پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره54: حسابرسی‌ برآوردهای‌ حسابداری‌ (حسابداری)

شنبه 28 بهمن 1396
2:33
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات14
حجم فایل378 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره54: حسابرسی‌ برآوردهای‌ حسابداری‌

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 14 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه " استاندارد حسابرسی شماره54:حسابرسی‌ برآوردهای‌ حسابداری‌" می باشد که در حجم 14 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهایحسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

کلیات

نوع‌ و ماهیت‌ برآوردهای‌ حسابداری‌

روشهای‌ حسابرسـی‌

ارزیابی‌ اطلاعات‌ و مفروضـات

آزمـون‌ محـاسبـات

ارزیابی‌ روشهای‌ مدیریت‌ برای‌ تصویب‌ برآوردها

ارزیابی‌ نتایج‌ روشهای‌ حسابرسی

تاریخ‌ اجرا

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره25: ارزیابی رعایت قوانین و مقررات (حسابداری)

شنبه 28 بهمن 1396
2:33
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل375 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره25: ارزیابی رعایت قوانین و مقررات

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه "استاندارد حسابرسی 25: ارزیابی رعایت قوانین و مقررات" می باشد که در حجم 20 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهای حسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

کلیات

مسئولیت مدیریت در رعایت قوانین و مقررات

ارزیابی حسابرس از رعایت قوانین و مقررات

روشهای رسیدگی به موارد عدم رعایت کشف شده

گزارشگری موارد عدم رعایت

انصراف از کار حسابرسی

نشانه هایی از موارد عدم رعایت

ملاحظات مربوط به واحدهای اقتصادی کوچک

تاریخ اجرا

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت نقش مسئولیت پاسخگویی در چارچوب نظری حسابداری دولتی (حسابداری)

شنبه 28 بهمن 1396
2:33
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات19
حجم فایل890 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت نقش مسئولیت پاسخگویی در چارچوب نظری حسابداری دولتی

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری دولتی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

این فایل در زمینه "نقش مسئولیت پاسخگویی در چارچوب نظری حسابداری دولتی "می باشد که در حجم 19 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس حسابداری دولتی رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

مفهوم مسئولیت پاسخگویی

وظایف مسئولیت پاسخگوئی

ارتباط پاسخگویی درون سازمانی

ارتباط پاسخگویی برون سازمانی

نقش گزارشگری مالی در چارچوب مبتنی بر پاسخگویی

نقش گزارشگری مالی در ارزیابی نتایج

ویژگی های گزارشگری مالی

چارچوب نظری مصوب شورای ملی حسابداری دولتی

چارچوب نظری مصوب هیات تدوین استانداردهای حسابداری دولتی (GASB)

بیانیه مفاهیم شماره 1: مفهوم شخصیت گزارشگری

اهداف گزارشگری مالی از دیدگاه FASB

الزاماتی برای فعالیت های دولتی

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت صورت سود و زیان، درآمد ، هـزینه (حسابداری)

شنبه 28 بهمن 1396
2:33
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات45
حجم فایل2.001 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت صورت سود و زیان، درآمد ، هـزینه

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 45 اسلاید

این فایل در زمینه "صورت سود و زیان، درآمد ، هـزینه"می باشد که در حجم 45 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

گونه های مختلف صورت سود و زیان

صورت سود و زیان ( The income statement)

تعاریف درآمد و سود غیرعملیاتی

تعاریف سود غیرعملیاتی:

دیدگاه‌هایی در مورد تفکیک درآمد از سود غیر عملیاتی

شناسایی (ثبت) درآمد

چهار دیدگاه مطرح شده در باره شناسایی (ثبت ) درآمد

نمودارچرخه عملیات (کسب درآمد)

علل انتخاب زمان رویداد فروش به عنوان زمان شناسایی درآمد

شاخص هایی برای تعیین شواهد عینی و کافی برای شناسایی درآمد

هزینه دوره و زیان غیر عملیاتی

تعاریف هزینه دوره

زیان غیر عملیاتی

دیدگاه حسابداران در دفاع از فرایند تخصیص

محاسبه  درآمد

شناسایی هزینه

تعاریف سود

مفــاهیـــم ســود

عملیات جاری در مقایسه با سود جامع

دلایل طرفداران سود جامع

روشهای گزارش سود جامع

بخش غیر عملیاتی صورت سود وزیان

سود هر سهم

چالش های پیش روی تدوین کنندگان استانداردها

مسئله های مطرح برای حسابرسان

مسائل خاص مطرح در محاسبه سود

مدیریت بر سود

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت تدوین سیاستهای حسابداری (حسابداری)

شنبه 28 بهمن 1396
2:33
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات32
حجم فایل415 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت تدوین سیاستهای حسابداری

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه "تدوین سیاستهای حسابداری" می باشد که در حجم 32 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهایحسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

سیاستهای حسابداری

نتیجه های اقتصادی وسیاسی حاصل ازسیاستهای حسابداری

دیدگاههای مخالف وموافق تدوین مقررات حسابداری

مدیریت برفرآیند سیاستهای حسابداری

سیاست گذاری درسطح شرکت

سیاست گذاری فراسوی مرزهای شرکت

روشهای تدوین سیاستهای حسابداری

نتیجه های اقتصادی واجتماعی سیاستهای حسابداری

اثرسیاستهای حسابداری براستفاده کنندگان ازصورتهای مالی

دیدگاههای موافق ومخالف مقررات حسابداری

تئوری تسخیرشدگان

مدیریت برسیاستهای حسابداری

نقش هیئت استانداردهای حسابداری مالی

رساندن گروههای ذینفع به توافق نظر

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت استاندارد57: تداوم فعالیت (حسابداری)

شنبه 28 بهمن 1396
2:32
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات17
حجم فایل388 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت استاندارد57: تداوم فعالیت

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 17 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه " استاندارد57: تداوم فعالیت " می باشد که در حجم 17 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهای حسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

کلیات                                                                                                      

مسئولیت مدریت

مسئولیت حسابرس

ملاحظات برنامه ریزی

بررسی ارزیابی مدیریت

دوره‌ پس‌ از ارزیابی‌ مدیریت‌

روشهای‌ اضافی‌ حسابرسی‌ در صورت‌ شناسایی‌ رویدادها یا شرایط‌

نتیجه‌گیری‌  و گزارشگری‌ حسابرسی‌

عدم‌ تمایل‌ مدیریت‌ به‌ انجام‌ ارزیابی‌ یا گسترش‌ آن

تاریخ‌ اجرا

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت پارادایم های گوناگون حسابداری (حسابداری)

شنبه 28 بهمن 1396
2:32
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات40
حجم فایل1.147 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت پارادایم های گوناگون حسابداری

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 40 اسلاید

این فایل در زمینه "پارادایم های گوناگون حسابداری"می باشد که در حجم 40 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه :

مفهوم پارادایم (Paradigm)

اجزای پارادایم

انواع پارادایمهای حسابداری طبق بیانیه AAA تحت عنوان SATTA

1-1-پارادایم انسان شناختی –استقرا  ------ الگوها

2-1-پارادایم انسان شناختی –استقرا  ------ موضوع

3-1-پارادایم انسان شناختی –استقرا  ------ تئوریها

4-1-پارادایم انسان شناختی –استقرا  ------ روشها

1-2-پارادایم سودحقیقی –قیاس   ------ الگوها

2-2-پارادایم سودحقیقی –قیاس ------ موضوع

3-2-پارادایم سودحقیقی –قیاس ------ تئوریها

4-2-پارادایم سودحقیقی –قیاس ------ روشها

1-3-پارادایم سودمندی درتصمیم گیری ها------ الگوها

2-3-پارادایم سودمندی درتصمیم گیری ها------ موضوع

3-3-پارادایم سودمندی درتصمیم گیری ها------ تئوری ها

4-3-پارادایم سودمندی درتصمیم گیری ها------ روشها

1-4-پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار----- الگوها

2-4-پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار------ موضوع

3-4-پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار----- تئوری ها

4-4-پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار------ روشها

1-5- پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده---- الگوها

2-5-پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده ------ موضوع

3-5-پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده ----- تئوری ها

4-5-پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده ------ روشها

1-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات ---- الگوها

1-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات ---- الگوها

2-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات------ موضوع

3-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات ----- تئوری ها

4-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات ------ روشها

علم حسابداری

منابع و مآخذ

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی استقلال درحسابرسی (حسابداری)

شنبه 28 بهمن 1396
2:32
مارال
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات16
حجم فایل416 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت بررسی استقلال درحسابرسی

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

این فایل در زمینه "بررسی استقلال درحسابرسی" می باشد که در حجم 16 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهایحسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

ضرورت وجود استقلال

پاسخگویی،شایستگی ودرستکاری

انگیزه هایی برای شایستگی واستقلال حسابرس

ماهیت استقلال حسابرس

استقلال حسابرسی             

ابعاد گوناگون استقلال

مقررات گذاری در حوزه استقلال حسابرس

منع قانونی و استقلال حسابرس

خدمات مدیریت واستقلال

استقلال حسابرس و سهامداران

راه حل های پیشنهادی برای استقلال حسابرس

پیشنهادهایی در زمینه ی مقرراتگذاری برای استقلال حسابرس

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

جزوه درسی مدیریت استراتژیک به همراه تستهای دانشگاه پیام نور (مدیریت)

شنبه 28 بهمن 1396
2:32
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات30
حجم فایل2.861 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جزوه درسی مدیریت استراتژیک دانشگاه پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم 30 صفحه به همراه نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه کلیدی ، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی با کد رشته ( 1235007 و 1218129)

محتنویات محصول :

نکات کلیدی فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 30 صفحه  ( براساس کتاب فروزنده دهکردی از انتشارات پیام نور )

نکات طلایی ویژه جمع بندی در قالب فایل pdf و در حجم 9 صفحه

نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور

نیمسال اول 95-94 با پاسخنامه کلیدی (دو سری)

نیمسال دوم 94-93 با پاسخنامه کلیدی

نیمسال اول 94-93 با پاسخنامه کلیدی

نیمسال دوم 93-92 با پاسخنامه کلیدی

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت-آمیزه های بازاریابی و بازاریابی خدمات (اقتصاد)

شنبه 28 بهمن 1396
2:32
مارال
دسته بندیاقتصاد
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات75
حجم فایل669 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آمیزه بازاریابی، آمیخته بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی واژه‌هایی هستند که برای ترجمه «مارکتینگ میکس» به کار رفته‌اند. منظور از آمیزه، آمیخته یا ترکیب این است که بین این اجزا  می‌بایست یک نگرش سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتواند بر مشتری تاثیر گذارد. طراحی و توسعه امیخته بازار که به آن «چهار پی» یا «هشت پی» گفته می‌شود و از وظایف اصلی مدیر بازاریابی می‌باشدترکیب عناصر بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی است که موسسه برای نیل به اهداف بازاریابی در بازار هدف از آن‌ها استفاده می‌کندمک کارتی یک طبقه‌بندی چهار عامله از این ابزارها معرفی کرده است که چهار پی(به انگلیسی: 4Ps) نام دارد و عبارت اند از کالا، قیمت، مکان عرضه و فعالیت‌های پیشبردی.

با وجود این ماهیت خدمات ایجاب می‌کند که به چهار رکن فوق ارکان راهبردی دیگری نیز اضافه شود. ارکان هشت‌گانه مدیریت یکپارچه خدمات عبارت اند از:

آمیخته بازاریابی، آمیزه بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی به عنوان ترجمه Marketing Mix استفاده می شوند. منظور از  آمیخته یا ترکیب این است که بین این اجزا می‌بایست یک نگرش ترکیب سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتواند بر مشتری تاثیر گذارد. طراحی و توسعه آمیخته بازار که به آن ۴P یا ۸P گفته می شود و از وظایف اصلی مدیر بازاریابی می باشد. ترکیب عناصر بازاریابی مجموعه ای از ابزارهای  بازاریابی است که سازمان برای نیل به اهداف بازاریابی خود در بازار هدف از آن ها استفاده می کند. مک کارتی یک طبقه بندی چهار عامله از این ابزارها معرفی کرده است که چهار پی (۴Psنام دارد و عبارت اند از کالا یا محصول، قیمت، مکان عرضه و فعالیت های ترویجی یا پیشبردی.

آمیخته بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارهای قابل كنترل بازاریابی است كه شركت با در هم آمیختن آنها سعی در پاسخگویی به بازار هدف می  نماید. به عبارت دیگر آمیخته بازاریابی دربرگیرنده همه فعالیتهایی است كه شركت می تواند با انجام آنها بر میزان تقاضای محصولاتش اثر گذارد. در تقسیم بندی كلاسیك این فعالیت‌ها را می‌توان در چهار دسته كلی تقسیم ‌بندی كرد:

  1. محصول (Product)کالا یا خدمتی که شرکت به بازار عرضه می نماید و می بایست در آن عوامل زیر مد نظر قرار گیرد :
    • تنوع محصول
    • طراحی
    • کیفیت
    • نام تجاری (برند)
    • ابعاد و بسته بندی
    • خدمات قبل، حین و پس از فروش، مرجوعی و گارانتی
  2. قیمت (Price)مبلغی که شرکت در قبال محصول از مشتری طلب می کند. در خصوص قیمت موارد زیر می بایست مورد توجه قرار گیرد :
    • لیست های قیمت
    • تخفیف های فروش
    • زمان پرداخت
    • نوع تسویه و اعتبار مشتریان
  3. مکان عرضه یا توزیع (Place)کلیه افراد و سازمانهایی که در فرآیند ارائه کالا یا خدمات از محل شرکت شما به دست مصرف کننده نهایی نقش دارند را شامل می شود :
    • کانالهای توزیع
    • نحوه حمل کالا و بسته بندی در زمان حمل
    • محل عرضه کالا
    • جورچینی کالا
    • انواع پایانه (نقطه) فروش یاO.S
  4. ترویج (Promotion)کلیه اقداماتی که سازمان برای افزایش میزان خرید یک یا همه گروههای هدف (شامل واسطه های فروش و مصرف کنندگان نهایی) بکار می برد که در آن باید به موارد زیر توجه نمود :
    • تبلیغات
    • پیشبرد فروش
    • فروشندگی شخصی
    • بازاریابی مستقیم
    • روابط عمومی

با وجود این ماهیت خدمات ایجاب می کند که به چهار رکن فوق ارکان راهبردی دیگری نیز اضافه شود، ارکان هشت گانه مدیریت یکپارچه خدمات یا Integrated Service Management عبارت اند از:

  • افراد یا  People
  • بسته‌بندی یا  Packaging
  • قدرت یا  Power
  • برنامه ریزی یا  Programing
  • متقاعدسازی یا  Persuasion
  • ارائه یا  Presentation
  • روابط عمومی یا  Public Relations
  • مشارکت یا  Participation
  • بررسی و کاوش یا  Probe
  • وضعیت محیطی یا  Physical Evidence
  • سیا ست پرداخت یا   Payment
  • فرآیند یا  Process
  • اشتیا ق و تعصب یا  Passion
  • سیاست یا  Policy
  • آرای عمومی یا  Public Opinion

 

مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه 1950 به‌وسیله نیل بوردن معرفی شد. مدل بوردن توسط جرومی مک کارتی دنبال شد و به 4معروف گشت. مدل آمیخته بازاریابی که بسیاری آن را با نام 4می‌شناسند، ابزاری توانمند است که می‌تواند به بازاریابان در تعریف استراتژی‌های بازاریابی کمک کند. بازاریابان با این ابزار برای تعیین پاسخ‌های مناسب به بخش‌های موردنظر بازار استفاده می‌کنند. آمیخته بازاریابی از آن دسته عواملی است که در کنترل مدیریت است و می‌توان ادعا کرد که اکثر برنامه‌ها و تصمیمات بازاریابی براساس یکی از این چهار زمینه اتخاذ می‌شود.

در متون مختلف بازاریابی مفهوم 4به عنوان یک اصل مورد پذیرش واقع شده است. 4مخفف 4 واژه محصول (product)، قیمت (price)، ترفیع (promotion) و مکان (place) است. آمیخته بازاریابی بر مدل‌ها و روشهای سنتی مدیریت بازار مانند روش کارکردگرای پویای آلدرسون در کنار سایر روشهای سیستمی و نیز تئوری پارامتر که توسط دانشگاه کپنهاگ در اروپا توسعه یافت ، غلبه کرد و روشهای جدید مانند دیدگاه محصولی، دیدگاه وظیفه‌ای و دیدگاه جغرافیایی نیز با چنین سرنوشتی مواجه شدند. تنها تعداد کمی از این مدل‌ها توانسته‌اند بقای خود را در مقابل 4حفظ کنند. آمیخته بازاریابی نمایان‌گر فعالیتهای اساسی مدیران بازاریابی است. پس از انتخاب یک بازار هدف، مدیران بازاریابی باید یک برنامه سیستماتیک برای فروش به مشتریان و ایجاد روابط بلندمدت تدوین کنند. برنامه بازاریابی از تصمیماتی راجع به محصول، قیمت، ترفیع و توزیع تشکیل می‌شود. اینها مهمترین نوع بخشهایی هستند که مدیران بازاریابی برای رسیدن به اهداف فروش و سودآوری، منابع شرکت را به آنها تخصیص می‌دهند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir