تحقیق در موردنظریههاىتدریس (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:51
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات94
حجم فایل54 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 94

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • تدریس
  • یکنظریهٔتجویزىتدریس
  • هدفنهایىتدریسیاحالتمطلوب
  • کاربردکنش‌هاىتدریس
  • انتخابیکشیوهتدریسمناسب
  • عواملمؤثردرتدریس
  • ویژگى‌هاىشخصیتىوعلمىمعلم
  • ویژگى‌هاىشخصیتىمعلمونقشآندرتدریس
  • معلمانشاگردنگر
  • معلماندرس‌نگر
  • تأثیرشخصیتعلمىمعلمبرفرایندتدریس
  • ویژگى‌هاىشاگردانوتأثیرآندرفرایندتدریس
  • تأثیربرنامهوساختنظامآموزشىدرفرایندتدریس
  • برنامهمتکىبراصالتمواددرسى
  • برنامهمتکىبررشدهمه‌جانبهشاگرد
  • محتواىدرس
  • کنش‌هاىمهمتدریس (function of teaching)
  • انگیزش (motivation)
  • اطلاعات (information)
  • بهجریانانداختناطلاعات (information processing)
  • انتقالاطلاعات (transfer of information)
  • تفاوتبینتدریسویادگیرى

دید اجمالی :

درطولبیستسالاخیر،درزمینهٔتدریس،نظریه‌هاىقابلتوجهىطرحوارائهشدهاستکهتعدادزیادىازآنهابتازگىتوسطگانیه (Gagne) ودیک (Dick) (۱۹۸۴)موردبررسىوتجدیدنظرقرارگرفته‌اند. باتوجهبهتمامىایننظریه‌هامى‌توانگفتکهتاکنوننظریه‌پردازانموفقبهارائهیکنظریهتدریسهماهنگوواحدنشده‌اند.

ازجملهٔایننظریه‌هامى‌توانبهنظریهتنیسون (Tennyson) (۱۹۸۰)دربارهمفهومتدریس،نظریهاسکاندورا (Scandura) (۱۹۷۷)دربارهنظریهٔساختتدریسونظریهٔلاندا (Landa)(۱۹۷۶)وبرخىافراددیگردربارهٔچگونگىتدریسونظریهٔکیس (Case)(۱۹۷۸)کهبراىتدریسکودکانپیش‌دبستانىوکودکستانکاربرددارد،اشارهکرد. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir