پاورپوینت مروری بر وضعیت زبالۀ شهر تهران 14 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:04
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات14
حجم فایل226 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

  

مروری بر وضعیت زبالۀ شهر تهران امروزه، ضریب افزایش تولید زباله (پسماند) روند سریع تری را نسبت به افزایش جمعیت در شهر تهران درپیش گرفته است.
در تهران روزانه ۸۰۰۰ تُن زباله ی خانگی تولید می شود که معادل ٦ میلیون تن در سال است! سرانه تولید زباله هر فرد تهرانی معادل ۸۲۰ گرم در روز است! و اما بزرگ ترین معضل، عدم آگاهی مردم ازخطرات آینده و مشکلات زیست محیطی ناشی از این رشد روز افزون زباله است.
زباله، بحرانی جدی! 2 انجمن صنفی طراحان گرافیك ایران- هفته ی طراحی گرافیک - ١٣۸۸ مشکلات آلودگی های محیطی ناشی از دفن زباله هدر رفتن سالانۀ هکتارها زمین به منظور دفن زباله هدر رفتن منابع طبیعی که به عنوان مواد اولیه درکارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند.
(به دلیل عدم وجود فرایند بازیافت مؤثر) غیرقابل بازیافت بودن اقلام بازیافتی داخل پسماندها به دلیل عدم جداسازی آنها در مبدأ 3 انجمن صنفی طراحان گرافیك ایران- هفته ی طراحی گرافیک - ١٣۸۸ راه حل رفع مشکلات ناشی از تولید این میزان زباله و مدیریت آن، بدون همکاری شهروندان که تولید کنندگان اصلی زباله می باشند امری غیر ممکن است.
یكی از مهمترین راه كارهای كاهش و یا برطرف نمودن این مشكلات در مرحله اول كاهش تولید زباله و در مرحله بعد تفكیك زباله از مبدأ (منازل، محل کار و.
.
.
)، به صورت خشك و تر توسط شهروندان است.
4 انجمن صنفی طراحان گرافیك ایران- هفته ی طراحی گرافیک - ١٣۸۸ اهداف بهبود شرایط بهداشتی، كاهش آلودگی های ناشی از تولید زباله و حفظ محیط زیست از طریق: آموزش وبالا بردن سطح آگاهی عمومی در ارتباط با کاهش تولید زباله كاهش میزان پسماندهای دفنی و جلوگیری از هدر رفتن سالیانه چندین هكتار زمین ناشی از دفن پسماندها با کاهش تولید آن اطلاع رسانی از فواید بازیافت و بازگشت مواد قابل استفاده به چرخۀ تولید، همچنین آموزش و تشویق عموم به تفکیک پسماندهای خشک و تر بهینه سازی و صرفه جویی در هزینه های جمع آوری و حمل و نقل زباله، با دعوت از شهروندان برای همکاری با مسئولین شهرداری و خارج کردن زباله ها در ساعت ٩ شب 5 انجمن صنفی طراحان گرافیك ایران- هفته ی طراحی گرافیک - ١٣۸۸ انواع زباله های خانگی زباله های خانگی شامل پسماندهای عادی منازل، مواد اضافی بـاقیمانده در فـرآیندهای آشپزی، تغذیه، پسماندهای فضای سبز، پسماندهای میوه و سبزیجات، زایدات ناشی از فعالیت رستورانها، فروشگاههای مواد غذایی، میادین میوه و تره بارو.
.
.
است.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مروری بر سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر وب WIS (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:04
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات31
حجم فایل380 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 31 صفحه

 

مروری بر سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر وب (WIS) طرح کلی بحث مروری بر چند مفهوم بازاریابی فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار WIS به عنوان وسیله ای جهت موفقیت در بازار پیشنهاد موضوعاتی جهت مطالعه منابع و مآخذ مروری بر چند مفهوم بازاریابی پویایی در بازاریابی پروسه بازاریابی باید فروش را غیر ضروری کند مشتری و مشتری مداری رکن اصلی رفتار سازمان مشتری و مشتری مداری رکن اصلی سازمان احترام به مشتری فهمیدن خواست مشتری ایجاد نیاز برای مشتری ایجاد ذهنیت در مشتری ارائه خدمات مورد درخواست مشتری گرفتن اطلاعات از مشتری دادن اطلاعات به مشتری فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار رایانه ها مخلوقات عصر جدید استفاده از منطق بود یا نبود (0 یا 1) مدل سازی وقایع واقعی بر مبنای الگوی فوق قدرت سریع پردازش اطلاعات پردازنده ها فقط یک مطلب را در لحظه می توانند پردازش کنند.
فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار رایانه ها با هم تبادل اطلاعات می کنند ارتباط از طریق سیم ها ارتباطات بی سیم فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار منطق تبادل اطلاعات امواج صوتی به صورت آنالوگ منتقل می شود.
کامپیوتر ها منطق دیجیتال را می فهمند.
اطلاعات باید از حالت آنالوگ به دیجیتال تبدیل شود و بالعکس فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار مدل ساده شده ارتباطات رایانه ها کامپیوتر شما اطلاعات به رمز در می آید خطوط ارتباطی اطلاعات از حالت رمز خارج می شود کامپیوتر دوست شما Modulate Demodulate فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار ارتباطات رایانه ای چند پدیده را ایجاد می کند از بین رفتن مفهومی به نام Locality (وابستگی به مکان) دیگر اطلاعات از نظر مکانی محدود نیستند.
آن ها در فضای خیالی (Cyber Space ) معلقند! Virtual organizations by heinrich reinermann فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار ارتباطات رایانه ای چند پدیده را ایجاد می کند Omnipresence حضور در همه جا بدون محدودیت Omniscience به معنی همه چیز دانی Virtual organizations by heinrich reinermann فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار Omnipresence دسترسی به اطلاعات بدون توجه به موقعیت مکانی در آن واحد می توانید در چند فضای مجازی باشید! Virtual organizations by heinrich reinermann فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار Omniscience از تمام فرآیند های شرکت در تمام زمان ها مطلع باشید.
آیا مطلبی را نمی دانید؟
در فضاهای مجازی کنکاش کنید.

هوش سازمانی : یک سازمان تیزهوش داشته باشید! امروزه در دنیا همه کس در همه جا همه چیز می داند.
شما چطور ؟
! Virtual organizations by heinrich reinermann فن آوری نوین و اثرات آن بر روی مفهوم کار مفاهیم متولد شده از تکنولوژی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مراوده و ارتباط 16 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:04
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات16
حجم فایل138 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

 

مراوده و ارتباط مدیریت=رهبری=نفوذ نفوذ:ترغیب فرد به همكاری و همدلی با یكدیگر و با بصیرت كامل موقیت هر كسب و كار در گرو برقراری ارتباط موثر یك مدیر با كاركنانش است كه نفوذ عامل حیاتی در موقیتهای رفتاری یك مدیر است.
3 مهارت اساسی نفوذ: شناخت انطباق مهارت برقراری ارتباط راغبانه ارتقاء مهارت تشخیص وشناخت هرچه بیشتر مدیران از طریق تجزیه و تحلیل مراوده‌ای صورت می‌گیرد: تجزیه و تحلیل مراودات شناخت نفوذ كمك به ارتباط و برقراری ارتباط راغبانه مراوده=كنش+واكنش مثال: فردA :حضور فعال شما در جلسه بسیار مفید بود فرد B : متشكرم تكیه گاه تجزیه و تحلیل مراوده شناخت حالات ذهنی افراد است آشنائی با حالات ذهنی افراد شناخت چرائی رفتار شخصیت:مجموعه‌ای از رفتارهای نسبتاً پایدار آدمی (عادت) كه متاثر از حالتهای ذهنی افراد هستند.
وجود 3 منبع در شخصیت هر انسان از دیدگاه فروید: خود من من برتر دو بعد قابل تصور در هر مراوده: تبادل اطلاعات ارضای نیاز مطرح شدن و كسب شناسائی برای آغاز كننده تخلیه نیازهای روحی هدف:شناخت حالتهای ذهنی و انواع رفتارهای آدمی برای تجزیه و تحلیل مراوده‌ای انواع رفتار رفتارهای ارزش‌گذاری شده:من وادینی رفتارهای منطقی: من بزرگسالی رفتارهای هیجانی-احساسی: من كودكی شاد:طبیعی و بدون لطمه به دیگران مخرب:ایجاد مزاحمت سازگار ناسازگار انواع مراوده و شخصیت سالم در یك مراوده: مراوده از جهت استمرار: مراوده از جهت مخالف: مراوده از جهت محتوا: مراوده بیرونی:كنش و واكنش میان افراد استمرار:مراوده باز مراوده باز= ارتباط مثبت یا برخورد باز هم حالت بودن كنش و واكنش كه امكان پیش‌بینی پاسخ را فراهم می‌كند.
انواع مراوده‌های باز: من بزرگسالی با من بزرگسالی: رفتار منطقی من كودكی با من كودكی: رفتار هیجانی-احساسی من والدینی با من كودكی: رفتار ارزشی با رفتار هیجانی من والدینی با من والدینی : رفتار ارزشی با رفتار ارزشی انواع مراوده‌های باز درست: حالت من كودكی شاد با من كودكی شاد: حالت من والدینی ارشادی با من والدینی ارشادی: حالت من والدینی ارشادی با من والدینی كودكی: حالت من بزرگسالی با من بزرگسالی: مراوده باز نادرست: مراوده‌ای كه نشانه كمتری از سلامت شخصیت را داشته باشد من والدینی عیب جو با من كودكی مخرب سازگار نا سازگار نظریه هاریس و شخصیت سالم از دیدگاه وی: 4 وضعیت بودن از دیدگاه هاریس: I am not ok-you are not ok (پوچی):عدم مقاومت در برابر مشكلات به دلیل داشتن احساس بد نسبت به خود و دیگران I am not ok ,you are ok من كودكی مخرب سازگار دارای حس خود كم بینیسرخوردگی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:04
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات23
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : مراحل و قوانین ثبت اختراع 2 پروانه ثبت اختراع و مراحل ثبت آن مقدمه : پروانه ثبت اختراع عبارت اند از یك سند قانونی از طرف دولت به مخزن اعطا می گردد و به وی حقوق كاملی در رابطه با ساخت بهره برداری و فروش یك اختراع برای سالهای مشخص واگذار می نماید.
این زمان معمولاً بین 4 تا 20 سال است كه بستگی به ارزش علمی – تجاری اختراع دارد.
3 هدف پروانه ثبت اختراع این است كه مبتكرین را تشویق به پیشبرد و گسترش وضعیت فن آوری حاضر بنماید این اقدام از طریق اعطا حقوق قانونی و بهره مندی مبتكر از مزایای مادی و معنوی ثبت گردد.
قانون ثبت اختراعات بخشی از مقررات مالكیت معنوی است قانون مالكیت معنوی در اصل به سه موضوع زیر اختصاص دارد : ثبت و حفظ اختراعات نشان شركتها تألیف كتب و مقالات و ساخت فیلم ها 4 قانون مراقبت از اختراعات برای صنایعی كه متكی به نو اوریهای تكنولوزیكی هستند بسیار با ارزش است چرا كه آنها را در بازار رقابت پیشرو و در خط مقدم حفظ می كند.
مانند صنایعی شیمیایی داروسازی و رایانه.
5 تاریخچه در ایالت متحده كه دفتر ثبت اختراع قدمت توجهی دارد ثبت اولین اختراع به سال 1641 باز می گردد در آن سال اولین ثبت اختراع در رابطه با حمایت از ابداع روش تولید نمك در یكی از ایالت های تحت مستعمره صورت گرفت در سال 1789 (210 سال قبل ) كه قانون ایالت متحده تصویب شد به كنگره این اجازه داده شد تا نسبت به تهیه قانون ثبت اختراعات كشور اقدام نماید.
6 لذا اولین قانون ثبت اختراع در این كشور در سال 1790 شكل گرفته است.
در حال حاضر نیز دفتر ثبت اختراعات بنگاهی است وابسته به وزارت بازرگانی آمریكا.
در حال حاضر 52 كشور جهان دارای دفاتر ثبت اختراع هستند.
كه از جمله می توان آمریكا ، روسیه ، كانادا ، فرانسه ، آلمان ، انگلستان ، ایتالیا اسپانیا كشور های اوپای شرقی ژاپن ، كره ، اندونزی ، مالزی ، و تعدادی از كشورهای آمریكای لاتین را نام برد.
7 بیشترین اختراعات به كشورهای 7 میلیون و آمریكا نزدیك به 6 میلیون اختراع و ژاپن با حدود 6 میلیون اختراع تعلق دارد.
در سال 1994 – 120 كشور جهان با رعایت قوانین حقوق مالكیت معنوی موافقت كرده اند و لذا حمایت از اختراعات و حق تألیف و چاپ بعد جهانی پیدا كرده است.
8 مراحل ثبت اختراع ابتدا تقاضا نامه ثبت اختراع خود را تكمیل می كند این تقاضا نامه شامل 3 بخش است : اطلاعات فنی ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:03
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

TQM مدیریت کیفیت فراگیر تعریف با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و.
.
.
است .
هدف فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد تاریخچه در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد.
از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری نام برده میشود .
در سال 1950 ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد.
زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس کیفیت در مورد محصولات آمریکایی در حال منتشر شدTQM اجرا بود در میانه دهه 1980 مفهوم اصول هشت گانه مدیریت كیفیت اصل 1- تمركز بر مشتری اصل 2- رهبری اصل 3- مشاركت كاركنان اصل 4- رویكرد فرایندگرا اصل 5- رویكرد سیستمی اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی اصل 8- روابط با تامین كنندگان براساس منافع دوجانبه 1- رهبری نقش مدیر ارشد کیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی شورای کیفیت برای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک خواهد بود بیانیه های کیفیت بیانیه بینش سازمان منظور آن است که در طول 5 یا 10 سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید بیانیه ماموریت سازمان ما که هستیم؟
مشتریان ما که هستند؟
ماچه کاری انجام میدهیم؟
2- تمرکز بر مشتری درک مشتریان از مفهوم کیفیت جامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است: 1-عملکرد کالا 2- ویژ گیهای کالا 3-خدمات مربوط به کالا 4-ضمانت کالا 5-قیمت کالا 6-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا عملکرد کالا در دسترس بودن کالا قابلیت اطمی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت کیفیت QM (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:03
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات43
حجم فایل267 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 43 صفحه

دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 1 مدیریت کیفیت Quallity Managment دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 2 حکیم سخن در زبان آفرین خطا بخش و پوزش پذیر به نام خداوند جان آفرین خداوند بخشنده دستگیر کریم دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 3 تولید : وجود ندارد ارتباط : خانوادگی خلاقیت : وجود ندارد نوآوری : وجود ندارد کشف : بسیار ابتدایی مبادله کالا : وجود ندارد دوران سنگی دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 4 دوران سنتی : تولید کشاورزی ودامداری (سنتی ) ارتباط : خانوادگی خلاقیت : درحد کم نوآوری : در حد کم کشف : رابط علی ومعلولی ابتدای مبادله کالا : وجود ندارد دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 5 دوران حرفه ای تولید : حرفه ای – تقسیم کار ارتباط : خانوادگی خلاقیت : ابزار تولید نوآوری : ابزار تولید کشف : گسترش نسبت هب دوران قبلی دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 6 دوران کارگاهی تولید : کارگاهی ارتباط : کارگاهی خلاقیت : پیشرفت ابزار تولید نو آوری : پیشرفت ابزار تولید کشف : وسائل وامکانات جدید دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 7 دوران انقلاب صنعتی تولید : صنعتی – مکانیزاسیون ارتباط : سازمانی خلاقیت : ماشین بخار نوآوری : وسایل ارتباطی وتولیدی کشف : گسترش بافت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 8 دوران اتوماسیون صنعتی تولید : اتوماسیون ارتباط : سازمانی خلاقیت : کامپیوتر نوآوری : ماشین آلات کامپیوتری کشف : گسترش بافت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 9 دوران یکپارچگی تولید : CIM ارتباط : اینترنت خلاقیت : شبکه جهانی اینترنت نوآوری : انجام خدمات اینترنتی کشف : گسترش بافت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 10 دورانهای مختلف بشری عصر حجر دوران سنتی دوران حرفه ای دوران کارگاهی انقلاب صنعتی اتوماسیون I O C I M دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 11 تغییرات نظام یافته در طول تاریخ 1- تغییر تکنولوژی 2- سطح مهارت نیروی انسانی 3- مدیریت 4- رقابت 5- سازمانها 6- نوآوری و خلاقیت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 12 تغییرات نظام یافته در طول تاریخ 7- سلیقه مصرف کنندگان 8- سیکل عمر محصول 9- سرعت اطلاعات و ارتباطات 10- امکان صادرات و واردات 11-روابط اجتماعی و سازمانی دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 13 منحنی عمر 1- دوره معرفی 2- دوره رشد 3- دوره بلوغ 4- دوره اشباع 5- دوره افول و نزول دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 14 تاریخچه تفکرات کیفیت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 15 تاریخچه تفکرات کیفیت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 16 تاریخچه تفکرات کیفیت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 17 سیر مراحل مدیریت کیفیت 1800 عصر کیفیت کارگری 1918 عصر کیفیت سرپرستی 1937 عصر کیفیت بازرسی 1960 عصر کیفیت آماری 1980 عصر کیفیت جامع دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 18 اندیشمندان مدیریت کیفیت آرماند فیگنبام کااوراایشی کاوا کن ایچی تاکوچی واترمازینگ ادوارد دمینگ ژوزف جوران فلیپ کراس بی بیل کانوی دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 19 ادوارد دمینگ (1993-1900) اصول چهارده گانه دوره مروجین بهره وری-

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:03
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات15
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

  

مدیریت پورتفولیوی پروژه PPM(PROJECT PORTFOLIO MANAGEMENT) تفکرمدیریت پورتفولیو ابزرای در جهت اطمینان از کیفیت پروژه مقدمه: قبل از اینکه به مقوله مدیریت پورتفولیو بپردازم, لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که علارغم تلاشهای به کار رفته در جهت ایجاد اصطلاحی به جای پورتفولیو هنوز نتوانسته ایم واژه و عبارتی مناسب جایگزین آن کنیم.
پورتفولیو در لغت به معنی مقام, سهام و در علوم بازرگانی به معنی موجودى اوراق بهادار ،اسناد بهادار جمع آورى شده می باشد مدیریت پورتفولیورا میتوان به عباراتی چون مدیریت سبد کاری پروژه٫مدیریت بسته های کاری پروژه و .
.
.
تعبیر کرد.
اگر قبول کنیم که کیفیت مهم است, بنابراین کنترل پروژه ضروری به نظر می رسد.
و کنترل پروژه بدون مدیریت پورتفولیو غیر ممکن است.
پس رابطه بین دو موضوع روشن است: مدیریتپورتفولیوی پروژه برای اطمینان یافتن از کیفیت پروژه ضروری است.
مدیریت پورتفولیودر حال تبدیل شدن به جزء با اهمیت و بحرانی در مرحله توجیه پروژه و مرحله ارزیابی آن است و سازمانها را قادر می سازد سرمایه های موجود و پیشنهادی خود را با ارزیابی صحیحی از تخصیص محدود منابع, زمان و بودجه ترکیب کنند.
شرکت ها باید بتوانند منابع صحیح را به پروژه های صحیح اختصاص دهند.
ما در محیطی زندگی می کنیم که علارغم تقاضاهای نامحدود با محدودیت منابع روبرو هستیم.
بعضی اوقات این بدان معنی است که به پروژه هایی که در جهت تحقق اهداف استراتژیک شرکت ها و سازمان ها ایجاد نمی شوند و ارزش زیادی را به ارمغان نمی آورند, باید خاتمه داد.
لازم به ذکر است که عدم بکارگیری صحیح مدیریت پورتفولیو می تواند باعث تضاد سردرگمی و فشار و استرس شود.
معمولا شامل سه مرحله می شود: 1:مرحله تطبیق دادن 2:کاربرد پذیروسودمند کردن 3:متعادل کردن مرحله تطبیق کردن:این مرحله شامل ارزیابی پروژه های جاری و سپس مرور استراتژی سازمان می شود.
در این مرحله حتما باید معیار هایی برای انتخاب و اولویت بندی پروژه ها در نظر گرفته می شود.
قبل از اینکه پروژه ای جهت سرمایه گذاری انتخاب شودباید بتواند در چار چوب معیار های ایجاد شده قرار گیرد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه 23 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:03
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات23
حجم فایل904 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

 

فصل اول مقدمه ای بر مدیریت پروژه تاریخچه قدمت مدیریت پروژه ها بدون توجه به دانش مدیرت پروژه به حداقل 4500 سال پیش بر میگردد.
پیدایش مدیریت پروژه به عنوان یک علم از جنگ جهانی اول آغاز شد به طوری که در سال1917 آقای هنری ال .
گانت نمودار معروف گانت را ابداع کرد.
مدیرت پروژه با دیدگاه امروزی به برنامه ریزی و کنترل و مدیریت پروژه هایی اتلاق می شود که غیر تکراری و منحر به فرد و موقتی بوده و قابل شکسته شدن به مجموعه ای از فعالیت ها هستند که نقاط شروع و پایان تعریف شده ای داشته و مجموعه ای از منابع در سطوح مختلفی بکار می گیرد.
پروژه چیست ؟
پروژه طبق تعریف PMI عبارت از مجموعه فعالیت های موقتی برای تحقق یک تعهد و ایجاد یک محصول یا ارایه خدمات مشخص است .

ویژگیهای یک پروژه یک کار منحصر به فرد- جدید و غیر تکراری است.
دارای یک نتیجه عینی در قالب محصول یا ارائه خدمت است .
موقتی است یک نقطه شروع و پایان قابل تعریف دارد .
باید بتوان آنرا به اجزإ گسسته تقسیم نمود .
هر جزء دارای زمان – منابع و هزینه خاصی است که روابط وابستگی خاصی بین آنها حاکم است و نیازمند منابع کاری و مصرفی مختلفی است.
بودجه آن محدود و قابل پیش بینی است و باید یک همایت کننده مالی داشته باشد.
مشخصات منابع کاری ومصرفی اگر بخواهیم یك سیستم خبره (Expert System) برای تشخیص مدل مناسب برنامه ریزی با قوانین اگر .
.
.
آنگاه .
.
.
طراحی كنیم، می‌توان از نمودار زیر كمك گرفت استفاده از برنامه ریزی تولید انتخاب مدل مناسب برای برنامه ریزی پروژه استفاده از تكنیكهای مدیریت پروژه آیا غیرتكراری است؟
بلی خیر مقایسه بین پروژه ها با فرایندهای عملیات مدیریت پروژه چیست؟
مهمترین رسالت مدیریت پروژه ایجاد تعهدومسئولیت درقبال برنامه زمان بندی است که مانع ازبه تاخیرافتادن پروژه وهزینه های مرتبط می گردد.

هزینه های ناشی ازتاخیرپروژه هزینه های کمی: هزینه دیررسیدن به بهره

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 26 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:03
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات26
حجم فایل103 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

 

1 هدف از ارتباطات بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد هدف ارتباطات 2 1- یک طرفه : ارسال پیام از ناحیه فرستنده بدون انتظار دریافت بازخورد 2- دو طرفه : ارسال پیام و دریافت بازخورد از گیرنده پیام انواع ارتباطات 3 1- اختلاف در ادراک 2- اختلاف زبان 3- صدا ( شلوغی ) 4- عواطف 5- ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیر کلامی 6- عدم اعتماد موانع ارتباطات اثربخش 4 با شناسایی دقیق هر یک از موانع موجود بر سر راه ارتباطات و برنامه ریزی مناسب برای آن مانع می توان به ارتباطات اثربخش دست یافت غلبه بر موانع ارتباطات بین افراد 5 مدل فرآیند ارتباطات فرستنده (منبع) به رمز آوردن پیام کانال پیام رمز گشایی گیرنده باز خورد انتقال دریافت دریافت انتقال صدا 6 1- فرستنده پیام (منبع) 4- کانال (وسیله انتقال) 2- به رمز درآوردن 5- رمز گشایی 3- خود پیام (سخنان،نوشتجات،علائم) 6- پارازیت 7- بازخورد عناصر عمده فرآیند ارتباطات 7 یعنی استفاده از علائم ، اشارات بدنی و بیانات چهره ای و .
.
.
و بطور کلی استفاده از زبان حرکات و سکوت جهت انتقال مفاهیم و معانی ارتباط غیر کلامی 8 بازخورد یعنی واژگونی فرآیند ارتباطات بعبارتی انعکاس ارتباطات از طرف گیرنده به فرستنده تعریف بازخورد 9 ارتباطی را موفق می نامند که استنباط فرستنده و گیرنده از پیام یکسان باشد ، یعنی گیرنده پیام منظور فرستنده را بطور دقیق فهمیده باشد تعریف ارتباط موفق 10 1- تصویری (پدیداری) 2- عاطفی (هیجانی) 3- سامعی (شنیداری یا آهنگینی) 4- واژه ای (کمی یا استدلالی) سیستم های مختلف حسی افراد 11 - دوست دارند دنیای روانی خود را مصور نشان دهند - به فاصله علاقه دارند - در سمینارها در آخر سالن می نشینند - در دفتر کاری ، صندلی مراجعان را روبروی میز خود می چینند ویژگی های افراد تصویری 12 - به فاصله کمتر علاقه مند هستند - با افراد از موضع آرام و غیر تهدیدی صحبت می کنند - در دفتر کار صندلی ارباب رجوع را در کنار میز خودشان قرار می دهند خصوصیات افراد عاطفی 13 - موقع گوش دادن ، سرشان را پایین می اندازند - در سالن های سخنرانی در پهلوها (راست یا چپ سالن) می نشینند - داده ها را در حد امکان خلاصه می نمایند ویژگی های افراد سامعی 14 1- از نمادها ، اعداد و واژه ها بیشتر استفاده می کنند 2- به منطقی بودن اطلاعات دریافتی تمایل بیشتری دارند 3- دوست دارند اصطلاحات دقیقاً برایشان تعریف شود خصوصیات افراد کمی 15 به آن دسته از کانال های ارتباطی اشاره دارد که بطور رسمی و از طریق خطوط سلسله مراتب اختیار و مسئولیت طراحی شده و مرزهای مشخصی دارد سیستم ارتباطات رسمی ( اداری ) 16 1- الگوی چرخی 2- الگوی y 3- الگوی حلقه ای 4- الگوی زنجیری 5- الگوی همه جانبه انواع الگوهای ارتباطی 17 نمودار شبکه های ارتباطی زنجیر همکاران همه جانبه حل

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
3:02
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل89 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

1 مدیریت رفتار سازمانی 2 ارتباطات بدون شك ارتباطات نقش مهمی در اثربخشی مدیریت و سازمان ایفا می كند.
از طرف دیگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ریشه های واقعی همۀ مشكلات جهان است.
3 نقش ارتباطات سنتی به عقیدۀ ”هنری فایول“ اگر در یك سازمان فرضی، كانالهای رسمی برای تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زیر فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار كند، از طریق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بایستی ارتباط برقرار شده و سپس بازگشت نماید.
اما چنانچه F یك پل ارتباطی به P بزند و با یك نشست و صرف احیاناً ساعتهایی می تواند از هدر شدن هفته ها وقت و انرژی جلوگیری بعمل آورد.
4 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ مجاری ارتباطی بطور دقیق شناخته شوند.
كانال ارتباط رسمی مشخصی برای هر یك از اعضای سازمان موجود باشد.
مجاری ارتباطی تا حد امكان كوتاه و مستقیم باشند.
تمامی مجاری ارتباطی باید بطور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند.
5 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ ستاد ارتباطات دارای صلاحیت باشند.
ضمن فعالیت سازمان،خطوط ارتباطی نباید قطع گردند.
هر ارتباطی بطور رسمی معتبر باشد.
6 تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات،كه برای این منظور، سمبلهایی را بكار می برند.
برای مثال نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد كه ارتباطات درك و تفاهم است و غیر قابل رؤیت می باشد.
7 هدف ارتباطات هدف از ارتباطات، بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته شرایطی است كه سازمان بر آنها كنترل دارد.
پس اگر ارتباطات بنحو صحیحی در سازمان وجود نداشته باشد، سازمان هم نمی تواند وظایف محوله را به درستی انجام دهد.
8 ارتباطات یك طرفه و دوطرفه ارتباطات یك طرفه بنحو قابل توجهی وقت كمتری می گیرند.
ارتباطات دو طرفه صحیح تر از ارتباطات یك طرفه است.
دریافت كنندگان در ارتباطات دوطرفه از خودشان و قضاوتشان مطمئن ترند.
فرستنده در ارتباطات دوطرفه مورد حملات بیشتری قرار می گیرد،چون دریافت كننده توجه كامل

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir