تحقیق در مورد روشهای مختلف آموزش انفردای (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:50
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات70
حجم فایل22 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 70

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • یادگیری تا حد تسلط
  • تدریس خصوصی
  • آموزش برنامه ای (PI)
  • آموزش به وسیله رایانه (CAI)
  • سازماندهی مجدد مدارس برای آموزش انفرادی
  • آموزش انفرادی هدایت شده (IGE)
  • ویژگیهای روش آموزش انفرادی هدایت شده
  • ارزشیابی IPI و CAI و IGE و سایر روشها
  • روش واحدها
  • ویژگیهای روش واحد ها
  • مراحل اجرای روش واحد ها
  • روش واحد موضوع
  • محاسن و محدودیتهای روش واحد موضوع
  • روش واحد تجربی
  • ویژگیهای روش واحد تجربی
  • روش واحد طرح
  • ویژگیهای روش واحد طرح

 

دید اجمالی :

آموزش انفردای ممكن است با توجه به امكانات و شرایط، به روشهای مختلفی سازماندهی و اجرا شود. ما درادامه بحث، تعدادی از این روشها را مورد مطالعه قرار می دهیم.

یادگیری تا حد تسلط :

یكی از فنون موفقیت آمیز در امر یادگیری روش یادگیری تا حد تسلط است. چنانكه قبلاً در طرح كلر اشاره شد، شاگرد قبل از اینكه به پیشرفت خود ادامه دهد، باید محتوای آموزشی را تا حد تسلط یاد گرفته باشد. نظریه یادگیری در حد تسلط، توسط بلوم در سال 1968 و بلاك در سال 1971 مطرح شد. براساس این نظریه، یادگیری و پیشرفت تحصیلی فراگیران به طور وسیعی به زمان یادگیری بستگی دارد (كارول، 1963). به عقیده كارول، شاخص اصلی استعداد تحصیلی شاگردان زمان است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir