیری دانش آموزان در خانواده و جامعه (پرسشنامه)

شنبه 28 بهمن 1396
5:15
مارال
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات5
حجم فایل106 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

پرسشنامه بررسی میزان مسئولیت پذیری دانش آموزان در خانواده و جامعه

 

مسئولیت پذیری دانش آموزان در خانواده و جامعه

این پرسشنامه شامل 33سوال می باشد

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.

 

پاسخگوی گرامی ، پرسشنامه ای که در پیش رو دارید به منظور بررسی میزان مسئولیت پذیری دانش آموزان در خانواده و جامعه تنظیم گردیده است . پاسخ دقیق شما چراغی است پیش روی محقق و موجب شناخت در این زمینه ، پیشاپیش از عنایت شما کمال تشکر را دارم .

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پرسشنامه بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت (پرسشنامه)

شنبه 28 بهمن 1396
5:15
مارال
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

پرسشنامه بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت

پرسشنامه بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت

 

 

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.

برای جمع آوری اطلاعات مودر نیاز از پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید .

در این تحقیق برای بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در عملكرد مدیران از مطالعه و تحقیق در كتابهای مختلف، خواندن بعضی از مقالات، روزنامه ها و پایان نامه ها و همچنین از دو پرسشنامه بسته پاسخ، (پنج گزینه ای ) محقق ساخته كه یكی مربوط به مدیر و دیگری مربوط به افراد شاغل می باشد تهیه و استفاده گردیده است. كه پرسشنامه ای که مربوط به مدیر می باشد از 26 سوال با مقیاس پنج گزینه‌ای از خیلی زیاد تا خیلی كم مشخص شده است ارزش عددی خیلی زیاد 5 و خیلی كم 1 در نظر گرفته شده دامنه تغییرات در این پرسشنامه از 26 تا 130 می باشد كه هر چه افراد نمونه بیشتری دریافت كند نشانگر آن است كه از عملكرد بالایی برخوردار است كه هر كدام از این سوالها براساس یكی از اصول و كاركردهای ارتباطات سازمانی در كتاب رابینز طراحی و تنظیم شده است و آنرا مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد. پرسشنامه دیگر مربوط به افراد شاغل در سازمان است که تمامی شرایط پرسشنامه مدیران را دارا می باشد با این تفاوت که از ضمیر سوم شخص استفاده گردیده است .

سوال ( 1 ) كاركرد انگیزه ، عواطف ، كنترل ، تصمیم گیری

سوال ( 9-2 ) كاركرد كنترل

سوال ( 13- 10 ) كاركرد انگیزه و روحیه

سوال (15 – 14) كاركرد انگیزه

سوال ( 18- 16) كاركرد عواطف (روحیه)

سوال ( 26-19 ) كاركرد تصمیم گیری

براین اساس از مدیران و كارمندان شرکت نفت خواسته شده است تا درباره تاثیر ارتباط در عملكرد مدیران نظرات خود را بیان نمایند.

 

چگونگی تعیین روایی و اعتبار ابزار پژوهش

برای تعیین روایی سعی شده که سوالات پرسشنامه ها از متن کتابهای علمی تهیه شده باشد . همچنین سوالها به رویت اساتید راهنما و مشاور رسید و ایشان روایی آنها را تاکید نمودند و در درجه سوم به 30 نفر از آزمودنی ها که به طور تصادفی انتخاب شده بودند پرسشنامه ها ارائه شد و از آنان نظر خواهی گردید و آزمودنی ها سوالها را خوب و مناسب ارزیابی نموده بودند.

 

قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری

جهت تعیین پایایی ابزرا پژوهش این پرسشنامه بین 30 نفر از كاركنان و مدیران توزیع گردید و برای محاسبه آلفای كرنباخ پرسشنامه از نرم افزار SPSS استفاده شد نتایج حاصل محاسبه نشان می دهد كه ضریب آلفای كرونباخ برای پرسشنامه مدیر 95 % و كاركنان 97 % تعیین گردید و با توجه به به نتایج بدست آمده در این پرسشنامه به اجرای نهایی گذاشته شد.

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی (علوم انسانی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:15
مارال
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات13
حجم فایل81 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی شعب بانك ملت شهر بندرعباس

وفاداری مشتریان

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

چکیده

ما در این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی شعب بانك ملت شهر بندرعباس پرداختیم. متغیر مستقل تحقیق کیفیت خدمات بوده که از پنج بعد اطمینان خاطر،سهولت کاربرد،زیبایی پایگاه اینترنتی،سفارشی سازی ،پاسخگویی به موقع تشکیل شده است. متغیر وابسته تحقیق نیز وفاداری می باشد. متغیر های واسطه ای تحقیق نیز رضایت ،اعتماد و هزینه های جابجایی بوده است. افزایش وفاداری مشتری می تواند موجب کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش تقاضای بیشتر مشتریان گردد . از طرفی امروزه خدمات مشتریان به سوی خدمات اینترنتی سوق پیداکرده است. لذا در این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی بانک ملت پرداخته شده است. روش تحقیق بکار گرفته شده، توصیفی از نوع همبستگی بوده و تحقیق از نظر هدف یا ماهیت کاربردی است. روش گردآوری اطلاعات به صورت میدانی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است.

کلید واژه ها : کیفیت خدمات، مشتریان اینترنتی بانک ملت ، وفاداری مشتریان، رضایت مشتریان

بیان مسئله

در عصر حاضر وفاداری مشتریان الكترونیك كه در نهایت به افزایش نرخ حفظ این مشتریان برای سازمان ها می انجامد، یكی از تبعات مهم مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الكترونیك قلمداد می گردد. افزایش وفاداری مشتری می تواند موجب کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش تقاضای بیشتر مشتریان گردد .( Aaker, & Jacobso,1994) با توجه به اهمیت این موضوع در بقای كسب و كارها یكی از اولویت های اساسی سازمان ها تبدیل گشته است. در محیط رقابتی و پرچالش امروزی، سازمان ها بیش از هرچیز، بر ایجاد روابط پایدار و سودآور با مشتریان تأكید می كنندبود .(Tsoukatos & Graham, 2006) در حقیقت، لازمه بقا در گردونه رقابت و بازارهای اشباع شده كنونی نه تنها جذب و راضی ساختن مشتریان بلكه ایجاد روابط بلند مدت با آنان است. (Lowenstein,1996) این مسئله دردنیای برخط كه با رقابت فزاینده همراه است و مشتریان قادرند تنها با فشردن دكمه ای به مقایسه محصولات و خدمات رقبا بپردازند، از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و رمز دستیابی به مزیت های رقابتی است( .(Srinivasan et al,2002

وفاداری مشتریان

فهرست مطالب پروپوزال

 

مقدمه

بیان مسئله

مدل تحقیق

فرضیه های تحقیق

بیان نظری تحقیق

پیشینه تحقیق

روش تحقیق

اعتبار پرسشنامه

روش تجزیه و تحلیل داده

آزمون فرض

نتیجه گیری

پیشنهادات

پیشنهادات برای تحقیقات آتی

محدودیت های تحقیق

منابع

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی میزان مسئولیت پذیری دانش آموزان در خانواده و جامعه (روانشناسی و علوم تربیتی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:14
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات24
حجم فایل152 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

پروپوزال بررسی میزان مسئولیت پذیری دانش آموزان در  خانواده و جامعه

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

مسئولیت, پذیری , مسئولیت,مسئولیت پذیری, آموزش مسئولیت پذیری, مسئولیت پذیری کودک,مسئولیت پذیری کودکان,دانلود پروپوزال روان شناسی, انجام پروپوزال ,انجام پروپوزال کارشناسی ارشد , مشاوره پروپوزال, تهیه پروپوزال , سفارش پروپوزال , انجام پروپوزال ارشد , انجام پروپوزال کارشناسی ارشد,روانشناسی - مسئولیت پذیری چیست

بیان مسأله

رشد مسئولیت اجتماعی در فراگیران، یكی از اهداف مهم تعلیم و تربیت است كه از دیر باز مورد توجه برنامه ریزان، معلمان ،مربیان، والدین و حتی خود فراگیران بوده است این امر نه تنها در جامعه پذیری و سازگاری اجتماعی با همسن و سال ،خانواده و گروهای اجتماعی نقش مهمی دارد بلكه عاملی بس مهم است كه با بسیاری از عملكردها و پیشرفت تحصیلی فراگیران در مدرسه همبستگی مثبتی دارد، بطوری كه ونترل (1991)با بررسی پژوهشهای گوناگون نشان دادكه رفتار مسئولانه فراگیران در كلاسهای درسی با چگونگی پیشرفت و یادگیری آنان ارتباط زیادی دارد. به این معنا كه وجود رفتار مسئولانه، جوی را فراهم می سازد تا امر یادگیری و رشد شاختی بوجود آید.

عكس قضیه نیز صادق خواهد بود یعنی داشتن رفتار غیرمسئولانه و خودخواهانه ارتباط انسانی را بر هم می زند و سبب رفتارهای ناهنجار می شود و چه بسا باعث شكست تحصیلی و ترك تحصیل در فراگیران مزبور می شود كه خود عاملی مهم در در گسترش مفاسد اجتماعی است. با توجه به اهمیت مسئله ابتدا مفهوم مسئولیت اجتماعی مورد بررسی قرار میگیرد و پس از آن 0رشد مسئولیت اجتماعی به مثابه هدف پرورشی مورد بحث گذاشته می شود و سپس به رابطه بین مسئولیت اجتماعی و یادگیری پرداخته می شود.

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

مسئولیت اجتماعی،اقتصادی،و آكاهی مذهبی و التزام به آن، موضوعی است كه بیشتر از مقوله های شناختی و دانشی مورد توجه عموم بوده است(ونترل1986) و ضرورت آن، امروزه حتی در جوامع غربی و پیشرفته پس از یك دوره ركود آشكار شده است بعنوان مثال آدلر (1982) سه هدف مهم را برای مدارس كشور امریكا یعنی رشد فردی،ایفای نقش،شهروندی مناسب، و افزایش مهارتهای عمومی و غیر تخصصی را امری مهم و اجتناب ناپذیر تلقی می كند.بویر(1983) نیز چهار هدف مهم تعلیم و تربیت را در تفكر انتقادی ،تفكر در فرهنگ و نژاد خود، آماده شدن برای كار و تعلیم و تربیت بیشتر، و برآورد وظایف اجتماعی و شهروندی را در جامعه می داند،به این ترتیب رشد رفتارهای مسئولانه است كه فرد را به تفكر و تعامل وادار ساخته و راهگشای بسیاری از تنگناها و كاستی های نظام آموزشی می شود.

مسئولیت, پذیری , مسئولیت,مسئولیت پذیری, آموزش مسئولیت پذیری, مسئولیت پذیری کودک,مسئولیت پذیری کودکان,دانلود پروپوزال روان شناسی, انجام پروپوزال ,انجام پروپوزال کارشناسی ارشد , مشاوره پروپوزال, تهیه پروپوزال , سفارش پروپوزال , انجام پروپوزال ارشد , انجام پروپوزال کارشناسی ارشد,روانشناسی - مسئولیت پذیری چیست

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی رابطه ی تفکرات غیر منطقی و هویت اجتماعی در سازگاری اجتماعی نوجوانان (روانشناسی و علوم تربیتی)

شنبه 28 بهمن 1396
5:14
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات92
حجم فایل170 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 بررسی رابطه ی تفکرات غیر منطقی و هویت اجتماعی در سازگاری اجتماعی نوجوانان

بررسی رابطه ی تفکرات غیر منطقی و هویت اجتماعی در سازگاری اجتماعی

پایان نامه بررسی رابطه ی تفکرات غیر منطقی و هویت اجتماعی در سازگاری اجتماعی نوجوانان

بیان مساله

سازگاری اجتماعی و هویت و تفکرات منطقی می تواند شاخه ای از علوم انسانی و علمی نسبتاً جوان است كه بعد از پیدایی و رشد روان شناسی عمومی و جامعه شناسی به عنوان دانشی نو مطرح شده و این سازگاری اجتماعی از راه رسیده و نو پا می تواند دیواری سخت از روان شناسی و جامعه شناسی باشد كه M به مطالعه فرد ( رفتارها و نگرشها ، باورها ، ... ) در محیط اجتماعی می پردازد زیرا افراد به خاطر وابستگیهاشان به جامعه و پیوندهایشان با گروه های مختلف اجتماعی كه دارد از آنها متاثر می شود و بر آنها اثر نیز می گذارد از این رو روان شناسی اجتماعی می تواند در جنبههای گوناگون زندگی اجتماعی مورد استفاده گیرد . روان شناسی اجتماعی ما را به شكل خاصی از آگاهی مجهز می كند تا از تبینهای شخصی درباره رفتار دیگران پرهیز كنیم و نیز چگونه نگریستن به عواملی را كه رفتارهایمان را شكل می دهد یاد می دهد و به ما كمك كند تا نیروهای روانی – اجتماعی را كه با آنها روبرویم به ویژه آنهایی را كه به ما فشار وارد می كنند باز شناسیم ومارا بر می انگیزد تا به یاری جامعه ای بیمناك و هراسناك از افزایش ناسازگاری و نابهنجاری برخیزیم و چگونگی رویارویی با آنها را دریابیم .  ( منصور، محمود : 1380؛  67 )

هدف کلان تحقیق :

هدف از تحقیق بررسی رابطه ی تفکرات غیر منطقی و هویت اجتماعی در سازگاری اجتماعی نوجوانان است .

و اینك آیا بین تفکراتغیرمنطقی و افكار مثبت و هویت اجتماعی و خودكامگی رابطه وجود دارد و آیا هویت در سازگاری اجتماعی می تواند نقش داشته باشد یا نه اصلاً رابطه بین این متغیرها وجود دارند .

 

اهداف  خرد:

  1. شنا سایی ابعاد و خصوصیات تفکراتات غیر منطقی  در نوجوانان .
  2. بررسی  میزان تاثیر افکار و باوریهای غیر منطقی در شکل گیری هویت .
  3. کشف هویت های جدید و نامطلوب در میزان سازگاری اجتماعی نوجوانان .

 

فرضیه های تحقیق :

  1. بین تفکرات غیر منطقی و سازگاری اجتماعی رابطه ی معنی داری وجود دارد .
  2. بین هویت  اجتماعی و تفکرات غیر منطقی رابطه ی معنی داری وجود دارد .
  3. بین هویت اجتماعی و میزان سازگاری اجتماعی رابطه معنی داری وجود دارد .

 

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه 2

بیان مساله     4

هدف  کلان تحقیق          4

اهداف خرد 5

فرضیه های تحقیق  5

سوالهای تحقیق      6

اهمیت وضرورت تحقیق   6

کلید واژه ها 7

فصل دوم

ادبیات وپیشینه تحقیق       9

دیدگاه علمی راجع به هویت اجتماع  10

عوامل موثر بر شكل گیری رفتار اجتماعی      12

جامعه پذیری ، اجتماعی شدن فرد        12

شیوه های جامعه پذیری   15

جامعه پذیری انتظاری      16

سازو کارهای شکل گیری هویت اجتماعی     19

نظریه های مرتبط با هویت اجتماعی    23

نظریه های جامعه شناختی هویت         24

نظریه خود آیینه ای کولی         24

نظریه ی نقش پذیری مید 25

تبادل اجتماعی      28

نظریه اسناد   29

نظریه های میدانی  32

مشخصه های نظریه میدانی         32

بحران بلوغ  52

بحران هویت         55

فصل سوم

جامعه مورد مطالعه  58

حجم نمونه   58

روش نمونه گیری   58

ابزار اندازه گیری در تحقیق حاضر       59

پرسش نامه تفكر غیر منطقی         59

روش تحقیق 60

روش آماری مربوط به فرضیه ها 61

فصل چهارم

مقدمه 63

تجزیه داده ها        69

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری          79

پیشنهادات    80

محدودیت ها         81

ضمائم 81

پرسش نامه هویت یابی     81

پرسشنامه تفکر غیر منطقی  84

پرسش نامه انحرافات اجتماعی    86

منابع و ماخذ          89

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir