خود باوری در عصر اطلاعات (پاورپوینت)

شنبه 5 اسفند 1396
1:24
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات27
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ناتانیل براندن را پدر جنبش خودباوری می نامند. او در روان درمانی صاحب شیوه ای خاص است و علاوه بر آن معتقد است که خودباوری در بهبود عملکرد در محیط کار موثر است.

او چند کتاب در این زمینه تالیف کرده است که کتاب روان شناسی خود باوری تا کنون 23 بار چاپ شده است.

 

•در اقتصاد امروزی که مختصات آن جهانی، دگرگونی سریع ، پیشرفت های پی درپی علمی، و تکنولوژیک و رقابت است لازمه پیشرفت داشتن ظرفیت بیشتر برای نوآوری ، خود مدیریتی ، مسئولیت شخصی و خودیابی است. سازمان جدید به استقلال ، خود اتکایی ، اعتماد به نفس و ظرفیت ابتکار و دریک کلام به خودباوری نیازمند است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بادام (جزوه)

شنبه 5 اسفند 1396
1:24
مارال
دسته بندیجزوه
فرمت فایلppt
تعداد صفحات18
حجم فایل1.796 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 درخت به ارتفاع تا 8 متر ، شاخه‌های جوان بدون کرک ، اول سبز و بعد قهوه‌ای مایل به قرمز. شاخه‌های سال گذشته خاکستری

 

برگها تخم مرغی- نیزه‌ای ، نیزه‌ای یا بیضی کشیده ، به طول تا 10 ساتیمتر و عرض 2 تا 3 سانتیمتر ، قاعده گوه‌ای پهن تا مورب ، نوک باریک ، نوک کشیده و یا به ندرت نوک کند ، سطح فوقانی برگ بدون کرک ، سطح تحتانی برگ بدون کرک یا با مقدار کمی کرک در اوایل سبز شدن ، حاشیه برگ دندانه‌ای- اره‌ای همراه با یک غده کوچک روی هر دندانه است  دمبرگ 1 تا 2 سانتیمتر

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت نیازهای كره ی زمین دیجیتالی (پاورپوینت)

شنبه 5 اسفند 1396
1:24
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات24
حجم فایل150 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

Digital Earth Needs

2. زیرساختهای مناسب    برای تلفیق اطلاعات    متنوع و تكنولوژی     

3. وارد نمودن اطلاعات به تمام شئون زندگی اجتماعی در طبقات مختلف جامعه      

چرا ایران دیجیتال بسازیم

....

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بیومتریک (پاورپوینت)

شنبه 5 اسفند 1396
1:23
مارال
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات41
حجم فایل211 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 

vمتون علمی در مورد اندازه گیری کمی رفتار و عادات و

ویژگیهای ظاهری انسانها به منظور شناسایی، به سال های 1870 و سیستم

اندازه گیری آلفونس برتیلون (Alphonse Bertillon) بر می گردد . درامریکا سیستم برتیلون برای اندازه گیری بدن، از جمله اندازه گیری قطر جمجمه و طول بازو و پا برای شناسایی زندانیان تا سال های 1920 استفاده می شد.

vهنری فولدز (Henry Faulds)، ویلیام هرشلر (William Herschel) و سرفرانسیس گالتون (Sir Francis Galtan) شناسایی کمی از طریق اثرانگشت و اندازه گیری های صورت را در سال های 1880 پیشنهاد کردند. vتوسعه تکنیک های پردازش سیگنال های دیجیتال در سال های 1960 به سرعت به کار در زمینه شناسایی خودکار انسان انجامید . سیستم های شناسایی صوت و اثرانگشت، جزء اولین ها در این زمینه بودند. 

vپتانسیل کاربرد این تکنولوژی برای کنترل فزاینده در

ایمنی بالای دسترسی، قفل های شخصی و معامله های مالی

در اوایل1960 شناخته شد.

vدهه ی 70 سال های توسعه و گسترش بکارگیری سیستم های هندسه دست و آغاز آزمایش در مقیاس بالا و افزایش علاقه به استفاده دولتی از این تکنولوژی های شناسایی خودکار شخصی بود. vسیستم های تایید امضاء در دهه ی 80 و سپس سیستم ها ی تشخیص صورت، به میان آمدند و سیستم های شناسایی عنبیه در دهه ی 90 توسعه یافتند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پیشینه و مبانی نظری عوامل موثر در موفقیت مدیران و آموزشی (علوم انسانی)

شنبه 5 اسفند 1396
1:23
مارال
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات20
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه و مبانی نظری عوامل موثر در موفقیت مدیران  و آموزشی

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

.

رویکرد تحلیل عوامل حیاتی موفقیت به منظور شناسایی نیازهای اطلاعاتی مدیران در صنایع گوناگون به کار گرفته می شود. این رویکرد به منظور حل بعضی از مسائل که در زمان استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت پیش می امدند، ایجاد شد. جان روکارت در سال 1979 ایده ابتدایی این رویکرد را که در سال 1961 توسط رونالد دانیل بیان شده بود به کار گرفت و آن را توسعه داد. امروز روکارت را اولین ابداع کننده و ارائه کننده این دیدگاه می دانند. روکارت اظهار می دارد که مفهوم عوامل حیاتی موفقیت می تواند یک راه اثر بخش برای تعریف نیازهای اطلاعاتی مدیریت باشد. از دیدگاه او عوامل حیاتی موفقیت عبارتند از حوزه های مشخص و محدود کاری که اگر در آنها نتایج رضایت بخش حاصل شود سازمان عملکرد رقابتی موفقی خواهد داشت. بنابراین لازم است که مدیران توجه خاصی به این فعالیت ها داشته باشند(روکارت، 1979)

در ادبیات مربوط از عوامل حیاتی موفقیت، تعاریف زیادی از آن ارائه شده است. یکی از مهم ترین تعاریف مربوط به روکارت است. به زعم وی عوامل حیاتی موفقیت عبارتند از: تعداد محدودی از حوزه های فعالیت که عملکرد رقابتی موفقیت آمیزی در پی خواهند داشت. در تعریف دیگری برونو و لیدکر اظهار داشته اند که عوامل کلیدی موفقیت عبارتند از: مشخصه ها، شرایط یا متغیرهایی که اگر درست مدیریت شوند، می توانند اثر قابل ملاحظه ای بر موفقیت رقابتی سازمان داشته باشند. در عوض، پینتو و اسلوین عوامل کلیدی موفقیت را عواملی می دانند که به طور قابل ملاحظه ای شانس اجرای پروژه ها را بهبود می بخشد (رهنورد و محمدی، 1388). در تعریفی دیگر، عوامل حیاتی موفقیت، عواملی هستند که در تحقق منافع نهفته در فرصت، نقش کلیدی داشته و دستیابی به آنها با پیچیدگی هایی همراه است. به این عوامل، عوامل حیاتی موفقیت یا گلوگاه گفته می شود، که این عوامل در صورت فقدان از موانع اصلی سازمان در دستیابی به اهداف به شمار می آیند(موغلی، 1387).

عوامل حیاتی موفقیت عوامل محدودی هستند که در موفقیت سازمان نقش حیاتی دارند و اگر سازمان بخواهد حیات خود را ادامه دهد باید آنها را مهیا کند. به دیگر سخن هر عامل حیاتی موفقیت زمینه ای است که باید کارهای مربوط به آن به بهترین وجه انجام شوند تا سازمان موفق گردد (رضوانیان، 1380). این عوامل الزامات اساسی هستند که به عنوان اهداف واسطه برای دست یابی به هدف اصلی باید قبلا حاصل شوند. موفقیت در یک سازمان به معنای تحقق منافع آن است و دست یابی به این منافع مستلزم فراهم شدن عوامل لازم است. این رویکرد ابتدا برای تعیین نیازهای اطلاعاتی مدیران به کار گرفته شد. اگر عوامل حیاتی موفقیت و نیازهای اطلاعاتی یک مدیر به درستی شناخته شود و تحقق یابد در حقیقت آن مدیر به اهداف مورد نظرش رسیده است و موفقیت سازمان تضمین شده است. استفاده از روش CSF در این زمینه باعث می شود نه تنها نیازهای مدیران عملیاتی و تاکتیکی، بلکه نیازهای اطلاعاتی مدیران راهبردی نیز مشخص شود. چون در روش شناسی CFS نه تنها نیازهای مدیران راهبردی دیده می شود بلکه نیازهای اطلاعاتی کل سازمان نیز بدست می آید. اگر یک سیستم گزارش دهی به مدیریت ایجاد شود که قادر به تولید گزارش هایی در مورد عوامل حیاتی موفقیت برای مدیران باشد در حقیقت ابزاری برای اندازه گیری پیشرفت کار در اختیار آن مدیر قرار داده است. زیرا آن مدیر با کمک آن گزارش ها به راحتی می تواند بفهمد که اهداف مورد نظر چقدر بوده است و الان با اهداف مورد نظر چقدر فاصله دارد (سلامی و همکاران، 1390). این گزارش به مدیر کمک می کند که با مقایسه وضع موجود با اهداف مورد نظر مشکلات و موانعی را که در راه رسیدن به آن هدف وجود دارد تشخیص داده و برای حل آنها تصمیم گیری کند. شناسایی عوامل حیاتی موفقیت تعریف روشنی از انواع اطلاعاتی که باید جمع آوری شود فراهم می کند و به سازمان امکان می دهد توجه خود را به آنچه نیاز دارد معطوف کند. این عوامل سازمان را به سمت خلق و ارزیابی موفقیت راهنمایی می کنند و الزامات موفقیت یک سازمان را نشان می دهند. به همین دلیل گفته می شود که باید معیارهایی برای ارزیابی فعالیت های سازمان در بخش های مرتبط با عوامل حیاتی موفقیت تعیین شوند و در واقع این عوامل باید حتی الامکان قابل اندازه گیری باشند (اوتین، 2006). روکارت و همکارانش تحقیقات خود را نه شرکت انجام دادند و عوامل موفقیت سیستم های اطلاعاتی آنها را مشخص کردند. این تحقیق اولین مطالعه انجام شده در این زمینه و معتبرترین مرجع معرفی می شود. پس از ارائه این رویکرد توسط جان روکارت پژوهشگران متعددی آن را در بخش های مختلف به کار گرفتند. زمانی که عوامل حیاتی موفقیت برای سطوح مختلف، ملی یا سازمانی، تعیین شدند می توان نیازهای اطلاعاتی مدیران را برای ادراه این عوامل ارائه کرد و به این ترتیب مدیران می توانند توان خود را بر آن حوزه ها متمرکز کنند تا از اثر بخشی و کارآیی فعالیت های سازمان در آن حوزه ها اطمینان حاصل کنند، چرا که این عوامل هستند که الزمات موفقیت را به شکل واقعی نشان می دهند و دیدگاه های انتزاعی مدیران را به شرایط واقعی تبدیل می کنند (سلامی و همکاران، 1390).


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پیشینه و مبانی نظری رهبری آموزشی (علوم انسانی)

شنبه 5 اسفند 1396
1:23
مارال
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات23
حجم فایل59 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه و مبانی نظری رهبری آموزشی

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

با توجه به مـطالعات وسیعی که در زمینهء تفاوتهای‌ موجود‌ میان‌ رهبری و مدیریت‌ صورت گرفته است، دیگر جایی برای این تصور نادرست که این مـفهوم مـترادف‌ هستند، باقی‌ نـمی‌ماند. رهبری‌ در اصل نسبت به مدیریت مفهوم وسیع‌تری دارد و مدیریت نوع خاصی از رهبری‌ بـه‌ شـمار‌ می‌رود که در آن،کسب هدفهای سازمانی‌ بر سایر هدفها اولویت دارد. پس از بررسی جامعی در ادبیات‌ مدیریت، استاگ‌ دیل(1974) به این نـتیجه رسـید کـه:"تعاریفی که از رهبری وجود دارد، تقریبا به‌ تعداد‌ اشخاصی‌ است‌ که کوشیده‌اند این مفهوم را تـبیین کنند"(هدایتی نیا و علوی، 1385).

رهبری بـرحسب ویـژگیها و صفات فردی، رفتار فردی، نفوذ در دیگران، الگوهای‌ تعاملی، روابط، نقشها(وظایف)، تصور‌ دیگران‌ دربارهء نفوذ قانونی آنان‌ تعریف شده است. نمونهء بعضی از این تـعریفها کـه طـی‌ چند‌ دههء اخیر بیان شده‌اند به‌ شرح زیر است:

از نظر تاتنبام، رهبری عبارت است از: نفوذ میان‌فردی‌ که در وضـعیتی خـاص‌ از طریق‌ فرایند ارتباطات در جهت دست‌یابی به هدف یا اهدافی معین اعمال‌ می‌شود(میر کمالی، 1389).

استونر، رهبری را‌ فرایند‌ هدایت و اعـمال نـفوذ بـر فعالیتهای گروه‌ یا‌ اعضای‌ سازمان‌ تعریف می‌کند. به عقیدهء وی، این تعریف سه کاربرد‌ مهم‌ دارد: نخست‌ آن‌که رهـبری در رابـطه با زیردستان و پیروان مطرح می‌شود؛ چون این افراد باید دستورات‌ رهبر‌ را بپذیرند. دوم آنکه رهبری مـستلزم‌ تـوزیع‌ نـابرابر قدرت‌ میان‌ رهبر‌ و اعضای گروه است و تردیدی نیست‌ که‌ قدرت رهبر به مراتب از پیروان‌ بیشتر است. و سـوم آنـکه رهبری مستلزم توانایی‌ برای‌ اعمال نفوذ بر رفتار پیروان‌ است‌ (استونر و چالرز،1986).

بلانچارد، رهبری را‌ فرایند تأثیرگذاری بر فـعالیتهای‌ یـک‌ فـرد یا یک گروه‌ می‌داند که‌ در‌ موقعیتی خاص در جهت دست یافتن به هدفهای خاص کوشش‌ می‌کنند(امیر کبیری، 1389).

تولیور و همکارانش رهبری‌ را‌ ایـن‌گونه تـعریف مـی‌کنند:"رهبری فرایند نفوذ اجتماعی‌ است‌ که‌ طی آن، رهبر در‌ جست‌جوی‌ مشارکت داوطلبانه زیردستان‌ برای تلاش‌ در‌ جـهت رسـیدن به اهداف سازمان است‌"(میر کمالی، 1389).

رابینز(1997)نیز معتقد است:"رهبری عبارت است از توانایی اعمال‌ نفوذ‌ بر گروه و سوق دادن آن به‌ سوی‌ هـدفهای مـوردنظر، منبع‌ این‌ قدرت‌ یا اعمال‌ نفوذ، جنبهء رسمی دارد‌ که همان تکیه زدن بر مسند مدیریت، در یـک سازمان‌ است."

به‌طور کـلی، می‌توان رهبری را‌ این‌گونه‌ تعریف کرد:"رهبری، فرایند اثرگذاری‌ فرد یا گـروهی از‌ افـراد (به‌ عـنوان‌ رهبر) بر‌ فرد‌ یا گروهی دیگر‌ از‌ افراد(یعنی پیـروان) به مـنظور دست‌یابی به اهدافی مشخص در شرایطی خاص است."با توجه به این‌ تعریف، رهبری تابعی از‌ سه‌ عـامل‌ رهـبری، پیرو و موقعیت است. در زمینهء تفاوت ایـن‌ دو‌ مـفهوم‌ نیز‌ بـه‌طور‌ کـلی‌ مـی‌توان‌ چنین بیان داشت:

  • رهبر با ایجاد تغییر سـروکار دارد، ولی مـدیر برای برخورد با پیچیدگی‌هاست.
  • رهبران از طریق ایجاد بصیرت نسبت به آینده، جهت را مشخص می‌کنند و از طـریق انـتقال این‌ دید به افراد و الهام‌بخشی، آنان را بـرای غلبه بر موانع آمـاده‌ می‌سازند. اما مـدیران خوب از طریق برنامه‌ریزی رسمی، و طـراحی‌ ساختارهای سـازمانی خشک، نظم و انسجام را موجب می‌شوند.
  • رهبران نگرش شخصی و فعالی نسبت‌ به‌ هدف‌ها دارند، ولی مدیران نگرش‌ انفعالی‌تری دارند.
  • رهبران مـی‌توانند هـدفهای گوناگونی داشته باشند، اما در مدیریت اولویـت بـا اهداف سـازمانی است.
  • رهبران در پستهای پرمخاطره کـار مـی‌کنند و اغلب در معرض مخاطره‌جویی و خـطرپذیری قـرار می‌گیرند؛ به‌ویژه‌ هنگامی‌ که موقعیت خوبی پیش‌آمده باشد و دستاوردهای مهمی در میان باشد. ولی مدیران کار را یـک فـرایند توانمندسازی می‌دانند که تلفیقی از افکار و افراد در‌ تـعامل‌ بـاهم، برای تدوین‌ راهبردها و تصمیمهاست.
  • رهبران بـا‌ کـارهای‌ فـکری سروکار دارند، ولی مدیران تـرجیح می‌دهند با افراد کار کنند و از فعالیتهای مجرد اجتناب می‌ورزند.
  • در رهبری، سلسله مراتب مطرح نیست، درحالی‌که در مدیریت ابزارهای نفوذ و اعـمال‌ قـدرت‌ به‌طور سلسله مراتبی در‌ اختیار‌ مدیران‌ قرار می‌گیرد(هدایتی نیا و علوی، 1385).

2-2-1.              مدیریت و رهبری آموزشی

  • مدیریت آموزشی هدایت منابع و فعالیت های کارکنان سازمان آموزشی در جهت اهداف آن می باشد.
  • فرهنگ لغات بین المللی تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی را «بکار بردن تکنیک ها و روش های ادراه سازمان های تربیتی با در نظر گرفتن هدف ها و سیاست های کلی تعلیم و تربیت» تعریف می کند. فرهنگ لغات تعلیم و تربیت در مدیریت آموزشی را راهنمایی، کنترل و ادراه ی امور مربوط به جریان تعلیم و تربیت در سازمان های تربیتی می داند.
  • کنزویج مدیریت آموزشگاهی را چنین تعریف می کند:« مدیریت آموزشگاهی فرآیند اجتماعی مربوط به هویت دادن، نگهداشتن، برانگیختن، کنترل کردن و وحدت بخشیدن تمام نیروهای رسمی و غیر رسمی انسانی و مادی سازمان یافته در یک نظام واحد و یکپارچه می باشد که برای دستیابی به هدف های از قبل تعیین شده طراحی شده است».

 


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاور پوینت خاکـ ورزی حفـاظتی (کشاورزی و زراعت)

شنبه 5 اسفند 1396
1:22
مارال
دسته بندیکشاورزی و زراعت
فرمت فایلrar
تعداد صفحات23
حجم فایل2.242 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاور پوینت 

خاکـ ورزی حفـاظتی


    عملیات کشاورزی و از جمله زراعت گندم به چهار دسته خاک ورزی، کاشت، داشت و برداشت محصول تقسیم می شوند. زمین بایر و ناصاف را قبل از خاک ورزی باید پاک سازی و تسطیح نمود. منظور از پاک سازی، درآوردن کنده های درخت، جمع آوری سنگ و ریگ و از این قبیل است. هدف تسطیح، صاف نمودن مزرعه و درآوردن شیبی مناسب برای آبیاری است. برای کشت دیم، نیازچندانی به تسطیح نیست مگر اینکه ناصافی های زمین بسیار شدید باشد.

     خاک ورزی آندسته عملیات مکانیکی است که برای به هم زدن خاک ، به منظور پرورش گیاهان زراعی انجام می گیرد. هدف های صحیح خاک ورزی عبارت است از:

 1- ایجاد محیطی مناسب جهت جوانه زدن بذر و رشد و نمو ریشه.

 2- کنترل علف های هرز رقیب.

3-کنترل فرسایش خاک.

4- کنترل رطوبت خاک (اجتناب از رطوبت زیاد خاک و تقلیل صدمات وارده بر گیاه در دوره کمبود رطوبت)

 5- بهبود بخشیدن به شرایط فیزیکی خاک.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی (مدیریت)

شنبه 5 اسفند 1396
1:22
مارال
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلrar
تعداد صفحات105
حجم فایل150 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                 صفحه

چکیده .......................................................................................................................................1 

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1        مقدمه ..................................................................................................................................3

2-1 تبیین موضوع تحقیق.............................................................................................................4

3-1 اهمیت و ضرورت تحقیق ....................................................................................................6

4-1 اهداف تحقیق ......................................................................................................................7

1-4-1اهداف اصلی تحقیق..........................................................................................................7

2-4-1اهداف فرعی تحقیق..........................................................................................................8

5-1 سوالات تحقیق .....................................................................................................................8

1-5-1سوالات اصلی ..................................................................................................................8

2-5-1سوالات فرعی ..................................................................................................................8

6-1 تبیین فرضیه های تحقیق .......................................................................................................8

7-1 متغیر های تحقیق .................................................................................................................8

8-1 تعریف عملیاتی متغیرها........................................................................................................9

      خلاصه فصل .......................................................................................................................12

فصل دوم : ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه ........................................................................................................................................14

1-2                                                                                                                                                                                                                                                              ازمانها...................................................................................................14

2-2 مدیریت در قرن 21............................................................................................................16

3-2 نقش استراتژیک اطلاعات...................................................................................................19

4-2 روش سیستمها و دیدگاه سیستمی.........................................................................................20

5-2 چرخه حیات سیستم.................................................................................... ........................22

6-2 اطلاعات ......................................................................................................... .................. 22

7-2 اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی .. ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .......24

8-2 سیستم های اطلاعاتی...........................................................................................................24

9-2 طرح ریزی سیستم های اطلاعاتی..........................................................................................25

10-2 سیستم های اطلاعاتی عمودی...............................................................................................26

11-2 تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی ............................................................................................. 25

12-2 کاربردتکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی ....................................................................................27

13-2 طرح ریزی سازمان............................................................................................................28

14-2 سیستم های اطلاعاتی و رایانه ها ........................................................................................29

15-2 کاربرد سیستم های اطلاعاتی رایانه محور.......................................................................... 33

16-2 مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی......................................................................................36

17- 2سیستم های اطلاعاتی مدیریت ...........................................................................................37

18- 2سیستم اطلاعات مدیریت ...................................................................................................37

19-2 سیستم های اطلاعاتی سازمانی............................................................................................37

20-2 سیستم های میان سازمانی ...................................................................................................38

21-2 سیستم های پشتیبانی تصمیم ...............................................................................................38

22-2 سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری......................................................................................38

23-2 سیستم های پشتیبانی  تصمیمات گروهی.............................................................................39

24-2 سیستم پردازش معاملات ...................................................................................................40

25-2 هوش مصنوعی .................................................................................................................40

26-2 سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی ........................................................................43

27-2 سیستم کارکنان دانشی.......................................................................................................44

28-2 سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد .....................................................................................45

29-2 سیستم های پشتیبانی عملیاتی.............................................................................................45

30-2 سیستم گزارشات مدیریت ................................................................................................46

31-2 ویژگیهای سیستم گزارشات مدیریت ................................................................................47

32-2 نقش فناوری اطلاعات در سازمان .................................................................................... 47

33-2 طبقه بندی سیستم های اطلاعاتی ..................................................................................... 48

34-2اتوماسیون  اداری...............................................................................................................49

35-2 مزایا و معایب اتوماسیون اداری............................................................................. ...........49

36-2ارگونومی در مکانیزاسیون اداری ......................................................................................50

37-2 بار گیری تکنولوژی در اتوماسیون اداری..........................................................................51

38-2 مجموعه نرم افزار های اتوماسیون ....................................................................................52

39-2 دستیابی به تعریفی بنیادین ...............................................................................................52

40-2 سیستم های اطلاعاتی اتوماسیون اداری ............................................................................54

41-2 نمونه کربرد های سیستم اتوماسیون اداری .......................................................................55

42-2 سیستم های طلاعاتی اتوماسیون اداری ............................................................................56

 

43-2 نکات برجسته درباره اتوماسیون و بهسازی روشهای کار ..................................................59

44-2 خود کار سازی ..............................................................................................................60

45-2 ضرورت تفکر برای آینده ...............................................................................................61

46-2 بهبود کار و اتوماسیون ....................................................................................................61

47-2 تحقق دولت الکترونیک در ایران ....................................................................................63

48-2 اتوماسیون فعالیتهای اختصاصی........................................................................................64

49-2 اتوماسیون فعالیتهای عمومی .............................................................................................64

50-2 مزایای دولت الکترونیکی ................................................................................................65

51-2 نقد و بررسی تحقیقات انجام شده ....................................................................................65

خلاصه فصل ........................................................................................... ..................................71

فصل سوم: روش اجرایی تحقیق

 1-3 مقدمه ..............................................................................................................................73

2-3 روش تحقیق .....................................................................................................................73

3-3 جامعه آمار و حجم نمونه مورد تحقیق ...............................................................................74

4-3 نمونه و نمونه گیری...........................................................................................................75

5-3 برآورد حجم نمونه ...........................................................................................................75

6-3 معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات ..............................................................................75

      1-6-3 مصاحبه .................................................................................................................75

     2-6-3  پرسشنامه ................................................................................................................75

7-3 روایی و پایایی پرسشنامه ...................................................................................................77

8-3 خلاصه فصل ....................................................................................................................79

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آمار داده های تحقیق

  1-4 مقدمه ...........................................................................................................................81

2-4  داده .............................................................................................................................81

3-4  اطلاعات ......................................................................................................................81

4-4 سیستم های پردازش ......................................................................................................83

5-4 تجزیه و تحلیل داده ها ...................................................................................................83

6-4 جامعه آماری تحقیق ......................................................................................................84

تجزیه و تحلیل اطلاعات .................................................................................................94-84

فصل پنجم : نتیجه گیری ، پیشنهاد ها و محدودیت ها

مقدمه ....................................................................................................................................96

2-5 نتایج تحقیق ...................................................................................................................97

3-5 پیشنهادات .....................................................................................................................97

محدودیت  ها ......................................................................................... ..............................98

فهرست منابع و ماخذ

منابع فارسی ..........................................................................................................................99

 منابع انگلیسی.....................................................................................................................102

پرسشنامه ............................................................................................................................103.

1مقدمه

 در شرایط دائماً در حال تغییر ما نیز باید تغییر نمائیم ، و گر نه بهای سنگینی  بابت عدم  تغییر پرداخت خواهیم کرد .

( دکترنوردال ، رئیس اتحدیه جهانی علم و بهره وری : پیام مدیریت )

سازمان ها را در عصر جدید از بکار گیری سیستم های کامپیوتری و تکنولوژی اطلاعات و رسانه های پیش رفته گریز و گزیری نیست و آینده از ان آنانی است که با شناخت دقیق و صحیح ، محاسن و معایب این سیستم ها را موشکافانه مورد امعان نظر قرار داده و از تجربه دیگران درس بگیرند بدون اینکه هزینه های آن تجربه را مجدداً تقبل نمایند .

 دسترسی به کامپیوتر و تکنولوژی اطلاعات و رسانه هایا پیش رفته ، مولد شتاب فزاینده هست و شتاب ، این تاثیر را دارد که هر واحدی از زمان را که صرفه جویی می شود از واحد قبلی آن با ارزش تر می سزد . بدین ترتیب حلقه باز خورد مثبتی به وجود می آید که شتاب را شتاب می بخشد .

 گسترش سیل آسای کامپیوتر  در دهه های اخیر ، مهمترین تغییر را در نظام دانایی از اختراع چاپ در قرن پانزدهم یا حتی از اختراع خط به این سو پدید آورده است . به موازات  این تغییر خارق العاده ، گسترش شبکه ها و رسانه های جدید آمده است که به همان اندازه شگفت انگیز  است و کارش ، جابجا کردن دانایی و عناصر تشکیل دهنده آن یعنی داده و اطلاعات است .

 آنچه که مدیران در سطوح  مختلف سازمان انجام می دهند و همواره در فضای آن حرکت می نمایند ، تصمیم گیری را می توان جمع آوری و پردزش اطلاعات در نظر گرفت ( صرافی زاده ، ص 56: 1380)

 داشتن اطلاعات دقیق ، مرتبط و به هنگام و سریع باعث  بالا رفتن سرعت و دقت تصمیم گیری شده و جلوی انتخاب بسیاری از تصمیمات نادرست را خواهد گرفت . در این برنامه زمانی ، یک مدیر کار آمد بدون داشتن  اطلاعات مورد نیاز خود قادر به رهبری سازمان و رسیدن به اهداف از قبل تعیین شده نیست .

 مدیران به منظور مواجهه با محیط و تحقق اهداف سازمانی خود با مد نظر قرر دادن متغیر های محیطی ضرورتاً بایستی محیط را تحلیل و متغیر های آن شناسائی و تدبیر مناسب در بر خورد با آنها اتخاذ نمایند . این امر مستلزم برخورداری از اطلاعات به هنگام درون و برون سازمانی و نیز امکان بهره برداری بهینه از آنها را دارد .

 رواج ریز کامپیوتر  در ادارات ، با انتشار  روز افزون محصولات جدید ارتباطی ، کامپیوتری  و ذخیره سازی اطلاعات و تغییرات اساسی در روش اجرای امور اداری همراه بوده است در ابتدی کار از سیستم های کامپیوتری  برای مکاتبات به صورت مستقل استفاده می شد . اما به مرور زمان  کامپیوتری ها به یکدیگر مرتبط گردیدند . این ارتباط به کاربران اجازه می دهد نه تنها از فایلهای مکاتبات به صورت مشترک استفاده نمایند . بلکه می توانند برای یکدیگر پیام ارسال نمایند . امروزه انواع مختلفی از سیتمهای اتوماسیون اداری وجود دارد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق درباره شیوه کار بوستر (جزوه)

شنبه 5 اسفند 1396
1:22
مارال
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات1
حجم فایل7 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شیوه کار بوستر(ترجمه ازجمشید رضایی میانرودی)

بوستر خلا طراحی زیبا و ساده ای دارد.این قطعه نیاز به منبع خلا ای دارد تا بتواند کار کند.در خودرو های بنزینی موتور خلا مناسبی را برای بوستر ایجاد می کند. اگر لوله ای را به محل مناسبی از موتور متصل کنید می توان هوا را به بیرون از محفظه کشید و خلا نسبی ای ایجاد نمود؛اما از آنجایی که موتور های دیزل نمی توانند خلا مناسبی ایجاد کنند در خودرو های دیزلی باید از پمپ خلا مجزایی استفاده کرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق شرح موتورهای احتراق داخلی (مکانیک)

شنبه 5 اسفند 1396
1:21
مارال
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات35
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شرح موتورهای احتراق داخلی

 

1- احتراق

 

     احتراق یا انفجار عبارت است از سوختن مقدار معینی از سوخت ( بنزین ) در اطاقك احتراق و تبدیل آن به حرارت و فشار كه سبب حركت رفت و برگشتی پیستونهای موتور در داخل  سیلندر شده و میل لنگ و فلایویل موتور را به حركت در می آورد .

     بنزین یا سایر فرآورده های نفتی كه از تركیبات هیدروكربورها بوده در كاربراتور موتور با اكسیژن هوا مخلوط شده و مخلوط قابل احتراق را بوجود می آورد . نسبت اختلاط هوا با بنزین  به نسبت 15 به یك وزنی می باشد . بدین معنی كه یك كیلوگرم بنزین با 15 كیلوگرم هوا مخلوط  می شود تا عمل احتراق بطور كامل انجام گیرد . در صورتیكه مقدار هر كدام ( هوا یا بنزین ) كمتر یا زیادتر گردد . عمل احتراق ناقص بوده و علاوه بر اینكه از قدرت موتور كاسته می شود . در اثر خام سوزی ، دود حاصله دارای مقدار زیادی كربن نیز خواهد بود كه در اطراف اطاقك احتراق و سر سوپاپ ها و و گلوئی مانیفلد دوده نشسته و عمل احتراق را مختل می كند . لذا پس از مدتی كار كردن موتور ، بایستی عمل دوده گیری انجام شود .

 

 

2- طرز كار موتورهای احتراق داخلی

     موتورهای احتراق داخلی دو نوع هستند : موتورهای چهار زمانه و موتورهای دوزمانه . در موتورهای چهار زمانه عمل احتراق در چهار زمان با چهار كورس پیستون ( تنفس ، تراكم ،  انفجار، تخلیه ) انجام می گیرد . لذا این موتورها را موتورهای چهار زمانه یا چهار هنگامه نیز می گویند . در صورتیكه در موتورهای دو زمانه چهار زمان فوق فقط در دو كورس پیستون انجام گرفته و به این نوع موتورها ، موتورهای دو زمانه یا دو هنگامه گفته می شود  . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به powerpointdl است. || طراح قالب bestblog.ir