پاورپوینت بازار مشترک اروپا (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:51
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات7
حجم فایل159 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 7 صفحه

 

بسم الله الرحمن الرحیم بازار مشترك اروپا بازار مشترك چیست؟
بازار مشترك بازاری است كه علاوه بر اعمال تعرفه مشترك خارجی، سیایت بازارگانی را نیز اتخاذ می‌كند.

بازار مشترك در پی یك پارچگی همراه با حركت آزادانه كالاها، خدمات و عوامل تولید نیز هست.
كشورهای عضو بازار مشترك اروپا: اسپانیا – پرتقال – یونان – بریتانیا – دانمارك – سوئد – ایرلند – هلند – لوگزامبورگ فرانسه – آلمان – ایتالیا – بلژیك – اتریش – فنلاند ساختار بازار مشترك در اروپا: ساختار جامعه مشترك اروپا در ابتدا به صورت بازار مشتررك مابین 6 كشور اروپایی در سال 1957 در رم به امضاء رسید.
كشورهای مانند فرانسه – آلمان – ایتالیا – بلژیك – هلند و لوگزامبورگ به فكر هماهنگی و همبستگی اقتصادی برای خارج شدن از بحرانهای اقتصادی مرحله‌ای افتادند، و در سال 1973 انگلیس – دانمارك و ایرلند وارد بازار مشترك اروپا شدند، این ساختار در ابتدا انگلیس – دانمارك و ایرلند وارد بازار مشترك اروپا شدند.
آغاز همكاری اروپائیان: آغاز همكاری اروپائیان: اتحادیه اروپا بزرگترین نهاد در تاریخ برای همكاری كشورهای اروپائی است و سابقه تاسیس آن به سال 1951 باز می‌گردد.
در آن سال 6 كشور مذكور معاهده‌یی را به نام اتحادیه‌ی زغال سنگ و فولاد امضاء كردند و متعهد شدند سیاستهای خود در این زمینه را هماهنگ كنند.
این ساختار در ابتدا فقط روند اقتصادی داشت ولی كم كم ناگزیر شدند كه برای پیشبرد هدفهای اقتصادی نیاز به سیاست اقتصادی و سیاست اجتماعی مشترك می‌باشد و بعد تشكیل شورای اروپا همراه با دیوان عالی قضائی و كمیسیون اروپا كه مسئولیت اجرای پروژه‌ها را در دست گرفته است، توانست گام مثبتی در اداره این ساختار بردارد.
نهادهای اروپائی نهادهای اروپائی: در سال 1973، جامعه‌ی اروپا با عضویت بریتانیا – دانمارك و ایزلند موافقت كرد و در سال‌های بعد تعداد دیگری از كشورها به عضویت آن درآمدند.
اتحادیه اروپا با پیوستن تعدادی از كشورهای شرق و جنوب اروپا، اینك 25 عضودارد، وسعت آن به حدود 4 میلیون كیلومتر مربع و جمعیت آن به 457 میلیون نفر می‌رسد.
با وجود اینكه اتحادیه اروپا دارای پرچم،‌سرود و پول رایج خود است اما هنوز با فدراسیونی از كشورها یا نوعی ایالات متحده‌ی اروپا فاصله بسیار دارد،‌ هرچند ابعاد اختیارات آن به مراتب از یك سازمان همكاریهای منطقه‌ای فراتر رفته است.
اهداف بازار مشترك اروپا: در واقع هدف از تشكیل بازار مشترك اروپا ایجاد منطقه‌ای وسیع از سیاستهای مشترك اقتصادی بود كه موجب اتحاد قوی در زمینه‌های تولیدی، گسترش

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بارکد (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:51
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات12
حجم فایل306 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 12 صفحه

  

بنام خالق هستی بارکد بارکد – رمز میله ای تعریف:   بارکد ، مجموعه ای از خطوط میله ای سیاه با ضخامت های مختلف است که در فواصل متفاوت از هم قرار گرفته اند .
امروزه در اکثر فروشگاههای بزرگ میتوانید بارکد یا رمز میله ای را روی بسته بندی کالاها ببینید .
تعریفی دیگر بار کــد مجموعه ای از خطوط با ضخامت ها و فواصل مختلف است که کنار هم قرار می گیرند تا معرف یک کالا،سرویس یا یک پردازنده خاص باشند.
بارکد مشهورترین و مورد استفاده ترین روش شناسایی خودکــار و اتوماتیک است و هر بارکد نشانه یک شناسه عددی است که معمولا ذیل یک بار کد ثبت می شود.
بکارگیری بارکد این نشان معرف کارخانه و یا شرکت تولید کننده و کالای تولیدی آن است و هر رده از محصولات هم نــوع یک شرکت بارکـــد مخصوص خود را دارند.
اولین بارکد در سال 1974 میــلادی برای یک آدامس به کــارگرفته شد و پس از آن به سرعت برای کـــالاهای مختلف استفاده شد بارکد به وسیله سیستمهای رایانه ای انجام می گردد که دامنه بکارگیری آنها روز به روز در حال گسترش است از شناسایی کالاها در انبار تا ثبت و ضبط اطلاعات ورودی و خروجی کالا ، فروشگاها، کتابخانه ها وموارد مشابه را شامل می شود در این روش کدها به جای ارقام بوسیله میله های روشن وتاریک و با ضخامت های مختلف نمایش داده می شود و هر میله بیانگر یک سری اطلاعات خاص می باشد .
این اطلاعات ممکن است نام کالا ، تعداد ، قیمت ، تاریخ تولیدوانقضاء ویا سایر اطلاعات مورد نیاز در مورد کالاهای انبار باشد متداول ترین روش کد گذاری bar code در حال حاضر ، چنــد استـــاندارد برای کدگذاری وجود دارد که یکی از آن ها یـک استاندارد اروپایی است که در بیشتر کشورهای دنیا به کـــار گرفته می شود.
البته آمریکـــا و کانــادا هم استاندارد خــاص خود را دارند اما در آینــده ای نه چندان دور نســلی از سیستم های بارکد بروی کالاها قرار خواهند گرفت.
16 رقم برای ایجاد زبان مشترک در عصر تجارت الکترونیک بخش اول : 7 رقم است که بیان میکند محصول مورد نظر از چه نوعی است وبه چه گروهی از انواع محصولات در نظام طبقه بندی ملی کالا تعلق دارد.
بخش دوم: 5 رقم است و بیان میکند که این محصول را چه کسی عرضه می کند.
بخش سوم :4 رقم است و مشخصات مورد نظر عرضه کننده برای توصیف و نام گذاری محصول را بیان می کند که بر اساس الگوهای استاندارد برای توصیف محصول تعیین میشود.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بارور ساختن چشمه های درونی (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:51
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات34
حجم فایل301 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 34 صفحه

 

فصل یازدهم بارور ساختن چشمه های درونی در کار رهبری.
یکی از صفات رهبران موفق کار درونی رهبری The inner work of leadership از دل و جان لمس کردن رمز و راز درونی رهبری در حالی که حیات بیرونی ادامه دارد در نتیجه رهبران آگاه تر، مطمئن تر و آرامتر خواهند شد و به تصورات و چاره اندیشی های باطنی خود اعتماد بیشتری می کنند رهبری باطنی Leading from within Palmer همه ی ما در ایجاد و آفرینش جهان بیرون مسئول هستیم از طریق تابش نور یا ظلمت بر چیزهایی که ”غیر“ از ماست رویکرد امیدوارانه یا نومیدانه برای رهبران اهمیت این مساله زیرا باقدرت و فرصتی که دارند می توانند از آن برای پرتو افکنی نور یا ظلمت بر افراد استفاده کنند و برای دیگران دنیایی خلق کنند که سرشار از امید یا ناامیدی است نیمرخ تاریک رهبران آسیب های ناشی از عملکرد نادانسته و نا آگاهانه ترس، نا امنی و توهم را به جهان بیرونی می تابانند فاقد شجاعت و مهارت لازم برای رویارویی درونی با این امور هستند در مقابل افراد واجد خود شناسی و عقلانیت درونی نابسامانی زندگانی عامل ایجاد ترس در آن ها نیست + آنها اجازه نمی دهند که ترس ها بر زندگی ایشان مسلط شده + بر زندگی و کار دیگران اثر بگذارند قدرت آفرینندگی فاصله بین آرمان و واقعیت موازنه و یکپارچگی در زندگی تقویت هویت و کمال در خود پیوند مجدد با زندگی دیدن افرادی که موجب بروز خود بهتر من شوند بهره بردن از منابع غنی آئین های عقلی کهن : تقویت پیوندهای انسانی Better Self احساس آرامش ، شجاعت و اعتبار دادن و گرفتن باز خورد تولد هوشیاری همواره با درد همراه است جایز دانستن تائید و محبت دیگران بهره مند شدن از موهبت آرامش و حق شناسی ناشی از پیوند با دیگران مانوس شدن با چرخه های حیات و جا دادن خود در یک جای آن آموزگار خوب خود بودن فصل دوازدهم آموزش رهبری خود شناسی قبل از هدایت دیگران باید خود را بشناسیم تقویت ظرفیت های رهبری در خود کاهش فاصله میان وضع مطلوب و عملکرد موجود ایجاد مناسبات دو به دو و مثبت بهسازی مناسبات ایجاد شورای متنوع رهبری تسلط بر حیات سازمانی تشخیص سلامت سازمان درنظر گرفتن شکاف موجود بین وضع مطلوب و عملکرد فعلی تحلیل محیط کار ارزیابی سلامت سازمان پی بردن به علل بروز مشکلات و راه حل آن ها تدارک نیروی کار بالغ و رشید تصویر پردازی رهبر باید از کارمند مطلوب تصویری در ذهن داشته باشد خلق فرهنگ رهبری ایجاد ظرفیت وتوان رهبری در تمام سطوح سازمان ایجاد سازمان سالم با عملکرد درخشان از جهت درونی ارزش مدار و آرمان گرا از جهت بیرونی مشتری مدار و بازارگرا رهبر نماد کارکنان و کارکنان شاخص رهبری اند هوشیاری در مدیریت تغییر پیروی از رهبری ما همگی هم رهبر هستیم و هم پیرو هر چه در رهبری ورزیده تر می شویم ، به همان میزان در پیروی نیز پیشرفت می کنیم شیوه سنجش موفقیت هزینه هایی که در نظام حسابداری موجود خود را نشان نمی دهند کارکنان حرف نهایی را می زدند، آنها عامل تغییرند، موتور رشد و بهره وری اند رهبران بالغ و خردمند امکان کار این موتور را فراهم می کنند نتیجه نهایی فصل سیزدهم موازنه بین کار و زندگی کارکنان : یک مزیت رقابتی دیگر مدیریت باید فرهنگ و فضایی را به وج

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت اینترنت 20اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:51
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل144 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

  

بسم الله الرحمن الرحیم تاریخچه اینترنت : اینترنت چیست ؟
 اینترنت، در ساده ترین تعریف، عبارتست از کامپیوترهایی که در سراسر دنیا به هم متصل هستند، شبکه ای که این کامپیوترها را به یکدیگر متصل می سازد، و متدهای انتقال اطلاعات روی این شبکه.

منشاء اینترنت را می توان در سالهای جنگ سرد یافت، زمانی که احتمال شروع یک جنگ  هسته ای بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی کاملا وجود داشت.
در آن سالها وزارت دفاع آمریکا بدنبال یک سیستم مخابراتی  بود که بتواند حتی در مقابل ضربات یک جنگ اتمی دوام آورد و از هم نپاشد.
این پروژه که Arpanet نام گرفت، در سال 1968 شروع شد.
این شبکه در اولین قدم (محکم) خود چهار کامپیوتر را در نقاط مختلف آمریکا به هم متصل کرد.
خوب، این اقدام در آن سال ها بسیار فوق العاده بود .
بزودی معلوم شد که چنین شبکه ای بطور بالقوه دارای توانائیهای بسیار بیشتری از آنچه مسئولان وزارت دفاع در تصور داشتند، است.
تبادل اطلاعات علمی و مهندسی از این نمونه بود.
همچنین معلوم شد که یک شبکه واحد هرگز نمی تواند به هدفی که برای آن در نظر گرفته شده بود (توانایی مقاومت در مقابل ضربه هسته ای) دست یابد.
به جای آن تصمیم گرفته شد تا شبکه های موجود به هم متصل شوند و به عبارت دیگر شبکه ای از شبکه ها ساخت شود.
نام اینترنت هم از همین جا نشات گرفت.
اینترنت اولیه فقط دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی را به هم متصل می کرد و چون تحت کنترل دولت قرار داشت افراد و شرکتهای خصوصی راهی به آن نداشتند.
این وضع تا سال 1991 ادامه داشت، اما از این تاریخ اوضاع بسرعت دگرگون شد.
در این سال بنیاد ملی علوم (NSF)، که بزرگترین تامین کننده مالی  اینترنت بود، سرمایه خود را از آن خارج کرد و اینترنت را بر روی شرکتهای تجاری گشود.
و بزودی سیل خروشانی ، که امروز آنرا می شناسیم تبدیل شد، و شروع این رشد انفجاری با شبکه تارعنکبوتی جهانی (وب) همراه بود.
اینترنت یک چیز مستقل نیست که دیگران کامپیوترهایشان را به آن متصل کنند.
بلکه اینترنت خود حاصل بهم پیوستن این کامپیوترهاست.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ایالات متحده آمریکا (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:50
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل481 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

ایالات متحده آمریکا United States of America به نام خدا ایالات متحدهٔ آمریکا کشوری در آمریکای شمالی ، و به پایتختی شهر واشنگتن دی‌سی است.
آمریکا سومین کشور پرجمعیت و چهارمین کشور پهناور جهان است، و از لحاظ نژادی و گوناگونی مردم، متنوع‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود.
آمریکا با تولید ناخالص داخلی بیش از ۱۳٬۰۰۰ میلیارد دلار در سال و ۱۹٪ قدرت خرید جهان، بزرگترین اقتصاد در میان کشورهای جهان را دارا است.
نظام حکومتی آمریکا در چارچوب قانون اساسی، و بر اساس سیستم جمهوری فدرال بنیان نهاده شده‌است.
این کشور در سال ۱۷۷۶ میلادی (۱۱۵۵ ه.
خ.
)، در پی اعلام استقلال و اتحاد ۱۳ مستعمرهٔ سابق بریتانیا شکل گرفت.
کشور آمریکا از شرق با اقیانوس اطلس، در غرب با اقیانوس آرام، از شمال با کشور کانادا، و از جنوب با مکزیک همسایه‌است.
این کشور از راه پایگاه دریایی گوانتانامو نیز مرز مشترک اندکی با کوبا دارد.
آمریکا همچنین از طریق آلاسکا با روسیه مرز آبی دارد.
به علاوه، مجموعه‌ای از جزیره‌ها، ناحیه‌ها، و مناطق متعلق به آمریکا در سراسر جهان پراکنده‌اند.
پایتخت :  واشینگتن زبان رسمی :  انگلیسی (رسمی) ،اسپانیایی نوع حکومت :  جمهوری فدرال مذهب :پروتستان ۵۲٪، کاتولیک ۲۴٪، مورمون ۲٪، یهودی ۲٪، مسلمان ۱٪، دیگران 9٪، بدون دین ۱۰٪.
واحد پول : دلار آمریکا عضویت :  سازمان ملل متحد، پیمان آتلانتیك شمالی‌، سازمان كشورهای امریكایی، كنفرانس امنیت و همكاری در اروپا، گروه هفت، قرارداد تجارت آزاد امریكای شمالی، آنزوس جمعیت :  293,027,571 نفر شهرهای عمده : نیویورک, لوس آنجلس, شیکاگو, سان فرانسیسکو, دیترویت, بستون, دالاس, هوستون, میامی, آتلانتا, سان دیگو, فینیکس, دنور, شارلوت, لاس وگاس امید طول عمر :  75 سال رشد سالانه جمعیت :  0.
92% درصد مساحت :  9,631,418 کیلومتر مربع خط ساحلی :  19924 کیلومتر مختصات جغرافیایی :  38درجه و 00 دقیقه شمالی و97 درجه و 00 دقیقه غربی آموزش :  میزان باسوادی: 97% سنین تحصیل اجباری: 7 تا 16 دفاع :  كل نیروهای مسلح: 1/910/600 به علاوه 1/720/700 ذخیره (1993).
خدمت سربازی : ندارد، هرچند در زمان جنگ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت اوراق قرضه 75 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:50
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات75
حجم فایل213 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 75 صفحه

 

اوراق قرضه یک ورقه قابل معامله ای است با نرخ بهره معین که در سررسید معین باید پرداخت شود که به این نوع اوراق ،قرضه می گویند.
اوراق قرضه یک بدهی بلند مدت است وقتی اوراق قرضه می خریم طلبکار می شویم .
1 4 موردی که در اوراق قرضه وجود دارد : 1) ارزش اسمی اوراق قرضه یعنی همان مبلغی که روی ورقه قرضه نوشته شده است .
2) نرخ بهره ، نرخی است که شرکت صادر کننده در تاریخ های معین با نرخ معین به خریدار اوراق قرضه پرداخت می کند .
3) تاریخ های پرداخت بهره که ممکن است سالیانه ، 6 ماهه و .
.
.
.
.
.
.
باشد .
4) تاریخ سر رسید یعنی زمانی که کل مبلغ اسمی + بهره ای که در هر سال یا درهر 6 ماه باید پرداخت شود .
2 (نرخ بهره ، نرخی ثابت و قطعی است .
) 1000000 1000000 1000000 1000000 1000000 3 انواع اوراق قرضه : 1) اوراق قرضه با نام و بی نام ، در ایران اوراق قرضه بی نام است .
2) اوراق قرضه تضمین شده و تضمین نشده = که اوراق قرضه تضمین شده یعنی وثیقه ای داشته باشد .
4 3) اوراق قرضه قابل تبدیل ، یعنی به سهام عادی و ممتاز تبدیل شود .
( امتیازی برای خریدار اوراق ) 4) اوراق قرضه سریال ، یعنی اوراقی که شرکت در یک تاریخ اوراق را منتشر می کند اما تاریخ سر رسید شان متفاوت است .
5 تعیین ارزش اوراق قرضه : مهم ترین روش تعیین اوراق قرضه نرخ بهره اوراق بازار است .
اگر نرخ بهره اوراق با نرخ بهره بازار مساوی باشد به ارزش اسمی فروخته می شود.
بهره پرداختی نرخ بهره×ارزش اسمی = نرخ بهره اوراق قرضه<نرخ بهره بازار باعث می شود تقاضا برای خرید اوراق کمتر شود و شرکت مجبور می شود اوراق را به زیر قیمت ارزش اسمی بفروشد که در این حالت اوراق قرضه با کسر صورت می پذیرد .
6 نرخ به

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت انگیزش در مدیریت (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:50
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات53
حجم فایل105 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 53 صفحه

 

هدف رفتاری.
بطوركلی انسانها باید برانگیخته شوند تا رفتار مشخص و معینی را از خویش بروز دهند، یكی از راههایی كه باعث افزایش تولید یا بطور كلی بالا رفتن كیفیت كار در سازمانها می شود، برانگیختن كاركنان به شیوه های مختلف است این اصلی است كه هر مدیری برای پیشرفت كارش و اعمال مدیریت صحیح ناگریز به اعمالآن است در واقع مدیری با استفاده از شیوه ها و متدهای مختلف از مهارت های متعددی استفاده می كند تا این مهارت او را در راه رسیدن به اهداف سازمانی یاری دهد.
از مهمترین این مهارتها همانطور كه ذكر شد ایجاد انگیزه در كاركنان است، «ضروری ترین تكلیفی كه بر عهده مقامات رهبری در جامعه اسلامی در ایجاد انگیزش برای مدیریت ها مقرر است این است كه برای تامین سعادت مردم جامعه آنان را از هدف اصلی حیات بطور كلی و انگیزش اصلی و انگیزشهای ثانوی و فردی آن آگاه ساخته و آنها را برای مردم چنان تعلیم دهد و قابل پذیرش سازد كه مردم فعالیت های خود را در جامعه و در هر موقعیتی كه باشند آگاهانه و از روی آزادی انتخاب نمایند هدف اصلی حیات انسانها در این زندگانی عبارت است از قرار گرفتن در جاذبه كمال اعلی ازمسیر ذیل كه عبارت است از تكاپویی آگاهانه در حیات هر یك از مراحل زندگی كه در این تكاپو سپری می شود و با نظر به عظمت انگیزش هدف در اشتیاق حركت به مرحله بعدی می افزاید» از انگیزش تعاریف متعددی بعمل آمده است كه ذیلا به برخی ازآنها اشاره می كنیم.
تعریف انگیزش انگیزش عبارتست از هنر اداره كردن یك گروه برای رسیدن به اهداف با رغبت و تلاش پیگیر درونی (آیین مدیریت ص 142) انگیزش عبارتست از: بكارگیری توانایی فكری، خلاقیت، تجربه وجهان بینی با توجه به عوامل بوم شناسی و محیطی همراه با طرح ریزی عقلانی برای حركت جمعی بسوی اهداف سازمان (آیین مدیریت ص 142) انگیزش عبارتست از ریشه های محركی كه فرد را وادار به بروز نوعی عمل یا رفتار می كنند تا نیازهایی را كه آرزو دارد برطرف سازد (روابط انسانی در مدیریت، كمال پرهیزكار، ص 178) انگیزش علت ها و سبب هایی كه كلیه سلوك و رفتار آدمی را چه بصورت انفرادی و چه بصورت گروهی بوجود می آورند می باشد (روابط انسانی در مدیریت، كمال پرهیزگار، ص 178) انگیزش عبارتست از عامل محركه ای كه مدیران در اعضاء سازمانی خود ایجاد می نمایند تا بتوانند برای حصول به اهداف سازمانی راه را هموار سازند (همان منبع ص185) یكسان بودن همه در برابر مقررات: یكی از راههایی كه باعث تشویقو تهییج افراد در سازمانها می شود این است كه مدیر همه آنها را به یك چشم بنگرد، وقتی كه انسانها در اصل آفرینش و خلقت با هم بطور مساوی آفریده شده اند دلیلی وجود ندارد كه امتیازات خاصی برای گروهی از ایشان قائل شویم (البته با توجه به نوع تخصص و كیفیت كارمدیر ناگزیر به بعضی اعمال نظر ها در چهارچوب قانون می باشد) هرچند كه استعداد و لیاقت ها متفاوت است ولی در پیشگاه قانون و در برابر مقررات همه یكسان هستند.
«یا ایها الناس اتقوا ربكم الذی خلقكم من نفس واحده» (

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت انگلستان (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:50
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات74
حجم فایل5.975 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 74 صفحه

 

انگلستان.
ENGLAND.
علت انتخاب برای بررسی تطبیقی سابقه طولانی در تجربه دموکراسی و استواری نظام سیاسی انگلستان به همراه اسکاتلند، ویلز و ایرلند شمالی کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی را تشکیل می‌دهد.
انگلستان در نیمهٔ جنوبی جزیرهٔ بریتانیای کبیر قرار دارد.
مرزهای آبی انگلستان از جنوب با کانال مانش، از شرق با دریای شمال، و از جنوب غربی با اقیانوس اطلس شمالی است.
مرزهای خشکی این کشور به ترتیب از شمال و غرب با اسکاتلند و ولز است.
در نوشته‌های فارسی گاهی به اشتباه «انگلستان» یا «انگلیس» بجای بریتانیای کبیر («پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی») بکار می‌رود.
در نوشته‌های رسمی اشارهٔ «انگلستان» صرفاً به نیمهٔ جنوبی بریتانیای کبیر است.
حكومت: پادشاهی مشروطه مساحت : 244755 كیلومترمربع جمعیت : 58,789,194 نفر رشدسالانه جمعیت : 0/2 درصد پایتخت : لندن زبان : انگلیسی – ولزی دین : مسیحی واحد پول : پوند استرلینگ در سواحل شمال غربی اروپا واقع شده است.
انگلستان توسط دریای شمال از شبه جزیره اسكاندیناوی و هلند، و توسط كانال مانش از فرانسه جدا می گردد.
 God Save the Queen خداوند ملکه را نگهدارد سرود ملی «خدا و حق من» شعار ملی شهر ها   مذاهب کیفیت و کمیت تعلیمات آموزشی اجباری بودن آموزش 11-15 سالگی عدم دخالت دولت بر مدارس و دانشگاه ها وجود کالج ها وجود دانشگاه آزاد رسانه های گروهی : مطبوعات + خبرگزاری ها روش ها و عادات مردم BBC رویتر یک انگلیسی یعنی ابله، دو انگلیسی باشگاه ورزشی و سه انگلیسی یعنی امپراطوری بریتانیا وضعیت اقتصادی نظام اقتصادی سرمایه داری بازار آزاد افت صنعتی و اقتصادی سیستم اقتصادی نحوه ی نفوذ بر بخش خصوصی خصوصی دولتی حزب محافظه کار حزب کارگر اشتغال در امور کشاورزی تامین انرژی توسعه ی نیروی دریایی نیاز به واردات مواد غذایی صادرات اصول سیاست خارجی سیاست های استعماری کلیت سیاست غرب افت اقتصادی اقتدار گرایی غرب در عرصه بین المللی ایفا نقش مکمل با امریکا در طرح های بازی جهانی تاریخ کشور انگلستان دوره ی انگلو ساکسون اشاعه ی مسیحیت توسعه شهرها حکومت سلطتی 407 1066 دوره قرون وسطی 1066 1485 سیاسی و نظامی شدن نظام فئودالیته دوره سلسله تئودور 1485 1603 درخشان ترین دوره اصلاح دینی سلطه پادشاه بر کلیسا آغاز کاپیتالیسم در زمان الیزابت اول دوره سلسله استوارت و انقلاب انگلستان 1603 1689 انقلاب پیرایشگر جنگ داخلی لغو حکومت مشروطه ایجاد رژیم جمهوری استعمار قرن 18

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت انعقاد و لخته سازی (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:49
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات32
حجم فایل776 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 32 صفحه

 

موضوع: انعقاد و لخته سازی تقدیر و تشكر: با تشكر از استاد گرانقدر جناب آقای محبی كه مرا در انجام این پژوهش یاری داده اند.
فصل اول مقدمه : آب های سطحی عموما محتوای انواع مختلفی از ناخالصی های كالوئیدی هستندكه باعث كدورت و تاحدودی رنگ می شوند.
برای حذف كلوئیدها باید ذرات مجرای كلوئید با هم مجتمع و از نظر اندازه بزرگ شوند.
برای این كار می توان از مواد شیمیایی استفاده كرد.
این مواد نیروهایی را كه موجب پایداری ذرات كلوئیدی می شوند خنثی می كنند.
به فرآیند ناپایدار سازی ذرات كلوئیدی انعقاد شیمیایی می گویند.
سپس به ذرات ناپایدار شده درحالی كه به آرامی به هم زده می شود زمان داده می شود تا لخته ها ایجاد شوندكه به این عمل فلوكولاسیون می گویند.
سرانجام آب از حوضچه ته نشینی رد می شود و در آنجا مواد جامد لخته شده به وسیله ته نشینی حذف می شوند.
تعاریف : انعقاد علمی است كه طی آن با خنثی سازی بار ذرات آنها را به حالت ناپایدار و فاقد بار كرده و مانع دفع ذرات شده در نتیجه ذرات دركنارهم مجتمع می شوند.
- لخته شدن (Flocculation ) : لخته شدن ذرات مرحله ای است كه طی آن ذرات ناپایدار به یكدیگر متصل شده و لخته ایجاد می نماید.
- ته نشین سازی (Sedaimentation ) : مرحله ای است كه مواد معلق لخته شده ته نشین می شود.
درسالهای اخیر روش های ته نشین مداوم برپایه روش های بالا متداول گردیده و به منظور بالا بردن راندمان شفاف سازی آب به آن مواد شیمیایی یا پلمیری به عنوان مواد منعقد كننده اضافه می كنند.
كلاویفایر ( Clarifier ): معمولا 4 عمل بطور همزمان در دستگاه كلاویفایر صورت می گیرد: 1 .
منعقد كردن مواد معلق كلوئیدی 2 .
لخته كردن مواد منعقد شده 3 .
ته نشینی لخته تشكیل شده 4 .
سرازیر شدن آب از حوضچه ته نشینی فصل دوم تحقیقات و آزمایشات : مهمترین عوامل مؤثر دركارایی فرآیند انعقاد عبارتند از : pH ، یون های موجود در محلول آبی ( قدرت یونی آب )، غلظت مواد هیومیك، دمای آب و نوع منعقد كننده.
یكی از

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی 14 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 28 بهمن 1396
1:49
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات14
حجم فایل40 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

  

انسان شناسی فرهنگی.
نوشته دکتر تیم والاس استاد گروه جامعه شناسی و انسان شناسی دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی ترجمه پیمان اسحاقی (بخش دوم ) فرهنگ [ لاتین colere مشتق از cultura] cultنگاه کنید به فعل 1 - پرورش خاک 2 - تولید، گسترش یا پیشرفت یک گیاه، حیوان، کالا یا .
.
.
خاص 3 - رشد باکتری، ریزجاندارها؛ جمعی از ریزجاندارها یا سلول ها بدان گونه که رشد کنند.
4 - الف ) توسعه، پیشرفت، پالایش خرد، احساسات، علایق، روش ها و سلیقه ب ) نتیجه این عمل : شیوه های مُهذب اندیشیدن، سخن گفتن و عمل کردن فرهنگ ادامه : 5 - الف ) اندیشه ها، رسوم، مهارت ها، هنرها و غیره متعلق به یک مردم یا گروه که به نسل های بعدی منتقل می شود، ارتباط می یابد و می رسد.
5 - ب ) این اندیشه ها، رسوم و غیره متعلق یه یک مردم یا گروه در یک دوره زمانی خاص، تمدن یا غیره است.
5 - ج ) مردم یا گروه خاص، دارای این اندیشه ها، رسوم یا غیره هستند.
غذا و فرهنگ غذا یک آفرینش فرهنگی است.
یعنی، انسان ها تعریف می کنند چه چیز غذا هست و چه چیز غذا نیست.
اقلام بعدی را در نظر بگیرید.
کدام یک از آن ها را شما غذا درنظر می گیرید و کدام ها را غذا نمی دانید؟
معیار شما باید این باشد که اگر هر یک از آنها در یک وعده غذائی معمولی بر روی یک سینی به شما ارائه شود، می توانید آن ها را بخورید یا نه؟
آیا آماده اید؟
اقلام آیا غذا هستند یا نه؟
هشت پا مارماهی سوسیس دارای خون گربه زبّاد سگ خوکچه هندی انواع مورچه اقلام آیا غذا هستند یا نه؟
مغز خوک بچه مگس مار زنگی ماهی تونایاتون خام سوسمار درختی اسب لاما اقلام آیا غذا هستند یا نه؟
پودینگ یا دسر دل وجگر وپیاز وادویه/روده خوک که در روغن سرخ شده معده گاو ماده پاچه نمک سود شده خوک پای گوسفند صدف خوراکی کوهستان مغز الاغ گوشت فاسد شده غذا بسیار مهم است اما .

.
.
بسیار با فرهنگ ارتباط دارد.
فرهنگ از طریق زندگی آموخته و درونی می شود.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir