تحقیق در مورد آموزش بزرگسالان در سوئد (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 1 اسفند 1396
4:51
مارال
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات55
حجم فایل20 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقالهمورد استفاده قرار گیرد

فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)

تعداد صفحات: 55

تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول 24

 

سر فصل ها:

  • تاریخچه
  • چارچوب‌های قانونی
  • موسسات آموزش بزرگسالان
  • سیاست ‌های آموزش بزرگسالان
  • ساختار آموزش بزرگسالان
  • شرایط پذیرش
  • ارزیابی تحصیلی
  • آموزش زبان سوئدی به مهاجرین ( SFI)
  • آژانس ملی آموزش (CFL)
  • آموزشهای همگانی بزرگسالان
  • انجمن‌های آموزش بزرگسالان
  • آموزش بازار كار
  • آموزش پایه بزرگسالان
  • آموزش شغلی پیشرفته
  • اعتبار بخشی به آموزش بزرگسالان
  • آموزش بزرگسالان تحت نظارت شهرداری‌ها ( KOMVUN)
  • برنامه ریزی آموزشی آموزش بزرگسالان
  • منبع

 

 

دید اجمالی :

دبیرستانهای مردمی و انجمن‌های آموزش بزرگسالان در زمره  قدیمی‌ترین مراكزسازمان یافته ارائه كننده دوره‌های آموزش  بزرگسالان دركشور سوئد محسوب می‌گردند. با اعمال تغییرات ساختاری درحوزه آموزش سوئد طی قرن 19، روند توسعه آمورش بزگسالانتسهیل یافت. افتتاح نخستین مراكز آموزش متوسطه مردمی ویژه آموزش بزرگسالان در سال 1868 خود مبین این مطلب است. گفتنی است كه سایر مراكز آموزش متوسطه مردمی كشور سوئددر آغاز قرن20 پدیدار شدند. انجمن‌های آموزش بزرگسالان در كشور سوئد به واسطه توسعهجنش‌های مردمی تشكیل گردید.ازجمله توسعه جنش‌های مردمی نظیر جنبش‌های مذهبی وجنبش‌های سیاسی می‌توان به نیاز اعضای جنبش به برخورداری از اطلاعات و بالابردن سطحآگاهی افراد از نیروی بالقوه خود اشاره نمود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir